Klopt. Hiero.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen ze niet, is zelfs een zaak over geweest ofzo.
Klopt, maar als iemand een klacht indient bij Youtube over auteursrecht wordt de video offline gehaald totdat duidelijk is bij wie de rechten liggen (dus totdat een rechter een uitspraak heeft gedaan).quote:
voorwaarde van een kaartjequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Apart dat de Fia een video gemaakt door een bezoeker kan claimen trouwens.
Zo de tyfusquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:33 schreef Catatafish het volgende:
Voor als de video's niet meer werken:
https://vine.co/v/OK69b15iP1T
Hij had ook onthoofd kunnen worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zo de tyfusWat een knal zeg
Dat hij überhaupt nog leeft is al een wonder
Hij ramt m nog wel deels op die puntquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan je het geluk noemen dat hij net het schuine stukje van de achterkant ramt??
Wat een klapquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Gramulanion het volgende:
http://gfycat.com/HiddenSleepyIceblueredtopzebra
Gifje, als je op dat minnetje klikt kun je in slow-mo kijken.
De rollbar volgens mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tring, wat een crash, zijn hoofd duwt gewoon die machine omhoog! pff
Nee joh.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nee hoor. Een paar oude bandjes zijn al voldoende. Iets massiefs is wel het laatste dat je wilt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat een klap
Ik vraag me af of het wat had uitgemaakt als er iets van bescherming onder de tractor had gezeten, zodat hij er niet onderdoor was geschoten. Dan was 'ie er vol frontaal op geklapt.
En zelfs als er bescherming had gezeten, dan had dat wel heel massief moeten zijn had 't 'm tegen willen houden.
Als daar bandjes onder hadden gezeten, had 'ie er evengoed nog onderdoor geschoten, denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:17 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nee hoor. Een paar oude bandjes zijn al voldoende. Iets massiefs is wel het laatste dat je wilt.
Dat ie m raakt met zn helm lijkt me wel vast staan.quote:
Dat bestrijd ik ook niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:16 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Die is afgebroken.
http://pbs.twimg.com/media/BzLvE2XIIAEEFMQ.jpg
Volgens mij kantelt zijn auto naar rechts, waardoor de zijkant van de auto de kraan omhoog duwt? Als ik het goed zie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik zeg ook niet dat 'ie 'm niet geraakt heeft met zijn helm, maar dat de tractor niet omhoog werd geduwd door zijn helm/hoofd. Iemands hoofd drukt echt geen tractor omhoog. Dan drukt de tractor het hoofd omlaag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat ie m raakt met zn helm lijkt me wel vast staan.
Ook de rollbar die afbreekt...
Flinke klap men...
Als er krassen op de neus staan, flinke krassen en zelfs verwrongen dan heeft ie ook die kraan gekopt.quote:
Nogmaals: dat bestrijd ik ook niet, zie ook post hierboven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als er krassen op de neus staan, flinke krassen en zelfs verwrongen dan heeft ie ook die kraan gekopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |