Vorig haar hadden we in de finale ook ''Opa Piet''quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zo goed klonk het niet hoor.. Tis gewoon omdat het om een opaatje gaat
Je weet dat het vermaak tv is hé en een show van RTL...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:03 schreef iBenny het volgende:
Heb je een aantal hele leuke acts. Gaan de minste door
uhuquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:06 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je weet dat het vermaak tv is hé en een show van RTL...
Je kijkt naar Netflix?quote:
Africanal Boys 1quote:
Misschien zijn er wat hoetsies of toetsies in het publiek om mensen te doorboren met hun speer?quote:
Als ze er beide zijn: na vanavond geen last meer van.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat hoetsies of toetsies in het publiek om mensen te doorboren met hun speer?
Vrouw van het jaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:12 schreef Pheno het volgende:
Ik hoor het al, ik KIJK alleen voor Chantal
Super!quote:
Maar ze zit wel in een zweefstoel...quote:
Heeyahquote:
Vanmiddag, reden te druk..quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(2006)
Iemand anders dit probleem?
nee heb alleen UPC problemenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(2006)
Niet zo vaak F5'enquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:23 schreef Burner82 het volgende:
(2006)
Hier kan ik wel posten, maar mijn Fok! film lijstje nietquote:
F5'en, pffffquote:
Enige hit die ze hadden was met een leenzangerquote:
Ze hebben wel meer hits gehad hoor... My Immortal bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Enige hit die ze hadden was met een leenzanger(zanger van 12 stones
) Verder wel goede muziek idd
Enige hit? Stuk of vijf singles hebben de top 5quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Enige hit die ze hadden was met een leenzanger(zanger van 12 stones
) Verder wel goede muziek idd
going underquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer hits gehad hoor... My Immortal bijvoorbeeld
Bring me to Life is echter het best
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer hits gehad hoor... My Immortal bijvoorbeeld
Bring me to Life is echter het best
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Enige hit? Stuk of vijf singles hebben de top 5
gehaald.
Maar die lijsten maken muziek niet eens per definitie goed
Haunted blijft de beste plaat van zequote:
Amy-haterquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 20:32 schreef Burner82 het volgende:
Vond het samen met een zanger ook beter klinken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |