En daarom zitten er ook lampjes op het stuur en is er een team radio..quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah het probleem is dat er dan volgens mij verwarring kan ontstaan waar je hard en zacht mag, zeker als het slecht weer is kan ik me voorstellen dat je dan een vlag over het hoofd ziet.
Rijden die gasten eigenlijk wel zelfquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En daarom zitten er ook lampjes op het stuur en is er een team radio..
Klopt. Alleen wat ze doen bij dubbel geel is even liften (tov hun normale snelheid). En da's veel te weinig, zo blijkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij dubbel geel moet je gevaar verwachten en in staat zijn je auto op tijd tot stilstand te brengen.
Dus niet met 200+ km/h door een bocht met grote kans op aquaplaneren.
Dat dubbel geel werd gezwaaid omdat er een bergingsvoertuig op de baan was.
hier nog eenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:33 schreef Catatafish het volgende:
Voor als de video's niet meer werken:
https://vine.co/v/OK69b15iP1T
Ik neem aan Alexander Rossi, aangezien hij een paar races terug al zou instappen voor Chilton. Wat op het laatste moment niet doorging.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:19 schreef superniger het volgende:
Wie gaat hem vervangen volgende race?
in die snelheid zit wel degelijk verschil. Uiteraard kun je gaan aquaplanen, maar de kracht die de massa tot stilstand moet brengen ligt vele malen lager. Er wordt dus veel minder g-krachten opgewekt, wat waarschijnlijk resulteert in minder schade omdat de crashstructuur ook meer tijd (ondanks dat je hier praat over milliseconden) krijgt om de impact te verwerken. Afgezien van onfortuinlijk zaken zoals onder zo'n takel terecht komen, want hoe spijtig ook, dat is brute pech. Nou ja pech, dit is gewoon een faler in het regelement om zo'n werkzaamheden toe te staan tijdens dit soort omstandigheden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik denk niet dat Bianchi hier veel te verwijten valt. Ook als je 100 rijdt ipv 200 kun je gaan aquaplanen, zeker op een zeiknat wegdek terwijl je op intermediates rijdt. En de race was wel gewoon bezig, alleen ter plaatse hing geel.
of Will Stevens, die stond voor dit race-weekend te zwaaien met flappen, maar zijn management en het team kregen de laatste plooien niet glad gestreken. Rossi heeft, voor zover ik weet, weinig tot geen geld beschikbaar. Enkel zijn nationaliteit heeft die mee mbt populariteit in de VS.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik neem aan Alexander Rossi, aangezien hij een paar races terug al zou instappen voor Chilton. Wat op het laatste moment niet doorging.
Uiteraard zit er verschil in de snelheid, je hoort mij ook niet beweren dat hij er niet beter vanaf was gekomen met 100 km/h. Het enige wat ik probeer te beweren, is dat het verlagen van de snelheid misschien niet had kunnen voorkomen dat hij ging aquaplanen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
in die snelheid zit wel degelijk verschil. Uiteraard kun je gaan aquaplanen, maar de kracht die de massa tot stilstand moet brengen ligt vele malen lager. Er wordt dus veel minder g-krachten opgewekt, wat waarschijnlijk resulteert in minder schade omdat de crashstructuur ook meer tijd (ondanks dat je hier praat over milliseconden) krijgt om de impact te verwerken. Afgezien van onfortuinlijk zaken zoals onder zo'n takel terecht komen, want hoe spijtig ook, dat is brute pech. Nou ja pech, dit is gewoon een faler in het regelement om zo'n werkzaamheden toe te staan tijdens dit soort omstandigheden.
Kritiek maar stabiel zeiden ze bij Friso en Schumacher ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:18 schreef Ferry_76 het volgende:
'Toestand kritiek, maar stabiel."
http://www.formule1.nl/ni(...)ritiek-maar-stabiel/
Heeft Will Stevens dan een superlicentie? Los daarvan heeft Rossi meer ervaring met de auto.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:31 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
of Will Stevens, die stond voor dit race-weekend te zwaaien met flappen, maar zijn management en het team kregen de laatste plooien niet glad gestreken. Rossi heeft, voor zover ik weet, weinig tot geen geld beschikbaar. Enkel zijn nationaliteit heeft die mee mbt populariteit in de VS.
Hij komt in aanmerking omdat ie meerdere malen in 1 seizoen op het podium is gekomen in een aanzienlijke klasse (WSR dus). Het ligt er natuurlijk aan hoe Marussia op dit moment om wilt gaan qua werk voor dat 2de stoeltje: makkelijke weg is Rossi wegens licentie, papierwerk weg is Stevens want geld...quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heeft Will Stevens dan een superlicentie? Los daarvan heeft Rossi meer ervaring met de auto.
Muah, volgens mij draait die camera niet ver genoeg. Verbaast me dat de regie die beelden achterwege heeft gehouden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:01 schreef Catatafish het volgende:
Duidelijk te zien dat de crash ook is gefilmd door de cameraman langs de kant.
"The 23-year-old meets the qualifying criteria for an FIA Super Licence having completed the necessary mileage at the Young Driver Test with Caterham in 2013 followed by another outing at this year’s Silverstone test. However, industrial action prevented the necessary paperwork being lodged with the Contract Recognition Board in Switzerland , blocking Stevens from running at Suzuka."quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heeft Will Stevens dan een superlicentie? Los daarvan heeft Rossi meer ervaring met de auto.
Denk alleen een lege box als Bianchi het toch niet mocht halen. Bovendien heeft Marussia geld nodig. Wat op zich voor Stevens zou pleiten. Al zou ik misschien 1 race Rossi laten rijden en ondertussen Stevens klaarstomen voor de laatste races.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Hij komt in aanmerking omdat ie meerdere malen in 1 seizoen op het podium is gekomen in een aanzienlijke klasse (WSR dus). Het ligt er natuurlijk aan hoe Marussia op dit moment om wilt gaan qua werk voor dat 2de stoeltje: makkelijke weg is Rossi wegens licentie, papierwerk weg is Stevens want geld...
Zou me niet verwonderen als er een lege box is in Sochi btw....
Stabiel betekent dan ook helemaal niks anders dan "geen verandering". Dus als iemand gisteren op sterven lag en vandaag nog steeds is dat ook stabiel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kritiek maar stabiel zeiden ze bij Friso en Schumacher ook
Ik gok dat de regie ook niet direct door had wat er aan de hand was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, volgens mij draait die camera niet ver genoeg. Verbaast me dat de regie die beelden achterwege heeft gehouden.
heb van Stevens bedragen zien langskomen van $150.000 á $200.000 per sessie. Als informatief berichtquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:50 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Denk alleen een lege box als Bianchi het toch niet mocht halen. Bovendien heeft Marussia geld nodig. Wat op zich voor Stevens zou pleiten. Al zou ik misschien 1 race Rossi laten rijden en ondertussen Stevens klaarstomen voor de laatste races.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stabiel betekent dan ook helemaal niks anders dan "geen verandering". Dus als iemand gisteren op sterven lag en vandaag nog steeds is dat ook stabiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |