Voor jou is toch elke dag een wijnproeverij?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor jou is toch elke dag een wijnproeverij?
quote:
JE FISSABOYquote:
twitter:BarryPaf twitterde op zondag 05-10-2014 om 18:00:28SHOWTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! reageer retweet
twitter:BarendvanDeelen twitterde op zondag 05-10-2014 om 18:07:21SHOWTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE#3fm! reageer retweet
WTF?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BarryPaf twitterde op zondag 05-10-2014 om 18:00:28SHOWTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! reageer retweet
twitter:BarendvanDeelen twitterde op zondag 05-10-2014 om 18:07:21SHOWTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE#3fm! reageer retweet
Alles onder Gespouwd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss was dat laatste glaasje iets te veel.
ik vrees dat Domien de nieuwe Jeroen Post/Mental Theo wordt en op zijn 45e nog plaatjes staat te draaien voor bakvissen van 15/16 jaarquote:
Nee, want dat zou 5 glazen teveel zijn.quote:
Er zijn slechtere baantjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik vrees dat Domien de nieuwe Jeroen Post/Mental Theo wordt en op zijn 45e nog plaatjes staat te draaien voor bakvissen van 15/16 jaar
Misschien geeft het wel een leuk effect. Een keer wat anders dan Gesso.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dat zou 5 glazen teveel zijn.
Amateurquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss was dat laatste glaasje iets te veel.
Je oude UIquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien geeft het wel een leuk effect. Een keer wat anders dan Gesso.
Dat zeg ik: amateur!quote:
Ga morgen weer terugquote:
Pino vindt het wel lachen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:01 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe piepjes bij Nos op 3?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ebola een geluid had, klonk het zo.
gastquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ebola een geluid had, klonk het zo.
Heeft BJ bedacht denk ik. Net zoals dat Hij de nieuwe piepjes heeft gemaakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom beginnen ze het nieuws tegenwoordig met het weer? Was om 7 uur ook al...
BJ ís het piepje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft BJ bedacht denk ik. Net zoals dat Hij de nieuwe piepjes heeft gemaakt.
Ik kan niet tegen z'n stem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu ben ik niet bepaald een Passenger-fan, maar ik moet toegeven dat dit heel goed klonk!
Hij speelt prima gitaar, maar die stem zoals Bronson al aangeeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu ben ik niet bepaald een Passenger-fan, maar ik moet toegeven dat dit heel goed klonk!
Trazê-lo de volta para rato Laptop!quote:
quote:„Ik heb al een voorproefje gezien en de krant krijgt een internationaal uitstraling, heerlijk,” vindt Gerard Joling. De zanger is al jaren een trouwe lezer van De Telegraaf. „Vroeger bekeek ik de krant altijd bij het restaurant waar ik werkte en nu ben ik al jaren abonnee. Van de week vloog ik vanuit Dubai en lag ’s morgens de verse krant alweer op de mat. Straks niet meer van die lange lappen, makkelijk en snel te lezen."
't Is om te gieren!quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:35 schreef borisz het volgende:
Nog meer voor Roel. Over de nieuwe Televaag
[..]
Heel artikel in de Televaag met BN'ners die de nieuwe Televaag aanprijzenquote:
Wij van WC eend..quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Heel artikel in de Televaag met BN'ners die de nieuwe Televaag aanprijzen
Zelfs de hoofdredacteur is er van afgevallen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
twitter:ehpo twitterde op maandag 06-10-2014 om 09:34:26Al die BN'ers. Dit is De Speld. Toch? RT @tomjanmeeus: Geer over de komende Telegraaf op tabloid http://t.co/NSIVM22U38 reageer retweet
Intens jankerig jaquote:
Kijk je op IE8 ofzo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen. zo, de nieuwe FP is vertyft zeg.
Opera, maar ik mis de aparte kopjes voor gewoon nieuws, filmnieuws, gamenieuws aan de linkerkant. zal wel wennen zijn, maar daar kan de autist in mij niet zo goed tegenquote:
Op Chrome 38 doet ie het primaquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen. zo, de nieuwe FP is vertyft zeg.
Die zijn er niet meer. Bovenaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Opera, maar ik mis de aparte kopjes voor gewoon nieuws, filmnieuws, gamenieuws aan de linkerkant. zal wel wennen zijn, maar daar kan de autist in mij niet zo goed tegen
i know, maar dan moet ik er eerst op klikken om erachter te komen dat er geen filmnieuws of gamenieuws is wat ik wil lezen.quote:
middelmatige kut roddelkrantquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Die voorpagina ook afgelopen zaterdagquote:
Dat inderdaad....quote:
Feedbackquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:15 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind die icoontjes op frontpage te waardeloos
De bierpul lijkt op een tankstation icoontje
Het collumn icoontje is hetzelfde als een edit icoontje
Topdesign dus
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik leef nog na 2 concerten en een familiefeestje. vanavond was het leukste: Elakelaiset in een kroegje in tilburg voor een publiek van ca 30 man. was leuk humppafeestje! kwark!
tursten
Was het zo'n heftige date?quote:
Je moest eens wetenquote:
twitter:3FMDJschool twitterde op maandag 06-10-2014 om 10:31:23EINDELIJK! Vanavond weer verder. Kan niet wachten. #Homeland http://t.co/0VmzUF93fW reageer retweet
Homeland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:3FMDJschool twitterde op maandag 06-10-2014 om 10:31:23EINDELIJK! Vanavond weer verder. Kan niet wachten. #Homeland http://t.co/0VmzUF93fW reageer retweet
Heel professioneelquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:3FMDJschool twitterde op maandag 06-10-2014 om 10:31:23EINDELIJK! Vanavond weer verder. Kan niet wachten. #Homeland http://t.co/0VmzUF93fW reageer retweet
Geen idee, ik kom er nooit. Maar waarom zou ik ook, genoeg andere (professionele) bronnen voor (sport-)nieuws en aanverwante zaken.quote:
Was er een date?quote:
SC schijnt er meer van te weten.quote:
Ja, zoiets.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:45 schreef SilentChaos het volgende:
Jij en Rock gingen toch naar een concert ofzo?
was echt leuk. veel publiek ook....30-35manquote:
ik kan amper lopenquote:
Sorryquote:
ach, voor jou heb ik dat wel over popje.quote:
Kwaliteit!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, voor jou heb ik dat wel over popje.
ow, nog even een indruk van wat ik gisteren gezien heb:
Wat slechtquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, voor jou heb ik dat wel over popje.
ow, nog even een indruk van wat ik gisteren gezien heb:
maar live een feestje! 5 mannen die humppacovers spelen. en ik heb 2 nummer herkend! Enter Sandman en I was made for loving youquote:
Zoiets vraag je toch niet?quote:
Dat interesseert echt niemand.quote:
Wat een vuilbekkerij Pinoquote:
Nou.quote:
Liever nietquote:
Ik bedoel meer dat ik geen ruzie wil met de sergeant-majoor thuisquote:
Zit je onder de plak ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik geen ruzie wil met de sergeant-majoor thuis
Voor mij wil ze vast een uitzondering maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik geen ruzie wil met de sergeant-majoor thuis
Viel volgens de tandarts wel mee terwijl ze leunend met haar borsten op m'n voorhoofd m'n gebit controleerdequote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel volgens de tandarts wel mee terwijl ze leunend met haar borsten op m'n voorhoofd m'n gebit controleerde
Succes. Ik heb zelden wat maar ik blijf het gewoon een vervelend gebeuren vinden allemaalquote:
Ik ben ook geen fan nee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes. Ik heb zelden wat maar ik blijf het gewoon een vervelend gebeuren vinden allemaal
Diggy Dex & Evaquote:
Het einde van seizoen 2 was echt over de top. Toen ben ik afgehaakt.quote:
quote:
Adem in, adem uit alors.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:58 schreef alors het volgende:
Kwart voor 1 pas ruimte voor een requestwat een mietje/ wat een kutststation.
Delftquote:
Houden zo!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef Sersjee het volgende:
LB2, want Elton John > de rest. En niet zo zuinig ook.
Gerard zong iets te mooi meequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Elton John wordt sowieso te weinig gedraaidquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Pino is druk met andere dingen bezig denk ik.quote:
Qquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:29 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Pino is druk met andere dingen bezig denk ik.
Hoe triest ben je danquote:
Beste nieuws v/d dag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef Dos37 het volgende:
Rabberingingeding alweer drie weken vakantie
Heerlijk, die omroep-caoquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef Dos37 het volgende:
Rabberingingeding alweer drie weken vakantie
quote:
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe gezet. (pot, geen fax)quote:
Doei, was lachequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabbering vakantie?
Mooi, kan de radio 3 weken uit.
Michiel komt te vroeg, Gerard is kut, voor een uurtje C&S hoef ik het niet te doen, en op 3voor12 ben ik redelijk uitgekeken.quote:
Barend VanDeelen.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Barend VanDeelen.
Paul heeft trouwens wel veel vakantie vind ik. Voor dit jaar zit hij volgens mij al op 6 weken (deze vakantie van hem meegerekend).
Paul gaat Krystl helemaal aan repen neukenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Barend VanDeelen.
Paul heeft trouwens wel veel vakantie vind ik. Voor dit jaar zit hij volgens mij al op 6 weken (deze vakantie van hem meegerekend).
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe gezet. (pot, geen fax)
Waar men zich wel niet druk om kan makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Barend VanDeelen.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef Elvi het volgende:
Nieuw tapijt voor je trap kopen? Welnee, Gerda spuit dat gewoon over met een verfbus van de Action!
quote:
Gemistquote:
quote:
Februari weerquote:
Annaquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:31 schreef Bronson het volgende:
Starmaker.
Die clip, met die enorme bouncende jetsers van die ene.
Er zijn nog kaartenquote:
Ik las dit met de stem van Meester Frank Visserquote:
Zat die niet in een of andere RTL serie?quote:
%-Dquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik las dit met de stem van Meester Frank Visser
twitter:bartjancune twitterde op maandag 06-10-2014 om 08:15:54Vroeg aanwezig. Vroeg aanwezig. Na 4 maanden ploeteren vanochtend los met de nieuwe opzet van @nosop3. Voor groot gedeelte gestart vanaf een iPad! ... https://t.co/ix3HG7u2Ph reageer retweet
4 maanden ontwikkeltijd voor de bliepjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:37 schreef Pino112 het volgende:
De bliepjes van NOS op 3 worden ingestart vanaf een iPad
De Grote Bart Jan Cune![]()
#3FMtwitter:bartjancune twitterde op maandag 06-10-2014 om 08:15:54Vroeg aanwezig. Vroeg aanwezig. Na 4 maanden ploeteren vanochtend los met de nieuwe opzet van @nosop3. Voor groot gedeelte gestart vanaf een iPad! ... https://t.co/ix3HG7u2Ph reageer retweet
Van BJ's FB-pagina (geen idee of die openbaar is, daarom maar even in een spoiler)quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:48 schreef Bronson het volgende:
Die hele bliepjes zal mij een zorg zijn, maar waarom de keuze voor eerst het weer en dan het nieuws?
Wat zou daar de achterliggende gedachte van zijn?
Ik neem aan dat meer mensen geïnteresseerd zijn in het "laatste" nieuws, dan het weerbericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Barend kan gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:49 schreef ddx het volgende:
En de quiz gewoon vantevoren opnemen, volgens mij doet Paul dat zelfs niet ?
Ik denk dat de BBC het ook doet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:58 schreef Holenmens het volgende:
Die tijdsmelding is een beetje dubbelop, want de dj's zeggen het zelf ook als ze aankondigen. En al die bliepjesVolgens mij geïnspireerd op de sterpingel.
Kwestie van tijd voordat de NOS overstapt naar de Engelse Tijdsnotatiequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat de BBC het ook doet.
En de nieuwsstudio naar links verplaatsen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat de NOS overstapt naar de Engelse Tijdsnotatie
Nope.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
Is die post van BJ openbaar, daar staat het allemaal fijn uitgelegd in een tekst van ongeveer een pagina lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg spontaan weer zin in wintersport
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:07 schreef SilentChaos het volgende:
Seks met die kaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg spontaan weer zin in wintersport
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:
Hij zal wel weer hopen dat er een fabrikant is die nu even gratis zo'n ding geeft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen heeft weer eens ergens problemen mee gehad.
#nocommercialquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij zal wel weer hopen dat er een fabrikant is die nu even gratis zo'n ding geeft.
Waarschijnlijk krijgt hij er deze week 3 opgestuurd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hij zal wel weer hopen dat er een fabrikant is die nu even gratis zo'n ding geeft.
Passenger met een mindere zeikstem... Doet me ook weinig iddquote:
En hoe ging het met je kat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:16 schreef SilentChaos het volgende:
Volgens de dierenarts is Lara een mooie, gezonde, slanke dame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |