quote:
Dat is een Belg, dit is een Duitserquote:
Gemist? Ik dacht dat je dat wistquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik had dat deel met autisme gemist. Had dus al gewoon gelijk
echt hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:45 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit is serieus de persoon die ik me voorstel als men het heeft over 'een typische FOK!ker'
Kuch kuch.quote:
Gezondheid.quote:
Ik zeg 40quote:
Gymzaal denk ik? Of je moet een huis met een hoog plafond hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:51 schreef iBenny het volgende:
Hoe oefen je dit? Kan niet zomaar in de huiskamer ofzo
Hoe oefen je tennis, basketbal, turnen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:51 schreef iBenny het volgende:
Oh ja. Koekoekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Gymzaal denk ik? Of je moet een huis met een hoog plafond hebben natuurlijk.
Gewoon, aan een lantaarnpaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:51 schreef iBenny het volgende:
"Hallo, ik ben Mohammed en ik heb 4 jaar in Syrië gevochten."quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef Burner82 het volgende:
Het volgende zielig verhaal moet minimaal politiek geëngageerd en sociaal kritisch zijn...
Die zijn er niet, die zitten bij IS... dan mag je niet dansen of plezier maken (tenzij mensen onthoofden plezierig isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben Mohammed en ik heb 4 jaar in Syrië gevochten."
Vrij standaard bij sportvrouwen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:55 schreef Disana het volgende:
Wat heeft ze een brede schouders. En haar borsten zijn helemaal weggetraind.
Als je al vanaf kleins af aan turnen doet...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:55 schreef Disana het volgende:
Rare bouw jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:55 schreef Disana het volgende:
Zwemmers/turners etc hebben allemaal zo een pakje aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
Ja da's waar, het hoort bij het sporten. Maar in zo'n pakje valt het wel heel erg op.
jij het harnas, ik hem... deal?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik vind het harnas leuker dan hem
Ja maar die doen niet sexyquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zwemmers/turners etc hebben allemaal zo een pakje aan
Zonder pakje of met wit pak meer borst. Die pakjes zitten kneiterstrak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:56 schreef Disana het volgende:
Ja da's waar, het hoort bij het sporten. Maar in zo'n pakje valt het wel heel erg op.
Zoiets dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Kom op dat had een explosie moeten zijn. 2 lullige flammetjes in die tonnen
Nee, ligt niet aan jou. Die muziek moest het nog wat meer laten lijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:59 schreef iBenny het volgende:
De muziek komt niet overeen met wat ik zie. Of ligt dat aan mij?
Eigenlijk verwachtte je door de muziek meer dan dat het was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jou. Die muziek moest het nog wat meer laten lijken.
Dat ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Eigenlijk verwachtte je door de muziek meer dan dat het was.
Dan komt Robert nooit meer aan de bakquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zou me niks verbazen als er twee aan zang doorgaan. En dan weer stiekem per ongeluk een derde act?
Luiaards zijn ook coole beesten. Als je ze als huisdier zou mogen houden zou ik het doen. Takken ophangequote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ben Aard. Maar geen luie aard, no no no!
Tegen de tijd dat je thuiskomt, zijn ze eens bij de voordeur om je uit te zwaaienquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
Luiaards zijn ook coole beesten. Als je ze als huisdier zou mogen houden zou ik het doen. Takken ophange
ditquote:
Dit iddquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ben elke keer weer het overzicht kwijt met zo'n grote groep. Het enige wat ik zie is een grote rode vlek, zeg maar.
Ik zoek altijd leuke jongensquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik ben elke keer weer het overzicht kwijt met zo'n grote groep. Het enige wat ik zie is een grote rode vlek, zeg maar.
twitter:
Uitgeput door zijn nieuwe neukertjequote:
Andere generatie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:22 schreef Burner82 het volgende:
won al iel leng in niederlend, mar spreieken kan niet..
Daarom leer je de taal maar niet goed van het land waar je woont? Dat is bullshit.quote:
Soms post jij echt niet als iemand in de dertigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom leer je de taal maar niet goed van het land waar je woont? Dat is bullshit.
Een wereldberoemd nummer moet hij in het spaans zingen? want engels is te lastig? please...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms post jij echt niet als iemand in de dertig
Op een latere leeftijd is iets leren zoals taal lastiger. Zeker het afleren van een accent.
Maar dit bespreken we wekelijks geloof ik
denk dat ze voor deze man wel gaan stemmen. Want: schattig, charmant en zielig verhaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet of mensen thuis genoeg stemmen. Ik vind het wel leuk. Boeiender dan vuur of touwen.
Misschien wilt hij dat gewoon zelf. Gek hè?quote:
Niet gek, wel raar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien wilt hij dat gewoon zelf. Gek hè?
quote:
quote:
Busta heeft maar 1 goed nummer gemaakt...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:33 schreef wolfrolf het volgende:
Hoe heet de plaat van busta rhymes die junior hebben gebruikt??
Iets serieuzer: lijkt op een gemixte versie vanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:36 schreef Blester het volgende:
Hoe heet dat beginnummer van dat duo in die gordijnen ook alweer? Prachtig nummer, weet alleen de titel niet meer.
Leon heeft er niks te zoeken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:41 schreef Oliver23 het volgende:
Let op!
Liptease, Leon en Junior Family bij de laatste drie.
Er word bekend dat Liptease direct naar de Finale gaat, maar dan krijgt Robert ten Brink een nieuw kaartje. Hij heeft zicht weer vergist en Leon gaat direct naar de Finale... ...
De Jury besluit alledrie naar de finale te laten gaan
wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef Stickertje het volgende:
1 minute voting, alsof mensen dat nog gaan doen na vorige week..
Niemand weet dus de exacte track noemen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Iets serieuzer: lijkt op een gemixte versie van
mensen moesten nog 1 minuut stemmen op de top 3, 1 zou er af vallen...quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen moesten nog 1 minuut stemmen op de top 3, 1 zou er af vallen...
toevallig 'per ongeluk' werd een verkeerde naam genoemd en gingen ze alle 3 door
Oh ik zat er naast.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok dat mensen thuis voor die opera jongen gekozen hebben. En dansgroep carlton.
Ik niet... ben niet zo een rap-fanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niemand weet dus de exacte track noemen?
DItquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik niet... ben niet zo een rap-fan
maar beter dan johannes???quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat hebben mensen nou tegen Leon?Kom op, hij was goed man.
Nee... Een spaanse variant van een bekend liedje?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
van fresh prince of bel air?quote:
Die komt er wel of is er misschien ook al welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:52 schreef CherryOnTop het volgende:
Dan helpt Carlton buiten het programma wel even een handje denk ik.
Ook die!quote:
Zo goed klonk het niet hoor.. Tis gewoon omdat het om een opaatje gaatquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Ga je ook over Johannes zeuren dat hij een klassiek nummer in rock ging vertolken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee... Een spaanse variant van een bekend liedje?
Vorig haar hadden we in de finale ook ''Opa Piet''quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo goed klonk het niet hoor.. Tis gewoon omdat het om een opaatje gaat
Je weet dat het vermaak tv is hé en een show van RTL...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:03 schreef iBenny het volgende:
Heb je een aantal hele leuke acts. Gaan de minste door
uhuquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je weet dat het vermaak tv is hé en een show van RTL...
Je kijkt naar Netflix?quote:
Africanal Boys 1quote:
Misschien zijn er wat hoetsies of toetsies in het publiek om mensen te doorboren met hun speer?quote:
Als ze er beide zijn: na vanavond geen last meer van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat hoetsies of toetsies in het publiek om mensen te doorboren met hun speer?
Vrouw van het jaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:12 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor het al, ik KIJK alleen voor Chantal
Super!quote:
Maar ze zit wel in een zweefstoel...quote:
Heeyahquote:
Vanmiddag, reden te druk..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(2006)
Iemand anders dit probleem?
nee heb alleen UPC problemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(2006)
Niet zo vaak F5'enquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
(2006)
Hier kan ik wel posten, maar mijn Fok! film lijstje nietquote:
F5'en, pffffquote:
Enige hit die ze hadden was met een leenzangerquote:
Ze hebben wel meer hits gehad hoor... My Immortal bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Enige hit die ze hadden was met een leenzanger(zanger van 12 stones
) Verder wel goede muziek idd
Enige hit? Stuk of vijf singles hebben de top 5quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Enige hit die ze hadden was met een leenzanger(zanger van 12 stones
) Verder wel goede muziek idd
going underquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer hits gehad hoor... My Immortal bijvoorbeeld
Bring me to Life is echter het best
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer hits gehad hoor... My Immortal bijvoorbeeld
Bring me to Life is echter het best
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enige hit? Stuk of vijf singles hebben de top 5
gehaald.
Maar die lijsten maken muziek niet eens per definitie goed
Haunted blijft de beste plaat van zequote:
Amy-haterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:32 schreef Burner82 het volgende:
Vond het samen met een zanger ook beter klinken...
Nee hoor. Haunted zou niet met een zanger erbij moeten.quote:
Zou hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
Bueno prijzenpakket.. zou het programma gesponsord zijn?
quote:
Jezelf quotenquote:
Ga jij de slechte performance van Fok! momenteel maar eens recht pr-enquote:
Ik heb dit al weken als ik op abonnementen klikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(:mysql_busy)
Wat is er aan de hand vandaag....
quote:Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.
Ze gaan zeuren over hun dansdingetje terwijl oude mensen hun kont niet meer gewassen krijgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Met alle bezuinigingen die er zijn is dans echt totaal niet belangrijk
Je ziet mijn tag: games. lekker puhquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ga jij de slechte performance van Fok! momenteel maar eens recht pr-en
Dat ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan zeuren over hun dansdingetje terwijl oude mensen hun kont niet meer gewassen krijgen
oh dan mag je zeker gezellig samenwerken met donald dickquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet mijn tag: games. lekker puh
Dit is geen spelletje, ow sorryquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet mijn tag: games. lekker puh
Goede gastquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh dan mag je zeker gezellig samenwerken met donald dick
Ik denk dat het Stevie WOnder isquote:
Handig als het regent of als je vuil kwijt moetquote:
Subsidie voor dans en zo loskrijgen.... Kan hij een gedeelte van zijn boterhammen beleggen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:44 schreef Pheno het volgende:
Staande ovatie van de jury. RTL wil deze mensen hypen of zo?
Maak daar maar 1000en van hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
subsidie voor dansen?
honderden euros nodig hebben voor het rondspringen
En vuilniszakkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
subsidie voor dansen?
Misschien wil Komo ze sponsorenquote:
Ja maar zij moeten ook hun rekeningen betalen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
subsidie voor dansen?
dan gaan ze maar overdag bij zeeman werken en savonds dansenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja maar zij moeten ook hun rekeningen betalen.
Die blonde van Two naakt, hier, dan zou ik er over denkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Pheno het volgende:
Al zouden ze naakt staan, ik ga niet bellen
Alleen Chantal magquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die blonde van Two naakt, hier, dan zou ik er over denken
Krijgen we geen ruziequote:
Nee want dat is niet leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan gaan ze maar overdag bij zeeman werken en savonds dansen
Ik denk dat er weinig gespeeld gaat worden op zijn eigen fluit.quote:
Niet hip/alternatief genoeg bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |