Hier kun je je vriendjes en vriendinnetjes van weleer ontmoeten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef just me het volgende:
Shoot, over 2 dagen hang ik al 15 jaar op Fok! rond
Hij heeft zich altijd groot gehoudenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef Lienekien het volgende:
Beterschap voor je kat.
(Ik vond je helemaal geen type voor een kat.)
Ik heb een enorme hekel aan honden....hopelijk past dat wel in het beeld.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:59 schreef Lienekien het volgende:
(Ik vond je helemaal geen type voor een kat.)
ik beantwoord ELKE vraagquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En waarom beantwoord je nooit vragen?
Doe eens een pica van je poessiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan honden....hopelijk past dat wel in het beeld.
a) zo vaak als nodigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe vaak pas jij je posts aan en waarom?
Geen idee ... Een Spalkje voor een gebroken pootje ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens een pica van je poessieen niet zeggen, jij eerst
![]()
en wat is dat blauwe ding bij die kat in de OP?
o jahquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ... Een Spalkje voor een gebroken pootje ...
Ik heb geen recente pics.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe eens een pica van je poessieen niet zeggen, jij eerst
![]()
Dat geeft niet, dat mag ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb geen recente pics.
Heb er wel een aantal, maar die zijn al een jaar of 10 oud.
de prognose van KT z'n kutkat is niet positief?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:43 schreef chufi het volgende:
Of maak eens een nieuwe nu het nog kan !!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn ideaalplaatje zeker.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb een enorme hekel aan honden....hopelijk past dat wel in het beeld.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]Die linker of die rechter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
[..]ahhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je had twee van die krengen dus
![]()
Ik had er ook twee
[..]Nu dan een recenteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |