Annaquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:31 schreef Bronson het volgende:
Starmaker.
Die clip, met die enorme bouncende jetsers van die ene.
Er zijn nog kaartenquote:
Ik las dit met de stem van Meester Frank Visserquote:
Zat die niet in een of andere RTL serie?quote:
%-Dquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik las dit met de stem van Meester Frank Visser
twitter:bartjancune twitterde op maandag 06-10-2014 om 08:15:54Vroeg aanwezig. Vroeg aanwezig. Na 4 maanden ploeteren vanochtend los met de nieuwe opzet van @nosop3. Voor groot gedeelte gestart vanaf een iPad! ... https://t.co/ix3HG7u2Ph reageer retweet
4 maanden ontwikkeltijd voor de bliepjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:37 schreef Pino112 het volgende:
De bliepjes van NOS op 3 worden ingestart vanaf een iPad
De Grote Bart Jan Cune![]()
#3FMtwitter:bartjancune twitterde op maandag 06-10-2014 om 08:15:54Vroeg aanwezig. Vroeg aanwezig. Na 4 maanden ploeteren vanochtend los met de nieuwe opzet van @nosop3. Voor groot gedeelte gestart vanaf een iPad! ... https://t.co/ix3HG7u2Ph reageer retweet
Van BJ's FB-pagina (geen idee of die openbaar is, daarom maar even in een spoiler)quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:48 schreef Bronson het volgende:
Die hele bliepjes zal mij een zorg zijn, maar waarom de keuze voor eerst het weer en dan het nieuws?
Wat zou daar de achterliggende gedachte van zijn?
Ik neem aan dat meer mensen geïnteresseerd zijn in het "laatste" nieuws, dan het weerbericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Barend kan gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:49 schreef ddx het volgende:
En de quiz gewoon vantevoren opnemen, volgens mij doet Paul dat zelfs niet ?
Ik denk dat de BBC het ook doet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:58 schreef Holenmens het volgende:
Die tijdsmelding is een beetje dubbelop, want de dj's zeggen het zelf ook als ze aankondigen. En al die bliepjesVolgens mij geïnspireerd op de sterpingel.
Kwestie van tijd voordat de NOS overstapt naar de Engelse Tijdsnotatiequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik denk dat de BBC het ook doet.
En de nieuwsstudio naar links verplaatsen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voordat de NOS overstapt naar de Engelse Tijdsnotatie
Nope.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:06 schreef ChatGirl het volgende:
Is die post van BJ openbaar, daar staat het allemaal fijn uitgelegd in een tekst van ongeveer een pagina lang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg spontaan weer zin in wintersport
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |