Hier kun je je vriendjes en vriendinnetjes van weleer ontmoeten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef just me het volgende:
Shoot, over 2 dagen hang ik al 15 jaar op Fok! rond
Hij heeft zich altijd groot gehoudenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Beterschap voor je kat.
(Ik vond je helemaal geen type voor een kat.)
Ik heb een enorme hekel aan honden....hopelijk past dat wel in het beeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef Lienekien het volgende:
(Ik vond je helemaal geen type voor een kat.)
ik beantwoord ELKE vraagquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom beantwoord je nooit vragen?
Doe eens een pica van je poessiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan honden....hopelijk past dat wel in het beeld.
a) zo vaak als nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak pas jij je posts aan en waarom?
Geen idee ... Een Spalkje voor een gebroken pootje ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens een pica van je poessieen niet zeggen, jij eerst
![]()
en wat is dat blauwe ding bij die kat in de OP?
o jahquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ... Een Spalkje voor een gebroken pootje ...
Ik heb geen recente pics.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens een pica van je poessieen niet zeggen, jij eerst
![]()
Dat geeft niet, dat mag ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen recente pics.
Heb er wel een aantal, maar die zijn al een jaar of 10 oud.
de prognose van KT z'n kutkat is niet positief?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:43 schreef chufi het volgende:
Of maak eens een nieuwe nu het nog kan !!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn ideaalplaatje zeker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan honden....hopelijk past dat wel in het beeld.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]Die linker of die rechter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
[..]ahhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je had twee van die krengen dus
![]()
Ik had er ook twee
[..]Nu dan een recenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn allebei leuk. Wat is er met de andere gebeurd?quote:
Heeft 40 plus een smoelenboek dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:50 schreef sacha het volgende:
hoe gaat het met het (vbl) smoelenboek voor 40+ KT?
Ik heb al een leuke van jou achter de hand, maar om als enige te posten is ook zo sneu, dus ik wacht even af of er anderen ook creatief zijn.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:50 schreef sacha het volgende:
hoe gaat het met het (vbl) smoelenboek voor 40+ KT?
Die is al een hele tijd geleden overleden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn allebei leuk. Wat is er met de andere gebeurd?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die is al een hele tijd geleden overleden.
Ben je van Vlieland? EN je kent Sas niet ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:00 schreef Lienekien het volgende:
En van Vlieland. We komen dit jaar nog een keer.
Oh, chuf toch.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je van Vlieland? EN je kent Sas niet ?
hoera! het grote Spot De Lien spel kan weer beginnen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:00 schreef Lienekien het volgende:
En van Vlieland. We komen dit jaar nog een keer.
Wis ik dat ? Niemand heeft me ooit verteldquote:
Denk hier eens aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb Lieveheren-beestjes
[ afbeelding ]
gehad en twee keer een muis en verder muggen, spinnen, oorwurm, en Zilvervisjes
[ afbeelding ]
, boekenluizen.
Geen schaamluizen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:07 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik heb Lieveheren-beestjes
[ afbeelding ]
gehad en twee keer een muis
[ afbeelding ]
en verder muggen, spinnen, oorwurm, en Zilvervisjes
[ afbeelding ]
, boekenluizen.
neequote:
Ik doe alles nog zelfquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hier eens aan
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/helpling-nl-6/45882033
ik bedoel van die heele kleinequote:
Boekenwurmenquote:
Lezen chuf!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wis ik dat ? Niemand heeft me ooit verteld
Ik weet wel waar Sas woont maar dat is een ander iets
Wij hadden een boekenwinkel die heette "de kleine Boekenwurm".quote:
40+ / 40+ Smoelenboekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Wij hadden een boekenwinkel die heette "de kleine Boekenwurm".
Hij moet wel altijd met de boot en soms kan dat fout gaan ... Let je wel goed op APK?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik kwam een leuke boot tegen terwijl ik APK zocht.
[ afbeelding ]
APK gaat volgens mij meestal vliegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij moet wel altijd met de boot en soms kan dat fout gaan ... Let je wel goed op APK?
Ja maar om dan de laatste bestemming te bereiken .... Moet je met de boot ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:36 schreef FANN het volgende:
[..]
APK gaat volgens mij meestal vliegen![]()
Ja, niet zelluf maar met een vliegtuig natuurlijk....
ah...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij moet wel altijd met de boot en soms kan dat fout gaan ... Let je wel goed op APK?
dank jequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hier kun je je vriendjes en vriendinnetjes van weleer ontmoeten.
Zo'n veerboot ... EN dan maar hopen dat er niet teveel mensen op zitten en en dat het weer rustig is ...quote:
Godsamme da's een koopjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk hier eens aan
http://www.groupon.nl/deals/amsterdam/helpling-nl-6/45882033
Gaat wel om de tijd Fannquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme da's een koopje![]()
Doorluchten
Spinrag verwijderen
Afstoffen van alle bereikbare oppervlakten
Afstoffen van tafels, kastdeuren, verwarmingsfronten en andere oppervlakten
Reinigen van spiegels en glazen (geen vensterglazen)
Afstoffen van lampen (waar mogelijk)
Afstoffen van plinten
Tapijten stofzuigen
Stofzuigen en dweilen van gladde vloeren
Afval weggooien
Keuken
Gasfornuis/kookplaat en afzuigkap (indien mogelijk) schoonmaken
Schoonmaken aanrechtblad
Afstoffen apparaten (koffiezetapparaat etc.) en andere grotere losse objecten
Gootsteen schoonmaken
Badkamer
Sanitair schoonmaken
Douche en bad schoonmaken
Gootsteen schoonmaken
Toiletten schoonmaken
Slaapkamer
Bedden opmaken (niet verschonen)
Ledikant afstoffen
Spiegels schoonmaken
Woonkamer & andere kamers
Afstoffen gestoffeerde meubels
Afstoffen elektrische apparaten
Die mag bij mij ook best aan de slag
Er staat 'huishoudhulp'.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Godsamme da's een koopje![]()
Doorluchten
Spinrag verwijderen
Afstoffen van alle bereikbare oppervlakten
Afstoffen van tafels, kastdeuren, verwarmingsfronten en andere oppervlakten
Reinigen van spiegels en glazen (geen vensterglazen)
Afstoffen van lampen (waar mogelijk)
Afstoffen van plinten
Tapijten stofzuigen
Stofzuigen en dweilen van gladde vloeren
Afval weggooien
Keuken
Gasfornuis/kookplaat en afzuigkap (indien mogelijk) schoonmaken
Schoonmaken aanrechtblad
Afstoffen apparaten (koffiezetapparaat etc.) en andere grotere losse objecten
Gootsteen schoonmaken
Badkamer
Sanitair schoonmaken
Douche en bad schoonmaken
Gootsteen schoonmaken
Toiletten schoonmaken
Slaapkamer
Bedden opmaken (niet verschonen)
Ledikant afstoffen
Spiegels schoonmaken
Woonkamer & andere kamers
Afstoffen gestoffeerde meubels
Afstoffen elektrische apparaten
Die mag bij mij ook best aan de slag
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Er staat 'huishoudhulp'.
Betekent dat dat je zelf ook moet gaan poetsen?
Ik ga gewoon door hoor ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
Amsterdam staat voor 22ste keer stil bij Bijlmerramp
Wat klopt er gewoon niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
Ok dit is dus sinds het bestaan van de tool van Arcee !! Alles is van 2014 en dat klopt gewoon niet ...
Zonder toegang.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Als je toegang krijgt tot de Fok! database is het niet zo heel moeilijk...
Ik keek naar "Keek op de Week".quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:37 schreef chufi het volgende:
Maar OK het was een zondag... Ik reed toen net in de trein tussen weesp en Ams centraal... De volgende dag had ik een afspraak met mn manager in Zuid Oost IBM gebouw toen ... EN ik weet nog hoe erg het stonk
Vorige week nieuw regenpak gekocht voor op de fiets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
Het regent inmiddels hier .. De zomer voorbij ...
Ik zat te zuipen bij vrienden, en hadden het over vliegangst. Toen ik thuis kwam heb ik ze even gebeldquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik keek naar "Keek op de Week".
Ik 4 week geleden al ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vorige week nieuw regenpak gekocht voor op de fiets.
Je leest het verkeerd, hč. Ik ben van de katten, ik ben van Vlieland. Dat ik dan op Vlieland woon en dat je dat dan niet wist, is een wonderlijke conclusie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Wis ik dat ? Niemand heeft me ooit verteld
Ik weet wel waar Sas woont maar dat is een ander iets
Voor de zekerheid vertel ik pas achteraf dat we er waren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:05 schreef sacha het volgende:
[..]
hoera! het grote Spot De Lien spel kan weer beginnen!
Goed geheugen dan...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wat klopt er gewoon niet?
[..]
Zonder toegang.
Je woont niet op Vlieland, maar ben je daar geboren Lien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd, hč. Ik ben van de katten, ik ben van Vlieland. Dat ik dan op Vlieland woon en dat je dat dan niet wist, is een wonderlijke conclusie.
Goddankquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef chufi het volgende:
Het regent inmiddels hier .. De zomer voorbij ...
Ik heb in Kruitberg gewoond.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:51 schreef Treehut362 het volgende:
Amsterdam staat voor 22ste keer stil bij Bijlmerramp
Vrouwen brengen me altijd in de war .. Ja dat dus dacht ik dan ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Je woont niet op Vlieland, maar ben je daar geboren Lien?
Ik ga het er niet meer over hebben...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in Kruitberg gewoond.
Was er al 10 jaar weg ten tijde van de ramp, maar had in dat deel vrienden wonen en mijn hart draaide Zich om. Gelukkig waren ze niet thuis.
Ben wel bij de herdenkingstocht een week later geweest, bizar gezicht. Balkons nog met de was aan de lijn, deuren open en even verderop en gapend gat...
Nee niet weer idd ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga het er niet meer over hebben...
Context, FANN. Ik ben van de katten = ik vind katten erg leuk. Ik ben van Vlieland = ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Je woont niet op Vlieland, maar ben je daar geboren Lien?
Ah... ik snap hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Context, FANN. Ik ben van de katten = ik vind katten erg leuk. Ik ben van Vlieland = ...
Ben je Liesbeth List ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Context, FANN. Ik ben van de katten = ik vind katten erg leuk. Ik ben van Vlieland = ...
Ik was eigenlijk niet op de hoogte dat dat vandaag was, maar inderdaad op dierendag.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga het er niet meer over hebben...
Tjaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk niet op de hoogte dat dat vandaag was, maar inderdaad op dierendag.
Over dierendag gesproken: Komen we vanmiddag uit het honkbalstadion, is er een drukte van jewelste rond de kruising daar. Staat er een witte vrachtwagen bij een parkerplaatsje met tientallen auto's er omheen.
Staan ze vanuit die vrachtwagen schapen uit te delen voor het offerfeest, dat kennelijk ook vandaag is.
Lopen er allemaal van die figuren met geslachte schapen over hun schouder, die ze dan vervolgens in hun auto flikkeren.
Hebben die gasten geen abatoir of winkel waar ze die beesten vanuit kunnen distribueren?
Moet dat midden op straat, op een drukke kruising?
Ik verwacht binnenkort wel een markt waar de moslima's per opbod verkocht worden...
Dat ze er niet woont was mijn idee altijd al voorheen... EM ja dat ze er af en toe heen ging ook ... Maar ok wie weet is ze er geboren ... Maar kent ze Sas nu wel of niet ...?quote:
Ze vindt Vlieland gewoon leuk Chuf, da's toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat ze er niet woont was mijn idee altijd al voorheen... EM ja dat ze er af en toe heen ging ook ... Maat ok wie weet is e er geboren ... Maar kent ze Sas nu wel of niet ...?
we hadden toen hier op fok bijna live-verslag van iemand die daar woonde, vreselijk eng was dat..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb in Kruitberg gewoond.
Was er al 10 jaar weg ten tijde van de ramp, maar had in dat deel vrienden wonen en mijn hart draaide Zich om. Gelukkig waren ze niet thuis.
Ben wel bij de herdenkingstocht een week later geweest, bizar gezicht. Balkons nog met de was aan de lijn, deuren open en even verderop en gapend gat...
Euh...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden toen hier op fok bijna live-verslag van iemand die daar woonde, vreselijk eng was dat..
Ja behoorlijk scary lijkt me dat ... 7 jaar na dato .....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:39 schreef just me het volgende:
[..]
we hadden toen hier op fok bijna live-verslag van iemand die daar woonde, vreselijk eng was dat..
14 jaar geleden op 13 meiquote:
Ah ja!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's de vuurwerkramp in Enschede...
Ik ben niet zo van de honkbalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon ook even kijken, muts!
Leer je nog wat van...
Ik zou willen fietsen, wandelen, sportschool vond ik tot mijn eigen verbazing ook wel leukquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat wel qua sport?
100 Meter snelpunniken?
Als het goed is zit die lekker in Italiëquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is je zus al in Dordrecht aan het punniken?
Is er ok al Ebola in Italië?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het goed is zit die lekker in Italië
Nee, ze zou toch op vakantie gaan?quote:
Op een zondag, mijn dochter was bijna 9 maanden, het nieuws sloeg in als een bom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... Bijlmerramp was op 4 oktober 1992![]()
Ik denk dat je in de war bent met iets anders?
moet haast welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... Bijlmerramp was op 4 oktober 1992![]()
Ik denk dat je in de war bent met iets anders?
Ja, idioot eigenlijk zo lang geleden en ik weet ook alles nog, maar ik woonde daar ookquote:Op zondag 5 oktober 2014 02:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op een zondag, mijn dochter was bijna 9 maanden, het nieuws sloeg in als een bom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door FANN op 05-10-2014 18:20:29 ]
Ah..quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:54 schreef Kingstown het volgende:
Voor de single vrouwen onder ons die op zoek zijn:
R&P / Blind date gezocht!
er komt weer een nieuwe RLSquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:54 schreef Kingstown het volgende:
Had het al gelezen van de week. Ik heb helemaal niets met dat soort programma's FANN. Kijk er echt nooit naar....afgezien van BB1 waar ik het begin van heb gevolgd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
er komt weer een nieuwe RLS![]()
RLS / Is This Love? - 24/7 dating-streams
Ook voor mannen...
Ik ben er ook wel klaar mee hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had het al gelezen van de week. Ik heb helemaal niets met dat soort programma's FANN. Kijk er echt nooit naar....afgezien van BB1 waar ik het begin van heb gevolgd.
I know. Is de SC van RLS waar je vroeger inzat helemaal uit elkaar gevallen en verspreid over diverse fora op FOK! ?quote:
Volgens mij wel... sommige zitten bij Utopia en diegene die dat niet volgen zittenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know. Is de SC van RLS waar je vroeger inzat helemaal uit elkaar gevallen en verspreid over diverse fora op FOK! ?
Ik heb me gelijk aangemeldquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
er komt weer een nieuwe RLS![]()
RLS / Is This Love? - 24/7 dating-streams
Ook voor mannen...
Veel succes!quote:
Ondertussen in de snackbar...quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt gisteren ritueel een schaap geslacht en die gebruik je vandaag als lunch?
Hole in one?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:39 schreef just me het volgende:
Nu tijd voor een lekker broodje, ik heb al 18 holes gegolfd met dit schitterende weer!
als je het overleeft hebt welquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen:
is tien jaar kanker een feestje waard?
Dat is (gelukkig) waar!quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:20 schreef sacha het volgende:
[..]
er zijn ook vormen van kanker die niet levensbedreigend zijn hoor
Die is leuk om te punniken!quote:
nee gelukkig niet, moet je iedereen wat te drinken aanbiedenquote:
tuk, net te laat, gesloten!quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:54 schreef Kingstown het volgende:
Ik zou bijna zeggen....dan hadden we het feestje 3 jaar geleden moeten vieren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:02 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen:
is tien jaar kanker een feestje waard?
Meh....vind dat hetzelfde gezeur als het standaard gebash op korte-pittige kapsels....en dan ook nog eens door users die zelf elke dag 2 keer door de Action struinen.quote:
PM-tje naar Bepklep sturen, dan komt het helemaal goed.quote:
ik zou bijna zeggen:quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen....dan hadden we het feestje 3 jaar geleden moeten vieren.
nah, dit is wel héél eerug, maar jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....vind dat hetzelfde gezeur als het standaard gebash op korte-pittige kapsels....en dan ook nog eens door users die zelf elke dag 2 keer door de Action struinen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen....dan hadden we het feestje 3 jaar geleden moeten vieren.
Ik zou bijna zeggen....je had wat minder sloom moeten zijn, zolang je dat nu maar niet gaat compenseren, want ik heb wel even de tijd nodig om een passend cadeautje voor je te zoeken voor je 13-jarig oeuvre.quote:
ejjjjjjjjjjwacht effe!quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
Gelukkig praat er verder niemand hier langs elkaar heen.
Had je in de UTO-SC moeten meelezen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ejjjjjjjjjjwacht effe!
Jij had toch een date dit weekend? Hoewast?![]()
Ik heb zelf geen leven, dus vandaar
Ik ben al blij als er af en toe 1 iemand is die begrijpt wat ik bedoel....quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Doen we toch altijd![]()
Valt mij ook vaak op
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je in de UTO-SC moeten meelezen.
Chufi heeft z'n kansen laten liggen.
Ja toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben al blij als er af en toe 1 iemand is die begrijpt wat ik bedoel....
gelukkig maar...quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Het hangt hier nog steeds als een beetje los zand aan elkaar
Stonden wat smeuīge verhalen vannacht. Niet van just me, maar er is wel gescoord.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:58 schreef FANN het volgende:
[..]staat het verslag daar?
Godsamme![]()
Was het hole in one?
Ah, nou werd tijd zou ik bijna zeggenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Stonden wat smeuīge verhalen vannacht. Niet van just me, maar er is wel gescoord.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Samenvatting: Chocomuts en breindood waren fuckbuddy's en deden het op de eettafel.
Eettafel heb ik ook nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er komt geen keukentafel in het verhaal voor.
Nee, mijn keuken is klein.quote:
Nee, ik heb een lage "salontafel".quote:
Die is wel Cool!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een lage "salontafel".
[ afbeelding ]
Het was loeizwaar. 4 trappen op.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was loeizwaar. 4 trappen op.
Gevonden langs de straat.
DE VERNIS WAS AFGEBLADDERD MAAR IK DOE ER GEWOON EEN KLEEDJE OVER.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:22 schreef FANN het volgende:
[..]
en hij ziet er zo mooi uit?
Da's helemaal Cool dan, in je eentje gesjouwd?
OW JAH DAT KAN OOK NATUURLIJK!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
DE VERNIS WAS AFGEBLADDERD MAAR IK DOE ER GEWOON EEN KLEEDJE OVER.
WEET JE IK KAN DIE KLEINE LETTERS NIET ZO GOED LEZEN "KIPPIG"quote:
OKÉ WE HOUDEN ER REKENING MEEquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
WEET JE IK KAN DIE KLEINE LETTERS NIET ZO GOED LEZEN "KIPPIG"
Dank uquote:
Ik kan niet overal zijn... Wie was er in de aanbieding?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had je in de UTO-SC moeten meelezen.
Chufi heeft z'n kansen laten liggen.
ChocoFan.....en ze is weer in de aanbieding en zoekende, dus grijp je kans.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan niet overal zijn... Wie was er in de aanbieding?
Het was een éénmalig wipje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ChocoFan.....en ze is weer in de aanbieding en zoekende, dus grijp je kans.
Ze woont wat uit de buurt .. Maar ik heb een stevige keukentafel. Komende zaterdag is ze welkom...quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ChocoFan.....en ze is weer in de aanbieding en zoekende, dus grijp je kans.
Tijdvulling totdat chufi eindelijk z'n move maakt....je moet toch wat als vrouw met behoeftes.quote:
Op FOK kan je snel aan de bak volgens mijquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tijdvulling totdat chufi eindelijk z'n move maakt....je moet toch wat als vrouw met behoeftes.
Je kan toch wel een stukkie fietsen!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze woont wat uit de buurt .. Maar ik heb een stevige keukentafel. Komende zaterdag is ze welkom...
Ze weet me te vinden .. Prehossel was al weer een tijdje terugquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tijdvulling totdat chufi eindelijk z'n move maakt....je moet toch wat als vrouw met behoeftes.
Dat zijn triviale dingen daar komen we wel uit mocht het zover komenquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan toch wel een stukkie fietsen!
Je mag er wel IETS voor doen
Taxi!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zijn triviale dingen daar komen we wel uit mocht het zover komen
Andere kant weer niet .... Kan ik niet snel verdwijnen mocht het niets zijn ...quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:42 schreef FANN het volgende:
Chufi heeft ze liefst thuis afgeleverdLuie flikker
Niet zo passief chufi....gewoon een DM-tje sturen of ze binnenkort wat met je wilt drinken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze weet me te vinden .. Prehossel was al weer een tijdje terug
ghehehe .... mijn idee....quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Andere kant weer niet .... Kan ik niet snel verdwijnen mocht het niets zijn ...
Ben ik genoemd dan in de SC ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo passief chufi....gewoon een DM-tje sturen of ze binnenkort wat met je wilt drinken.
Kom helemaal goed dan.
Ik durf niet meer terug te lezen ....quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja ook....maar dat was in een hele andere context.
zit koeienkut in...quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:59 schreef chufi het volgende:
Broodje Frikadel lijkt me wel lekker
[ afbeelding ]
Wel Speciaal !!
Das wat anders ...quote:
Ah OK ... In ieder geval genoten mag ik hopen..quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef sacha het volgende:
[..]
die had de stoofpeertjes in mijn koelkast gezet
pannenkoeken en stoofpeertjes mag je mij altijd voor wakker makenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK ... In ieder geval genoten mag ik hopen..
stoofpeertjes op de pannekoeken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:26 schreef sacha het volgende:
[..]
pannenkoeken en stoofpeertjes mag je mij altijd voor wakker maken
Stoofpeertjesquote:
veel te veel gedoequote:
Doet zichzelf zeer met een hamer?quote:
Voelen maarquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Doet zichzelf zeer met een hamer?
Zo hoor ik het graag....en hou je ajb een beetje in met posten, want m'n cadeautje voor je is nog niet klaar.quote:
Net doen of ze naar jou luistert....quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo hoor ik het graag....en hou je ajb een beetje in met posten, want m'n cadeautje voor je is nog niet klaar.
een beldatequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
ejjjjjjjjjjwacht effe!
Jij had toch een date dit weekend? Hoewast?![]()
Ik heb zelf geen leven, dus vandaar
Bent u aan het datenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
een beldateen toen hij belde had ik geen ontvangst en ik kreeg zijn voicemail pas gisterenavond binnen
En dat is dan anoniem? DM me je nummer en ik bel je ..quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:59 schreef just me het volgende:
[..]
een beldateen toen hij belde had ik geen ontvangst en ik kreeg zijn voicemail pas gisterenavond binnen
Ik heb net even over je zitten te roddelen met ene symphonic.quote:
Ik hoop dat er vooral niemand naar me luistert, maar we hebben nog maar 1 posting te gaan en dan is het zover.....en ik ben nog steeds niet klaar.quote:
OK ik zie of hoor wel of het iets opleverdquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb net even over je zitten te roddelen met ene symphonic.
Alleen maar positieve zaken uiteraard.
Niet meer dus ...quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:30 schreef Treehut362 het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog een
Niets bijzondersquote:
en dat op dierendagquote:
nee joh, was via een collega maar ik vind het prima zo, graag of nietquote:
net zo'n beestenspul als in Utopia ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:51 schreef chufi het volgende:
tis al geweest he die dolle beestenboel .. gister..
Ok dan stuur ik je nog wel wat extra DMsquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, was via een collega maar ik vind het prima zo, graag of niet
chuuf zo makkelijk ben ik niet hoor
Ging weer erg te keer afgelopen nacht daarquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:53 schreef just me het volgende:
[..]
net zo'n beestenspul als in Utopia ?
kheb vanmorgen e.e.a. teruggelezenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ging weer erg te keer afgelopen nacht daar
*inkoppertje* ben blij dat mijn poes niks mankeertquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dank je. Gaat al weer een stuk beter met d'r vandaag!
Als jij hard to get blijft spelen, dan raakt je poes straks ook uitgedroogd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:07 schreef just me het volgende:
[..]
*inkoppertje* ben blij dat mijn poes niks mankeert
poes aan het infuusquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als jij hard to get blijft spelen, dan raakt je poes straks ook uitgedroogd.
oh dan is die van mij niet origineelquote:
Het heeft wel zeer goed geholpen, dus ik kan het je van harte aanraden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
oh dan is die van mij niet origineel
Mijn nerdskills zijn niet goed genoeg ontwikkeld Sacha.quote:
Ik vind 10K geen feestje waard als je er al zolang bentquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn nerdskills zijn niet goed genoeg ontwikkeld Sacha.![]()
Ben al 2 dagen bezig om wat voor je in elkaar te freubelen maar het lukt maar niet zoals ik het wil., dus kom maar op met die memorabele 10k post van je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |