quote:Is This Love?
Ben jij vrijgezel en op zoek naar ware liefde? Voor dit nieuwe en zeer interactieve realityprogramma zijn we op zoek naar vrijgezellen die alles hebben wat hun hart begeert, maar nog niet de ideale match tegen het lijf zijn gelopen. In een prachtige villa is er plek voor een aantal vrijgezellen die zich in alle rust en alle luxe compleet kunnen wijden aan een zoektocht naar de ideale partner. En heel Holland mag met je komen daten, want er is geen handvol, maar een land vol!
Wil jij kans maken op een plek in dit bijzondere, super interactieve programma? Pak je kans op het grote geluk en geef je nu op!
SPOILER: Nieuwsbericht op EmerceOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk komt ITL op de plek van Shownieuws Vroeg, dus vlak voor Utopia. Vrijwel dezelfde doelgroep, dus de kijker blijft langer hangen. Interessant!
[ Bericht 11% gewijzigd door Benny op 24-09-2014 10:05:01 ]
quote:vierentwintig uur per dag te volgen zijn via internet en televisie.
We krijgen een aparte tv-zender, like Secret Storyquote:Kijkers kunnen de verwikkelingen 24 uur per dag via livestreams volgen.
Dit zou dan wel weer mooi/goed zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
We krijgen een aparte tv-zender, like Secret Story?
quote:Is This Love?
Ben jij vrijgezel en op zoek naar ware liefde? Voor dit nieuwe en zeer interactieve realityprogramma zijn we op zoek naar vrijgezellen die alles hebben wat hun hart begeert, maar nog niet de ideale match tegen het lijf zijn gelopen. In een prachtige villa is er plek voor een aantal vrijgezellen die zich in alle rust en alle luxe compleet kunnen wijden aan een zoektocht naar de ideale partner. En heel Holland mag met je komen daten, want er is geen handvol, maar een land vol!
Wil jij kans maken op een plek in dit bijzondere, super interactieve programma? Pak je kans op het grote geluk en geef je nu op!
Ik denk dat dit (gehele project dus incl. Utopia) verder/breder gaat dan RLS alleen en vooral gaat om het totale begrip interactieve, online-tv en internetstreams en de (mogelijkhenden tot) winstgevende exploitatie hiervan. M.a.w. deze 2 RLS-en staan niet op zichzelf, ik verwacht van Talpa/SBS meer "experimenten" met streams en online-tv.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:39 schreef Gert het volgende:
[ link | afbeelding ]
RLS leek op sterven na dood. Utopia had de nekslag kunnen zijn maar het werd de wederopstanding.
Ben benieuwd naar de verder details over deze nieuwe show, kan er nog niet echt een beeld bij vormen.
En daarin zit dus de "voorwaarde" van 24/7 streams ingebakken.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat dit (gehele project dus incl. Utopia) verder/breder gaat dan RLS alleen en vooral gaat om het totale begrip interactieve, online-tv en internetstreams en de (mogelijkhenden tot) winstgevende exploitatie hiervan. M.a.w. deze 2 RLS-en staan niet op zichzelf, ik verwacht van Talpa/SBS meer "experimenten" met streams en online-tv.
je krijgt er gratis kaas bij.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:51 schreef Pavement het volgende:
Wie wil er nu daten met mensen die je 24/7 volgen, ik snap er geen hol van.
Wel leuk om te volgen
Zoals ik al zei, ik denk dat het "project internetstreams /on line (interactieve) TV" (indien daar sprake van is, hetgeen ik veronderstel) van Talpa/SBS verder gaat dan RLS alleen. Je kan dus waarschijnlijk een een stuk innovatie verwachten waarbij de succesfactoren steeds opnieuw bekeken zullen worden. (ik weet niet of "succes" op Fok daar deel van uitmaakt)quote:Op woensdag 24 september 2014 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarin zit dus de "voorwaarde" van 24/7 streams ingebakken.
Althans, dat is op FOK! een voorwaarde, wil een RLS hier succesvol zijn.
Ziet er inderdaad niet verkeerd uit.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:34 schreef Jian het volgende:
Het "huisje" ziet er overigens zo op het eerste gezicht van buitenaf best aardig uit ..........
Oké... je bent nu wel echt serieus een rep aan het kweken, just saying..quote:
ja maar is wel zo hoorquote:Op woensdag 24 september 2014 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké... je bent nu wel echt serieus een rep aan het kweken, just saying..
On topic svp, ga met dat platte gedoe naar de daarvoor bestemde SCquote:Op woensdag 24 september 2014 12:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké... je bent nu wel echt serieus een rep aan het kweken, just saying..
het is net bekend geworden, over al dan niet een apart forum is nog niet gesproken.quote:
Oke.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
het is net bekend geworden, over al dan niet een apart forum is nog niet gesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |