Intens jankerig jaquote:
Kijk je op IE8 ofzo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen. zo, de nieuwe FP is vertyft zeg.
Opera, maar ik mis de aparte kopjes voor gewoon nieuws, filmnieuws, gamenieuws aan de linkerkant. zal wel wennen zijn, maar daar kan de autist in mij niet zo goed tegenquote:
Op Chrome 38 doet ie het primaquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:02 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen. zo, de nieuwe FP is vertyft zeg.
Die zijn er niet meer. Bovenaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Opera, maar ik mis de aparte kopjes voor gewoon nieuws, filmnieuws, gamenieuws aan de linkerkant. zal wel wennen zijn, maar daar kan de autist in mij niet zo goed tegen
i know, maar dan moet ik er eerst op klikken om erachter te komen dat er geen filmnieuws of gamenieuws is wat ik wil lezen.quote:
middelmatige kut roddelkrantquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Heel artikel in de Televaag met BN'ners die de nieuwe Televaag aanprijzen
Die voorpagina ook afgelopen zaterdagquote:
Dat inderdaad....quote:
Feedbackquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:15 schreef Pandaplint het volgende:
Ik vind die icoontjes op frontpage te waardeloos
De bierpul lijkt op een tankstation icoontje
Het collumn icoontje is hetzelfde als een edit icoontje
Topdesign dus
Graag gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 01:50 schreef 3rdRock het volgende:
ik leef nog na 2 concerten en een familiefeestje. vanavond was het leukste: Elakelaiset in een kroegje in tilburg voor een publiek van ca 30 man. was leuk humppafeestje! kwark!
tursten
Was het zo'n heftige date?quote:
Je moest eens wetenquote:
twitter:3FMDJschool twitterde op maandag 06-10-2014 om 10:31:23EINDELIJK! Vanavond weer verder. Kan niet wachten. #Homeland http://t.co/0VmzUF93fW reageer retweet
Homeland.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:3FMDJschool twitterde op maandag 06-10-2014 om 10:31:23EINDELIJK! Vanavond weer verder. Kan niet wachten. #Homeland http://t.co/0VmzUF93fW reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |