SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Meneer wilde 3 miljoen per jaar verdienen want hij moest wel z'n kinderen te eten kunnen geven en kleren voor ze kunnen kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Gruisman het volgende:
Sowieso bizar dat die geen nieuw contract aangeboden kreegDie is een half jaar top geweest, daarvoor vaak genoeg een "Frank de Boertje" in z'n spel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Stekelenburg en Vertonghen ook wel. Vertonghen heeft ook vaak genoeg geblunderd(Amauri) maar was/is natuurlijk veel beter dan Moisander of Veltman
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX!![]()
![]()
zo is het. O-0quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX!![]()
0-kequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blind merkt dat hij van Ajax komt
Aan de overkant van het Kanaal merkt Manchester United-middenvelder Daley Blind hoe goed zijn bij Ajax opgedane voetbalbasis is.
"Bij Ajax wordt veel van achteruit opgebouwd", aldus Blind, die deze zomer na ruim 16 jaar overstapte naar United. "Dat is in Engeland bij veel clubs wat minder. In Manchester proberen we dat wel te doen en dat gaat steeds beter. Maar daar moeten we ook in groeien."
"Ik heb de jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, op het hoogste niveau in Nederland gespeeld en internationale wedstrijden achter mijn naam staan. Daar heb ik veel van opgestoken en dat helpt me zeker.”
Bron![]()
![]()
![]()
weer een weekend zonder (club) voetbal, dan krijg je weer dit soort non nieuws, hij heeft 1 wedstrijd goed gespeeld daarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Blind merkt dat hij van Ajax komt
Aan de overkant van het Kanaal merkt Manchester United-middenvelder Daley Blind hoe goed zijn bij Ajax opgedane voetbalbasis is.
"Bij Ajax wordt veel van achteruit opgebouwd", aldus Blind, die deze zomer na ruim 16 jaar overstapte naar United. "Dat is in Engeland bij veel clubs wat minder. In Manchester proberen we dat wel te doen en dat gaat steeds beter. Maar daar moeten we ook in groeien."
"Ik heb de jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, op het hoogste niveau in Nederland gespeeld en internationale wedstrijden achter mijn naam staan. Daar heb ik veel van opgestoken en dat helpt me zeker.”
Bron![]()
![]()
Maar hij heeft niet een hele wedstrijd slecht gespeeld ofzo. Het was redelijk allemaal. Niet echt spectaculair.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer een weekend zonder (club) voetbal, dan krijg je weer dit soort non nieuws, hij heeft 1 wedstrijd goed gespeeld daar![]()
Zou leuk zijn als 1 van die spelers die naar topclubs gaan een keer zeggen dat het tempo bij Ajax net zo hoog ligt als daar.![]()
Ja maar dat is niet zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
Zou leuk zijn als 1 van die spelers die naar topclubs gaan een keer zeggen dat het tempo bij Ajax net zo hoog ligt als daar.![]()
![]()
Dus ze moeten liegen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zou het leuk zijn als eerbetoon naar hun oude club Ajax zouden zeggen.![]()
![]()
Jaquote:. En ach, zo hoog ligt het tempo bij United nou ook weer niet. Het zal niet heel ver van de waarheid af staan
![]()
![]()
Het tempo ligt in de PL een stuk hoger, maar dat wordt ook niet gespeeld op balbezit en is er veel balverlies.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat zeg ik ook niet maar de Telegraaf maakt hem al de vedette daar, beetje te vroeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet een hele wedstrijd slecht gespeeld ofzo. Het was redelijk allemaal. Niet echt spectaculair.![]()
Da's de opwinding hé. Maar op zich is het natuurlijk best een prestatie van Daley dat ie zich staande weet te houden. Dat hadden we een aantal jaar geleden niet gedacht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar de Telegraaf maakt hem al de vedette daar, beetje te vroeg.![]()
Blind: "Tempo bij Ajax veel hoger dan bij Utd"quote:
Suarez: "Matig hier in Barcelona, bij Ajax was alles veel beter"
Zlatan: "Heb overal gespeeld, maar niets kan tippen aan Ajax"
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja. En ach, zo hoog ligt het tempo bij United nou ook weer niet. Het zal niet heel ver van de waarheid af staan
! Heb jij er effe totaal geen kijk op.
![]()
United is ook niet meer wat het geweest is he.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:10 schreef j95 het volgende:
[..]
Da's de opwinding hé. Maar op zich is het natuurlijk best een prestatie van Daley dat ie zich staande weet te houden. Dat hadden we een aantal jaar geleden niet gedacht.![]()
dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
United is ook niet meer wat het geweest is he.![]()
Hehe uiteraard wel. Hoop dat Nederland ook ooit eens in de buurt kan komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]! Heb jij er effe totaal geen kijk op.
![]()
Niet? Met al die aankopen moeten ze toch wel in de top 4 eindigen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
United is ook niet meer wat het geweest is he.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ach, omdat het een jaartje minder was? Die winnen binnen drie jaar weer prijzen hoor. En Premier League is sowieso hoger niveau natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
United is ook niet meer wat het geweest is he.![]()
Vind je? Veel geld uitgegeven, maar de linie die ze moesten versterken, daar hebben ze zo'n beetje niemand voor gehaald.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet? Met al die aankopen moeten ze toch wel in de top 4 eindigen.
Ze hebben gewoon heel erg dom ingekocht.![]()
Met die aankopen nog steeds minder dan City en Chelseaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet? Met al die aankopen moeten ze toch wel in de top 4 eindigen.![]()
En niet een klein beetje ook. Alleen Di Maria zou Chelsea echt sterker maken van al die aankopenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met die aankopen nog steeds minder dan City en Chelsea![]()
Di Maria maakt iedere ploeg sterkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En niet een klein beetje ook. Alleen Di Maria zou Chelsea echt sterker maken van al die aankopen![]()
Falcao ook wel hoor. En ja, dat is huur, ik weet het.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En niet een klein beetje ook. Alleen Di Maria zou Chelsea echt sterker maken van al die aankopen![]()
Lijkt steeds meer te worden he?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer een weekend zonder (club) voetbal![]()
![]()
Hebben ze niet nodig met het beest voorinquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Falcao ook wel hoor. En ja, dat is huur, ik weet het.![]()
Je hebt het hopelijk niet over RvP toch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben ze niet nodig met het beest voorin![]()
Diego Costa!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over RvP toch.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over RvP toch.quote:![]()
Die moet eens een paar lesjes communicatie gaan volgen wat een nare kutvent aanvoerder onwaardig hoe hij altijd bij Oranje voor de camera durft te verschijnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over RvP toch.Behulpzaam als een waterkraan.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op woensdag 08-10-2014 om 19:50:36Kolbeinn #Sigthorsson: 'Zit heel goed in mijn vel. Zo goed heb ik me in de 3 jaar bij Ajax nog nooit gevoeld.' http://t.co/VuBuSNxufJ #AJAX reageer retweet
![]()
AFCA!![]()
Vooral omdat er geen kloot op het spel staat deze wedstrijden, en ze gespeeld worden tegen 2 flop teams in een vaag en sfeerloos stadion.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Een WK (of EK) vind ik echt geweldig, maar deze weekenden zijn wel hinderlijk.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op woensdag 08-10-2014 om 19:50:36Kolbeinn #Sigthorsson: 'Zit heel goed in mijn vel. Zo goed heb ik me in de 3 jaar bij Ajax nog nooit gevoeld.' http://t.co/VuBuSNxufJ #AJAX reageer retweet
![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
@2:10
Op termijn zal Andersen op het middenveld komen te staan![]()
Hopelijk bij Jong AjaxOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Eigenlijk is het enorm positief wanneer Shreyas het niet in iemand ziet zitten. Dan mag je er vanuit gaan dat het een topper is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want jij weet natuurlijk zeker dat het een enorme mislukking wordt, sukkel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Andersen kan ik denk ik wel een goede voetballer worden. Je ziet dat die jongen toch wel een goede techniek heeft... Het is alleen nog zo'n jochie.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Andersen kan ik denk ik wel een goede voetballer worden. Je ziet dat die jongen toch wel een goede techniek heeft... Het is alleen nog zo'n jochie.![]()
Ok II"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ok IIII got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk, op basis van wat ik tot nu toe van hem heb gezien ben ik er ook nog niet stellig van overtuigd dat hier een groots voetballer in de dop op het veld staat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want jij weet natuurlijk zeker dat het een enorme mislukking wordt, sukkel.
Het zal op het middenveld, volgens velen hier althans, allemaal een stuk beter zijn, maar om te slagen op die positie moet het echt drie klassen beter dan wat hij nu op linksvoor laat zien.![]()
Andersen op het middenveld kan echt een topper worden, hij wordt alleen al 1,5 jaar verkracht als halfbakken linksbuiten
[ Bericht 3% gewijzigd door TheVulture op 09-10-2014 10:19:16 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
linksbuitenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Andersen op het middenveld kan echt een topper worden, hij wordt alleen al 1,5 jaar verkracht als halfbakken rechtsbuiten![]()
Kans is groot dat hij homo is idd. Maar dat zegt natuurlijk niet gelijk dat het niks gaat worden op het voetbalveld.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.![]()
quote:Dat Marc Overmars de centen graag in zijn zak houdt, is allang geen geheim meer. Maar uit onderzoek van databureau S&P Capital IQ, dat morgen naar buiten komt, blijkt dat Ajax de gezondste club van Europa is. Volgens Financial Times volgen de Britse ploegen Arsenal en Celtic op plek twee en drie.
Het rapport is opgesteld op basis van relatieve bestedingsruimte, operationele resultaten en solvabiliteit. Buiten de top-3 zijn ook Saint-Étienne, Borussia Mönchengladbach en Toulouse bij de gezondste clubs te vinden. Deze teams hebben gemeen dat ze succes en titels niet proberen te 'kopen', in tegenstelling tot vele Europese grootmachten.
In de ranglijst van de 44 onderzochte clubs is een tweedeling te vinden tussen clubs uit het noorden en uit Zuid-Europa. Bovenin staan Britse, Duitse en Franse teams, terwijl in de onderste regionen vooral Italiaanse en Spaanse vereningen te vinden zijn. Overigens werden Feyenoord en PSV niet meegenomen in het onderzoek.
De status van 'gezondste Europese club' zal voor Ajax weinig uithalen op de beleggersmarkt, stelt Het Financieele Dagblad op basis van het rapport van &P Capital IQ. Borussia Dortmund was afgelopen jaar de enige club die dividend uitkeerde.
Een aandeel van Ajax zit momenteel op 9,55 euro. Dat is bijna 2 euro minder dan het in 1998 was, toen de club de beurs op ging.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
excuus, aangepastquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ben het niet met je eens, scheelt veel lopen voor hem op linksbuiten, is makkelijker om aan het niveau te wennen.quote:![]()
Mooi dat die "homo" een vriendin heeft terwijl jij al 40 jaar eenzaam op een zolder woont.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ach ja, als je er iets anders uit ziet dan de rest dan ben je een homo. Daar scholden wij vroeger op de basisschool ook mee. Helaas is niet iedereen volwassen geworden. Tenzij Sunri5e nog op de basischool zit. Dan heb ik niets gezegd.![]()
En daar komt bij dat zijn kledingsstijl ook gewoon heel normaal is in Scandinavie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef S15 het volgende:
Ach ja, als je er iets anders uit ziet dan de rest dan ben je een homo. Daar scholden wij vroeger op de basisschool ook mee. Helaas is niet iedereen volwassen geworden. Tenzij Sunri5e nog op de basischool zit. Dan heb ik niets gezegd.Toch nog de beste van Europaquote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Waarom kom jij alleen in dit topic om te praten over je homofiele fantasieën?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En jij weet vast wel welke parkeerplekquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.
He, tasje!...![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want jij weet natuurlijk zeker dat het een enorme mislukking wordt is, sukkel.Dat zagen we bij Bojan, Duarte en Sana jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk is het enorm positief wanneer Shreyas het niet in iemand ziet zitten. Dan mag je er vanuit gaan dat het een topper is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nouri doet het gewoon zelf.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan Nouri Zivkovic even wat doelpunten bezorgen...
1-0![]()
Ik ga even huilen.quote:Sigthórsson: "Ik kon ook echt naar clubs in iedere grote competitie"
Ajax versterkte zich afgelopen zomer met spitsen Richairo Zivkovic en Arkadiusz Milik. Met het aantrekken van de puntaanvallers speelde de club in op het zeker lijkende vertrek van Kolbeinn Sigthórsson. De spits uit IJsland bleef uiteindelijk toch bij Ajax. Dat de club twee nieuwe concurrenten aantrok, vatte de eerste spits niet op als een teken dat Ajax niet tevreden was over zijn prestaties.
"Zo heb ik het niet ervaren", zegt Sigthórsson in gesprek met Voetbal International. "De andere aanvallers werden gehaald op het moment dat zowel Ajax als ikzelf dacht dat ik de club zou verlaten. Ik kon ook echt naar clubs in iedere grote competitie. Maar langzaam veranderde mijn gevoel, ik zag het steeds positiever in. Ik voel dat ik nog niet klaar ben bij Ajax en dat ik hier nog wat te bewijzen heb. Die drang leeft heel sterk in mij. Nu het seizoen is begonnen weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt."
Inmiddels lijkt er sprake van een totale ommekeer. Sigthórsson gaat zijn contract bij Ajax mogelijk op korte termijn met twee jaar te verlengen. De complimenten van trainer Frank de Boer en directeur voetbalzaken Marc Overmars aan zijn adres doen de IJslander goed. "Het is heel prettig dat de mensen die er toe doen vertrouwen in me hebben en dat ze weten dat ik de nummer één spits van Ajax kan zijn. Ik wil ze absoluut terugbetalen met goed spel en veel doelpunten", aldus Sigthórsson in VI.![]()
wat een kutnieuws![]()
Helemaal geen zelfkennis, die prutser
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Al zouden we dit over blind 2 seizoenen geleden ook zeggenen nu vinden we het kut dat die weg is. Dus er is nog een heel klein beetje hoop.
[ Bericht 0% gewijzigd door over_hedge op 09-10-2014 16:29:58 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zou siggy niet weten dat hij niet scoort?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Blind was wel iets jonger en bovendien een speler die op linksback ook niet echt op zijn favoriete positie stond. Daarbij speelt Sigthorsson nu al 3 seizoenen in het eerste en wordt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
![]()
Al zouden we dit over blind 2 seizoenen geleden ook zeggenen nu vinden we het kut dat die weg gaat. Dus er is nog een heel klein beetje hoop.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daarom hele kleine hoop.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blind was wel iets jonger en bovendien een speler die op linksback ook niet echt op zijn favoriete positie stond. Daarbij speelt Sigthorsson nu al 3 seizoenen in het eerste en wordt het alleen maar erger.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat de neuk, dit is toch een grapquote:Kom op, als Marcie Netto serieus met deze snuiter verder wil is het het zoveelste brevet van onvermogen voor die kerel. Kan je nog leuk de gezondste club van Europa zijn, maar je blijft niet ieder jaar nét kampioen worden, en iets presteren in Europa kunnen we dan ook wel vergeten.
![]()
Logisch, dat moet je niet willenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef PicoMMP het volgende:
4-0 inmiddels, Zivkovic gescoord en gelijk gewisseld..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En de beste spelers op het veld zijn allemaal Ajacied.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
2-0 Oranje U19 nu. Nouri en Van de Beek gescoord. 6 Ajacieden op het veld.![]()
Frank beldequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, dat moet je niet willen.
![]()
![]()
6 doelpunten van Ajacieden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef PicoMMP het volgende:
7-0. Van de Beek heeft ook een goaltje meegepikt.
1-0 Nouri, 4-0 Zivkovic, 6-0 Van de Beek![]()
Nouri 2x en ook Van Bruggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van de Beek twee keer en Nouri en Zivkovic. Lijken mij vier goals.![]()
Oja, Van Bruggen speelt ook bij Ajax. Nouri maar één keer volgens liveuitslagen. Nouri inderdaad twee keer, er stond eerst dat Van Amersfoort gescoord had.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nouri 2x en ook Van Bruggen.
Mooie dag dus voor de Ajacieden![]()
![]()
als hij heel het seizoen in de basis staat zal ie nog best 10 doelpunten maken. Maar goed, ik denk dat een willekeurige 4e-klasse-spits er ook wel een paar zal maken als ie een heel seizoen bij Ajax in de punt mag staan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch wel verrassend dit, zal hij nog gaan scoren dit jaar?![]()
Met dit jaar bedoelde ik voor de kerst nog, wat is zijn percentage van gemiste ballen, 90%?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
als hij heel het seizoen in de basis staat zal ie nog best 10 doelpunten maken. Maar goed, ik denk dat een willekeurige 4e-klasse-spits er ook wel een paar zal maken als ie een heel seizoen bij Ajax in de punt mag staan.![]()
Nieuwe opzet CL kan wel goed uitpakken"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Op termijn zeker, maar dan moet Ajax wel net even een paar ronden extra overleven in de Europa League. Op die manier kom je dan in pot 2 terecht en dat is dan misschien nog wel gunstiger dan pot 1.quote:![]()
Na de winterstop dus richting het eerste. Laten we hopen dat Sightorsson dan verdwenen is.quote:Zoiets ... en om nog maar te zwijgen over al die lage voorzetten over de grond die hij altijd precies mist. Een deel zal te strak zijn, maar hij lijkt ook de finesse te missen om goed te timen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met dit jaar bedoelde ik voor de kerst nog, wat is zijn percentage van gemiste ballen, 90%?![]()
Dat niet eens alleen. Een pot met de kampioen van Duitsland, Spanje en Engeland wordt onmogelijk. Zoals laatst gebeurde. Ben benieuwd wat er gebeurd als de winnaar van de CL dat jaar ook kampioen wordt. De eerste 7 landen krijgen de kampioen in pot 1 en de winnaar van de CL komt daar ook. Als de kampioen de CL gewonnen heeft, wordt het misschien wel het achtste land dat ook een plekje krijgt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op termijn zeker, maar dan moet Ajax wel net even een paar ronden extra overleven in de Europa League. Op die manier kom je dan in pot 2 terecht en dat is dan misschien nog wel gunstiger dan pot 1.
Nederland staat nu 9e. Komt dan dus erg dichtbij."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar je moet niet vergeten dat Nederland na dit jaar gaat zakken hé.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat niet eens alleen. Een pot met de kampioen van Duitsland, Spanje en Engeland wordt onmogelijk. Zoals laatst gebeurde. Ben benieuwd wat er gebeurd als de winnaar van de CL dat jaar ook kampioen wordt. De eerste 7 landen krijgen de kampioen in pot 1 en de winnaar van de CL komt daar ook. Als de kampioen de CL gewonnen heeft, wordt het misschien wel het achtste land dat ook een plekje krijgt.
Nederland staat nu 9e. Komt dan dus erg dichtbij.![]()
klopt, op zijn vroegst pas over 5 jaar weer die kant op.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar je moet niet vergeten dat Nederland na dit jaar gaat zakken hé.![]()
maar je moet niet vergeten dat Nederland na dat jaar ook weer prima kan stijgen hè.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar je moet niet vergeten dat Nederland na dit jaar gaat zakken hé."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dit jaar verlies je een topscore, het jaar daarna een waardeloze score. Als Nederland dit jaar goed presteert met de teams die er nog zijn, loop je rap genoeg weer in. Zeker als feyenoord het weer niet standaard verziektquote:Op donderdag 9 oktober 2014 20:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
klopt, op zijn vroegst pas over 5 jaar weer die kant op.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mwah geloof ik niet in. Wordt juist elk jaar slechter. Zie niet in waarom het ineens beter gaat volgend jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:20 schreef Dven het volgende:
[..]
maar je moet niet vergeten dat Nederland na dat jaar ook weer prima kan stijgen hè.![]()
Je draagt die slechte scores van de afgelopen twee seizoenen nog respectievelijk vijf en vier jaar met je mee, dus qua ranking is het sowieso nog vijf jaar zeer matig inderdaad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah geloof ik niet in. Wordt juist elk jaar slechter. Zie niet in waarom het ineens beter gaat volgend jaar.
Maar heb wel hoop dat het vanaf volgend jaar beter gaat. Hoeft niet eens zozeer qua prestaties te zijn, maar de omstandigheden zijn gunstiger. Scheelt allereerst behoorlijk dat Nederland maar vijf in plaats van zes ploegen afvaardigt. De afgelopen jaren waren dat Groningen, Utrecht, Vitesse en ADO. Die stroomden al in de tweede voorronde in en geen van die ploegen slaagden er om zich voor de groepsfase te halen, waardoor hun bijdrage miniem was. Drie jaar geleden had Nederland ook maar vijf ploegen, maar eindigde het in dat seizoen wel als vierde van Europa. Een seizoen later waren het er door de fair-play-regeling ineens 7, dramatisch jaar gelijk.
Maar goed, naast het delen door vijf in plaats van zes is ook de opzet iets gewijzigd. Nederland heeft recht op de volgende vijf plaatsen:
1. groepsfase CL
2. derde voorronde CL
3. derde voorronde EL
winnaar play-offs. voorronde EL
winnaar KNVB beker. groepsfase EL
Wint de nummer 1 of 2 de beker, dan:
1. groepsfase CL
2. derde voorronde CL
3. groepsfase EL
4. derde voorronde EL
winnaar play-offs. derde voorronde EL
Denk dat Ajax en PSV wel gaan uitmaken wie 1 en 2 worden dit jaar. Een van die twee komt dan dus terecht in de derde voorronde CL en zijn dan wel geplaatst. Als ze dan een ploeg als Zulte, PAOK of Grashoppers verslaan dan hebben ze op zijn minst als de groepsfase van de EL veiliggesteld. Dan heb je dus sowieso 3 van je 5 ploegen al in de groepsfase. Feyenoord en Twente zullen wel in de derde voorronde EL terecht komen en die zijn gezien hun ranking wel geplaatst.
Om het even kort te maken. Kans is best groot dat je volgend jaar meer team in de groepsfase hebt en de punten dan niet door 6 moet delen, maar door 5.![]()
Het kan wel uit het niets ieder jaar slechter gaan maar andersom niet?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Mwah geloof ik niet in. Wordt juist elk jaar slechter. Zie niet in waarom het ineens beter gaat volgend jaar.Ehh, oke.
Dan worden we binnenkort wel ingehaald door Bulgarije, Slovenië, Albanië en Noorwegen
Zwartdenkers
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bedankt voor de heldere uiteenzetting dat het inderdaad alleen maar vooruit kan gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je draagt die slechte scores van de afgelopen twee seizoenen nog respectievelijk vijf en vier jaar met je mee, dus qua ranking is het sowieso nog vijf jaar zeer matig inderdaad.
Maar heb wel hoop dat het vanaf volgend jaar beter gaat. Hoeft niet eens zozeer qua prestaties te zijn, maar de omstandigheden zijn gunstiger. Scheelt allereerst behoorlijk dat Nederland maar vijf in plaats van zes ploegen afvaardigt. De afgelopen jaren waren dat Groningen, Utrecht, Vitesse en ADO. Die stroomden al in de tweede voorronde in en geen van die ploegen slaagden er om zich voor de groepsfase te halen, waardoor hun bijdrage miniem was. Drie jaar geleden had Nederland ook maar vijf ploegen, maar eindigde het in dat seizoen wel als vierde van Europa. Een seizoen later waren het er door de fair-play-regeling ineens 7, dramatisch jaar gelijk.
Maar goed, naast het delen door vijf in plaats van zes is ook de opzet iets gewijzigd. Nederland heeft recht op de volgende vijf plaatsen:
1. groepsfase CL
2. derde voorronde CL
3. derde voorronde EL
1. groepsfase CL
2. derde voorronde CL
3. groepsfase EL
4. derde voorronde EL
Denk dat Ajax en PSV wel gaan uitmaken wie 1 en 2 worden dit jaar. Een van die twee komt dan dus terecht in de derde voorronde CL en zijn dan wel geplaatst. Als ze dan een ploeg als Zulte, PAOK of Grashoppers verslaan dan hebben ze op zijn minst als de groepsfase van de EL veiliggesteld. Dan heb je dus sowieso 3 van je 5 ploegen al in de groepsfase. Feyenoord en Twente zullen wel in de derde voorronde EL terecht komen en die zijn gezien hun ranking wel geplaatst.
Om het even kort te maken. Kans is best groot dat je volgend jaar meer team in de groepsfase hebt en de punten dan niet door 6 moet delen, maar door 5."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
liever kishna ipv fischerquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Die nieuwe regel met de beker winnaar is wel geweldig. PEC heeft de beker net een jaar te vroeg gewonnen. En uiteindelijk kom je toch weer bij die 7 ploegen in Europa terecht. Het is een op een neer situatie. Nederland blijft tussen 9 en 15 bivakkeren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je draagt die slechte scores van de afgelopen twee seizoenen nog respectievelijk vijf en vier jaar met je mee, dus qua ranking is het sowieso nog vijf jaar zeer matig inderdaad.
1. groepsfase CL
2. derde voorronde CL
3. derde voorronde EL
1. groepsfase CL
2. derde voorronde CL
3. groepsfase EL
4. derde voorronde EL
Om het even kort te maken. Kans is best groot dat je volgend jaar meer team in de groepsfase hebt en de punten dan niet door 6 moet delen, maar door 5.![]()
PEC zou in de groepsfase EL ook echt niet hebben misstaan dit jaarOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Volgens mij doet hij het alleraardigst waar hij speelt. En zo heel veel spitsen zijn er niet in de jeugd.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:28 schreef wieisboos het volgende:
Menig een contract tot 2019. Zo goed is hij toch niet? Mij leek het eerder een verbeterde versie van Lukoki/De SaHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Sigthorsson verlengen? Potverdikke zeg
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:05 schreef TheVulture het volgende:
PEC zou in de groepsfase EL ook echt niet hebben misstaan dit jaar![]()
![]()
Gauw wieberen met die judas. Tering ventje. Goedkoop scoren zo.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:
Ook kut. Als je weigert zeggen Feyenoorders dat Vermeer de vuile rat het shirt niet eens wilde tekenen en als je het wel doet ben je een Judas voor Ajacieden.![]()
Die gast die dat shirt aanheeft moet al op de brandstapel, maar Vermeer is ook een vieze vuile rat.quote:![]()
Is inderdaad toch niet zo heul boeiend,quote:When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Liever een shirt kopen om je haat naar de rivaal te uiten dan die van een eigen speler oid.
Top supporters daar.![]()
Dit ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook kut. Als je weigert zeggen Feyenoorders dat Vermeer de vuile rat het shirt niet eens wilde tekenen en als je het wel doet ben je een Judas voor Ajacieden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Mooi dat hij notabene zichzelf beledigd. Zelf woonachtig en geboren 020-er.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Vermeer is gewoon een debiel. In zijn interviews straalt hij ook altijd uit nog net niet zwakbegaafd te zijn.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Alsof Vermeer ieder shirt vooraf moet gaan lezen....
Hij is zelf bovendien een Amsterdammer"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Wat is een goede website om kaarten voor psg-ajax te kopen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ajax.nl en nergens andersquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:03 schreef MouzurX het volgende:
Wat is een goede website om kaarten voor psg-ajax te kopen?![]()
Die wedstrijd is zo te zien nog niet in de losse verkoop, op psg.fr.
Je kunt het wel in een dealtje met drie andere wedstrijden kopen.
Gourmetten of steengrillen?![]()
En dit soort websites?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:18 schreef Silenus het volgende:
Die wedstrijd is zo te zien nog niet in de losse verkoop, op psg.fr.
Je kunt het wel in een dealtje met drie andere wedstrijden kopen.
http://www.viagogo.fr/psg(...)ain-Billets/E-692986
(ik ga nooit naar een wedstrijd vandaar, maar nu woon ik in Frankrijk en kan ik makkelijk voor een keer naar Parijs)When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik weet niet hoe PSG daar tegenover staat, maar Ajax raadt zulke sites iig niet aan. Je betaalt al-tijd meer dan de normale ticketprijs (dus waarom zou je dat al doen) en daarnaast ben je totaal fucked als je er niet inkomt omdat de kaartjes niet kloppen of wat dan ook.
Als ik jou was zou ik het gewoon via de officiële wegen bewandelen, dan weet je tenminste ook zeker dat je echte kaartjes krijgt.Gourmetten of steengrillen?![]()
Viagogo is geen louche kaarthandelsite. De clubs zelf werken eraan mee. Een soort ticketswap maar dan voor voetbalwedstrijden en dergelijke.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Weet er iemand wanneer dan de losse kaartverkoop op psg.fr begint?
Of wat een standaard tijd is (x aantal weken oid)?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
ik weet dat feijenoord wel werkt met viagogo, maar Ajax doet dat niet.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:41 schreef Caland het volgende:
Viagogo is geen louche kaarthandelsite. De clubs zelf werken eraan mee. Een soort ticketswap maar dan voor voetbalwedstrijden en dergelijke.![]()
PSG wel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ik weet dat feijenoord wel werkt met viagogo, maar Ajax doet dat niet.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef Seam het volgende:
Vermeer is gewoon een debiel. In zijn interviews straalt hij ook altijd uit nog net niet zwakbegaafd te zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
net niet zwakbegaafd te zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef Seam het volgende:
Vermeer is gewoon een debiel. In zijn interviews straalt hij ook altijd uit nog net niet zwakbegaafd te zijn.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nog een jaar krediet erbij plus contractverlengingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:30 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)-winnend-IJsland.htm
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
En dat terwijl hij niet gescoord heeftquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog een jaar krediet erbij plus contractverlenging
Frank is zeker ook de webmaster van ajax.nl![]()
![]()
Geen zorgen, jongens. Frank gaat maandag met zijn vrouw en de kids op de bank zitten en zien hoe Sigthorsson Nederland op de pijnbank legt. Volgende week zal Sigthorsson in de basis staan tegen FC Twente.![]()
Siggy zal niet eens de bal krijgen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen zorgen, jongens. Frank gaat maandag met zijn vrouw en de kids op de bank zitten en zien hoe Sigthorsson Nederland op de pijnbank legt. Volgende week zal Sigthorsson in de basis staan tegen FC Twente.![]()
Boeit toch niet, Siggy speelt toch tegen Twente.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:10 schreef wieisboos het volgende:
Nou ik vind Milik niet echt goed drukzetten en meeverdedigen.![]()
![]()
Ik ben allergisch voor spitsen die meeverdedigen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:10 schreef wieisboos het volgende:
Nou ik vind Milik niet echt goed drukzetten en meeverdedigen.![]()
Man man man KNVBquote:Daar gaan we weer... Ajax speelt in het toernooi om de KNVB-beker tegen een amateurploeg, SV Urk dit keer, en er is gedoe over de lampen. En vooral gedoe over de sterkte van het licht, uitgedrukt in lux.
“Wij hebben 300 lux en de eis is 800 lux, maar we kunnen dispensatie krijgen om 500 lux te gebruiken. Dus we moeten 200 lux bijplaatsen,” legt Gerrit Meun, de voorzitter van SV Urk, uit aan Ajax Life.
Het probleem is nog niet eens zozeer dat het plaatsen van de extra lampen tijd en ruimte kost. Het is vooral heel duur. “Het is financieel een behoorlijke investering. Met degene die over het licht gaat wil ik een aantal dingen doornemen en kijken wat we er financieel nog aan kunnen doen.”
Bij JOS zorgde het gedoe met het licht er uiteindelijk voor dat er niet op het eigen sportpark Drieburg kon spelen. De wedstrijd werd verplaatst naar het Olympisch Stadion. Voor Meun is verplaatsen geen optie. “Wij gaan absoluut niet uitwijken. We krijgen Ajax natuurlijk niet iedere week op ons sportpark. We willen er hier gewoon een mooi feest van maken. En dat gaat ook lukken.”
Wat het wel weer bijzonder maakt, is dat Fox bij de vorige ronde ook op het sportpark van Urk was. Toen vond de zender dat er genoeg licht was om de boel vast te leggen, vertelt Meun. Volgens de voorzitter is het dan ook vooral de KNVB dat betere verlichting eist.
“Het zijn richtlijnen en ik heb ook een gesprek met de KNVB gehad. In de vorige ronde zijn hier natuurlijk ook opnames gemaakt. En de mensen van Fox zeggen: ‘Het is geen enkel probleem. Het licht dat jullie hebben, is voor ons ruim voldoende.’ Alleen de richtlijnen van de KNVB schrijven gewoon minimaal 500 lux voor en dat hebben we niet.”
“Als we met de huidige 300 lux de wedstrijd zouden voetballen, zou dat ook geen probleem zijn. Het is heel goed uit te zenden, hebben wij begrepen. Ik heb ook wel van de jongens van de KNVB begrepen dat ze er ook in de toekomst naar gaan kijken om daar iets aan te doen. Waarschijnlijk met ingang van volgend seizoen. Als amateurclub voetbal je niet in een stadion en heb je aan 300 lux meer dan voldoende.”
De KNVB bevestigt op vragen van Ajax Life dat 300 lux in de vorige ronde inderdaad voldoende was voor Fox. Maar omdat de wedstrijd nu live uitgezonden wordt is er meer licht nodig.
“Om de kwaliteit van bekervoetbal op televisie te waarborgen heeft de KNVB met de betreffende clubs afspraken gemaakt over de vereisten waaraan de verlichting moet voldoen," laat een woordvoerder van de KNVB weten. "In deze richtlijnen is opgenomen dat voor samenvattingen geldt dat in de derde ronde van de KNVB beker een verlichtingssterkte van 300 lux voldoende is en voor live wedstrijden is 500 lux een vereiste. Dat zijn de richtlijnen die met de clubs en zendgerechtigde zijn afgesproken.”![]()
Vorige keer FOX
![]()
![]()
Tering. Vooral die laatste zin:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Man man man KNVB![]()
Vorige keer FOX
Ja goh, met de JL en Ere is dat afgesproken ja. Niet die amateurclubs. Hele charme van de beker is juist dat er clubs bij zitten die misschien maar 1x in de 10 jaar zo ver komen. Om ze te verplichten om daar flinke kosten bij te maken is gewoon tegenstrijdig met het strakke beleid van de KNVB die ze doorvoert op de JL en Ere-clubs qua financiën.quote:Dat zijn de richtlijnen die met de clubs en zendgerechtigde zijn afgesproken.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Ik denk dat Frank gewoon niet gekeken heeft naar Polen, die weet van niets.
Get woke, go broke!![]()
Daar dacht ik ook meteen aanquote:Op zondag 12 oktober 2014 08:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat Frank gewoon niet gekeken heeft naar Polen, die weet van niets.
![]()
![]()
Even een leuke pass van Milik in het kader van de ''wij willen siggy weg'' show
https://vine.co/v/OA2vqDt3IrD![]()
![]()
Geilquote:Op zondag 12 oktober 2014 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een leuke pass van Milik in het kader van de ''wij willen siggy weg'' show
https://vine.co/v/OA2vqDt3IrD![]()
![]()
![]()
Waar komt dit gerucht opeens vandaanquote:Ajax mag blijven hopen op Frans toptalent: ‘Ik sta in de standby-modus’
Zondag, 12 oktober 2014 om 22:15
Adrien Rabiot weet nog niet waar zijn toekomst ligt. De middenvelder zou zijn aflopende contract bij Paris Saint-Germain niet willen verlengen, maar zondag beweerde L'Equipe dat het talent zijn contract mogelijk toch openbreekt, en in januari wellicht op huurbasis overstapt naar Ajax.
/
Er is echter nog niets zeker, zegt de negentienjarige Rabiot zondagavond in het televisieprogramma CanalFootClub. “Op het moment sta ik in de standby-modus, er is niets te zeggen. We zien wel wat er de komende weken gaat gebeuren.” De Frans jeugdinternational zegt dat hij afgelopen zomer naar AS Roma had kunnen vertrekken.
“Het was nagenoeg rond. Tenminste, dat dacht ik. Ik las en hoorde namelijk dat ik vanwege de hevige concurrentie wilde vertrekken bij PSG, maar dat was gewoon niet waar”, aldus Rabiot. Voorzitter Nasser Al-Khelaïfi bevestigde begin september ook al dat PSG met Roma had onderhandeld.![]()
Negentienjarige een halfjaar huren, tuurlijkquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:59 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Waar komt dit gerucht opeens vandaan![]()
![]()
Jip Fransmannen komen met bussen tegelijk naar de Eredivisie :xLeef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
boccaraquote:Op zondag 12 oktober 2014 23:07 schreef Planga het volgende:
Jip Fransmannen komen met bussen tegelijk naar de Eredivisie :x![]()
Tegen Indi is die kans wel aanwezig, 5 niet maar 1 welquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:59 schreef Heeinz het volgende:
Siggy speelt vanavond zeker de pot van z'n leven en rost er 5 in![]()
Denk eerder: Sigthorsson scheurt kruisband als hij Cillessen torpedeert.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Dit is gewoon de kans voor een aantal Ajacieden om zich te verzekeren van een aantal weken zonder Siggy.![]()
Wie dan op de keeper na?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
Dit is gewoon de kans voor een aantal Ajacieden om zich te verzekeren van een aantal weken zonder Siggy.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon in de blessuretijd even een kleine tackle oidquote:.
Get woke, go broke!![]()
Geef hem gewoon ebolaquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon in de blessuretijd even een kleine tackle oid.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Neuh, ik heb geen hekel aan hem persoonlijk, hij doet zijn best en kan gewoon niet beter. Maar als Frank de keuze gewoon niet heeft krijgt Milik misschien eens echt een kans.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zou Arek niet thuis zich kapot janken om deze situatie. Sigthorsson zou normaal gesproken weggaan. Arek de nieuwe spits. Daar zit je dan op de bank in oktober 2014. Wetende dat je veel beter bent dan die IJslander die beter loodgietertje kan spelen.![]()
Club nr 3 al waar ze het niet in hem zien zittenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Arek niet thuis zich kapot janken om deze situatie.RED ONS HENNIEGOD![]()
''Ze''.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Club nr 3 al waar ze het niet in hem zien zitten![]()
Vanavond zal hij er vast drie scoren, gewoon omdat het kan.quote:
Zaterdag weer geen ene tyfus presteren, heerlijk.![]()
Feestje voor Bjelland . Al kan die wel scoren met Nickgod op doelquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond zal hij er vast drie scoren, gewoon omdat het kan.
Zaterdag weer geen ene tyfus presteren, heerlijk.RED ONS HENNIEGOD![]()
Als je het al tegen Warnertje fucking Hahn niet kan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feestje voor Bjelland . Al kan die wel scoren met Nickgod op doel
Als je het na drieëntachtigduizend goeie voorzetten tegen APOEL niet kan.
Als je een zilvervloot opgelegde kansen mist tegen Esteban van AZ.
Als je een penalty mist als spits in Camp Nou.
Als je ...
Wat zou Arekgod nog meer moeten doen behalve leuke dingen doen op de training? Hij speelt en scoort tegen de wereldkampioen, 90 minuten. Die jongen blaakt van het zelfvertrouwen.
Moyenne Sigthorsson Ajax I
Wedstrijden - 9
Goals - 3
Assists - 1
Minuten - 700
700/4 = 175 minuten om betrokken te zijn bij een goal
Moyenne Milik Ajax I
Wedstrijden - 5
Goals - 8
Assists - 2
Minuten - 261
261/10 = 26,1 minuut om betrokken te zijn bij een goal
------------------------------------------------------------------------------------
Vorig seizoen Sigthorsson
Wedstrijden - 42
Goals - 12
Assists - 2
Minuten - 2778
2778/14 = 198 minuten (![]()
, 3 en een kwart wedstrijd) om betrokken te zijn bij een goal.
Maar Milik maakte er wel 6 tegen een buurtelftal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je het al tegen Warnertje fucking Hahn niet kan.
Als je het na drieëntachtigduizend goeie voorzetten tegen APOEL niet kan.
Als je een zilvervloot opgelegde kansen mist tegen Esteban van AZ.
Als je een penalty mist als spits in Camp Nou.
Als je ...
Wat zou Arekgod nog meer moeten doen behalve leuke dingen doen op de training? Hij speelt en scoort tegen de wereldkampioen, 90 minuten. Die jongen blaakt van het zelfvertrouwen.
Moyenne Sigthorsson Ajax I
Wedstrijden - 9
Goals - 3
Assists - 1
Minuten - 700
700/4 = 175 minuten om betrokken te zijn bij een goal
Moyenne Milik Ajax I
Wedstrijden - 5
Goals - 8
Assists - 2
Minuten - 261
261/10 = 26,1 minuut om betrokken te zijn bij een goal
------------------------------------------------------------------------------------
Vorig seizoen Sigthorsson
Wedstrijden - 42
Goals - 12
Assists - 2
Minuten - 2778
2778/14 = 198 minuten (![]()
, 3 en een kwart wedstrijd) om betrokken te zijn bij een goal.
Ik stel mijzelf ook wel eens de vraag of Kolbeinn wel bij alle acht doelpunten betrokken zou zijn geweest.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Milik maakte er wel 6 tegen een buurtelftal.
Je hebt gelijk verder .![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik stel mijzelf ook wel eens de vraag of Kolbeinn wel bij alle acht doelpunten betrokken zou zijn geweest.RED ONS HENNIEGOD![]()
Terecht punt, maar Siggy faalt gewoon hard.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Milik maakte er wel 6 tegen een buurtelftal.
Je hebt gelijk verder .![]()
Milik heeft jou kunnen overtuigen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Terecht punt, maar Siggy faalt gewoon hard.![]()
jaquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Milik heeft jou kunnen overtuigen?![]()
nou nou nouquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Kom op zeg zelfs Donny de Groot kan het beter doen dan Siggygraag op anoniem![]()
Zelfs als je de zes doelpunten die Milik maakte tegen JOS aftrekt is zijn moyenne nog beter dan die van Siggy...![]()
Wat dat betreft is die Ten Rouwelaar natuurlijk een enorme lul door twee keer opzichtig over de bal heen te duiken. Waarschijnlijk nog steeds boos dat Ajax hem niet contracteerde. 'Ik niet in Ajax, dan krijgen jullie Siggie in Ajax!'.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Als IJsland dit gaat winnen siggie ook nog een goal maakt gaan we nooit van hem af komen
Frank ligt al met een stijve op het bankje
hardcoholic![]()
Greg op een juist moment geloosd. Alles aan hem blijft kut.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Zelden zo'n achterlijke post gelezen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef Planga het volgende:
Greg op een juist moment geloosd. Alles aan hem blijft kut.![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelden zo'n achterlijke post gelezen.![]()
Zo is de achterlijke interlandperiode ook weer voorbij. Niets gezien, treurige uitslagen. Nu maar weer gewoon Ajax... Milik in basis tegen Twente...![]()
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo is de achterlijke interlandperiode ook weer voorbij. Niets gezien, treurige uitslagen. Nu maar weer gewoon Ajax... Milik in basis tegen Twente...![]()
![]()
We kunnen idd weer overgaan op zaken waar het echt om gaat. Ajax dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Misschien kun je even aan ene Zlatan vragen wat hij van Greg vindt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef Planga het volgende:
Greg op een juist moment geloosd. Alles aan hem blijft kut.![]()
mee eensquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nee, frank heeft siggy gisteren glansrijk zien schitteren tegen een zeer sterk Oranje, dan is een goal tegen de wereldkampioen irrelevant.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
zal je net zien dat hij wat kansen mistquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vanavond weer een mogelijkheid om te genieten van de kwaliteiten van Milik![]()
Al rost hij er vijf in johquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal je net zien dat hij wat kansen mist![]()
![]()
Ja, of....
Frank zit nu thuis, is eindelijk overtuigd, Milik start tegen twente.
En dan raakt ie geblesseerd.
Get woke, go broke!![]()
Boer; van Rhijn, van der Hoorn, Denswil, Viergever; Bazoer, Zimling, Duarte; Muric, Kishna en Menig.
Spelen nu tegen Jong AZ.![]()
En ik maar denken dat Kishna een liesblessure had.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Boer; van Rhijn, van der Hoorn, Denswil, Viergever; Bazoer, Zimling, Duarte; Muric, Kishna en Menig.
Jordi, jij bent fanatiek jeugdvolger toch? Hoe doet Joe van der Sar het in de B1? En is die Rayan El Azrak wat? Kan me herinneren van hem een paar jaar terug bij de afscheidswedstrijd van van der Sar Sr. En vond hem toen erg goed spelen. (Of is dat een andere?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Spelen nu tegen Jong AZ.)
![]()
Geen Milik, kan een goed teken zijnquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Die speelt vanavond nog met Polen..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geen Milik, kan een goed teken zijn![]()
Lekker ballen met Polen, niks mis mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij speelt om de week zoals alle keepers volgens mij. De Lange is beter en zit ook in Oranje onder 17, van der Sar niet. En Zerrouki bedoel je, die zit nog een jaar in de B2 omdat een aantal C1 spelers van vorig seizoen een elftal overslaan. Die is niet zo heel goed.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jordi, jij bent fanatiek jeugdvolger toch? Hoe doet Joe van der Sar het in de B1? En is die Rayan El Azrak wat? Kan me herinneren van hem een paar jaar terug bij de afscheidswedstrijd van van der Sar Sr. En vond hem toen erg goed spelen. (Of is dat een andere?)
Zijn kans moet toch komen binnenkort.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker ballen met Polen, niks mis mee.![]()
![]()
Ik ben op het punt gekomen dat ik een keer ga huilen van frustratie,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zijn kans moet toch komen binnenkort.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Heeinz het volgende:
[..]
![]()
Gisteren speelde Kolbeinn een vrij matige, zeg maar kleurloos anonieme wedstrijd. Ik ben benieuwd welke dingen Kolbeinn gisteren goed heeft gedaan volgens Frans.![]()
Ik ga vanavond eens op Milik letten, want hij speelt tegen het altijd stugge Schotlandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Gisteren speelde Kolbeinn een vrij matige, zeg maar kleurloos anonieme wedstrijd. Ik ben benieuwd welke dingen Kolbeinn gisteren goed heeft gedaan volgens Frans.![]()
![]()
Dat wordt dan vooral voorzetgenot en luchtwerk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond eens op Milik letten, want hij speelt tegen het altijd stugge Schotland![]()
Ze spelen zoals die IJslander met dat lange haar. 90 minuten rennen en strijden. Positiespel kennen ze niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt dan vooral voorzetgenot en luchtwerk.![]()
Hoe laat? 20:45?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze spelen zoals die IJslander met dat lange haar. 90 minuten rennen en strijden. Positiespel kennen ze niet.![]()
Ohja natuurlijkquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die speelt vanavond nog met Polen..![]()
![]()
nog gescoord ook, 1-0 voor bij rust.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Kishna een liesblessure had.![]()
Benieuwd wat hij (en de A1) kan in Barcelona volgende week. Vorig jaar werd het (met natuurlijk een voor een groot deel ander elftal) 4-1 voor Barça.Gourmetten of steengrillen?![]()
Werd het niet 4-0? Sowieso dat het dit jaar een nog pittigere pot wordt. Vind ze wel sterker dan vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:13 schreef Silenus het volgende:
Benieuwd wat hij (en de A1) kan in Barcelona volgende week. Vorig jaar werd het (met natuurlijk een voor een groot deel ander elftal) 4-1 voor Barça.![]()
Oh, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:17 schreef Silenus het volgende:
Het eerste, ja.De A1 verloor met 4-1.
![]()
Man Unitedquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Op de website van The Guardian.
Vandaag weer een groot aandeel in de 1-2 winst tegen Polen u19; 1 gol & 1 assist.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ben toch benieuwd wat er met hem gaat gebeuren. Vaak lijkt het alsof creatieve spelers die in het eerste mogen spelen wat van die vrije geest verliezen. Bijvoorbeeld Kishna![]()
Ik zou wel eens willen zien dat zulke kritische vragen aan Frank worden gesteld, net als de constante keuze voor Siggyquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef Wave103 het volgende:
Ben toch benieuwd wat er met hem gaat gebeuren. Vaak lijkt het alsof creatieve spelers die in het eerste mogen spelen wat van die vrije geest verliezen. Bijvoorbeeld Kishna![]()
Kishna komt er wel bovenop. Zodra het elftal goed gaat draaien gaat hij vanzelf zijn klasse laten zien.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:04 schreef Wave103 het volgende:
Ben toch benieuwd wat er met hem gaat gebeuren. Vaak lijkt het alsof creatieve spelers die in het eerste mogen spelen wat van die vrije geest verliezen. Bijvoorbeeld KishnaI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Wordt hoog tijd dat Ajax weer een goede generatie voetballers laat doorbreken.
De laatste pakweg 10 jaar is het droevig gesteld en is er eigenlijk niet één toptalent geweest wat ook nog is doorgebroken.
En als Ajax in de magere jaren zit dan beslaat dat het hele Nederlandse voetbal aangezien Ajax nog altijd de voortrekker van het Nederlands voetbal is.
Hopelijk dat de generatie Nouri, vd Beek , El Idrissi etc. weer een gouden generatie gaat worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat is een toptalent? Denk dat Sneijder de laatste was qua "echte" toppers..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:35 schreef Pedroso het volgende:
Wordt hoog tijd dat Ajax weer een goede generatie voetballers laat doorbreken.
De laatste pakweg 10 jaar is het droevig gesteld en is er eigenlijk niet één toptalent geweest wat ook nog is doorgebroken.
En als Ajax in de magere jaren zit dan beslaat dat het hele Nederlandse voetbal aangezien Ajax nog altijd de voortrekker van het Nederlands voetbal is.
Hopelijk dat de generatie Nouri, vd Beek , El Idrissi etc. weer een gouden generatie gaat worden.
Hoewel Blind & vd Wiel ook bij de absolute top spelen.
Maar net hoe je het bekijkt![]()
![]()
Je hoopt gewoon dat er weer eens een mooie speler doorbreekt waar je voor naar het stadion komt. Eriksen was ook een prima speler maar dat was vaak ook totaal knudde.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Blind en vd Wiel zijn geen toptalenten. Doen het wel goed naar hun mogelijkheden.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:36 schreef Class het volgende:
[..]
Wat is een toptalent? Denk dat Sneijder de laatste was qua "echte" toppers..
Hoewel Blinds & vd Wiel ook bij de absolute top spelen.
Maar net hoe je het bekijktAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat zeg ik, het is persoonlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Blind en vd Wiel zijn geen toptalenten. Doen het wel goed naar hun mogelijkheden.
Basisplaats bij Man U. & PSG is voor mij wel top, maar voor de gemiddelde fan niet "omdat ze niet scoren"![]()
Mja, ik vond sneijder een van de dragende spelers van het Inter dat de CL won. Vd Wiel en Blind hebben die status niet bij hun clubs, ook al zijn dat dan topclubs.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:42 schreef Class het volgende:
[..]
Dat zeg ik, het is persoonlijk.
Basisplaats bij Man U. & PSG is voor mij wel top, maar voor de gemiddelde fan niet "omdat ze niet scoren"Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Boilesen met brancard het veld af.
Schijnbaar een bal keihard in zijn gezicht gehadAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sigthorsson is voor minder uitgekotstquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:05 schreef hafcfan het volgende:
Milik mist vanaf 5 meter voor open goal.![]()
![]()
entwitter:NOSsport twitterde op dinsdag 14-10-2014 om 22:22:09De Deense Ajacied Nicolai Boilesen is in het kwalificatieduel met Portugal van het veld gegaan per brancard. Hij kreeg een bal op z'n hoofd. reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
https://vine.co/v/OqeUmTenEuj koekoek![]()
![]()
Eriksen was de laatste topper.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:36 schreef Class het volgende:
[..]
Wat is een toptalent? Denk dat Sneijder de laatste was qua "echte" toppers..
Hoewel Blind & vd Wiel ook bij de absolute top spelen.
Maar net hoe je het bekijkt![]()
Knudde?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
Je hoopt gewoon dat er weer eens een mooie speler doorbreekt waar je voor naar het stadion komt. Eriksen was ook een prima speler maar dat was vaak ook totaal knudde.![]()
siggy ook bij IJslandquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Milik scoort best veel voor een spits die nooit scoort.![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Milik scoort best veel voor een spits die nooit scoort.![]()
![]()
Zonde.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
https://vine.co/v/OqeUmTenEuj koekoek
Forum Opties Forumhop: Hop naar: