abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:21:32 #76
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145260103
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat 'ie 'm niet geraakt heeft met zijn helm, maar dat de tractor niet omhoog werd geduwd door zijn helm/hoofd. Iemand hoofd drukt echt geen tractor omhoog. Dan drukt de tractor het hoofd omlaag.
Voor een deel waar dus kan je na gaan hoe het met hem gaat denk ik zo...
In ieder geval verlamd gok ik
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:21:47 #77
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_145260112
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat deed dat ding daar trouwens?
Beetje cruisen, wat hendig sjieke slips maken.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_145260130
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat deed dat ding daar trouwens?
De auto van Sutil weghalen die er de ronde ervoor gecrasht was.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145260153
Je zou je kunnen afvragen waarom die dingen binnen de vangrails staan, met van die telescoopkranen zou dat toch overbodig moeten zijn lijkt me...
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145260215
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:22 schreef raptorix het volgende:
Je zou je kunnen afvragen waarom die dingen binnen de vangrails staan, met van die telescoopkranen zou dat toch overbodig moeten zijn lijkt me...
Ligt eraan waar de auto tot stilstand komt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:26:38 #81
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_145260303
De discussie zou mijns inziens moeten zijn waarom iemand onder SC daar met zo'n achterlijke snelheid kan rijden. De SC komt de baan op vanwege dat ongeval van Sutil, dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen rustig gereden wordt achter de SC en dat op het overige van de baan near-full speed doorgereden mag worden om de safetycar te achterhalen.

Overigens zie je in de toren boven de kraan groen gezwaaid worden. Nu weet ik niet hoe de exacte regels mbt vlaggen zijn, maar als ik op de snelweg in de verte een bord zie die me vertelt dat ik harder mag, dan accelereer ik ook vast, zodat ik die snelheid bij het bord bereikt heb. Andersom wordt me namelijk ook gevraagd om bij het bord mijn snelheid teruggebracht te hebben. Misschien zag hij groen en is hij vast op het gas gegaan?
pi_145260331
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:24 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Ligt eraan waar de auto tot stilstand komt.
Nou ja, volgens mij hebben die dingen een belachelijk grote range, daarnaast vraag ik me af in hoeverre het slim is om racewagens weg te slepen die in de grindbak staan en geen direct gevaar vormen, in het verleden zijn er volgens mij meer slachtoffers gevallen doordat officials met wagens bezig waren dan dat er coureurs op wagens in de grindbak zijn geknalt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:27:20 #83
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145260337
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef Coelho het volgende:
De discussie zou mijns inziens moeten zijn waarom iemand onder SC daar met zo'n achterlijke snelheid kan rijden. De SC komt de baan op vanwege dat ongeval van Sutil, dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen rustig gereden wordt achter de SC en dat op het overige van de baan near-full speed doorgereden mag worden om de safetycar te achterhalen.

Overigens zie je in de toren boven de kraan groen gezwaaid worden. Nu weet ik niet hoe de exacte regels mbt vlaggen zijn, maar als ik op de snelweg in de verte een bord zie die me vertelt dat ik harder mag, dan accelereer ik ook vast, zodat ik die snelheid bij het bord bereikt heb. Andersom wordt me namelijk ook gevraagd om bij het bord mijn snelheid teruggebracht te hebben. Misschien zag hij groen en is hij vast op het gas gegaan?
Nee de SC kwam na dit ongeval pas de baan op
Vandaar ook het groen!

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nou ja, volgens mij hebben die dingen een belachelijk grote range, daarnaast vraag ik me af in hoeverre het slim is om racewagens weg te slepen die in de grindbak staan en geen direct gevaar vormen, in het verleden zijn er volgens mij meer slachtoffers gevallen doordat officials met wagens bezig waren dan dat er coureurs op wagens in de grindbak zijn geknalt.
Dan had ie misschien de wagen zelf geraakt... ruim 600kg is nog steeds niet tof
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_145260362
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef Coelho het volgende:
De discussie zou mijns inziens moeten zijn waarom iemand onder SC daar met zo'n achterlijke snelheid kan rijden. De SC komt de baan op vanwege dat ongeval van Sutil, dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen rustig gereden wordt achter de SC en dat op het overige van de baan near-full speed doorgereden mag worden om de safetycar te achterhalen.

Overigens zie je in de toren boven de kraan groen gezwaaid worden. Nu weet ik niet hoe de exacte regels mbt vlaggen zijn, maar als ik op de snelweg in de verte een bord zie die me vertelt dat ik harder mag, dan accelereer ik ook vast, zodat ik die snelheid bij het bord bereikt heb. Andersom wordt me namelijk ook gevraagd om bij het bord mijn snelheid teruggebracht te hebben. Misschien zag hij groen en is hij vast op het gas gegaan?
Hoe hard gaan ze eigenlijk achter de safety car? Als je daar met 150 achter rijd, en je komt in een aquaplanning knal je alsnog heel erg hard er vanaf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145260508
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:26 schreef Coelho het volgende:
De discussie zou mijns inziens moeten zijn waarom iemand onder SC daar met zo'n achterlijke snelheid kan rijden. De SC komt de baan op vanwege dat ongeval van Sutil, dan kan het toch niet zo zijn dat er alleen rustig gereden wordt achter de SC en dat op het overige van de baan near-full speed doorgereden mag worden om de safetycar te achterhalen.

Overigens zie je in de toren boven de kraan groen gezwaaid worden. Nu weet ik niet hoe de exacte regels mbt vlaggen zijn, maar als ik op de snelweg in de verte een bord zie die me vertelt dat ik harder mag, dan accelereer ik ook vast, zodat ik die snelheid bij het bord bereikt heb. Andersom wordt me namelijk ook gevraagd om bij het bord mijn snelheid teruggebracht te hebben. Misschien zag hij groen en is hij vast op het gas gegaan?
Er was nog geen SC. Er werd dubbel geel gezwaaid op die plek.
Je mag pas op het gas na de groene vlag.

Overigens wordt er bij dubbel geel nog altijd belachelijk hard gereden, daar zouden ze wat aan moeten doen.
pi_145260558
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:22 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

De auto van Sutil weghalen die er de ronde ervoor gecrasht was.
Achteraf hadden ze beter de auto van Sutil kunnen laten staan....
pi_145260594
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Achteraf hadden ze beter de auto van Sutil kunnen laten staan....
Captain hindsight was helaas niet ter plekke.
pi_145260618
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Captain hindsight was helaas niet ter plekke.
Inmiddels is hij gearriveerd :)
pi_145260634
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:33 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Inmiddels is hij gearriveerd :)
Roger!
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:35:09 #90
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_145260689
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:28 schreef raptorix het volgende:

[..]

Hoe hard gaan ze eigenlijk achter de safety car? Als je daar met 150 achter rijd, en je komt in een aquaplanning knal je alsnog heel erg hard er vanaf.
Volgens mij regelementair ongeveer 80% van de normale snelheid. Dit wordt gemeten in sectortijd/-rondetijd en zegt dus niet direct iets over een max. snelheid op bepaalde momenten op de baan. Overigens rijden ze dat niet wanneer ze in een treintje achter de SC rijden, want zo snel gaat de SC simpelweg niet.

Ik denk dat wat mis is met de huidige regels is dat coureurs niet op enige wijze geforceerd worden écht langzaam te rijden op de plek waar het gevaar is. Ik hoop dat ze op de rest van de baan gewoon lekker door mogen scheuren, maar een dubbel geel heeft volgens mij niet zo heel veel effect onder de huidige regels (cq. de FIA handhaaft niet).
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_145260727
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Volgens mij regelementair ongeveer 80% van de normale snelheid. Dit wordt gemeten in sectortijd/-rondetijd en zegt dus niet direct iets over een max. snelheid op bepaalde momenten op de baan. Overigens rijden ze dat niet wanneer ze in een treintje achter de SC rijden, want zo snel gaat de SC simpelweg niet.

Ik denk dat wat mis is met de huidige regels is dat coureurs niet op enige wijze geforceerd worden écht langzaam te rijden op de plek waar het gevaar is. Ik hoop dat ze op de rest van de baan gewoon lekker door mogen scheuren, maar een dubbel geel heeft volgens mij niet zo heel veel effect onder de huidige regels (cq. de FIA handhaaft niet).
Mjah het probleem is dat er dan volgens mij verwarring kan ontstaan waar je hard en zacht mag, zeker als het slecht weer is kan ik me voorstellen dat je dan een vlag over het hoofd ziet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145260761
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:31 schreef Wombcat het volgende:

Overigens wordt er bij dubbel geel nog altijd belachelijk hard gereden, daar zouden ze wat aan moeten doen.
Bij dubbel geel moet je gevaar verwachten en in staat zijn je auto op tijd tot stilstand te brengen.
Dus niet met 200+ km/h door een bocht met grote kans op aquaplaneren.
Dat dubbel geel werd gezwaaid omdat er een bergingsvoertuig op de baan was.
pi_145260781
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef twiFight het volgende:

Ik denk dat wat mis is met de huidige regels is dat coureurs niet op enige wijze geforceerd worden écht langzaam te rijden op de plek waar het gevaar is. Ik hoop dat ze op de rest van de baan gewoon lekker door mogen scheuren, maar een dubbel geel heeft volgens mij niet zo heel veel effect onder de huidige regels (cq. de FIA handhaaft niet).
Idd. Bij dubbel geel moeten ze volgens de regels beduidend langzamer rijden en er rekening mee houden dat ze moeten stoppen. Dat doet niemand.
pi_145260785
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:36 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mjah het probleem is dat er dan volgens mij verwarring kan ontstaan waar je hard en zacht mag, zeker als het slecht weer is kan ik me voorstellen dat je dan een vlag over het hoofd ziet.
En daarom zitten er ook lampjes op het stuur en is er een team radio..
pi_145260810
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

En daarom zitten er ook lampjes op het stuur en is er een team radio..
Rijden die gasten eigenlijk wel zelf ;) ?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145260821
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Bij dubbel geel moet je gevaar verwachten en in staat zijn je auto op tijd tot stilstand te brengen.
Dus niet met 200+ km/h door een bocht met grote kans op aquaplaneren.
Dat dubbel geel werd gezwaaid omdat er een bergingsvoertuig op de baan was.
Klopt. Alleen wat ze doen bij dubbel geel is even liften (tov hun normale snelheid). En da's veel te weinig, zo blijkt.
  Redactie Sport maandag 6 oktober 2014 @ 17:39:29 #97
274204 crew  Mexicanobakker
pi_145260848
Misschien een wakeup call om daar dus weer snoeihard tegen op te treden.

Helaas een beetje laat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:39:46 #98
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_145260860
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:33 schreef Catatafish het volgende:
Voor als de video's niet meer werken:

https://vine.co/v/OK69b15iP1T
hier nog een

http://www.zie.nl/video/s(...)ianchi/orazkk5fetmg#
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:39:47 #99
65918 IBAZ
broeinest
pi_145260861
Filmpje staat nog wel op dumpert
http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.html

[ Bericht 39% gewijzigd door IBAZ op 06-10-2014 17:55:43 ]
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:01:26 #100
365422 Catatafish
Stories will soon be told.
pi_145261749
Duidelijk te zien dat de crash ook is gefilmd door de cameraman langs de kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')