Kan goed hoor dat je hem voeltquote:Op zondag 5 oktober 2014 07:38 schreef Danaa het volgende:
Dames.. Wanneer voelde jullie met je handen je kindje voor het eerst?
Ik heb soms het vage idee dat ik het voel en dat wil ik dan zo graag aan VL ook proberen te laten voelen:)
Gefeliciteerd en welkomquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:12 schreef Fannetje het volgende:
Hoi!
Ik kom MevrouwCactus gezelschap houden in april, volgens de termijnecho krijgen we rond 16 april een tweede kindje
Voor degenen die me nog niet kennen, ik loop al een jaar of 15 rond op Fok! en heb al een "officieel" Fok!kindje van nu net 4 jaar, Anne![]()
En nu dus net twaalf weken zwanger van nr 2. Erg spannend weer allemaal! Tot nu toe weinig klachten buiten vermoeidheid, dus daar bof ik mee. Maar had al wel meteen weer verhoogde bloeddruk, daar had ik bij Anne ook last van. Toen vanaf 20 weken aan de medicijnen. Ben benieuwd of dat nu ook weer nodig zal zijn.
18 wk. In het vliegtuigquote:Op zondag 5 oktober 2014 07:38 schreef Danaa het volgende:
Dames.. Wanneer voelde jullie met je handen je kindje voor het eerst?
Ik heb soms het vage idee dat ik het voel en dat wil ik dan zo graag aan VL ook proberen te laten voelen:)
Meh. Gisteravond bijna nonstop harde buiken, soms pijnlijk. Maar ben naar bed gegaan en toen zwakte het weer af, nu niks. Ik ga voorlopig maar even nergens vanuitquote:Op zondag 5 oktober 2014 08:49 schreef Phaidra het volgende:
Spees! Je UD vandaag! Hoe is het met de kraampjes en pijntjes??
Snoenk, toffe echofoto!![]()
Danaa fijn een goede SEOEn jongetjes zijn leuk
(ik zou niks anders durven beweren natuurlijk
)!! Ik voelde beweging met mijn hand deze keer met 19 weken. Bij de eerste rond de 23 weken dacht ik.
Zoëvoor de slechte nacht, je zieke meisje en je voorwerk.
Curanol!quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:02 schreef kwakz0r het volgende:
Meld! Heb alles bijgelezen van gisteren maar we waren de hort op dus niet gereageerd. Hier nog niks aan de hand hoor dus geen surprisebaby
Zeg eh, welke zalf hielp er nou goed tegen aambeien die je zwanger ook mocht gebruiken?mijn makkelijke poepdagen zijn definitief voorbij
jij loopt precies een week voor op mijquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:07 schreef Heliotrope het volgende:
40 weken voor Spees!![]()
Wat een nacht voor Zoë
Hier ook wisseldag, 34 weken. Andere mensen gaan hard maar ik ook. Huu
Curanol.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:02 schreef kwakz0r het volgende:
Meld! Heb alles bijgelezen van gisteren maar we waren de hort op dus niet gereageerd. Hier nog niks aan de hand hoor dus geen surprisebaby
Zeg eh, welke zalf hielp er nou goed tegen aambeien die je zwanger ook mocht gebruiken?mijn makkelijke poepdagen zijn definitief voorbij
quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Curanol.
Dat is voor op je hol. Zo onthoud ik het altijd.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:15 schreef kwakz0r het volgende:
Oh ik heb de naam ook gemist. In mijn hoofd heten de kinderen van Loj nu Owen en Jesus, maar ergens vermoed ik dat dat beide niet klopt.
ja!quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:22 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
jij loopt precies een week voor op mij
Inderdaad en dan ook de bijbehorende tabletten!quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik zal maandag even bij de drogist vragen om Curanol voor me hol
Nee man, Engels! Op zn southparks.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:39 schreef mousemicky het volgende:
Jesus. Op z'n Spaans uitgesproken dan wel he? Nee, zo heet ie niet, hij heeft een mooiere naam, zelfde als mijn zoon
Hoe Ow in het echt heet weet ik nog steeds niet, ik denk steeds aan Owen van Grey's Anatomy. Ik zie dus ook een roodharig jongetje voor me
bedankt, daar ging m'n koffiequote:Op zondag 5 oktober 2014 09:24 schreef -Spring het volgende:
[..]
Curanol.
Dat is voor op je hol. Zo onthoud ik het altijd.
Dat. Je gaat straks precies het juiste doen. Echt!quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:09 schreef Heliotrope het volgende:
Hilmohoop dat je je rust weer terugvindt. Ik denk dar het bij 'het echte werk' anders is, dan neemt je lichaam het over en kun je het echt niet 'fout' doen. En nu ook niet, het is ook gewoon spannend!
wow ik heb dit even gemist, je weet nu al dat het een jongen is?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:11 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat. Je gaat straks precies het juiste doen. Echt!
Kan de op nog bijgewerkt worden? Mag ik er dan in? 7 juni (jongen).![]()
Mja, hoeveel zin heeft het? Als er verder geen actie is geweest rond mijn toch niet zo ontsloten, toch niet zo verstreken bmm?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Spees_Eend het volgende:
En het stripplan SQ? Doet ze dat niet in t weekend?
Spring, een zoon, tof! Was je pis blauw vanochtend?
ze heeft het vrijdag geprobeerd maar ze kreeg er net 1 vinger in. Ik heb dinsdag weer een reguliere afspraak staan, dus eens kijken hoe het er dan bij staat. Vind het ook ergens wel prima zo. Omdat ik al een beetje open sta kunnen ze wellicht inleiden door de vliezen te breken en hoef ik geen ballonnen enzo. Dat scheelt voor mij enorm.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:17 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Wanneer gaan ze dat doen dan SQ?
ja precies, en je bent de 9e uitgerekend toch, dan kan Henka best nog wel even blijven zitten nu wdb als daarbinnen alles oké is natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze heeft het vrijdag geprobeerd maar ze kreeg er net 1 vinger in. Ik heb dinsdag weer een reguliere afspraak staan, dus eens kijken hoe het er dan bij staat. Vind het ook ergens wel prima zo. Omdat ik al een beetje open sta kunnen ze wellicht inleiden door de vliezen te breken en hoef ik geen ballonnen enzo. Dat scheelt voor mij enorm.
nou ja, daar denkt de gyn dus anders overquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:24 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ja precies, en je bent de 9e uitgerekend toch, dan kan Henka best nog wel even blijven zitten nu wdb als daarbinnen alles oké is natuurlijk.
Maar ik kan me wel voorstellen dat dit erg erg erg spannend voor je moet zijn momenteel!
Oh, mijn vk zei dat het elke dag kan veranderen en dat voorwerk niet per se voor ontsluiting hoefde te zorgen en geen voorwerk niet hoeft te betekenen dat er niks open gaat. Dus dacht misschien kijken ze weer verder of je een cm erbij hebt. Maar idd, je hebt een plan B en als de nood niet hoog is, en jij hoeft niet per se dan is t ook niet nodig. Dat vliezen breken lijkt me serieus spannend trouwens, dan weet je sowieso zeker dat er wat aan zit te komen!quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mja, hoeveel zin heeft het? Als er verder geen actie is geweest rond mijn toch niet zo ontsloten, toch niet zo verstreken bmm?
Nou nee niet gek hoor, dat is jouw gevoel en dat is gewoon zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ja, daar denkt de gyn dus anders overkan me voorstellen dat mijn "haast" een beetje gek over komt hoor, omdat ik "pas" 39+3 ben. Maar ik zou zoooo graag het medisch circus vermijden
Nee, ik werd vanmorgen wakker met blauwe nagels.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:15 schreef Spees_Eend het volgende:
En het stripplan SQ? Doet ze dat niet in t weekend?
Spring, een zoon, tof! Was je pis blauw vanochtend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken dat gevoel HEEL goed. En dan moet je het ''spoed'' nummer bellen omdat zondag. ( althans dat is hier ) en dan denk ik altijd, goh is dit spoed? Volgens mij kan het nog veel erger. Maar mensen zeggen mij altijd 40x dat de VK ook hiervoor is, voor vragen, twijfels, geruststellingen etc.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ben niet zo'n belheld, dat is een beetje het probleem, ik heb namelijk het idee dat ik dan een ongeduldige irritante klant benzeker omdat zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |