Nee hoor. Haunted zou niet met een zanger erbij moeten.quote:
Zou hetquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
Bueno prijzenpakket.. zou het programma gesponsord zijn?
quote:
Jezelf quotenquote:
Ga jij de slechte performance van Fok! momenteel maar eens recht pr-enquote:
Ik heb dit al weken als ik op abonnementen klikquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Burner82 het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(:mysql_busy)
Wat is er aan de hand vandaag....
quote:Wegens technische problemen is deze dienst tijdelijk niet beschikbaar.
Ze gaan zeuren over hun dansdingetje terwijl oude mensen hun kont niet meer gewassen krijgenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Met alle bezuinigingen die er zijn is dans echt totaal niet belangrijk
Je ziet mijn tag: games. lekker puhquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ga jij de slechte performance van Fok! momenteel maar eens recht pr-en
Dat ja.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze gaan zeuren over hun dansdingetje terwijl oude mensen hun kont niet meer gewassen krijgen
oh dan mag je zeker gezellig samenwerken met donald dickquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet mijn tag: games. lekker puh
Dit is geen spelletje, ow sorryquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet mijn tag: games. lekker puh
Goede gastquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh dan mag je zeker gezellig samenwerken met donald dick
Ik denk dat het Stevie WOnder isquote:
Handig als het regent of als je vuil kwijt moetquote:
Subsidie voor dans en zo loskrijgen.... Kan hij een gedeelte van zijn boterhammen beleggen...quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:44 schreef Pheno het volgende:
Staande ovatie van de jury. RTL wil deze mensen hypen of zo?
Maak daar maar 1000en van hoorquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
subsidie voor dansen?
honderden euros nodig hebben voor het rondspringen
En vuilniszakkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
subsidie voor dansen?
Misschien wil Komo ze sponsorenquote:
Ja maar zij moeten ook hun rekeningen betalen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:47 schreef Stickertje het volgende:
subsidie voor dansen?
dan gaan ze maar overdag bij zeeman werken en savonds dansenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja maar zij moeten ook hun rekeningen betalen.
Die blonde van Two naakt, hier, dan zou ik er over denkenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Pheno het volgende:
Al zouden ze naakt staan, ik ga niet bellen
Alleen Chantal magquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die blonde van Two naakt, hier, dan zou ik er over denken
Krijgen we geen ruziequote:
Nee want dat is niet leuk.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dan gaan ze maar overdag bij zeeman werken en savonds dansen
Ik denk dat er weinig gespeeld gaat worden op zijn eigen fluit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |