Of NodeJS het gaat worden weet ik niet zeker, wel dat Javascript backend het gaat worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MariaDB
En NodeJS toekomst.. Ik moet het nog zien. Maar sowieso inderdaad aan te raden om eerst puur JavaScript te leren voor er een library gebruikt wordt.
Ja? Meen je dat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of NodeJS het gaat worden weet ik niet zeker, wel dat Javascript backend het gaat worden.
ES6 taal gebruiken voor backend spul. Jup. Ik denk het wel, maar moet nog wel evolueren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Meen je dat?
Ik weet het niet hoor. De nieuwe EcmaScript standaard belooft wel veel goeds, maar ik vind het nog niet volwassen.
Object literal notation.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
ES6 taal gebruiken voor backend spul. Jup. Ik denk het wel, maar moet nog wel evolueren.
classes in ES6!quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | <?php const class Point { constructor(x, y) { public getX() { return x; } public getY() { return y; } } toString() { return '<' + this.getX() + ',' + this.getY() + '>'; } } class SkinnedMesh extends THREE.Mesh { static allMonsters = []; constructor(geometry, materials) { super(geometry, materials); public identityMatrix = new THREE.Matrix4(); public bones = []; public boneMatrices = []; } update(camera) { super.update(); } } ?> |
Juli 2015 is de release.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt geweldig.
Jammer dat ik nog best een uitgebreide webapplicatie heb gemaakt die daar nog geen gebruik van kon maken.quote:
Omdat hij een grapler is en zij daar niet goed in is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarom een trap met de voet naar boven als je de ruimte hebt om in te draaien
Moet ik ook. Maar dat hoor zo. Als ik Cmd + s druk is de code al legacyquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog best een uitgebreide webapplicatie heb gemaakt die daar nog geen gebruik van kon maken.![]()
Nu moeten ze dat maar onderhouden.
SPOILER: Bleach 599Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kan ichigo eigenlijk nog wel zijn hollow mask en mugetsu gebruiken?/A/non's with his waifu, all's right in the world.
En net dit weekend ben ik niet in Nijmegenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:24 schreef Knoflook het volgende:
Weet iemand of de TomoFair iets is? Niet perse voor anime, maar de ervaring in het geheel. Het is vandaag namelijk in Nijmegen.
Nou ja, het is de eerste keer dat ze dat ding houden. Koudwatervrees? En het is natuurlijk niet echt een animecon maar een soort van markt. As het niet in Nijmegen was geweest was ik wel even gaan kijken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
En net dit weekend ben ik niet in NijmegenWas wel leuk geweest om even langs te gaan. Op Facebook merk ik wel dat veel diehard animecon types deze overslaan. Zal wel te klein zijn ofzo.
Het is niet "kinderlijk" n de director van de originele serie doet het weer als director. Ik gok dat het wel goed komt!quote:
Lemon Party: The music video.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:48 schreef Xaryna het volgende:
Speaking of fanservice, kenden jullie deze al?
Misschien is hij er in geknepen en is daarom de huid eromheen zo rood.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Xaryna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met die tepels van de gast rechts?
STUDIO DEENquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
Waarom is iedereen anders getekend. Does es niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |