Ze zijn zich er wel erg bewust van geworden ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:46 schreef Kyubey het volgende:
Dit moet wel de episode met de meeste brilschuifbewegingen tot nu toe zijn.
wtf zeg jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:46 schreef Kyubey het volgende:
Dit moet wel de episode met de meeste brilschuifbewegingen tot nu toe zijn.
Volgende week jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:21 schreef MAHL het volgende:
Psycho-Pass 2 ook binnenkort
* -strawberry- roept*
Jup, stond al tijdje op mijn lijstje en ik had ep 1 al een tijdquote:
Naru is geweldigquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 15:50 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jup, stond al tijdje op mijn lijstje en ik had ep 1 al een tijdIk was eerst Black Bullet af gaan kijken. En nu ik toch moet wachten op ep 1 van Tonari nogwat, heb ik mooi de tijd
Bevalt me wel tot nu toe, maar ik wacht nog even of ik het tof ga vinden of niet. Het klinkt wel als iets voor mij, maar ik houd niet van kinderen.
Ik ben gewoon geweest! Het was hartstikke druk en meer dan de helft deed aan cosplay.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En net dit weekend ben ik niet in NijmegenWas wel leuk geweest om even langs te gaan. Op Facebook merk ik wel dat veel diehard animecon types deze overslaan. Zal wel te klein zijn ofzo.
Leuk! Ik zal 'm onthouden, dan ga ik er volgende keer misschien heen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:04 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweest! Het was hartstikke druk en meer dan de helft deed aan cosplay.
Voor iets te eten stond je zeker +20min in de rij.
Ben nooit echt naar zoiets geweest, maar mijn kinderen (zoontje als Goku DB en dochter gewoon in kimono) keken hun ogen uit! Vooral bij de karaoke kreeg ik ze niet weg.
Toch was de inhoud van de markt vrij beperkt. Uiteraard vrijwel alleen naruto en AOT manga's en merchandise en zelfs dit nog in de vorm van zelf gemaakt sleutel hangers.
Maar voor een eerste keer was het prima, maar vrijwel alleen door de opkomst aan cosplayers die overal vol overgave aan mee deden: karaoke, demonstraties etc.
Wat? Planten mensen die van Tibetaanse tekenfilms houden zich voort?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:04 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geweest! Het was hartstikke druk en meer dan de helft deed aan cosplay.
Voor iets te eten stond je zeker +20min in de rij.
Ben nooit echt naar zoiets geweest, maar mijn kinderen (zoontje als Goku DB en dochter gewoon in kimono) keken hun ogen uit! Vooral bij de karaoke kreeg ik ze niet weg.
Toch was de inhoud van de markt vrij beperkt. Uiteraard vrijwel alleen naruto en AOT manga's en merchandise en zelfs dit nog in de vorm van zelf gemaakt sleutel hangers.
Maar voor een eerste keer was het prima, maar vrijwel alleen door de opkomst aan cosplayers die overal vol overgave aan mee deden: karaoke, demonstraties etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Log / Zero door Ufotable.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Log Horizon seizoen 3 door Madhouse
Seizoen 4 door Shaft
En als er nog genoeg materiaal is seizoen 5 door kyoani
gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |