vraag anders van die anti misselijkheidspillen bij de vk? Die heb ik ook gehad, werkt best. Ik was vooral erg misselijk in de auto en zo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's het enige wat ik drink.Ik probeer juist een beetje te minderen.
Ik ook .. Kan ook amper eten! Totaal geen eetlust hier!quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:10 schreef -Spring het volgende:
Ik ben misselijk. Blugh. Niet heel erg maar net voldoende om mn mond af en toe vol speeksel te voelen lopen.
Ja, ik hoop dat het je rust geeftquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
Liefjes, dankjewel voor de lieve woorden.Ik denk dat ik mezelf even terugtrek onder mijn steen - ik heb mezelf echt ontzettende koppijn zitten janken en ik geloof dat ik beter even op mentale rust kan gaan focussen nu. En dan ben ik ook niet meer zo sociaal naar anderen toe enzo
dus nog even geen paniek en indianenverhalen, ik kom me wel weer melden als ik me beter voel
![]()
![]()
Ja, ik heb geen naaimachine, maar ik ben wel bezig met een nijntje borduurding met naam enzo. Ik post af en toe in borduur topic.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:23 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Risu, kun je zelf niet proberen dingen te maken?
[..]
vraag anders van die anti misselijkheidspillen bij de vk? Die heb ik ook gehad, werkt best. Ik was vooral erg misselijk in de auto en zo.
Haha, dit heb ik ook al eens geprobeerd, maar ik kom er dus ook niet uit. Ik krijg allee maar random dingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Gevalletje het volgende:
Even heel random tussendoor. Ik wil een ticker plaatsen in mn signature, hoe krijg je het voor elkaar dat het achter een linkje komt waarvan je de naam zelf kan kiezen? (bv "Henka" bij SQ) Ben echt een noob hierin..
Ja haken is ook wel mooi hoor, of breien. en als ik mijn moeder moet geloven is het uiteindelijk goedkoper - niet altijd natuurlijk -quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:50 schreef Risu het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen naaimachine, maar ik ben wel bezig met een nijntje borduurding met naam enzo. Ik post af en toe in borduur topic.
Misschien sowieso wel handig een naaimachine aan te schaffen. Kan ik af en toe de kleding van het kind weer aan elkaar naaien.![]()
En haken kan natuurlijk altijd proberen. Hmmm. Kost volgens mij ook niet zoveel.
probeer eens:quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef Gevalletje het volgende:
Even heel random tussendoor. Ik wil een ticker plaatsen in mn signature, hoe krijg je het voor elkaar dat het achter een linkje komt waarvan je de naam zelf kan kiezen? (bv "Henka" bij SQ) Ben echt een noob hierin..
Hahaha leuk he! Je weet nog goed dat we samen stopte denk ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:56 schreef twist02 het volgende:
Fannetje welkom!
Spees, mijlpaal der mijlpalen!![]()
![]()
En Danaa, wat leuk, een jongetje!![]()
Maar ben je nu al 20 weken joh?Wow, dat gaat echt heel hard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes! Bedankt! Was even wat extra gekloot omdat ik de link die ik kreeg nogal raar vond.. werkte ook pas toen ik er een deel van weghaalde. Maargoed, hij doet t!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:00 schreef Lingue het volgende:
[..]
probeer eens:
[url= jouw link ] jouw naam die je wil geven [/url]
En dan zonder spaties. Als het goed is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hahaha leuk he! Je weet nog goed dat we samen stopte denk ik!
Dit vind ik echt het beste advies tot nu toe!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:41 schreef klumsy het volgende:
Zoë waarom bel je niet even met het zkh? Gewoon en te vragen wat zij adviseren?
Of heb je dat al gedaan en heb ik dat gemist?
Als het voorwerk is en het zet wel door kun je er maar beter vroeg bij zijn toch?
Gefeliciteeeeerd! Tante zijn is zoooo leuk!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:52 schreef Risu het volgende:
OMG ik ben tante![]()
![]()
Op de UD nog wel. Moest er van janken, manlief nam de telefoon van me over want er kwam geen zinnig woord meer uit.
Oh, en dat moet ook vooral zo doorgaan. Het blijft een plek om je onzekerheid te ventileren en ervaringen uit te wisselen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:03 schreef Zoë23 het volgende:
Gefeliciteerd Risu!
Zeker waar debuurvrouw
Ik ga bijv ook uit van mijn gevoel en de afspraken die ik met de gyn heb.
Maar soms geeft een advies van hier het duwtje om wél te bellen (ook voor diegene die niet zo van het bellen is) of omdat je er zelf niet zo over had nagedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |