Verdommequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uit de social media balk van de site:
[..]
Ene Michel.quote:
Dit ookquote:
Brr niet tofquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hersenvliesontsteking.
Ik heb dat op m'n zevende ook gehad. Kan het gelukkig nog navertellen.
Dank je!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Complimenten voor het jurkje noesel!
Ik toen ik een maand of 4 was. Heb van m'n (toenmalige) huisarts begrepen dat het verdomd weinig gescheeld had of ik was niet ouder geworden dan dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hersenvliesontsteking.
Ik heb dat op m'n zevende ook gehad. Kan het gelukkig nog navertellen.
quote:
quote:
Julliequote:
Patat.quote:
#TeamPatat ftw!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
SilentChaos, wolfrolf, DeLuna, Pino112, Pandaplint, Sersjee en vele andere intens toffe users delen deze mening.
meldtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
SilentChaos, wolfrolf, DeLuna, Pino112, Pandaplint, Sersjee en vele andere intens toffe users delen deze mening.
De foute mening ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
Je bent me deze keer niet vergetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
Hell yeahquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
En "Papprika" ipv "Paaprika"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
#teamFriet zijn volgens mij ook van die figuren die "puuzel" zeggen ipv "puzzel"
Precies!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "Papprika" ipv "Paaprika"
En "ons mams" ipv "ma"
Brezan, zit nog in delft ook!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
Halfords is failliet wtf?
Waar ga ik nu mijn ruitenwissers kopen??
#teampatat is van dat langharig hippietuig dat wel frietsaus en frietpan of frituurpan zegt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
#teamFriet zijn volgens mij ook van die figuren die "puuzel" zeggen ipv "puzzel"
Onsmam. Met 1 s.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "ons mams" ipv "ma"
Klopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ons mamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "ons mams" ipv "ma"
ik heb geen lang haar en zeg patatsaus en patuurpan omdat ik alternatief bent jeweetstochquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
#teampatat is van dat langharig hippietuig dat wel frietsaus en frietpan of frituurpan zegt.
En ja ik zeg puuzel.
gratis naar het Rijks is niets mis meequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:35 schreef KaBuf het volgende:
Ik wil echt wel die kaarten van Guus Meeuwis winnen eigenlijk
Onder andere dat jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
gratis naar het Rijks is niets mis mee
[insert jonbakkermodus]quote:
als je een fan bent lijkt mij dat uitermate tof jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:34 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Onder andere dat ja
Maar om ons Guuske daar te zien, lijkt me helemaal vet
Ik welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je een fan bent lijkt mij dat uitermate tof jamaar ik ben geen fan
ik vind het knap hoe hij alles voor elkaar heeft gekregen, en lijkt mij een aardige vent, terwijl ik eerlijk gezegd niets met Brabanders heb. Maar z'n muziek is niet mijn ding. Maar geweldig hoe hij z'n studentensucces tot zoiets groots heeft uitgebouwdquote:
Wat een lelijke broek heeft die man aan zeg.quote:
Zij daarentegenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een lelijke broek heeft die man aan zeg.
Jazeker, als er een rotkop op zit wordt het niks natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:10 schreef Cee het volgende:
Zo zien we maar weer, SC vindt het gelaat echt essentieel.
Helemaal mee eens. Weet eigenlijk niet wat ik zou kiezen. Lelijk hoofd/mooi lichaam of mooi hoofd/vadsig schubbenpuslijf. Denk het eerste.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jazeker, als er een rotkop op zit wordt het niks natuurlijk![]()
Net zoals een leuk gezicht en een lelijk lichaam ook helemaal niks is
Ik zou voor het eerste gaan, maar goed, liever dat ik niet hoef te kiezen en alles lekker isquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Weet eigenlijk niet wat ik zou kiezen. Lelijk hoofd/mooi lichaam of mooi hoofd/vadsig schubbenpuslijf. Denk het eerste.
Breng ze nou niet op ideeën.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef themauster het volgende:
Nou is het wachten tot 3FM met een Nederlandse versie komt
De 12e? Komend weekend dus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef SilentChaos het volgende:
Trouwens, Pindaplant... het weekend van de 12e zit ik trouwens in Grongingenen ja, ik ga er ook stappen
Decemberquote:
Ah, dan ben ik vast ook wel in de stad te vinden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
December
Zit in Landal, net over de grens in Drenthe
Jup, gasten van de HTS en de partnersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik vast ook wel in de stad te vinden.
Landal de Bloemert? Mokkeltje komt ook mee?
HTS? Ben je al zo oud?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, gasten van de HTS en de partners
SC is een ouwe bok.quote:
TH-Rijswijk, HTS, whateverquote:
I knowquote:
Nog 2,5 maand en dan mag ik ook bij de clubquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
I know
Die 30 hakt er aardig in
Ach, wordt het iig wat gezelligerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog 2,5 maand en dan mag ik ook bij de club
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach, wordt het iig wat gezelliger
Welcome to the dark side.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nog 2,5 maand en dan mag ik ook bij de club
Jijquote:
Dank jequote:
quote:
Jonkies.quote:
Jij was toch al veel ouder? Met kinderen enz?quote:
27 met kinderen dat wel jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij was toch al veel ouder? Met kinderen enz?
Je zit al in je gesso periode.quote:
Rood haar heb ik al. Het is alleen nog niet kort en pittig.quote:
Pas maar op. Het heerst op moment. Voordat je het weet zit je bij de kapper met een tondeuse in je nek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rood haar heb ik al. Het is alleen nog niet kort en pittig.
Als ik zoiets in mijn hoofd haal, willen jullie me dan alsjeblieft met een honkbalknuppel in m'n nek meppen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:20 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pas maar op. Het heerst op moment. Voordat je het weet zit je bij de kapper met een tondeuse in je nek.
Hallo eend. Het zout alweer weg tussen de veren?quote:
Rood haarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rood haar heb ik al. Het is alleen nog niet kort en pittig.
Ja hoiquote:
Alleen de auto zit nog onder het zoutquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hallo eend. Het zout alweer weg tussen de veren?
En hoe gaat het met je benen?
Ik zag een foto voorbijkomen van jou in een rolstoel?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Alleen de auto zit nog onder het zout
en mijn benen prima, hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |