twitter:ldelhostal twitterde op maandag 06-10-2014 om 14:00:57Tjrs aucune information officielle mais les parents de Jules sont arrivés à l'hôpital de Yokkaichi. reageer retweet
Mobiel ja. Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Enkel een rondje met een vinkje erin
Godver manquote:
Kanonnenquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:55 schreef franklop het volgende:
Impact lijkt echt net achter zijn hoofd te zijn als je het beeld stilzet. 20 of 30 cm centimeter naar achter en hij is zijn hoofd kwijt.
Die twee die net weg kunnen springen voor de vallende auto van Sutil ook..quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Die man rechts van de kraan heeft inderdaad alle geluk van de wereld dat hij er niet onder terecht komt.
Kan je het geluk noemen dat hij net het schuine stukje van de achterkant ramt??quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:03 schreef Loveless85 het volgende:
Hij schampt hem half. Als hij echt vol op de zijkant was geklapt was het einde verhaal gok ik
Een ding van 6 ton die 30cm omhoog schiet door die impactquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou het geen schampen willen noemen als je ziet hoe die kraanwagen van zijn plek komt.
Niet echt...quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef Nattekat het volgende:
Die heeft echt een partij mazzel gehad
Is idd offline gehaald.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef Ebinas het volgende:
Video doet het inmiddels niet meer?
Nog wel net gezien. Gruwelijk gewoon.
Kunnen ze niet, is zelfs een zaak over geweest ofzo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Apart dat de Fia een video gemaakt door een bezoeker kan claimen trouwens.
Een paar meter naar links of naar rechts en hij liep ongedeerd weg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tikkie meer naar links en het was direct einde oefening geweest.
Ik weet niet of dat een slechtere afloop zou zijn geweest..quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tikkie meer naar links en het was direct einde oefening geweest.
Nee hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:22 schreef Nober het volgende:
Einde F1 carrière, u las het hier als eerst.
Dan had ie wss direct met zijn hoofd vol op de truck geknald. Dan had het echt wel einde oefening geweest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een slechtere afloop zou zijn geweest..
Hij klapt nu toch ook met zijn helm vol op de achterkant van die truck.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had ie wss direct met zijn hoofd vol op de truck geknald. Dan had het echt wel einde oefening geweest.
Of bedoel je meer in welke staat hij er eventueel uit zou komen?
Ik denk dat een snelle dood beter was geweest voor Jules dan de langzame die hij nu ondergaat, of heel misschien nog een 'leven' met zeer zware hersenschade.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan had ie wss direct met zijn hoofd vol op de truck geknald. Dan had het echt wel einde oefening geweest.
Of bedoel je meer in welke staat hij er eventueel uit zou komen?
aldus FPerry Pessimistquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Ik denk dat een snelle dood beter was geweest voor Jules dan de langzame die hij nu ondergaat, of heel misschien nog een 'leven' met zeer zware hersenschade.
Ik moet het nog zien, dit is toch weer anders dan Massa in Hongarije en Alonso in België. Daarbij reed hij al bij een achterhoede team.quote:
Ik bedoel meer dat het "einde carrière-verhaal" gisteren al door tig mensen is gepostquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien, dit is toch weer anders dan Massa in Hongarije en Alonso in België. Daarbij reed hij al bij een achterhoede team.
Klopt. Hiero.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kunnen ze niet, is zelfs een zaak over geweest ofzo.
Klopt, maar als iemand een klacht indient bij Youtube over auteursrecht wordt de video offline gehaald totdat duidelijk is bij wie de rechten liggen (dus totdat een rechter een uitspraak heeft gedaan).quote:
voorwaarde van een kaartjequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Apart dat de Fia een video gemaakt door een bezoeker kan claimen trouwens.
Zo de tyfusquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:33 schreef Catatafish het volgende:
Voor als de video's niet meer werken:
https://vine.co/v/OK69b15iP1T
Hij had ook onthoofd kunnen worden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Zo de tyfusWat een knal zeg
Dat hij überhaupt nog leeft is al een wonder
Hij ramt m nog wel deels op die puntquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:05 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Kan je het geluk noemen dat hij net het schuine stukje van de achterkant ramt??
Wat een klapquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Gramulanion het volgende:
http://gfycat.com/HiddenSleepyIceblueredtopzebra
Gifje, als je op dat minnetje klikt kun je in slow-mo kijken.
De rollbar volgens mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tring, wat een crash, zijn hoofd duwt gewoon die machine omhoog! pff
Nee joh.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tring, wat een crash, zijn hoofd duwt gewoon die machine omhoog! pff
Nee hoor. Een paar oude bandjes zijn al voldoende. Iets massiefs is wel het laatste dat je wilt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat een klap
Ik vraag me af of het wat had uitgemaakt als er iets van bescherming onder de tractor had gezeten, zodat hij er niet onderdoor was geschoten. Dan was 'ie er vol frontaal op geklapt.
En zelfs als er bescherming had gezeten, dan had dat wel heel massief moeten zijn had 't 'm tegen willen houden.
Als daar bandjes onder hadden gezeten, had 'ie er evengoed nog onderdoor geschoten, denk ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:17 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nee hoor. Een paar oude bandjes zijn al voldoende. Iets massiefs is wel het laatste dat je wilt.
Dat ie m raakt met zn helm lijkt me wel vast staan.quote:
Dat bestrijd ik ook niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:16 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Die is afgebroken.
http://pbs.twimg.com/media/BzLvE2XIIAEEFMQ.jpg
Volgens mij kantelt zijn auto naar rechts, waardoor de zijkant van de auto de kraan omhoog duwt? Als ik het goed zie?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tring, wat een crash, zijn hoofd duwt gewoon die machine omhoog! pff
Ik zeg ook niet dat 'ie 'm niet geraakt heeft met zijn helm, maar dat de tractor niet omhoog werd geduwd door zijn helm/hoofd. Iemands hoofd drukt echt geen tractor omhoog. Dan drukt de tractor het hoofd omlaag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:19 schreef nils7 het volgende:
[..]
Dat ie m raakt met zn helm lijkt me wel vast staan.
Ook de rollbar die afbreekt...
Flinke klap men...
Als er krassen op de neus staan, flinke krassen en zelfs verwrongen dan heeft ie ook die kraan gekopt.quote:
Nogmaals: dat bestrijd ik ook niet, zie ook post hierboven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Als er krassen op de neus staan, flinke krassen en zelfs verwrongen dan heeft ie ook die kraan gekopt.
Voor een deel waar dus kan je na gaan hoe het met hem gaat denk ik zo...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat 'ie 'm niet geraakt heeft met zijn helm, maar dat de tractor niet omhoog werd geduwd door zijn helm/hoofd. Iemand hoofd drukt echt geen tractor omhoog. Dan drukt de tractor het hoofd omlaag.
Beetje cruisen, wat hendig sjieke slips maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat deed dat ding daar trouwens?
De auto van Sutil weghalen die er de ronde ervoor gecrasht was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat deed dat ding daar trouwens?
Ligt eraan waar de auto tot stilstand komt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:22 schreef raptorix het volgende:
Je zou je kunnen afvragen waarom die dingen binnen de vangrails staan, met van die telescoopkranen zou dat toch overbodig moeten zijn lijkt me...
Nou ja, volgens mij hebben die dingen een belachelijk grote range, daarnaast vraag ik me af in hoeverre het slim is om racewagens weg te slepen die in de grindbak staan en geen direct gevaar vormen, in het verleden zijn er volgens mij meer slachtoffers gevallen doordat officials met wagens bezig waren dan dat er coureurs op wagens in de grindbak zijn geknalt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ligt eraan waar de auto tot stilstand komt.
Nee de SC kwam na dit ongeval pas de baan opquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef Coelho het volgende:
De discussie zou mijns inziens moeten zijn waarom iemand onder SC daar met zo'n achterlijke snelheid kan rijden. De SC komt de baan op vanwege dat ongeval van Sutil, dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen rustig gereden wordt achter de SC en dat op het overige van de baan near-full speed doorgereden mag worden om de safetycar te achterhalen.
Overigens zie je in de toren boven de kraan groen gezwaaid worden. Nu weet ik niet hoe de exacte regels mbt vlaggen zijn, maar als ik op de snelweg in de verte een bord zie die me vertelt dat ik harder mag, dan accelereer ik ook vast, zodat ik die snelheid bij het bord bereikt heb. Andersom wordt me namelijk ook gevraagd om bij het bord mijn snelheid teruggebracht te hebben. Misschien zag hij groen en is hij vast op het gas gegaan?
Dan had ie misschien de wagen zelf geraakt... ruim 600kg is nog steeds niet tofquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij hebben die dingen een belachelijk grote range, daarnaast vraag ik me af in hoeverre het slim is om racewagens weg te slepen die in de grindbak staan en geen direct gevaar vormen, in het verleden zijn er volgens mij meer slachtoffers gevallen doordat officials met wagens bezig waren dan dat er coureurs op wagens in de grindbak zijn geknalt.
Hoe hard gaan ze eigenlijk achter de safety car? Als je daar met 150 achter rijd, en je komt in een aquaplanning knal je alsnog heel erg hard er vanaf.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef Coelho het volgende:
De discussie zou mijns inziens moeten zijn waarom iemand onder SC daar met zo'n achterlijke snelheid kan rijden. De SC komt de baan op vanwege dat ongeval van Sutil, dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen rustig gereden wordt achter de SC en dat op het overige van de baan near-full speed doorgereden mag worden om de safetycar te achterhalen.
Overigens zie je in de toren boven de kraan groen gezwaaid worden. Nu weet ik niet hoe de exacte regels mbt vlaggen zijn, maar als ik op de snelweg in de verte een bord zie die me vertelt dat ik harder mag, dan accelereer ik ook vast, zodat ik die snelheid bij het bord bereikt heb. Andersom wordt me namelijk ook gevraagd om bij het bord mijn snelheid teruggebracht te hebben. Misschien zag hij groen en is hij vast op het gas gegaan?
Er was nog geen SC. Er werd dubbel geel gezwaaid op die plek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef Coelho het volgende:
De discussie zou mijns inziens moeten zijn waarom iemand onder SC daar met zo'n achterlijke snelheid kan rijden. De SC komt de baan op vanwege dat ongeval van Sutil, dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen rustig gereden wordt achter de SC en dat op het overige van de baan near-full speed doorgereden mag worden om de safetycar te achterhalen.
Overigens zie je in de toren boven de kraan groen gezwaaid worden. Nu weet ik niet hoe de exacte regels mbt vlaggen zijn, maar als ik op de snelweg in de verte een bord zie die me vertelt dat ik harder mag, dan accelereer ik ook vast, zodat ik die snelheid bij het bord bereikt heb. Andersom wordt me namelijk ook gevraagd om bij het bord mijn snelheid teruggebracht te hebben. Misschien zag hij groen en is hij vast op het gas gegaan?
Achteraf hadden ze beter de auto van Sutil kunnen laten staan....quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De auto van Sutil weghalen die er de ronde ervoor gecrasht was.
Captain hindsight was helaas niet ter plekke.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Achteraf hadden ze beter de auto van Sutil kunnen laten staan....
Inmiddels is hij gearriveerdquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Captain hindsight was helaas niet ter plekke.
Volgens mij regelementair ongeveer 80% van de normale snelheid. Dit wordt gemeten in sectortijd/-rondetijd en zegt dus niet direct iets over een max. snelheid op bepaalde momenten op de baan. Overigens rijden ze dat niet wanneer ze in een treintje achter de SC rijden, want zo snel gaat de SC simpelweg niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hoe hard gaan ze eigenlijk achter de safety car? Als je daar met 150 achter rijd, en je komt in een aquaplanning knal je alsnog heel erg hard er vanaf.
Mjah het probleem is dat er dan volgens mij verwarring kan ontstaan waar je hard en zacht mag, zeker als het slecht weer is kan ik me voorstellen dat je dan een vlag over het hoofd ziet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef twiFight het volgende:
[..]
Volgens mij regelementair ongeveer 80% van de normale snelheid. Dit wordt gemeten in sectortijd/-rondetijd en zegt dus niet direct iets over een max. snelheid op bepaalde momenten op de baan. Overigens rijden ze dat niet wanneer ze in een treintje achter de SC rijden, want zo snel gaat de SC simpelweg niet.
Ik denk dat wat mis is met de huidige regels is dat coureurs niet op enige wijze geforceerd worden écht langzaam te rijden op de plek waar het gevaar is. Ik hoop dat ze op de rest van de baan gewoon lekker door mogen scheuren, maar een dubbel geel heeft volgens mij niet zo heel veel effect onder de huidige regels (cq. de FIA handhaaft niet).
Bij dubbel geel moet je gevaar verwachten en in staat zijn je auto op tijd tot stilstand te brengen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef Wombcat het volgende:
Overigens wordt er bij dubbel geel nog altijd belachelijk hard gereden, daar zouden ze wat aan moeten doen.
Idd. Bij dubbel geel moeten ze volgens de regels beduidend langzamer rijden en er rekening mee houden dat ze moeten stoppen. Dat doet niemand.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef twiFight het volgende:
Ik denk dat wat mis is met de huidige regels is dat coureurs niet op enige wijze geforceerd worden écht langzaam te rijden op de plek waar het gevaar is. Ik hoop dat ze op de rest van de baan gewoon lekker door mogen scheuren, maar een dubbel geel heeft volgens mij niet zo heel veel effect onder de huidige regels (cq. de FIA handhaaft niet).
En daarom zitten er ook lampjes op het stuur en is er een team radio..quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah het probleem is dat er dan volgens mij verwarring kan ontstaan waar je hard en zacht mag, zeker als het slecht weer is kan ik me voorstellen dat je dan een vlag over het hoofd ziet.
Rijden die gasten eigenlijk wel zelfquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
En daarom zitten er ook lampjes op het stuur en is er een team radio..
Klopt. Alleen wat ze doen bij dubbel geel is even liften (tov hun normale snelheid). En da's veel te weinig, zo blijkt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij dubbel geel moet je gevaar verwachten en in staat zijn je auto op tijd tot stilstand te brengen.
Dus niet met 200+ km/h door een bocht met grote kans op aquaplaneren.
Dat dubbel geel werd gezwaaid omdat er een bergingsvoertuig op de baan was.
hier nog eenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:33 schreef Catatafish het volgende:
Voor als de video's niet meer werken:
https://vine.co/v/OK69b15iP1T
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |