quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 15:49 schreef Bapple het volgende:
Hoe groot achten jullie die?
Geen 0, want alles heeft een kans.
Als je 0 zegt ben je echt een debiel.
Gr gr.
Klacht: mensen die 0 zeggen
toch heeft jezus op water gelopenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:24 schreef snakelady het volgende:
Zoals ik in dat andere topic al schreef.
[..]
Ik ben gay, heb je alzheimer?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:24 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ga weg, ps heb je er al eens over nagedacht met GhpH te trouwen jullie zijn beide ongeveer hetzelfde.
Jij hebt ook een stelling de big bang bijvoorbeeld bewijs me die dan eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Omdat jij degene bent die claimt dat er iets is.
Als ik zeg dat ik een pokémon heb, dan mag ik daarin geloven. Ik hoef hem jou niet te tonen, maar als ik het als een feit wil doorvoeren, dan moet ik hem toch eerst tonen. Anders blijft het een stelling.
IJs is ook water.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch heeft jezus op water gelopen
Nu weet ik waarom je zo butthurt over religie bent. Dit verklaard het.quote:
Is daar bewijs van? Neequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
toch heeft jezus op water gelopen
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jezus veranderde wel water in wijn, lijkt me toch best een prima kerel om in de buurt te hebben.
Ik bezit momenteel niet de kennis om dat te bewijzen, ik ben maar een eerstejaars student. Daarvoor moet je naar mensen als Stephen Hawkings gaan. Al kan ik zeggen dat die theorie best feitelijk onderbouwd is met veel berekeningen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:25 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Jij hebt ook een stelling de big bang bijvoorbeeld bewijs me die dan eens.
Die kerel kan niet eens praten man.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik bezit momenteel niet de kennis om dat te bewijzen, ik ben maar een eerstejaars student. Daarvoor moet je naar mensen als Stephen Hawkings gaan. Al kan ik zeggen dat die theorie best feitelijk onderbouwd is met veel berekeningen.
Het is niet een theorie die zomaar bedacht is (oh er zal wel een knal geweest zijn).
De oerknaltheorie is ook nog niet eens 100% vast, maar men kan wel met een gerust hart vaststellen dat het het meest accurate is, en dat een theorie over een god verreweg van accuraat is.
Hehe butthurt, was dat een woordgrap?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:26 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom je zo butthurt over religie bent. Dit verklaard het.
Maar hoe kan uit niets iets ontstaan is onmogelijk mie mayn.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik bezit momenteel niet de kennis om dat te bewijzen, ik ben maar een eerstejaars student. Daarvoor moet je naar mensen als Stephen Hawkings gaan. Al kan ik zeggen dat die theorie best feitelijk onderbouwd is met veel berekeningen.
Het is niet een theorie die zomaar bedacht is (oh er zal wel een knal geweest zijn).
De oerknaltheorie is ook nog niet eens 100% vast, maar men kan wel met een gerust hart vaststellen dat het het meest accurate is, en dat een theorie over een god verreweg van accuraat is.
IJs is bevroren water, klein nuance verschil.quote:
Bedankt, dit wist ik niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
IJs is bevroren water, klein nuance verschil.
south park gekekenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
er is toch ook iets met een missing link ofzo¿ misschien hebben aliens ons toen wel aangepast en zijn we daarom zoals we zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |