Voor jou is toch elke dag een wijnproeverij?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor jou is toch elke dag een wijnproeverij?
quote:
JE FISSABOYquote:
twitter:BarryPaf twitterde op zondag 05-10-2014 om 18:00:28SHOWTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! reageer retweet
twitter:BarendvanDeelen twitterde op zondag 05-10-2014 om 18:07:21SHOWTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE#3fm! reageer retweet
WTF?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:09 schreef Pino112 het volgende:
twitter:BarryPaf twitterde op zondag 05-10-2014 om 18:00:28SHOWTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! reageer retweet
twitter:BarendvanDeelen twitterde op zondag 05-10-2014 om 18:07:21SHOWTIMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE#3fm! reageer retweet
Alles onder Gespouwd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss was dat laatste glaasje iets te veel.
ik vrees dat Domien de nieuwe Jeroen Post/Mental Theo wordt en op zijn 45e nog plaatjes staat te draaien voor bakvissen van 15/16 jaarquote:
Nee, want dat zou 5 glazen teveel zijn.quote:
Er zijn slechtere baantjes.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik vrees dat Domien de nieuwe Jeroen Post/Mental Theo wordt en op zijn 45e nog plaatjes staat te draaien voor bakvissen van 15/16 jaar
Misschien geeft het wel een leuk effect. Een keer wat anders dan Gesso.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dat zou 5 glazen teveel zijn.
Amateurquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss was dat laatste glaasje iets te veel.
Je oude UIquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Misschien geeft het wel een leuk effect. Een keer wat anders dan Gesso.
Dat zeg ik: amateur!quote:
Ga morgen weer terugquote:
Pino vindt het wel lachen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 08:01 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe piepjes bij Nos op 3?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ebola een geluid had, klonk het zo.
gastquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als ebola een geluid had, klonk het zo.
Heeft BJ bedacht denk ik. Net zoals dat Hij de nieuwe piepjes heeft gemaakt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom beginnen ze het nieuws tegenwoordig met het weer? Was om 7 uur ook al...
BJ ís het piepje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft BJ bedacht denk ik. Net zoals dat Hij de nieuwe piepjes heeft gemaakt.
Ik kan niet tegen z'n stem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu ben ik niet bepaald een Passenger-fan, maar ik moet toegeven dat dit heel goed klonk!
Hij speelt prima gitaar, maar die stem zoals Bronson al aangeeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu ben ik niet bepaald een Passenger-fan, maar ik moet toegeven dat dit heel goed klonk!
Trazê-lo de volta para rato Laptop!quote:
quote:„Ik heb al een voorproefje gezien en de krant krijgt een internationaal uitstraling, heerlijk,” vindt Gerard Joling. De zanger is al jaren een trouwe lezer van De Telegraaf. „Vroeger bekeek ik de krant altijd bij het restaurant waar ik werkte en nu ben ik al jaren abonnee. Van de week vloog ik vanuit Dubai en lag ’s morgens de verse krant alweer op de mat. Straks niet meer van die lange lappen, makkelijk en snel te lezen."
't Is om te gieren!quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:35 schreef borisz het volgende:
Nog meer voor Roel. Over de nieuwe Televaag
[..]
Heel artikel in de Televaag met BN'ners die de nieuwe Televaag aanprijzenquote:
Wij van WC eend..quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Heel artikel in de Televaag met BN'ners die de nieuwe Televaag aanprijzen
Zelfs de hoofdredacteur is er van afgevallen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
twitter:ehpo twitterde op maandag 06-10-2014 om 09:34:26Al die BN'ers. Dit is De Speld. Toch? RT @tomjanmeeus: Geer over de komende Telegraaf op tabloid http://t.co/NSIVM22U38 reageer retweet
Intens jankerig jaquote:
Kijk je op IE8 ofzo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen. zo, de nieuwe FP is vertyft zeg.
Opera, maar ik mis de aparte kopjes voor gewoon nieuws, filmnieuws, gamenieuws aan de linkerkant. zal wel wennen zijn, maar daar kan de autist in mij niet zo goed tegenquote:
Op Chrome 38 doet ie het primaquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen. zo, de nieuwe FP is vertyft zeg.
Die zijn er niet meer. Bovenaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Opera, maar ik mis de aparte kopjes voor gewoon nieuws, filmnieuws, gamenieuws aan de linkerkant. zal wel wennen zijn, maar daar kan de autist in mij niet zo goed tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |