dus het bad loopt nu vol? Wel goed dat je gebeld hebt hoor.. hoop dat er zo weer babydisco is in je buik!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:31 schreef Hilmo het volgende:
Ik moet nog even Loj's verhaal lezen, maar ik heb net voor het eerst de VK gebeld om te overleggen over minder leven voelen, pff, dat vond ik wel even spannend, maar mijn man stond er op. Al een paar dagen dat het wat opvalt, maar nu zelfs na porren en frisdrank drinken, geen beweging. Ook een kwartier gelegen en er naar gekeken en gevoeld en geen tot nauwelijks beweging.
VK gaf de keuze om langs te komen om te checken en eventueel ziekenhuisbezoek, of ik ga even in bad en kijken hoe dat gaat en moet terugbellen als het dan nog niet naar mijn zin is. Ze maakt zich geen zorgen (vanochtend nog goed gevoeld en net ging hij ook even tekeer), maar als ik het zelf wil, kunnen ze gaan kijken.
Lang niet iedereen die een keer met minder leven in het ziekenhuis komt en voorbij de 40 weken is wordt direct ingeleid hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hilmo, als je besluit dat ernaar gekeken moet worden, realiseer je je wel dat ze dan wrs wel in gaan leiden aangezien je al overtijd bent.
Oh. Ik ging eigenlijk een beetje van mijn situatie uitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
Lang niet iedereen die een keer met minder leven in het ziekenhuis komt en voorbij de 40 weken is wordt direct ingeleid hoorgelukkig niet.
![]()
Hopelijk straks weer feest in je buik hilmo!
ha leuk!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:12 schreef Fannetje het volgende:
Hoi!
Ik kom MevrouwCactus gezelschap houden in april, volgens de termijnecho krijgen we rond 16 april een tweede kindje
Voor degenen die me nog niet kennen, ik loop al een jaar of 15 rond op Fok! en heb al een "officieel" Fok!kindje van nu net 4 jaar, Anne![]()
En nu dus net twaalf weken zwanger van nr 2. Erg spannend weer allemaal! Tot nu toe weinig klachten buiten vermoeidheid, dus daar bof ik mee. Maar had al wel meteen weer verhoogde bloeddruk, daar had ik bij Anne ook last van. Toen vanaf 20 weken aan de medicijnen. Ben benieuwd of dat nu ook weer nodig zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Wow Loj! Ook al! Gefeliciteerd zeg, en leuke naam!
En Fannetje ook gefeliciteerd!ga jij nu, spees?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Over een paar uurtjes mn UD dus wie weet! Ik heb net PCM op en zit met een infrarood massageapparaat (quote:
quote:En Fannetje ook gefeliciteerd!Dat ben ik ja! 8 keer geweest nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jazeker, de vader is dezelfde hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:24 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Gefeliciteerd JM en Loj
Wat heftig voor jullie JM, rust uit en geniet enorm!
En Fannetje, wat leuk een brusje voor Anne. En dit wordt weer een Fok!kindje toch?!
Ach die kipsate borstvoed je er straks gewoon af jonguhquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:07 schreef Crumpette het volgende:
NTS![]()
lekker een bak fruit met kwark op als diner... mocht wel na de kipsate op het strand voor de lunch
Jonge, heb je mijn jetsers wel gezien? ik zou gek zijn als ik het niet deedquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:23 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ach die kipsate borstvoed je er straks gewoon af jonguh.
Of iig ik dacht dat jij ook ging bv-en
Was het maar waaaaar! Of ben ik nou zo'n uitdondering die alle reserves vasthoud totdat ik stop met bv? Hahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:34 schreef Heliotrope het volgende:
Welkom Fannetje!
En lekker borstvoeden dames, komt alles weer goed
Ik ben eindelijk weer eens wat aangekomen, mijn gewicht stond al ruim 2 weken stil. Buik doet ook mee. Ben er blij mee, nu niet doorschieten
Daar gaat m'n hoopquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:38 schreef purebliss het volgende:
[..]
Was het maar waaaaar! Of ben ik nou zo'n uitdondering die alle reserves vasthoud totdat ik stop met bv? Haha
Bij de eerste 16 maand gevoed, maand gestopt en 5 kg afgevallen en toen weer zwanger. Nu zit ik op 19 maand en ondanks dat ik er echt wel klaar mee ben, is meneer dat nog niet....
Hahahaha nou ik heb ook 2 vriendinnen die na 6 maand bv ruim onder hun startgewicht zaten! Dat beter?quote:
6 maand? ik dacht dat dat er allemaal binnen een week af zou vallen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef purebliss het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik heb ook 2 vriendinnen die na 6 maand bv ruim onder hun startgewicht zaten! Dat beter?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef purebliss het volgende:
[..]
Hahahaha nou ik heb ook 2 vriendinnen die na 6 maand bv ruim onder hun startgewicht zaten! Dat beter?
noooope.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had gedacht bij nummer twee niet meer zo verward te worden van al dat voorwerk. Wel dus. Ik heb geen clue.
SQ, bij jou ook niks noemenswaardigs meer verder?
Bij mij was het er met twee weken af.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef Crumpette het volgende:
[..]
6 maand? ik dacht dat dat er allemaal binnen een week af zou vallen?
Zo, steek die maar in je zak, allemaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En ik heb me nog anderhalf jaar ziek, zwak en slap gevoeld.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zo, steek die maar in je zak, allemaal
wat een fijne berichten allemaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:38 schreef JufMariska het volgende:
Na deze bizarre dag & nacht (waren het echt geen 3 dagen..?) gaan wij slapen in ons zkh-bed. Uk doet het goed, en kolven bij mij gaat super; om half 7 en net 10ml, dat zijn complete voedingen voor in z'n sonde! En hij heeft vanavond heerlijk een uur huid-op-huid bij mij gelegen
Eh, wut?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zo, steek die maar in je zak, allemaal
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:38 schreef JufMariska het volgende:
Na deze bizarre dag & nacht (waren het echt geen 3 dagen..?) gaan wij slapen in ons zkh-bed. Uk doet het goed, en kolven bij mij gaat super; om half 7 en net 10ml, dat zijn complete voedingen voor in z'n sonde! En hij heeft vanavond heerlijk een uur huid-op-huid bij mij gelegen
Moeke boks!! Heel herkenbaar!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef mignonne het volgende:
Ik viel niet af van bv gevenkwam voornamelijk omdat ik wel vrat als een bootwerker en niet extra bewoog. Ik kwam ook niet aan, dat zegt genoeg. Met die hoeveelheden die ik at had k echt aan moeten komen. En dan na de laatste stoppen met bv en wel die zelfde hoeveelheden door blijven eten. Restjes van je kind wegstouwen enzk ♡ en zo word je dus een moeke
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij was het er met twee weken af.
En ik heb me nog anderhalf jaar ziek, zwak en slap gevoeld.
Was dat slecht voelen omdat je erg snel afviel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:40 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Eh, wut?
Ik bedoelde te zeggen dat vlug afvallen soms helemaal niet fijn is.
Man ligt hier naast me op luxe stretcher, gelukkig maar, anders was ik wel ineens heul alleen... En ik ben ook benieuwd naar de nacht, mag in ieder geval vannacht nog een x kolven, meteen lekker in het gebroken ritmequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een fijne berichten allemaalHopelijk slaap je een beetje! Is je man er nog bij?
Ik denk het zo. Het leek wel of ik totaal geen reserves meer had. Toen ik uiteindelijk weer wat meer aankwam, knapte ik pas weer op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:59 schreef Gevalletje het volgende:
[..]
Was dat slecht voelen omdat je erg snel afviel?
True storyquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef mignonne het volgende:
Ik viel niet af van bv gevenkwam voornamelijk omdat ik wel vrat als een bootwerker en niet extra bewoog. Ik kwam ook niet aan, dat zegt genoeg. Met die hoeveelheden die ik at had k echt aan moeten komen. En dan na de laatste stoppen met bv en wel die zelfde hoeveelheden door blijven eten. Restjes van je kind wegstouwen enzk ♡ en zo word je dus een moeke
![]()
Goede afvaltactiek wel kennelijk dat zwanger zijn (kwak) en bv gevenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:52 schreef DJMO het volgende:
Ik heb Geert ruim een jaar gevoed, en ik dreigde te veel kilo's kwijt te raken, ondanks dat ik alles at wat los en vast zat. Gelukkig is het nog goed gekomen
Helemaal waar.. dat denk ik zelf ook af en toe en dan kijk ik naar de OP en dan zie ik een hoop meiden onder mij! De tijd gaat zoals ze altijd zeggen hard!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef Heliotrope het volgende:
Danaa een jongen! En jij was toch pas net zwanger. Wat gaat het weer hard ineens.
Skittles en vuilniszakwel spannend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |