Beste nieuws v/d dag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef Dos37 het volgende:
Rabberingingeding alweer drie weken vakantie
Heerlijk, die omroep-caoquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef Dos37 het volgende:
Rabberingingeding alweer drie weken vakantie
quote:
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe gezet. (pot, geen fax)quote:
Doei, was lachequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rabbering vakantie?
Mooi, kan de radio 3 weken uit.
Michiel komt te vroeg, Gerard is kut, voor een uurtje C&S hoef ik het niet te doen, en op 3voor12 ben ik redelijk uitgekeken.quote:
Barend VanDeelen.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Barend VanDeelen.
Paul heeft trouwens wel veel vakantie vind ik. Voor dit jaar zit hij volgens mij al op 6 weken (deze vakantie van hem meegerekend).
Paul gaat Krystl helemaal aan repen neukenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Barend VanDeelen.
Paul heeft trouwens wel veel vakantie vind ik. Voor dit jaar zit hij volgens mij al op 6 weken (deze vakantie van hem meegerekend).
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend een nieuwe gezet. (pot, geen fax)
Waar men zich wel niet druk om kan makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Barend VanDeelen.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:42 schreef Elvi het volgende:
Nieuw tapijt voor je trap kopen? Welnee, Gerda spuit dat gewoon over met een verfbus van de Action!
quote:
Gemistquote:
quote:
Februari weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |