quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
SilentChaos, wolfrolf, DeLuna, Pino112, Pandaplint, Sersjee en vele andere intens toffe users delen deze mening.
Je bent me deze keer niet vergetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
SilentChaos, wolfrolf, DeLuna, Pino112, Pandaplint, Sersjee en vele andere intens toffe users delen deze mening.
Hell yeahquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat.
En "Papprika" ipv "Paaprika"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
#teamFriet zijn volgens mij ook van die figuren die "puuzel" zeggen ipv "puzzel"
Precies!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "Papprika" ipv "Paaprika"
En "ons mams" ipv "ma"
Brezan, zit nog in delft ook!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef wolfrolf het volgende:
Halfords is failliet wtf?
Waar ga ik nu mijn ruitenwissers kopen??
#teampatat is van dat langharig hippietuig dat wel frietsaus en frietpan of frituurpan zegt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
#teamFriet zijn volgens mij ook van die figuren die "puuzel" zeggen ipv "puzzel"
Onsmam. Met 1 s.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "ons mams" ipv "ma"
Klopt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ons mamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:15 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
En "ons mams" ipv "ma"
ik heb geen lang haar en zeg patatsaus en patuurpan omdat ik alternatief bent jeweetstochquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
#teampatat is van dat langharig hippietuig dat wel frietsaus en frietpan of frituurpan zegt.
En ja ik zeg puuzel.
gratis naar het Rijks is niets mis meequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:35 schreef KaBuf het volgende:
Ik wil echt wel die kaarten van Guus Meeuwis winnen eigenlijk
Onder andere dat jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
gratis naar het Rijks is niets mis mee
[insert jonbakkermodus]quote:
als je een fan bent lijkt mij dat uitermate tof jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:34 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Onder andere dat ja
Maar om ons Guuske daar te zien, lijkt me helemaal vet
Ik welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
als je een fan bent lijkt mij dat uitermate tof jamaar ik ben geen fan
ik vind het knap hoe hij alles voor elkaar heeft gekregen, en lijkt mij een aardige vent, terwijl ik eerlijk gezegd niets met Brabanders heb. Maar z'n muziek is niet mijn ding. Maar geweldig hoe hij z'n studentensucces tot zoiets groots heeft uitgebouwdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |