SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Meneer wilde 3 miljoen per jaar verdienen want hij moest wel z'n kinderen te eten kunnen geven en kleren voor ze kunnen kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Gruisman het volgende:
Sowieso bizar dat die geen nieuw contract aangeboden kreegDie is een half jaar top geweest, daarvoor vaak genoeg een "Frank de Boertje" in z'n spel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Stekelenburg en Vertonghen ook wel. Vertonghen heeft ook vaak genoeg geblunderd(Amauri) maar was/is natuurlijk veel beter dan Moisander of Veltman
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX!![]()
![]()
zo is het. O-0quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX!![]()
0-kequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blind merkt dat hij van Ajax komt
Aan de overkant van het Kanaal merkt Manchester United-middenvelder Daley Blind hoe goed zijn bij Ajax opgedane voetbalbasis is.
"Bij Ajax wordt veel van achteruit opgebouwd", aldus Blind, die deze zomer na ruim 16 jaar overstapte naar United. "Dat is in Engeland bij veel clubs wat minder. In Manchester proberen we dat wel te doen en dat gaat steeds beter. Maar daar moeten we ook in groeien."
"Ik heb de jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, op het hoogste niveau in Nederland gespeeld en internationale wedstrijden achter mijn naam staan. Daar heb ik veel van opgestoken en dat helpt me zeker.”
Bron![]()
![]()
![]()
weer een weekend zonder (club) voetbal, dan krijg je weer dit soort non nieuws, hij heeft 1 wedstrijd goed gespeeld daarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Blind merkt dat hij van Ajax komt
Aan de overkant van het Kanaal merkt Manchester United-middenvelder Daley Blind hoe goed zijn bij Ajax opgedane voetbalbasis is.
"Bij Ajax wordt veel van achteruit opgebouwd", aldus Blind, die deze zomer na ruim 16 jaar overstapte naar United. "Dat is in Engeland bij veel clubs wat minder. In Manchester proberen we dat wel te doen en dat gaat steeds beter. Maar daar moeten we ook in groeien."
"Ik heb de jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, op het hoogste niveau in Nederland gespeeld en internationale wedstrijden achter mijn naam staan. Daar heb ik veel van opgestoken en dat helpt me zeker.”
Bron![]()
![]()
Maar hij heeft niet een hele wedstrijd slecht gespeeld ofzo. Het was redelijk allemaal. Niet echt spectaculair.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer een weekend zonder (club) voetbal, dan krijg je weer dit soort non nieuws, hij heeft 1 wedstrijd goed gespeeld daar![]()
Zou leuk zijn als 1 van die spelers die naar topclubs gaan een keer zeggen dat het tempo bij Ajax net zo hoog ligt als daar.![]()
Ja maar dat is niet zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
Zou leuk zijn als 1 van die spelers die naar topclubs gaan een keer zeggen dat het tempo bij Ajax net zo hoog ligt als daar.![]()
![]()
Dus ze moeten liegen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zou het leuk zijn als eerbetoon naar hun oude club Ajax zouden zeggen.![]()
![]()
Jaquote:. En ach, zo hoog ligt het tempo bij United nou ook weer niet. Het zal niet heel ver van de waarheid af staan
![]()
![]()
Het tempo ligt in de PL een stuk hoger, maar dat wordt ook niet gespeeld op balbezit en is er veel balverlies.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat zeg ik ook niet maar de Telegraaf maakt hem al de vedette daar, beetje te vroeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet een hele wedstrijd slecht gespeeld ofzo. Het was redelijk allemaal. Niet echt spectaculair.![]()
Da's de opwinding hé. Maar op zich is het natuurlijk best een prestatie van Daley dat ie zich staande weet te houden. Dat hadden we een aantal jaar geleden niet gedacht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar de Telegraaf maakt hem al de vedette daar, beetje te vroeg.![]()
Blind: "Tempo bij Ajax veel hoger dan bij Utd"quote:
Suarez: "Matig hier in Barcelona, bij Ajax was alles veel beter"
Zlatan: "Heb overal gespeeld, maar niets kan tippen aan Ajax"
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja. En ach, zo hoog ligt het tempo bij United nou ook weer niet. Het zal niet heel ver van de waarheid af staan
! Heb jij er effe totaal geen kijk op.
![]()
United is ook niet meer wat het geweest is he.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:10 schreef j95 het volgende:
[..]
Da's de opwinding hé. Maar op zich is het natuurlijk best een prestatie van Daley dat ie zich staande weet te houden. Dat hadden we een aantal jaar geleden niet gedacht.![]()
dat dusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
United is ook niet meer wat het geweest is he.![]()
Hehe uiteraard wel. Hoop dat Nederland ook ooit eens in de buurt kan komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]! Heb jij er effe totaal geen kijk op.
![]()
Niet? Met al die aankopen moeten ze toch wel in de top 4 eindigen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
United is ook niet meer wat het geweest is he.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ach, omdat het een jaartje minder was? Die winnen binnen drie jaar weer prijzen hoor. En Premier League is sowieso hoger niveau natuurlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
United is ook niet meer wat het geweest is he.![]()
Vind je? Veel geld uitgegeven, maar de linie die ze moesten versterken, daar hebben ze zo'n beetje niemand voor gehaald.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet? Met al die aankopen moeten ze toch wel in de top 4 eindigen.
Ze hebben gewoon heel erg dom ingekocht.![]()
Met die aankopen nog steeds minder dan City en Chelseaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Niet? Met al die aankopen moeten ze toch wel in de top 4 eindigen.![]()
En niet een klein beetje ook. Alleen Di Maria zou Chelsea echt sterker maken van al die aankopenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met die aankopen nog steeds minder dan City en Chelsea![]()
Di Maria maakt iedere ploeg sterkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En niet een klein beetje ook. Alleen Di Maria zou Chelsea echt sterker maken van al die aankopen![]()
Falcao ook wel hoor. En ja, dat is huur, ik weet het.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En niet een klein beetje ook. Alleen Di Maria zou Chelsea echt sterker maken van al die aankopen![]()
Lijkt steeds meer te worden he?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer een weekend zonder (club) voetbal![]()
![]()
Hebben ze niet nodig met het beest voorinquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Falcao ook wel hoor. En ja, dat is huur, ik weet het.![]()
Je hebt het hopelijk niet over RvP toch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hebben ze niet nodig met het beest voorin![]()
Diego Costa!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over RvP toch.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over RvP toch.quote:![]()
Die moet eens een paar lesjes communicatie gaan volgen wat een nare kutvent aanvoerder onwaardig hoe hij altijd bij Oranje voor de camera durft te verschijnen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het hopelijk niet over RvP toch.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op woensdag 08-10-2014 om 19:50:36Kolbeinn #Sigthorsson: 'Zit heel goed in mijn vel. Zo goed heb ik me in de 3 jaar bij Ajax nog nooit gevoeld.' http://t.co/VuBuSNxufJ #AJAX reageer retweet
![]()
AFCA!![]()
Vooral omdat er geen kloot op het spel staat deze wedstrijden, en ze gespeeld worden tegen 2 flop teams in een vaag en sfeerloos stadion.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:19 schreef S15 het volgende:
[..]
Een WK (of EK) vind ik echt geweldig, maar deze weekenden zijn wel hinderlijk.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:52 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op woensdag 08-10-2014 om 19:50:36Kolbeinn #Sigthorsson: 'Zit heel goed in mijn vel. Zo goed heb ik me in de 3 jaar bij Ajax nog nooit gevoeld.' http://t.co/VuBuSNxufJ #AJAX reageer retweet
![]()
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef Kopsterk het volgende:
@2:10
Op termijn zal Andersen op het middenveld komen te staan![]()
Hopelijk bij Jong AjaxOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Eigenlijk is het enorm positief wanneer Shreyas het niet in iemand ziet zitten. Dan mag je er vanuit gaan dat het een topper is.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want jij weet natuurlijk zeker dat het een enorme mislukking wordt, sukkel."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Andersen kan ik denk ik wel een goede voetballer worden. Je ziet dat die jongen toch wel een goede techniek heeft... Het is alleen nog zo'n jochie.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Andersen kan ik denk ik wel een goede voetballer worden. Je ziet dat die jongen toch wel een goede techniek heeft... Het is alleen nog zo'n jochie.![]()
Ok II"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ok IIII got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.![]()
![]()
Eerlijk is eerlijk, op basis van wat ik tot nu toe van hem heb gezien ben ik er ook nog niet stellig van overtuigd dat hier een groots voetballer in de dop op het veld staat.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want jij weet natuurlijk zeker dat het een enorme mislukking wordt, sukkel.
Het zal op het middenveld, volgens velen hier althans, allemaal een stuk beter zijn, maar om te slagen op die positie moet het echt drie klassen beter dan wat hij nu op linksvoor laat zien.![]()
Andersen op het middenveld kan echt een topper worden, hij wordt alleen al 1,5 jaar verkracht als halfbakken linksbuiten
[ Bericht 3% gewijzigd door TheVulture op 09-10-2014 10:19:16 ]Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
linksbuitenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Andersen op het middenveld kan echt een topper worden, hij wordt alleen al 1,5 jaar verkracht als halfbakken rechtsbuiten![]()
Kans is groot dat hij homo is idd. Maar dat zegt natuurlijk niet gelijk dat het niks gaat worden op het voetbalveld.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.![]()
quote:Dat Marc Overmars de centen graag in zijn zak houdt, is allang geen geheim meer. Maar uit onderzoek van databureau S&P Capital IQ, dat morgen naar buiten komt, blijkt dat Ajax de gezondste club van Europa is. Volgens Financial Times volgen de Britse ploegen Arsenal en Celtic op plek twee en drie.
Het rapport is opgesteld op basis van relatieve bestedingsruimte, operationele resultaten en solvabiliteit. Buiten de top-3 zijn ook Saint-Étienne, Borussia Mönchengladbach en Toulouse bij de gezondste clubs te vinden. Deze teams hebben gemeen dat ze succes en titels niet proberen te 'kopen', in tegenstelling tot vele Europese grootmachten.
In de ranglijst van de 44 onderzochte clubs is een tweedeling te vinden tussen clubs uit het noorden en uit Zuid-Europa. Bovenin staan Britse, Duitse en Franse teams, terwijl in de onderste regionen vooral Italiaanse en Spaanse vereningen te vinden zijn. Overigens werden Feyenoord en PSV niet meegenomen in het onderzoek.
De status van 'gezondste Europese club' zal voor Ajax weinig uithalen op de beleggersmarkt, stelt Het Financieele Dagblad op basis van het rapport van &P Capital IQ. Borussia Dortmund was afgelopen jaar de enige club die dividend uitkeerde.
Een aandeel van Ajax zit momenteel op 9,55 euro. Dat is bijna 2 euro minder dan het in 1998 was, toen de club de beurs op ging.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
excuus, aangepastquote:
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ben het niet met je eens, scheelt veel lopen voor hem op linksbuiten, is makkelijker om aan het niveau te wennen.quote:![]()
Mooi dat die "homo" een vriendin heeft terwijl jij al 40 jaar eenzaam op een zolder woont.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ach ja, als je er iets anders uit ziet dan de rest dan ben je een homo. Daar scholden wij vroeger op de basisschool ook mee. Helaas is niet iedereen volwassen geworden. Tenzij Sunri5e nog op de basischool zit. Dan heb ik niets gezegd.![]()
En daar komt bij dat zijn kledingsstijl ook gewoon heel normaal is in Scandinavie.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef S15 het volgende:
Ach ja, als je er iets anders uit ziet dan de rest dan ben je een homo. Daar scholden wij vroeger op de basisschool ook mee. Helaas is niet iedereen volwassen geworden. Tenzij Sunri5e nog op de basischool zit. Dan heb ik niets gezegd.Toch nog de beste van Europaquote:
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Waarom kom jij alleen in dit topic om te praten over je homofiele fantasieën?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
En jij weet vast wel welke parkeerplekquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:34 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Andersen is homo man. Gaat hem op het voetbalveld niet worden. Op de parkeerplek langs de snelweg komt zijn techniek beter tot z'n recht om een balletje te raken.
He, tasje!...![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Want jij weet natuurlijk zeker dat het een enorme mislukking wordt is, sukkel.Dat zagen we bij Bojan, Duarte en Sana jaquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Eigenlijk is het enorm positief wanneer Shreyas het niet in iemand ziet zitten. Dan mag je er vanuit gaan dat het een topper is.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nouri doet het gewoon zelf.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan Nouri Zivkovic even wat doelpunten bezorgen...
1-0![]()
Ik ga even huilen.quote:Sigthórsson: "Ik kon ook echt naar clubs in iedere grote competitie"
Ajax versterkte zich afgelopen zomer met spitsen Richairo Zivkovic en Arkadiusz Milik. Met het aantrekken van de puntaanvallers speelde de club in op het zeker lijkende vertrek van Kolbeinn Sigthórsson. De spits uit IJsland bleef uiteindelijk toch bij Ajax. Dat de club twee nieuwe concurrenten aantrok, vatte de eerste spits niet op als een teken dat Ajax niet tevreden was over zijn prestaties.
"Zo heb ik het niet ervaren", zegt Sigthórsson in gesprek met Voetbal International. "De andere aanvallers werden gehaald op het moment dat zowel Ajax als ikzelf dacht dat ik de club zou verlaten. Ik kon ook echt naar clubs in iedere grote competitie. Maar langzaam veranderde mijn gevoel, ik zag het steeds positiever in. Ik voel dat ik nog niet klaar ben bij Ajax en dat ik hier nog wat te bewijzen heb. Die drang leeft heel sterk in mij. Nu het seizoen is begonnen weet ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt."
Inmiddels lijkt er sprake van een totale ommekeer. Sigthórsson gaat zijn contract bij Ajax mogelijk op korte termijn met twee jaar te verlengen. De complimenten van trainer Frank de Boer en directeur voetbalzaken Marc Overmars aan zijn adres doen de IJslander goed. "Het is heel prettig dat de mensen die er toe doen vertrouwen in me hebben en dat ze weten dat ik de nummer één spits van Ajax kan zijn. Ik wil ze absoluut terugbetalen met goed spel en veel doelpunten", aldus Sigthórsson in VI.![]()
wat een kutnieuws![]()
Helemaal geen zelfkennis, die prutser
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Al zouden we dit over blind 2 seizoenen geleden ook zeggenen nu vinden we het kut dat die weg is. Dus er is nog een heel klein beetje hoop.
[ Bericht 0% gewijzigd door over_hedge op 09-10-2014 16:29:58 ]Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
zou siggy niet weten dat hij niet scoort?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Blind was wel iets jonger en bovendien een speler die op linksback ook niet echt op zijn favoriete positie stond. Daarbij speelt Sigthorsson nu al 3 seizoenen in het eerste en wordt het alleen maar erger.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]![]()
![]()
Al zouden we dit over blind 2 seizoenen geleden ook zeggenen nu vinden we het kut dat die weg gaat. Dus er is nog een heel klein beetje hoop.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daarom hele kleine hoop.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blind was wel iets jonger en bovendien een speler die op linksback ook niet echt op zijn favoriete positie stond. Daarbij speelt Sigthorsson nu al 3 seizoenen in het eerste en wordt het alleen maar erger.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat de neuk, dit is toch een grapquote:Kom op, als Marcie Netto serieus met deze snuiter verder wil is het het zoveelste brevet van onvermogen voor die kerel. Kan je nog leuk de gezondste club van Europa zijn, maar je blijft niet ieder jaar nét kampioen worden, en iets presteren in Europa kunnen we dan ook wel vergeten.
![]()
Logisch, dat moet je niet willenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:46 schreef PicoMMP het volgende:
4-0 inmiddels, Zivkovic gescoord en gelijk gewisseld..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En de beste spelers op het veld zijn allemaal Ajacied.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
2-0 Oranje U19 nu. Nouri en Van de Beek gescoord. 6 Ajacieden op het veld.![]()
Frank beldequote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch, dat moet je niet willen.
![]()
![]()
6 doelpunten van Ajacieden.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:20 schreef PicoMMP het volgende:
7-0. Van de Beek heeft ook een goaltje meegepikt.
1-0 Nouri, 4-0 Zivkovic, 6-0 Van de Beek![]()
Nouri 2x en ook Van Bruggen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van de Beek twee keer en Nouri en Zivkovic. Lijken mij vier goals.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: