dus het bad loopt nu vol? Wel goed dat je gebeld hebt hoor.. hoop dat er zo weer babydisco is in je buik!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:31 schreef Hilmo het volgende:
Ik moet nog even Loj's verhaal lezen, maar ik heb net voor het eerst de VK gebeld om te overleggen over minder leven voelen, pff, dat vond ik wel even spannend, maar mijn man stond er op. Al een paar dagen dat het wat opvalt, maar nu zelfs na porren en frisdrank drinken, geen beweging. Ook een kwartier gelegen en er naar gekeken en gevoeld en geen tot nauwelijks beweging.
VK gaf de keuze om langs te komen om te checken en eventueel ziekenhuisbezoek, of ik ga even in bad en kijken hoe dat gaat en moet terugbellen als het dan nog niet naar mijn zin is. Ze maakt zich geen zorgen (vanochtend nog goed gevoeld en net ging hij ook even tekeer), maar als ik het zelf wil, kunnen ze gaan kijken.
Lang niet iedereen die een keer met minder leven in het ziekenhuis komt en voorbij de 40 weken is wordt direct ingeleid hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hilmo, als je besluit dat ernaar gekeken moet worden, realiseer je je wel dat ze dan wrs wel in gaan leiden aangezien je al overtijd bent.
Oh. Ik ging eigenlijk een beetje van mijn situatie uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lang niet iedereen die een keer met minder leven in het ziekenhuis komt en voorbij de 40 weken is wordt direct ingeleid hoorgelukkig niet.
![]()
Hopelijk straks weer feest in je buik hilmo!
ha leuk!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:12 schreef Fannetje het volgende:
Hoi!
Ik kom MevrouwCactus gezelschap houden in april, volgens de termijnecho krijgen we rond 16 april een tweede kindje
Voor degenen die me nog niet kennen, ik loop al een jaar of 15 rond op Fok! en heb al een "officieel" Fok!kindje van nu net 4 jaar, Anne![]()
En nu dus net twaalf weken zwanger van nr 2. Erg spannend weer allemaal! Tot nu toe weinig klachten buiten vermoeidheid, dus daar bof ik mee. Maar had al wel meteen weer verhoogde bloeddruk, daar had ik bij Anne ook last van. Toen vanaf 20 weken aan de medicijnen. Ben benieuwd of dat nu ook weer nodig zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow Loj! Ook al! Gefeliciteerd zeg, en leuke naam!
En Fannetje ook gefeliciteerd!ga jij nu, spees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Over een paar uurtjes mn UD dus wie weet! Ik heb net PCM op en zit met een infrarood massageapparaat (quote:
quote:En Fannetje ook gefeliciteerd!Dat ben ik ja! 8 keer geweest nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, de vader is dezelfde hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gefeliciteerd JM en Loj
Wat heftig voor jullie JM, rust uit en geniet enorm!
En Fannetje, wat leuk een brusje voor Anne. En dit wordt weer een Fok!kindje toch?!
Ach die kipsate borstvoed je er straks gewoon af jonguhquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:07 schreef Crumpette het volgende:
NTS![]()
lekker een bak fruit met kwark op als diner... mocht wel na de kipsate op het strand voor de lunch
Jonge, heb je mijn jetsers wel gezien? ik zou gek zijn als ik het niet deedquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:23 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ach die kipsate borstvoed je er straks gewoon af jonguh.
Of iig ik dacht dat jij ook ging bv-en
Was het maar waaaaar! Of ben ik nou zo'n uitdondering die alle reserves vasthoud totdat ik stop met bv? Hahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:34 schreef Heliotrope het volgende:
Welkom Fannetje!
En lekker borstvoeden dames, komt alles weer goed
Ik ben eindelijk weer eens wat aangekomen, mijn gewicht stond al ruim 2 weken stil. Buik doet ook mee. Ben er blij mee, nu niet doorschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |