Weer terug op het vaste land?quote:
Ja! Kan weer maanden teren op zo'n weekendquote:
Een dagje Schiermonnikoog.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Kan weer maanden teren op zo'n weekend![]()
Was jij een dagje heen?
quote:
Wat een aidsplaat is dat, ondanks PSV.quote:
Toch wel? Dacht even dat net een verkeerde jingle werd ingestart.quote:
Brabantquote:
Brabantquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Brabant
Rotterdam
Verdorie CG, wat doe jij elke keer in de verkeerde omgevingen?
Oh op Brabant mag welquote:
Liever niet.quote:
België?quote:
Ja. Of Limburg.quote:
Limburgquote:
En vlaai. Maar voor de rest is het niet zo veel nee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
LimburgHet enige goeie wat daar vandaan komt is Hertog Jan
Het biertje ging er sowieso wel inquote:
Dank je!quote:
Ik ging al in de Fok!reeks kijkenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef minthy het volgende:
Dank je!![]()
En ik heb je toegevoegd aan de Gesso-groep.
gr gr een anonieme lurker
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
Guus Meeuwis daar waar Was Not Was.
Wat ik allemaal niet doe voor een topic op Fok!. Mijn hele TL staat vol met gegessode en beplakte rotzooi.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Al die knutselgroepen staan hier op mute, wist niet eens dat ik daarin zat. Kreeg de melding dat je graag toegevoegd wilde worden
Een hele tijd geleden was het leuk, helaas is het nu vooral veel meukquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat ik allemaal niet doe voor een topic op Fok!. Mijn hele TL staat vol met gegessode en beplakte rotzooi.
Ik 'maar' in 10. Maar wel in grote groepen dus dan heb je alsnog veel bagger van de Annies en Gerdas in je TL.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Een hele tijd geleden was het leuk, helaas is het nu vooral veel meuk![]()
Af en toe komt er nog eens een geinig idee langs maar jammer genoeg is dat nog zelden!
Je kan meldingen van groepen uitschakelen, dan staan ze niet meer in je tl. Hemel, ik zit volgens mij in meer dan 40 groepen inmiddels, zou gestoord worden!!
Via mobiel op het pijltje naast een bericht uit de groep klikken. Dan de optie "huppeldepupgroep niet meer volgen".quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik 'maar' in 10. Maar wel in grote groepen dus dan heb je alsnog veel bagger van de Annies en Gerdas in je TL.
Het lukt me niet om het van mijn TL te krijgen![]()
Ja, ik ben er ondertussen al achterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Via mobiel op het pijltje naast een bericht uit de groep klikken. Dan de optie "huppeldepupgroep niet meer volgen".
Hoe het op pc of laptop werkt weet ik niet, maar het zal vast vergelijkbaar zijn.
Geniet van de rust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |