Of NodeJS het gaat worden weet ik niet zeker, wel dat Javascript backend het gaat worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MariaDB
En NodeJS toekomst.. Ik moet het nog zien. Maar sowieso inderdaad aan te raden om eerst puur JavaScript te leren voor er een library gebruikt wordt.
Ja? Meen je dat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of NodeJS het gaat worden weet ik niet zeker, wel dat Javascript backend het gaat worden.
ES6 taal gebruiken voor backend spul. Jup. Ik denk het wel, maar moet nog wel evolueren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Meen je dat?
Ik weet het niet hoor. De nieuwe EcmaScript standaard belooft wel veel goeds, maar ik vind het nog niet volwassen.
Object literal notation.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
ES6 taal gebruiken voor backend spul. Jup. Ik denk het wel, maar moet nog wel evolueren.
classes in ES6!quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | <?php const class Point { constructor(x, y) { public getX() { return x; } public getY() { return y; } } toString() { return '<' + this.getX() + ',' + this.getY() + '>'; } } class SkinnedMesh extends THREE.Mesh { static allMonsters = []; constructor(geometry, materials) { super(geometry, materials); public identityMatrix = new THREE.Matrix4(); public bones = []; public boneMatrices = []; } update(camera) { super.update(); } } ?> |
Juli 2015 is de release.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt geweldig.
Jammer dat ik nog best een uitgebreide webapplicatie heb gemaakt die daar nog geen gebruik van kon maken.quote:
Omdat hij een grapler is en zij daar niet goed in is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarom een trap met de voet naar boven als je de ruimte hebt om in te draaien
Moet ik ook. Maar dat hoor zo. Als ik Cmd + s druk is de code al legacyquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog best een uitgebreide webapplicatie heb gemaakt die daar nog geen gebruik van kon maken.![]()
Nu moeten ze dat maar onderhouden.
SPOILER: Bleach 599Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kan ichigo eigenlijk nog wel zijn hollow mask en mugetsu gebruiken?/A/non's with his waifu, all's right in the world.
En net dit weekend ben ik niet in Nijmegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:24 schreef Knoflook het volgende:
Weet iemand of de TomoFair iets is? Niet perse voor anime, maar de ervaring in het geheel. Het is vandaag namelijk in Nijmegen.
Nou ja, het is de eerste keer dat ze dat ding houden. Koudwatervrees? En het is natuurlijk niet echt een animecon maar een soort van markt. As het niet in Nijmegen was geweest was ik wel even gaan kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En net dit weekend ben ik niet in NijmegenWas wel leuk geweest om even langs te gaan. Op Facebook merk ik wel dat veel diehard animecon types deze overslaan. Zal wel te klein zijn ofzo.
Het is niet "kinderlijk" én de director van de originele serie doet het weer als director. Ik gok dat het wel goed komt!quote:
Lemon Party: The music video.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:48 schreef Xaryna het volgende:
Speaking of fanservice, kenden jullie deze al?
Misschien is hij er in geknepen en is daarom de huid eromheen zo rood.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met die tepels van de gast rechts?
STUDIO DEENquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom is iedereen anders getekend. Does es niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Ze zijn zich er wel erg bewust van geworden ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:46 schreef Kyubey het volgende:
Dit moet wel de episode met de meeste brilschuifbewegingen tot nu toe zijn.
wtf zeg jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:46 schreef Kyubey het volgende:
Dit moet wel de episode met de meeste brilschuifbewegingen tot nu toe zijn.
Volgende week jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef MAHL het volgende:
Psycho-Pass 2 ook binnenkort
* -strawberry- roept*
Jup, stond al tijdje op mijn lijstje en ik had ep 1 al een tijdquote:
Naru is geweldigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jup, stond al tijdje op mijn lijstje en ik had ep 1 al een tijdIk was eerst Black Bullet af gaan kijken. En nu ik toch moet wachten op ep 1 van Tonari nogwat, heb ik mooi de tijd
Bevalt me wel tot nu toe, maar ik wacht nog even of ik het tof ga vinden of niet. Het klinkt wel als iets voor mij, maar ik houd niet van kinderen.
Ik ben gewoon geweest! Het was hartstikke druk en meer dan de helft deed aan cosplay.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En net dit weekend ben ik niet in NijmegenWas wel leuk geweest om even langs te gaan. Op Facebook merk ik wel dat veel diehard animecon types deze overslaan. Zal wel te klein zijn ofzo.
Leuk! Ik zal 'm onthouden, dan ga ik er volgende keer misschien heen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:04 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweest! Het was hartstikke druk en meer dan de helft deed aan cosplay.
Voor iets te eten stond je zeker +20min in de rij.
Ben nooit echt naar zoiets geweest, maar mijn kinderen (zoontje als Goku DB en dochter gewoon in kimono) keken hun ogen uit! Vooral bij de karaoke kreeg ik ze niet weg.
Toch was de inhoud van de markt vrij beperkt. Uiteraard vrijwel alleen naruto en AOT manga's en merchandise en zelfs dit nog in de vorm van zelf gemaakt sleutel hangers.
Maar voor een eerste keer was het prima, maar vrijwel alleen door de opkomst aan cosplayers die overal vol overgave aan mee deden: karaoke, demonstraties etc.
Wat? Planten mensen die van Tibetaanse tekenfilms houden zich voort?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:04 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweest! Het was hartstikke druk en meer dan de helft deed aan cosplay.
Voor iets te eten stond je zeker +20min in de rij.
Ben nooit echt naar zoiets geweest, maar mijn kinderen (zoontje als Goku DB en dochter gewoon in kimono) keken hun ogen uit! Vooral bij de karaoke kreeg ik ze niet weg.
Toch was de inhoud van de markt vrij beperkt. Uiteraard vrijwel alleen naruto en AOT manga's en merchandise en zelfs dit nog in de vorm van zelf gemaakt sleutel hangers.
Maar voor een eerste keer was het prima, maar vrijwel alleen door de opkomst aan cosplayers die overal vol overgave aan mee deden: karaoke, demonstraties etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Log / Zero door Ufotable.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Log Horizon seizoen 3 door Madhouse
Seizoen 4 door Shaft
En als er nog genoeg materiaal is seizoen 5 door kyoani
gr gr
Met Saber als eindbaas?quote:
quote:
Er is zoveel foreshadowing in de begin scene en de OPquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was inderdaad raar. Ze hebben of de uitkomst gespoiled, of een belachelijke skip gedaan
Dat sowieso. Nou, nu het plot toch niet meer uitmaakt, dan maar kijken voor Akatsuki.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Er is zoveel foreshadowing in de begin scene en de OP
Rider zit al in de OP:quote:
Is er niet, is getekend in Tomino stijlquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O. Fijn om te lezen. Hoe is de CG?
Viel mij niet op. Voelt oud aan, maar is nieuw!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O. Fijn om te lezen. Hoe is de CG?
Log Horizon is heeeel véééééél politiek/praten, SOA is meer actie, dus ligt eraan waar je van houdt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:58 schreef PewPewKeepo het volgende:
Is Log Horizon een aanrader en hoe verschilt die anime als je het vergelijkt met Sword Art Online en .hack//Sign?
Japan kennende zou het me niet verbazen als zij ook een beurt krijgt van de glopper.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:17 schreef Easymodo het volgende:
Sword art Online: Hallow fragment. Het maakt niet uit dat Kirito getrouwd is met Asuna, want hij kan daten met alle vrouwen. Waaronder zijn zusje en de 13 jarige Silica. Laat het Yui niet weten dat haar pappa vreemd gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Nieuwe eps?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
JESUS YAMATO IS TERUG
ONII-SAMA A SHIT
JESUS YAMATO
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nieuwe eps?
Dat was dus wat ik postte vorige week.
Misschien is Asuna wel een biseksuele vrouwquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:17 schreef Easymodo het volgende:
Sword art Online: Hallow fragment. Het maakt niet uit dat Kirito getrouwd is met Asuna, want hij kan daten met alle vrouwen. Waaronder zijn zusje en de 13 jarige Silica. Laat het Yui niet weten dat haar pappa vreemd gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |