Wat heeft ie met 'r gedaan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:29 schreef bepklep82 het volgende:
Nee niet voor mijzelf, maar voor een goede vriend die recent van zijn vrouw af is.
Que?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:29 schreef bepklep82 het volgende:
eigen kinderen geen bezwaar, meer kinderen wel.
Niets..quote:
Als de vrouw zelf al kinderen heeft is dat geen probleem.quote:
Oei, daar hebben we hier ergens een boompje over opgezet. En dat blijkt doorgaans gehéél anders te liggen. Maar dat maakt nu niet uit, het gaat om de date dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:35 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Niets..
Zij was het.
Gevalletje van: "heb je de signalen dan nooit gezien?"
Van de een op andere dag was ze opeens "klaar" met hem.. zomaar out of the blue.
Doet ie 't niet meer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:36 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Als de vrouw zelf al kinderen heeft is dat geen probleem.
Maar meer kinderen erbij gaat 'm niet worden
Oh.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:36 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Als de vrouw zelf al kinderen heeft is dat geen probleem.
Maar meer kinderen erbij gaat 'm niet worden
Fok is toch ook een soort datingsite?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom gaat ie niet gewoon op een datingsite?
Los van het feit dat hier niets serieus uit gaat komen is het natuurlijk nogal mager om je op te baseren
Heb je 't nagevraagd of getest?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:39 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
"Hij" doet 't nog prima. En daar is dan ook alles mee gezegd
Tja ik zou zelf niet echt happig zijn op een man die denkt dat dit de manier is om aan de vrouw te komenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:37 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Fok is toch ook een soort datingsite?
Maar ja, hij heeft zich vandaag dan ook bij Lexa ingeschreven.
Neemt niet weg dat ik nog steeds toestemming heb een blind date te regelen.
Leuk toch?
Euh.. ik ben al bezet en daar zeer content mee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:37 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Oh.
Waarom ga jij niet met 'm? Is dat ook weer opgelost.
Precies!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oei, daar hebben we hier ergens een boompje over opgezet. En dat blijkt doorgaans gehéél anders te liggen. Maar dat maakt nu niet uit, het gaat om de date dus.
Algemeen bekend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb je 't nagevraagd of getest?
Ah joh. Je moet niet op alle slakken zout leggen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja ik zou zelf niet echt happig zijn op een man die denkt dat dit de manier is om aan de vrouw te komen
Maar wie ben ik
Hij schijnt op jonger te vallenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Kun je niet wat meer karaktereigenschappen en hobbies neerzetten? Of muziekkeuze of zo.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:42 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ah joh. Je moet niet op alle slakken zout leggen.
Het is echt niet zo dat hij denkt dat "dit" de manier is.
Dit kwam meer van mijn kant en hij zei: Ja joh, doe wat je niet laten kan
Bep kan toch wel wat meer info geven? Nu weten we alleen dat ie zichzelf gezellig vindt en dat ie droge humor heeft.quote:
Hobby's: Fietsen, gezellige muziekavonden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Kun je niet wat meer karaktereigenschappen en hobbies neerzetten? Of muziekkeuze of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |