Nou.quote:
Liever nietquote:
Ik bedoel meer dat ik geen ruzie wil met de sergeant-majoor thuisquote:
Zit je onder de plak ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik geen ruzie wil met de sergeant-majoor thuis
Voor mij wil ze vast een uitzondering maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik geen ruzie wil met de sergeant-majoor thuis
Viel volgens de tandarts wel mee terwijl ze leunend met haar borsten op m'n voorhoofd m'n gebit controleerdequote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Viel volgens de tandarts wel mee terwijl ze leunend met haar borsten op m'n voorhoofd m'n gebit controleerde
Succes. Ik heb zelden wat maar ik blijf het gewoon een vervelend gebeuren vinden allemaalquote:
Ik ben ook geen fan nee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes. Ik heb zelden wat maar ik blijf het gewoon een vervelend gebeuren vinden allemaal
Diggy Dex & Evaquote:
Het einde van seizoen 2 was echt over de top. Toen ben ik afgehaakt.quote:
quote:
Adem in, adem uit alors.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:58 schreef alors het volgende:
Kwart voor 1 pas ruimte voor een requestwat een mietje/ wat een kutststation.
Delftquote:
Houden zo!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef Sersjee het volgende:
LB2, want Elton John > de rest. En niet zo zuinig ook.
Gerard zong iets te mooi meequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Elton John wordt sowieso te weinig gedraaidquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef Sersjee het volgende:
Pino is druk met andere dingen bezig denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |