quote:
Dat is een Belg, dit is een Duitserquote:
Gemist? Ik dacht dat je dat wistquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik had dat deel met autisme gemist. Had dus al gewoon gelijk
echt hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:45 schreef CherryOnTop het volgende:
Dit is serieus de persoon die ik me voorstel als men het heeft over 'een typische FOK!ker'
Kuch kuch.quote:
Gezondheid.quote:
Ik zeg 40quote:
Gymzaal denk ik? Of je moet een huis met een hoog plafond hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:51 schreef iBenny het volgende:
Hoe oefen je dit? Kan niet zomaar in de huiskamer ofzo
Hoe oefen je tennis, basketbal, turnen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:51 schreef iBenny het volgende:
Oh ja. Koekoekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:52 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Gymzaal denk ik? Of je moet een huis met een hoog plafond hebben natuurlijk.
Gewoon, aan een lantaarnpaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:51 schreef iBenny het volgende:
"Hallo, ik ben Mohammed en ik heb 4 jaar in Syrië gevochten."quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef Burner82 het volgende:
Het volgende zielig verhaal moet minimaal politiek geëngageerd en sociaal kritisch zijn...
Die zijn er niet, die zitten bij IS... dan mag je niet dansen of plezier maken (tenzij mensen onthoofden plezierig isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Hallo, ik ben Mohammed en ik heb 4 jaar in Syrië gevochten."
Vrij standaard bij sportvrouwen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:55 schreef Disana het volgende:
Wat heeft ze een brede schouders. En haar borsten zijn helemaal weggetraind.
Als je al vanaf kleins af aan turnen doet...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:55 schreef Disana het volgende:
Wat heeft ze een brede schouders. En haar borsten zijn helemaal weggetraind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |