Weer terug op het vaste land?quote:
Ja! Kan weer maanden teren op zo'n weekendquote:
Een dagje Schiermonnikoog.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Kan weer maanden teren op zo'n weekend![]()
Was jij een dagje heen?
quote:
Wat een aidsplaat is dat, ondanks PSV.quote:
Toch wel? Dacht even dat net een verkeerde jingle werd ingestart.quote:
Brabantquote:
Brabantquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brabant
Rotterdam
Verdorie CG, wat doe jij elke keer in de verkeerde omgevingen?
Oh op Brabant mag welquote:
Liever niet.quote:
België?quote:
Ja. Of Limburg.quote:
Limburgquote:
En vlaai. Maar voor de rest is het niet zo veel nee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
LimburgHet enige goeie wat daar vandaan komt is Hertog Jan
Het biertje ging er sowieso wel inquote:
Dank je!quote:
Ik ging al in de Fok!reeks kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef minthy het volgende:
Dank je!![]()
En ik heb je toegevoegd aan de Gesso-groep.
gr gr een anonieme lurker
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Guus Meeuwis daar waar Was Not Was.
Wat ik allemaal niet doe voor een topic op Fok!. Mijn hele TL staat vol met gegessode en beplakte rotzooi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Al die knutselgroepen staan hier op mute, wist niet eens dat ik daarin zat. Kreeg de melding dat je graag toegevoegd wilde worden
Een hele tijd geleden was het leuk, helaas is het nu vooral veel meukquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat ik allemaal niet doe voor een topic op Fok!. Mijn hele TL staat vol met gegessode en beplakte rotzooi.
Ik 'maar' in 10. Maar wel in grote groepen dus dan heb je alsnog veel bagger van de Annies en Gerdas in je TL.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Een hele tijd geleden was het leuk, helaas is het nu vooral veel meuk![]()
Af en toe komt er nog eens een geinig idee langs maar jammer genoeg is dat nog zelden!
Je kan meldingen van groepen uitschakelen, dan staan ze niet meer in je tl. Hemel, ik zit volgens mij in meer dan 40 groepen inmiddels, zou gestoord worden!!
Via mobiel op het pijltje naast een bericht uit de groep klikken. Dan de optie "huppeldepupgroep niet meer volgen".quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik 'maar' in 10. Maar wel in grote groepen dus dan heb je alsnog veel bagger van de Annies en Gerdas in je TL.
Het lukt me niet om het van mijn TL te krijgen![]()
Ja, ik ben er ondertussen al achterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Via mobiel op het pijltje naast een bericht uit de groep klikken. Dan de optie "huppeldepupgroep niet meer volgen".
Hoe het op pc of laptop werkt weet ik niet, maar het zal vast vergelijkbaar zijn.
Geniet van de rust
Ja elk jaar is het minimaal Gerard of Giel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:20 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Buiten het feit wat we van Giel vinden, het scheelt dat er weer meer kans is op een nieuwe opstelling. Alleen Ekdom komt er kosten wat het kost toch in.
NIET LIKKEN!!!1quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja elk jaar is het minimaal Gerard of Giel.
En dat Martin Gaus in het huis komt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:24 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op Living Doll.
Godverdomme.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
"dat was echt fan-tas-tisch!"quote:
Is toch fantastisch ditquote:
Rabbering erbij voor een week lang haar en brilgrapjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Paul zit altijd al in het Glazen Huis.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Rabbering erbij voor een week lang haar en brilgrapjes![]()
HAHAquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:30 schreef alors het volgende:
[..]
Paul zit altijd al in het Glazen Huis.
met die bril, snap je???![]()
Misschien kan Carglass dan een cheque komen aanbieden!111!!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Rabbering erbij voor een week lang haar en brilgrapjes![]()
Verkeerde account, Gerard.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:30 schreef alors het volgende:
[..]
Paul zit altijd al in het Glazen Huis.
met die bril, snap je???![]()
Daarom doet ie het juist niet...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Echt wel, want Giel woont in Haarlem.
Okee, ik vind dat wel shocking eigenlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom doet ie het juist niet...
Ekdom, Michiel en een excuustruus dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Geen Giel bij serious request JAAAAAAAAAAAAA
JUICHEN.gif
Domien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ekdom, Michiel en een excuustruus dus.
Excuustruus van Gaal?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ekdom, Michiel en een excuustruus dus.
Wat vind jij van het album Roel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Afgeven op U2, maar ondertussen wel het album in z'n show moet promoten....
Ik heb het in begin paar keer geluisterd. Niet hun beste album maar zitten wel mooie nummers tussen zoals ditquote:
Inderdaad. Was eerst heel enthousiast, maar dat ebde naar meerdere luisterbeurten wel weg.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb het in begin paar keer geluisterd. Niet hun beste album maar zitten wel mooie nummers tussen zoals dit.
Fissaboy.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
ik hoop op domien in het glazen huis
[ afbeelding ]
Ja, was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:56 schreef DjinN het volgende:
Wat waren de Cheffies weer goed vanmorgen![]()
Echt genotenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:56 schreef DjinN het volgende:
Heerlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:56 schreef DjinN het volgende:
Met je ondertitel maak je in ieder geval een hoop vrienden....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik ga hier ook maar eens posten denk ik
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Met je ondertitel maak je in ieder geval een hoop vrienden....
#teamPatat
quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heerlijk
Ik ga hier ook maar eens posten denk ik
quote:
Verder ben je wel welkom hoorquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verder ben je wel welkom hoorWe zijn heel lief voor elkaar
En met Joe Bonamassa en Beth Hart als muzieksmaak kan je bij mij geen kwaad doenondanks dat je Chef'Special goed vindt
Toen zij dat voor het eerst bij hem deed zat hij nog niet in een rolstoelquote:
Dag jongens.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:58 schreef Bronson het volgende:
Even ter vermaak tijdens de reclame.
[ afbeelding ]
Doe mij deze maarquote:
quote:
Het is beiden het noemen waard.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe mij deze maar
Iets meer "petit".... *me like
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Het is beiden het noemen waard.
Jij snapt'tquote:
HAHA IK MOEST LACHENquote:
Gemistquote:
quote:
Gewoon zo:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo debiel dat de DJ's het uur niet meer mogen zeggen voor NOS op 3.![]()
"En dan nu de NOS Headlines van éé... uh. Bart-Jan Cune"
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
Haha, ze hebben de uitzending van gisteren uitgezonden. Dit deed Ekdom gisteren ook al. Wat dom van 3FM
Dit was onderweg van de boot naar het huisje in de bus. Vervoer was goed geregeldquote:
hebben ze nog cassettebandjes dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
Haha, ze hebben de uitzending van gisteren uitgezonden. Dit deed Ekdom gisteren ook al. Wat dom van 3FM
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit was onderweg van de boot naar het huisje in de bus. Vervoer was goed geregeld
Complimenten voor het jurkje noesel!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit was onderweg van de boot naar het huisje in de bus. Vervoer was goed geregeld
quote:
Wat? Serieus? Vinden wij hetzelfde nummer leuk?quote:
Kings Of Leon heeft een paar nummers die ik wel goed vind (Pyro, Wait for me, Back down south)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat? Serieus? Vinden wij hetzelfde nummer leuk?
BEL DE KRANTEN OMG
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef Againzender het volgende:
Net gebeld door Tamara. Morgen ben ik in de uitzending voor mijn Dr Request
dat weet ik dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat weet ik dus nietGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
[..]
dat weet ik dus nietBaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
dat weet ik dus nietHahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
[..]
dat weet ik dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga m'n best doen het te luisteren
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
[..]
dat weet ik dus nietHahaha baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
[..]
dat weet ik dus nietHaha heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Joh ga scharen met haar danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
Muis en ik vinden dit een leuk nummer
quote:
Het is humor, omdat het daadwerkelijk een Dr. Request isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:18 schreef Againzender het volgende:
Kunnen jullie wel lachen, maar ik vind het een leuk nummer
Jaren geleden gevonden, Bert Haandrikman had de 12" nog liggen, die werd helemaal gek toen ik het aanvroeg.
Overigens tegen Tamara gezegd dat ik het nog steeds niet wist natuurlijk
volgens mij weten ze donderdersgoed dat het voor requests gebruikt wordtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is humor, omdat het daadwerkelijk een Dr. Request is
Ik hoop voor je dat ze hier niet meelezen
Uit de social media balk van de site:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is humor, omdat het daadwerkelijk een Dr. Request is
Ik hoop voor je dat ze hier niet meelezen
quote:de patient in dr pop van morgen "zoekt" een nummer die hij/zij al weet zowel artiest als song
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uit de social media balk van de site:
[..]
verklap het evenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Mja, het is een post op Google+, dus dat leest toch geen hond.quote:
wat dacht je van mij dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mja, het is een post op Google+, dus dat leest toch geen hond.
Maar wel zullen morgen wel allemaal verrast reageren hoor
what teh fuq?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Verdommequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[..]
Ene Michel.quote:
Dit ookquote:
Brr niet tofquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hersenvliesontsteking.
Ik heb dat op m'n zevende ook gehad. Kan het gelukkig nog navertellen.
Dank je!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Complimenten voor het jurkje noesel!
Ik toen ik een maand of 4 was. Heb van m'n (toenmalige) huisarts begrepen dat het verdomd weinig gescheeld had of ik was niet ouder geworden dan dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hersenvliesontsteking.
Ik heb dat op m'n zevende ook gehad. Kan het gelukkig nog navertellen.
quote:
quote:
Julliequote:
Patat.quote:
#TeamPatat ftw!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
SilentChaos, wolfrolf, DeLuna, Pino112, Pandaplint, Sersjee en vele andere intens toffe users delen deze mening.
meldtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
SilentChaos, wolfrolf, DeLuna, Pino112, Pandaplint, Sersjee en vele andere intens toffe users delen deze mening.
De foute mening ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
Je bent me deze keer niet vergetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
Hell yeahquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
En "Papprika" ipv "Paaprika"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
#teamFriet zijn volgens mij ook van die figuren die "puuzel" zeggen ipv "puzzel"
Precies!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "Papprika" ipv "Paaprika"
En "ons mams" ipv "ma"
Brezan, zit nog in delft ook!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
Halfords is failliet wtf?
Waar ga ik nu mijn ruitenwissers kopen??
#teampatat is van dat langharig hippietuig dat wel frietsaus en frietpan of frituurpan zegt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
#teamFriet zijn volgens mij ook van die figuren die "puuzel" zeggen ipv "puzzel"
Onsmam. Met 1 s.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "ons mams" ipv "ma"
Klopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ons mamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "ons mams" ipv "ma"
ik heb geen lang haar en zeg patatsaus en patuurpan omdat ik alternatief bent jeweetstochquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
#teampatat is van dat langharig hippietuig dat wel frietsaus en frietpan of frituurpan zegt.
En ja ik zeg puuzel.
gratis naar het Rijks is niets mis meequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:35 schreef KaBuf het volgende:
Ik wil echt wel die kaarten van Guus Meeuwis winnen eigenlijk
Onder andere dat jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
gratis naar het Rijks is niets mis mee
[insert jonbakkermodus]quote:
als je een fan bent lijkt mij dat uitermate tof jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:34 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Onder andere dat ja
Maar om ons Guuske daar te zien, lijkt me helemaal vet
Ik welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je een fan bent lijkt mij dat uitermate tof jamaar ik ben geen fan
ik vind het knap hoe hij alles voor elkaar heeft gekregen, en lijkt mij een aardige vent, terwijl ik eerlijk gezegd niets met Brabanders heb. Maar z'n muziek is niet mijn ding. Maar geweldig hoe hij z'n studentensucces tot zoiets groots heeft uitgebouwdquote:
Wat een lelijke broek heeft die man aan zeg.quote:
Zij daarentegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een lelijke broek heeft die man aan zeg.
Jazeker, als er een rotkop op zit wordt het niks natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:10 schreef Cee het volgende:
Zo zien we maar weer, SC vindt het gelaat echt essentieel.
Helemaal mee eens. Weet eigenlijk niet wat ik zou kiezen. Lelijk hoofd/mooi lichaam of mooi hoofd/vadsig schubbenpuslijf. Denk het eerste.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazeker, als er een rotkop op zit wordt het niks natuurlijk![]()
Net zoals een leuk gezicht en een lelijk lichaam ook helemaal niks is
Ik zou voor het eerste gaan, maar goed, liever dat ik niet hoef te kiezen en alles lekker isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Weet eigenlijk niet wat ik zou kiezen. Lelijk hoofd/mooi lichaam of mooi hoofd/vadsig schubbenpuslijf. Denk het eerste.
Breng ze nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef themauster het volgende:
Nou is het wachten tot 3FM met een Nederlandse versie komt
De 12e? Komend weekend dus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef SilentChaos het volgende:
Trouwens, Pindaplant... het weekend van de 12e zit ik trouwens in Grongingenen ja, ik ga er ook stappen
Decemberquote:
Ah, dan ben ik vast ook wel in de stad te vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
December
Zit in Landal, net over de grens in Drenthe
Jup, gasten van de HTS en de partnersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik vast ook wel in de stad te vinden.
Landal de Bloemert? Mokkeltje komt ook mee?
HTS? Ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, gasten van de HTS en de partners
SC is een ouwe bok.quote:
TH-Rijswijk, HTS, whateverquote:
I knowquote:
Nog 2,5 maand en dan mag ik ook bij de clubquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I know
Die 30 hakt er aardig in
Ach, wordt het iig wat gezelligerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog 2,5 maand en dan mag ik ook bij de club
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, wordt het iig wat gezelliger
Welcome to the dark side.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog 2,5 maand en dan mag ik ook bij de club
Jijquote:
Dank jequote:
quote:
Jonkies.quote:
Jij was toch al veel ouder? Met kinderen enz?quote:
27 met kinderen dat wel jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij was toch al veel ouder? Met kinderen enz?
Je zit al in je gesso periode.quote:
Rood haar heb ik al. Het is alleen nog niet kort en pittig.quote:
Pas maar op. Het heerst op moment. Voordat je het weet zit je bij de kapper met een tondeuse in je nek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rood haar heb ik al. Het is alleen nog niet kort en pittig.
Als ik zoiets in mijn hoofd haal, willen jullie me dan alsjeblieft met een honkbalknuppel in m'n nek meppen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pas maar op. Het heerst op moment. Voordat je het weet zit je bij de kapper met een tondeuse in je nek.
Hallo eend. Het zout alweer weg tussen de veren?quote:
Rood haarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rood haar heb ik al. Het is alleen nog niet kort en pittig.
Ja hoiquote:
Alleen de auto zit nog onder het zoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hallo eend. Het zout alweer weg tussen de veren?
En hoe gaat het met je benen?
Ik zag een foto voorbijkomen van jou in een rolstoel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alleen de auto zit nog onder het zout
en mijn benen prima, hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |