Geen idee, hij sleept t mee omdat ik in z'n gesloten topic reageerde, dus vond t ook een beetje klbquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geen FES mod?
[..]
Gaan we weer. Ik geloof dat we het laatst er nog over hadden gehad dat je beter FOK! kunt uitzetten als je zo'n bui hebt.
Maar goed.
Ik heb het weggehaald.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, hij sleept t mee omdat ik in z'n gesloten topic reageerde, dus vond t ook een beetje klb
Oké, ik stop voorlopig even met FOK! Is voor iedereen beter.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gaan we weer. Ik geloof dat we het laatst er nog over hadden gehad dat je beter FOK! kunt uitzetten als je zo'n bui hebt.
Maar goed.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou nou, "die homo". Tijd voor een slotje op je account.
Waarom worden dit soort reacties trouwens toegestaan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hee hallo,
De deur stond nog open en Cockturd is ontsnapt, willen jullie hem even ophalen met het gehandicaptenbusje?
FES / Kort festivalnieuws en bevestigingen
Dank
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef Copthorne het volgende:
Tel daarbij op dat Mortaxx topics sluit op verzoek van onder meer figuren als Etsu, die dat via dm nog even laat weten, en er komen associaties bij me op van een periode waar de generatie van mijn grootouders niet aan herinnerd wil worden.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:24 schreef Copthorne het volgende:
- klaar hoor, we gaan er hier niet weer oeverloos over doorzeuren, het is opgelost zo -
Vreemd dat iemand niet zo vriendelijk is als je in het desbetreffende topic volledig los gaat tegen die persoon.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:05 schreef Copthorne het volgende:
[..]
[..]
Waarom worden dit soort reacties trouwens toegestaan?
Ik heb het gevoel dat er de laatste tijd een beetje op de man wordt gespeeld door de moderators en dat de één iets kan zeggen, terwijl het bericht bij een ander zou worden weggehaald. Daar zijn in het verleden al meer users aan kapot gegaan.
Als er nog voer voor een discussie is mag je ook een tweede deel openen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:31 schreef GhpH het volgende:
KLB / Islamisering van Sverige
De laatste pagina's van mijn topic zijn helemaal ondergespamd door een malloot die zich Dven noemt.
Ik ga er een heel uitgebreide discussie van maken. Beloofdquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als er nog voer voor een discussie is mag je ook een tweede deel openen.
Daar houd ik je aan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga er een heel uitgebreide discussie van maken. Beloofd
Zie het als een stukje opvoedingquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:01 schreef voederbietel het volgende:
Waarom verdwijnen er tegenwoordig redelijk vaak posts? Is er een verandering in policy geweest of zo?
Als het je daar om te doen is kan je misschien beter gewoon even vragen of het wat minder kan. Het enige wat ik er van nu toe van opgestoken heb is dat je een hekel hebt aan alpaca's en dat je van willekeur houdt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zie het als een stukje opvoeding
Gratis
Ja nee. Zijn racistische opmerking mocht achterwege blijven en is dus verwijderd, en de daardoor ontstane (offtopic) discussie ook. En alpaca's spammen is ook ongewenst. Geen idee waarom je dat als willekeur ziet, maar offtopic posts kunnen gewoon verwijderd worden. Gebeurt niet altijd, maar soms dus wel.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als het je daar om te doen is kan je misschien beter gewoon even vragen of het wat minder kan. Het enige wat ik er van nu toe van opgestoken heb is dat je een hekel hebt aan alpaca's en dat je van willekeur houdt.
Goed gehandeld hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee. Zijn racistische opmerking mocht achterwege blijven en is dus verwijderd, en de daardoor ontstane (offtopic) discussie ook. En alpaca's spammen is ook ongewenst. Geen idee waarom je dat als willekeur ziet, maar offtopic posts kunnen gewoon verwijderd worden. Gebeurt niet altijd, maar soms dus wel.
Ik heb nog altijd de vrijheid die te uitten. Maar dat jij een jankmod bent weet ik nu ook alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee. Zijn racistische opmerking mocht achterwege blijven en is dus verwijderd, en de daardoor ontstane (offtopic) discussie ook. En alpaca's spammen is ook ongewenst. Geen idee waarom je dat als willekeur ziet, maar offtopic posts kunnen gewoon verwijderd worden. Gebeurt niet altijd, maar soms dus wel.
Gewoon opflikkeren met je offtopic stabs over/richting negersquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd de vrijheid die te uitten. Maar dat jij een jankmod bent weet ik nu ook al
Die gebaseerd zijn op feiten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon opflikkeren met je offtopic stabs over/richting negers
1:30 naar bedquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:36 schreef Gewas het volgende:
Ik was gisteravond vroeg offline gegaan, ik word wakker en zie dat jullie 5 delen hebben gemaakt van het Roxy Music topic.![]()
Ik hoop dat jullie het een leuk topic vonden.
Het gaat dan dus met name om het offtopicgehalte van je post. Dat het weer een neger is zal allemaal wel, maar je hoeft je afkeer jegens negers niet overal waar je een neger ziet te verkondigen. Want dan komen er weer anderen die het niet met jou eens zijn, dan ontstaat er weer een hele discussie en vervolgens heb je mooi iemands topic verfuckt met je onzin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef GhpH het volgende:
[..]
Die gebaseerd zijn op feiten.
Maar goed, de waarheid cerwijderen is ook iets wat ik vaak bij politiek correcte mensen zie
Zo is het leven huge. Maar goed, ik zal er op letten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het gaat dan dus met name om het offtopicgehalte van je post. Dat het weer een neger is zal allemaal wel, maar je hoeft je haatgevoelens jegens negers niet overal waar je een neger ziet te verkondigen. Want dan komen er weer anderen die het niet met jou eens zijn, dan ontstaat er weer een hele discussie en vervolgens heb je mooi iemands topic verfuckt met je onzin.
Dank uquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Zo is het leven huge. Maar goed, ik zal er op letten.
HelemaalNaarDeMavo is op zoek naar een ban denk ik... wat een kutuserquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:13 schreef GhpH het volgende:
[..]
En wat doen ineens al die oude Gulmez topics in KLB
hij is zojuist gebandquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
HelemaalNaarDeMavo is op zoek naar een ban denk ik... wat een kutuser
Typisch weer, lachen als iemand geband wordt het ,zooitje wat overblijft is ook niet veel soeps, waar zijn de kwaliteitsusers gebleven?quote:
De persoon die is gebanned is geen kwaliteitsuser hoor, dus daar is niets mee verloren... en je weet dat posten met een kloon account tijdens een ban heel erg stout is?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:08 schreef hoas het volgende:
[..]
Typisch weer, lachen als iemand geband wordt het ,zooitje wat overblijft is ook niet veel soeps, waar zijn de kwaliteitsusers gebleven?
haan33 meldt zichquote:
Ja gooi ze dan allemaal dicht manquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:16 schreef hugecooll het volgende:
Oude topics gewoon lekker laten waar ze horen
De eerste KLB regel:quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:58 schreef GhpH het volgende:
Paar idioten vinden het nodig om te pas en te onpas met mijn echte naam strooien. Zelfs na meerdere malen gevraagd te hebben dat kleuterig gedrag te stoppen.
Vooral deadprez. Hoeft nog geen note maar zal het wel melden indien het weer zo is.
Namen dus achterwege laten inderdaad. Wees dan ook verstandig en post je gegevens gewoon niet hier.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Dat deed ik ook niet. Ik had alleen mijn voornaam geplaatst in een topic dat ging over voornamen. Daarna is hij me gaan zoeken op facebook met een stel andere mallotenquote:Op zondag 26 oktober 2014 13:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De eerste KLB regel:
[..]
Namen dus achterwege laten inderdaad. Wees dan ook verstandig en post je gegevens gewoon niet hier.
Laat verder het notebeleid maar gerust over aan de moderatoren.
Meer nadenken dus voordat je wat plaatst hier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:30 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet. Ik had alleen mijn voornaam geplaatst in een topic dat ging over voornamen. Daarna is hij me gaan zoeken op facebook met een stel andere malloten
Jep. Hij heeft onze aandacht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:20 schreef haan33 het volgende:
Die lizviicous1 is behoorlijk irritant en kan alleen maar mensen belachelijk maken met kutposts
Kan ook pijltjegooien in de gaten worden gehouden? Deze relatief nieuwe user heeft blijkbaar op een dag besloten dat ik zijn vijand ben en hij laat zich vaak onnodig grievend uit jegens mij. Ik heb al meerdere TR's gemaakt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jep. Hij heeft onze aandacht.
Die is net terug van een ban dus die zal wel op zijn tellen passen neem ik aan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:24 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Kan ook pijltjegooien in de gaten worden gehouden? Deze relatief nieuwe user heeft blijkbaar op een dag besloten dat ik zijn vijand ben en hij laat zich vaak onnodig grievend uit jegens mij. Ik heb al meerdere TR's gemaakt.
'Het haar van Angela Schijf' is het nuquote:Op maandag 27 oktober 2014 23:57 schreef Loll het volgende:
Kan mijn TT even gefixt worden in mijn haat topic jegens Angela Schijf
verkeerde topic sorryquote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
Wat ga je sluiten, hugo? Was best een goede discussie aan het worden.
Eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:53 schreef Toto69 het volgende:
Ik tel alweer zes beverton topics binnen een paar minuten. Kan die niet even dimmen?
Beetje jammer dat je dat ziet als scheldwoordquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 16:28 schreef SiIk het volgende:
KLB / Silk
Waarom wordt Davy hier uitgescholden voor Wicked?
Valt me ook op dat sinds huge mod is, het aantal slotjes is verdubbeldquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
Ja, waarom moest die precies op slot?
Oh, oké. Waarom sluit je het dan pas op het moment dat het inhoudelijk wordt?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef hugecooll het volgende:
Na 300 posts werd het net een beetje inhoudelijker. Da's dus gewoon te laat. Heel de opzet van dat topic was waardeloos
Omdat modquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, oké. Waarom sluit je het dan pas op het moment dat het inhoudelijk wordt?
Niks mis mee ook, maar deze snap ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef GhpH het volgende:
[..]
Valt me ook op dat sinds huge mod is, het aantal slotjes is verdubbeld
Ik reageerde ergens aan het begin van het eerste topic en verwachtte dat hij vanzelf wel weg zou zakken. Dus ik ga vredig ergens anders posten, beetje gamen dit dat en dan zie ik een TR uit datzelfde kuttopic, maar dan deel twee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh, oké. Waarom sluit je het dan pas op het moment dat het inhoudelijk wordt?
Aight, duidelijk. Wel jammer, het is al zo rustig in KLB.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik reageerde ergens aan het begin van het eerste topic en verwachtte dat hij vanzelf wel weg zou zakken. Dus ik ga vredig ergens anders posten, beetje gamen dit dat en dan zie ik een TR uit datzelfde kuttopic, maar dan deel twee. Gewoon nee.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight, duidelijk. Wel jammer, het is al zo rustig in KLB.
Hoezo "te laat"? Als het eenmaal goed loopt zou je zeggen dat je het topic open houdtquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:33 schreef hugecooll het volgende:
Na 300 posts werd het net een beetje inhoudelijker. Da's dus gewoon te laat. Heel de opzet van dat topic was waardeloos
Ja nee z'n topic is kut. JAAA TOEVAL BESTAAT NIET -> GODquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo "te laat"? Als het eenmaal goed loopt zou je zeggen dat je het topic open houdt
Nou moet ik eigenlijk zeggen dat ik dacht dat deadprez gewoon een tweede deel van deze kutzooi had gemaakt KLB / Bewijs dat God bestaat weer van de hand gewezen. maar dan met een iets andere TTquote:
Naja het is een beetje hetzelfde ideequote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
Het is natuurlijk ook wel lastig bij te houden als je zit te gamen.
Een topic met een slechte start kan altijd nog een goed topic worden.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja het is een beetje hetzelfde idee
Maar allebei de topics zijn kut
hoezo, vond je hem goed dan?quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
Jammer dat je je post weg hebt gehaald, Chevy.
Ja.quote:Op zaterdag 1 november 2014 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoezo, vond je hem goed dan?
Mja, maar topics over het bestaan van God zijn standaard mehquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een topic met een slechte start kan altijd nog een goed topic worden.
Ja, daarom. Beetje hetzelfde verhaal steeds. En dan stopt die discussie tussen twee personen en even later beginnen twee anderen dezelfde discussie opnieuw. En dan is het topic na een tijdje vol en de discussie klaarquote:Op zaterdag 1 november 2014 00:25 schreef deadprez het volgende:
Ik vind ze vaak wel vermakelijk, maar het is wel altijd een beetje een herhaling van zetten.
En over welk van je pareltjes heb je het nu?quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:42 schreef beverton het volgende:
Chefkes, ik heb zojuist een volwaardig, gestructureerde klacht gemaakt. Helaas word deze ondergespammed door negativiteit. Met deze ontwikkeling ben ik gedoemd om het duistere trolpad te gaan. Ik wil dit niet.Het liefste maak ik louter kwaliteitstopics, maar de negativiteit wordt mij soms te veel
'Irritante reclames op TV', oprecht het eerste topic in maanden waar veel effort zit om te maken en te onderbouwen. Ik hoop dat ook op constructieve reacties en niet reacties die louter negativiteit willen verspreiden in mijn topique.quote:Op zaterdag 1 november 2014 15:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
En over welk van je pareltjes heb je het nu?
Wel drie 'negatieve' reacties. Gewoon negerenquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:56 schreef beverton het volgende:
[..]
'Irritante reclames op TV', oprecht het eerste topic in maanden waar veel effort zit om te maken en te onderbouwen. Ik hoop dat ook op constructieve reacties en niet reacties die louter negativiteit willen verspreiden in mijn topique.
Bedankt Huge, je bent een waarde modquote:Op zaterdag 1 november 2014 15:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wel drie 'negatieve' reacties. Gewoon negeren
Toch op z'n minst een belediging. En compleet irrelevante bullshit.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je dat ziet als scheldwoord
Geheel in lijn met het topicquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Toch op z'n minst een belediging. En compleet irrelevante bullshit.
Snap niet wat hij ermee te maken heeft.quote:
Wickedmen zal waarschijnlijk soortgelijke topics/posts gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 1 november 2014 16:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Snap niet wat hij ermee te maken heeft.
Ik zie er geen tien per dag hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kan er niet eens een keer iets gedaan worden aan al die kuttopics van roadtrip? Als die mongool aardige user nou een keer per weer zo'n aidstopic zou maken, oké, maar tien per dag is wel een beetje heel erg veel teveel van het goede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |