ja, dat is ook zo. Maar ik heb gewoon ongefundeerde lastigeklant-issues hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie zei het laatst, Mignonne denk ik? Het is niet de SPOEDlijn maar de DIENSTtelefoon. Misschien helpt het al als je het zo ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Born to Lose, but Built to Win.
Preciesquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie zei het laatst, Mignonne denk ik? Het is niet de SPOEDlijn maar de DIENSTtelefoon. Misschien helpt het al als je het zo ziet
nou, ja, ik weet het niet zo goed. De gyn had het dinsdag over "enkele pogingen doen". Er is nu 1 poging gedaan sindsdien omdat die vk van het ziekenhuis me wegens drukte niet wilde strippen. En aangezien ik gewoon helemaal niks meer voel wat op progressie kan duiden heb ik het idee dat het dus ook geen zin heeft. En waarom zou je gaan bellen als je dat gevoel hebt. Ik kan daar slecht mee omgaan. Word er ook irritant huilerig van.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
Precies![]()
En SQ, strippen is bewezen effectief om een inleiding te voorkomen en dan met name als het herhaaldelijk gebeurd met een tussenpauze van 1 of 2 dagen tussen strippogingen.
Daarbij geldt ook wat spees zegt, voorwerk of niet hoeft niets te zeggen over wat er van binnen gebeurd is. Ik heb zelfs vrouwen gehad overigens die overdag potdicht zaten en echt niet te strippen waren en die diezelfde nacht in een paar uur tijd bevallen zijnalles kan
Maar goed, denk er voor jezelf even rustig over na waarom je het wel of niet zou willen. De dag is nog jong. Wellicht wel iets om rekening mee te houden... strippen aan het eind van de dag is voor jezelf wellicht niet zo handig. Als je dan een hoop gerommel hebt maar geen bevalling dan lig je daar de hele nacht wakker van.
ja snap ik heel goed. Het is ook nogal een gedoe waar je ineens in gestort wordt. En ook hiervoor geldt het is jouw lijf, als het niet goed voelt of als je er vreselijk onrustig van wordt al die strippogingen dan hoeft het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou, ja, ik weet het niet zo goed. De gyn had het dinsdag over "enkele pogingen doen". Er is nu 1 poging gedaan sindsdien omdat die vk van het ziekenhuis me wegens drukte niet wilde strippen. En aangezien ik gewoon helemaal niks meer voel wat op progressie kan duiden heb ik het idee dat het dus ook geen zin heeft. En waarom zou je gaan bellen als je dat gevoel hebt. Ik kan daar slecht mee omgaan. Word er ook irritant huilerig van.
Ja is idd normaal als j3 al eens bevallen bent. Als je nog niet bevallen bent is ie wat stugger enz. Daarom is spiraaltje plaatsen ook eenvoudiger/minder pijnlijk als je al een kind hebt gehad. En of ie wel of niet open staat hangt ook een beetje af van welk moment in je cyclus je zit enz.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:04 schreef -Spring het volgende:
Zeg Mignonne, hoe zit dat dan precies met die bmm? Die van mij ligt best laag, ik kan er goed bij, en ik vind m ook best open staan. De opening is ook niet rond maar wat langwerpig. Als ik zou willen, maar dat doe ik maar niet, zou ik er best een vingerkootje in kwijt kunnen, vermoed ik. Is dat normaal als je al een keer bevallen bent?
Thanks! Dat laatste had ik gelezen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja is idd normaal als j3 al eens bevallen bent. Als je nog niet bevallen bent is ie wat stugger enz. Daarom is spiraaltje plaatsen ook eenvoudiger/minder pijnlijk als je al een kind hebt gehad. En of ie wel of niet open staat hangt ook een beetje af van welk moment in je cyclus je zit enz.
net even gebeld en ze komt vanmiddag nog een keer kijken. Ik ben alleen nu wel zo compleet hysterisch over de rooie dat ik er een beetje in blijf hangen. Het frustreert me gewoon enorm dat ik er al die tijd juist heel rustig en nuchter in heb gestaan en nu weet ik het gewoon niet meer. Ik krijg zoveel verschillende adviezen dat ik niet meer weet wat ik vind of zou moeten vinden of hoe ik me zou moeten voelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:08 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja snap ik heel goed. Het is ook nogal een gedoe waar je ineens in gestort wordt. En ook hiervoor geldt het is jouw lijf, als het niet goed voelt of als je er vreselijk onrustig van wordt al die strippogingen dan hoeft het niet.
Je mag je verloskundige ook gewoon bellen voor overleg hierover hoor. Ik weet niet of dat iets is waar je op zit te wachten maar dat je samen even de dingen en voors en tegens op een rijtje zet en een korte termijn plan kunt maken.
Succes dr mee want het valt echt niet mee om nu over van alles en nog wat te moeten beslissen of nadenken als je hoogste prioriteit eigenlijk het liefst de indeling van de commode zou zijn.
Denk dat anderen je hier een mooier en beter antwoord op kunnen geven, dus ik hou het op eenquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net even gebeld en ze komt vanmiddag nog een keer kijken. Ik ben alleen nu wel zo compleet hysterisch over de rooie dat ik er een beetje in blijf hangen. Het frustreert me gewoon enorm dat ik er al die tijd juist heel rustig en nuchter in heb gestaan en nu weet ik het gewoon niet meer. Ik krijg zoveel verschillende adviezen dat ik niet meer weet wat ik vind of zou moeten vinden of hoe ik me zou moeten voelen.
Fysiek voel ik me dus nog puik, en als de afgelopen week niet zo raar was verlopen had ik me gewoon nog steeds tiptop en vol vertrouwen gevoeld en ik geloof dat ik daar nu even heel boos en verdrietig om voel/zeur
Sterktequote:Op zondag 5 oktober 2014 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
net even gebeld en ze komt vanmiddag nog een keer kijken. Ik ben alleen nu wel zo compleet hysterisch over de rooie dat ik er een beetje in blijf hangen. Het frustreert me gewoon enorm dat ik er al die tijd juist heel rustig en nuchter in heb gestaan en nu weet ik het gewoon niet meer. Ik krijg zoveel verschillende adviezen dat ik niet meer weet wat ik vind of zou moeten vinden of hoe ik me zou moeten voelen.
Fysiek voel ik me dus nog puik, en als de afgelopen week niet zo raar was verlopen had ik me gewoon nog steeds tiptop en vol vertrouwen gevoeld en ik geloof dat ik daar nu even heel boos en verdrietig om voel/zeur
quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er wordt geklust!quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:29 schreef AwayTL het volgende:
Blegh sq, ik zou ook erg balen van dat het medisch kan worden. Ik hoop dat Henka zichzelf alsnog aankondigd.
Hilmo.
Hier wordt geklust. Dan weer niet op de manier dat ik het zou willen, maar soit, er wordt geklust! (Er wordt een kastje in de woonkamer in de lak gezet
.. Die heeft de baby niet nodig hoor
, ga gvd dat wiegje lakken!!!! Arg grom etc. )
Ik mantra mezelf wel vandaag.. Er wordt geklust.. Zennn
goed van je. Het is ook allemaal haske onzeker en nieuw en anders. Probeer je maar even lekker over te geven aan jezelf. Fijne zondagquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Liefjes, dankjewel voor de lieve woorden.Ik denk dat ik mezelf even terugtrek onder mijn steen - ik heb mezelf echt ontzettende koppijn zitten janken en ik geloof dat ik beter even op mentale rust kan gaan focussen nu. En dan ben ik ook niet meer zo sociaal naar anderen toe enzo
dus nog even geen paniek en indianenverhalen, ik kom me wel weer melden als ik me beter voel
![]()
![]()
Veel plezier onder je steenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Liefjes, dankjewel voor de lieve woorden.Ik denk dat ik mezelf even terugtrek onder mijn steen - ik heb mezelf echt ontzettende koppijn zitten janken en ik geloof dat ik beter even op mentale rust kan gaan focussen nu. En dan ben ik ook niet meer zo sociaal naar anderen toe enzo
dus nog even geen paniek en indianenverhalen, ik kom me wel weer melden als ik me beter voel
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx voor de link, maar ik maak dit niet, mijn moeder doet dit voor mij. Of maakt dat niks uit?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Heel erg leuk Lady Tagliatelle! prachtig. Die zijn heel geschikt ook voor dit topic:
OUD / Creatieve uitspattingen deel 37
Nee hoor maakt niks uit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Thnx voor de link, maar ik maak dit niet, mijn moeder doet dit voor mij. Of maakt dat niks uit?
Nou mn moeder is nu wel klaar vind ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hoor maakt niks uit.maar daar kan je meer mensen inspireren. (en leuke ideeen opdoen voor je moeder
)
Je staat er in hoor!quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat. Je gaat straks precies het juiste doen. Echt!
Kan de op nog bijgewerkt worden? Mag ik er dan in? 7 juni (jongen).![]()
quote:
Dat het voelt alsof er zo af en toe een handje naar buiten steekt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef krijgerrtje het volgende:
SQgoed dat je gebeld hebt, hoor.
NTS ookwat een toestand allemaal, zo kom je inderdaad niet aan genieten toe! Sterkte.
Hier zit de baby heel laag te wroeten, dat ik soms echt even op m'n tanden moet bijten, zo'n pijn doet het. Onderweg naar een verjaardag, dus hopelijk houdt ze zich straks een beetje koest
probeer cola?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef -Spring het volgende:
Ik ben misselijk. Blugh. Niet heel erg maar net voldoende om mn mond af en toe vol speeksel te voelen lopen.
vraag anders van die anti misselijkheidspillen bij de vk? Die heb ik ook gehad, werkt best. Ik was vooral erg misselijk in de auto en zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's het enige wat ik drink.Ik probeer juist een beetje te minderen.
Ik ook .. Kan ook amper eten! Totaal geen eetlust hier!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef -Spring het volgende:
Ik ben misselijk. Blugh. Niet heel erg maar net voldoende om mn mond af en toe vol speeksel te voelen lopen.
Ja, ik hoop dat het je rust geeftquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
Ja, ik heb geen naaimachine, maar ik ben wel bezig met een nijntje borduurding met naam enzo. Ik post af en toe in borduur topic.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Risu, kun je zelf niet proberen dingen te maken?
[..]
vraag anders van die anti misselijkheidspillen bij de vk? Die heb ik ook gehad, werkt best. Ik was vooral erg misselijk in de auto en zo.
Haha, dit heb ik ook al eens geprobeerd, maar ik kom er dus ook niet uit. Ik krijg allee maar random dingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Gevalletje het volgende:
Even heel random tussendoor. Ik wil een ticker plaatsen in mn signature, hoe krijg je het voor elkaar dat het achter een linkje komt waarvan je de naam zelf kan kiezen? (bv "Henka" bij SQ) Ben echt een noob hierin..
Ja haken is ook wel mooi hoor, of breien. en als ik mijn moeder moet geloven is het uiteindelijk goedkoper - niet altijd natuurlijk -quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:50 schreef Risu het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen naaimachine, maar ik ben wel bezig met een nijntje borduurding met naam enzo. Ik post af en toe in borduur topic.
Misschien sowieso wel handig een naaimachine aan te schaffen. Kan ik af en toe de kleding van het kind weer aan elkaar naaien.![]()
En haken kan natuurlijk altijd proberen. Hmmm. Kost volgens mij ook niet zoveel.
probeer eens:quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Gevalletje het volgende:
Even heel random tussendoor. Ik wil een ticker plaatsen in mn signature, hoe krijg je het voor elkaar dat het achter een linkje komt waarvan je de naam zelf kan kiezen? (bv "Henka" bij SQ) Ben echt een noob hierin..
Hahaha leuk he! Je weet nog goed dat we samen stopte denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef twist02 het volgende:
Fannetje welkom!
Spees, mijlpaal der mijlpalen!![]()
![]()
En Danaa, wat leuk, een jongetje!![]()
Maar ben je nu al 20 weken joh?Wow, dat gaat echt heel hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! Bedankt! Was even wat extra gekloot omdat ik de link die ik kreeg nogal raar vond.. werkte ook pas toen ik er een deel van weghaalde. Maargoed, hij doet t!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:00 schreef Lingue het volgende:
[..]
probeer eens:
[url= jouw link ] jouw naam die je wil geven [/url]
En dan zonder spaties. Als het goed is
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahaha leuk he! Je weet nog goed dat we samen stopte denk ik!
Dit vind ik echt het beste advies tot nu toe!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:41 schreef klumsy het volgende:
Zoë waarom bel je niet even met het zkh? Gewoon en te vragen wat zij adviseren?
Of heb je dat al gedaan en heb ik dat gemist?
Als het voorwerk is en het zet wel door kun je er maar beter vroeg bij zijn toch?
Gefeliciteeeeerd! Tante zijn is zoooo leuk!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:52 schreef Risu het volgende:
OMG ik ben tante![]()
![]()
Op de UD nog wel. Moest er van janken, manlief nam de telefoon van me over want er kwam geen zinnig woord meer uit.
Oh, en dat moet ook vooral zo doorgaan. Het blijft een plek om je onzekerheid te ventileren en ervaringen uit te wisselen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:03 schreef Zoë23 het volgende:
Gefeliciteerd Risu!
Zeker waar debuurvrouw
Ik ga bijv ook uit van mijn gevoel en de afspraken die ik met de gyn heb.
Maar soms geeft een advies van hier het duwtje om wél te bellen (ook voor diegene die niet zo van het bellen is) of omdat je er zelf niet zo over had nagedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |