Gemistquote:
quote:
Gewoon zo:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo debiel dat de DJ's het uur niet meer mogen zeggen voor NOS op 3.![]()
"En dan nu de NOS Headlines van éé... uh. Bart-Jan Cune"
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
Haha, ze hebben de uitzending van gisteren uitgezonden. Dit deed Ekdom gisteren ook al. Wat dom van 3FM
Dit was onderweg van de boot naar het huisje in de bus. Vervoer was goed geregeldquote:
hebben ze nog cassettebandjes dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:15 schreef Pandaplint het volgende:
Haha, ze hebben de uitzending van gisteren uitgezonden. Dit deed Ekdom gisteren ook al. Wat dom van 3FM
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit was onderweg van de boot naar het huisje in de bus. Vervoer was goed geregeld
Complimenten voor het jurkje noesel!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit was onderweg van de boot naar het huisje in de bus. Vervoer was goed geregeld
quote:
Wat? Serieus? Vinden wij hetzelfde nummer leuk?quote:
Kings Of Leon heeft een paar nummers die ik wel goed vind (Pyro, Wait for me, Back down south)quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat? Serieus? Vinden wij hetzelfde nummer leuk?
BEL DE KRANTEN OMG
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef Againzender het volgende:
Net gebeld door Tamara. Morgen ben ik in de uitzending voor mijn Dr Request
dat weet ik dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat weet ik dus nietGodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |