goed van je. Het is ook allemaal haske onzeker en nieuw en anders. Probeer je maar even lekker over te geven aan jezelf. Fijne zondagquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Liefjes, dankjewel voor de lieve woorden.Ik denk dat ik mezelf even terugtrek onder mijn steen - ik heb mezelf echt ontzettende koppijn zitten janken en ik geloof dat ik beter even op mentale rust kan gaan focussen nu. En dan ben ik ook niet meer zo sociaal naar anderen toe enzo
dus nog even geen paniek en indianenverhalen, ik kom me wel weer melden als ik me beter voel
![]()
![]()
Veel plezier onder je steenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Liefjes, dankjewel voor de lieve woorden.Ik denk dat ik mezelf even terugtrek onder mijn steen - ik heb mezelf echt ontzettende koppijn zitten janken en ik geloof dat ik beter even op mentale rust kan gaan focussen nu. En dan ben ik ook niet meer zo sociaal naar anderen toe enzo
dus nog even geen paniek en indianenverhalen, ik kom me wel weer melden als ik me beter voel
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx voor de link, maar ik maak dit niet, mijn moeder doet dit voor mij. Of maakt dat niks uit?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Heel erg leuk Lady Tagliatelle! prachtig. Die zijn heel geschikt ook voor dit topic:
OUD / Creatieve uitspattingen deel 37
Nee hoor maakt niks uit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
Thnx voor de link, maar ik maak dit niet, mijn moeder doet dit voor mij. Of maakt dat niks uit?
Nou mn moeder is nu wel klaar vind ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee hoor maakt niks uit.maar daar kan je meer mensen inspireren. (en leuke ideeen opdoen voor je moeder
)
Je staat er in hoor!quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat. Je gaat straks precies het juiste doen. Echt!
Kan de op nog bijgewerkt worden? Mag ik er dan in? 7 juni (jongen).![]()
quote:
Dat het voelt alsof er zo af en toe een handje naar buiten steekt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef krijgerrtje het volgende:
SQgoed dat je gebeld hebt, hoor.
NTS ookwat een toestand allemaal, zo kom je inderdaad niet aan genieten toe! Sterkte.
Hier zit de baby heel laag te wroeten, dat ik soms echt even op m'n tanden moet bijten, zo'n pijn doet het. Onderweg naar een verjaardag, dus hopelijk houdt ze zich straks een beetje koest
probeer cola?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef -Spring het volgende:
Ik ben misselijk. Blugh. Niet heel erg maar net voldoende om mn mond af en toe vol speeksel te voelen lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |