Kyoani is kanker. Kyoani is ebola. Kyoani is hartinfarct.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kyoani is kanker. Kyoani is ebola. Kyoani is hartinfarct.
Eigenlijk is dit de waarheid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kyoani is kanker. Kyoani is ebola. Kyoani is hartinfarct.
ik weet dat jQuery een library is. Basis JavaScript heb ik doorgenomen voordat ik aan jQuery begon, maar vanillaIis een stap te abstract voor mij met dat anders denken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je weet wel dat "jQuery" geen taal is, maar een library in Javascript?
PHP is prima om te beginnen, kies dan wel de nieuwste en niet een oudere versie...
Dan denk ik dat Wordpress het volgende gaat zijn?
[..]
Dat klopt. Maar misschien nog interessanter om verder te kijken. Als je al wat kennis hebt van jQuery leer dan Javascript zonder jQuery of een library (men noemt dat "vanilla" of "native"). Daarna NodeJS (library om Javascript serverside te gebruiken) leren... Ik zie steeds meer apps in puur Javascript en in o.a. NodeJS. Ik ben dat nu ook aan het leren en toepassen voor een project van mij. Dat gaat zeker de toekomst worden.
[..]
Ik zou niet MySQL kiezen maar een MariaDB (fork van MySQL met fixes en is open). Wat je moet leren is de SQL taal. Dan kan je het ook toepassen in PostgreSQL of SQLite.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Je weet wel dat "jQuery" geen taal is, maar een library in Javascript?
PHP is prima om te beginnen, kies dan wel de nieuwste en niet een oudere versie...
Dan denk ik dat Wordpress het volgende gaat zijn?
[..]
Dat klopt. Maar misschien nog interessanter om verder te kijken. Als je al wat kennis hebt van jQuery leer dan Javascript zonder jQuery of een library (men noemt dat "vanilla" of "native"). Daarna NodeJS (library om Javascript serverside te gebruiken) leren... Ik zie steeds meer apps in puur Javascript en in o.a. NodeJS. Ik ben dat nu ook aan het leren en toepassen voor een project van mij. Dat gaat zeker de toekomst worden.
[..]
Ik zou niet MySQL kiezen maar een MariaDB (fork van MySQL met fixes en is open). Wat je moet leren is de SQL taal. Dan kan je het ook toepassen in PostgreSQL of SQLite.
Of NodeJS het gaat worden weet ik niet zeker, wel dat Javascript backend het gaat worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
MariaDB
En NodeJS toekomst.. Ik moet het nog zien. Maar sowieso inderdaad aan te raden om eerst puur JavaScript te leren voor er een library gebruikt wordt.
Ja? Meen je dat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Of NodeJS het gaat worden weet ik niet zeker, wel dat Javascript backend het gaat worden.
ES6 taal gebruiken voor backend spul. Jup. Ik denk het wel, maar moet nog wel evolueren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja? Meen je dat?
Ik weet het niet hoor. De nieuwe EcmaScript standaard belooft wel veel goeds, maar ik vind het nog niet volwassen.
Object literal notation.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
ES6 taal gebruiken voor backend spul. Jup. Ik denk het wel, maar moet nog wel evolueren.
classes in ES6!quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | <?php const class Point { constructor(x, y) { public getX() { return x; } public getY() { return y; } } toString() { return '<' + this.getX() + ',' + this.getY() + '>'; } } class SkinnedMesh extends THREE.Mesh { static allMonsters = []; constructor(geometry, materials) { super(geometry, materials); public identityMatrix = new THREE.Matrix4(); public bones = []; public boneMatrices = []; } update(camera) { super.update(); } } ?> |
Juli 2015 is de release.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt geweldig.
Jammer dat ik nog best een uitgebreide webapplicatie heb gemaakt die daar nog geen gebruik van kon maken.quote:
Omdat hij een grapler is en zij daar niet goed in is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waarom een trap met de voet naar boven als je de ruimte hebt om in te draaien
Moet ik ook. Maar dat hoor zo. Als ik Cmd + s druk is de code al legacyquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer dat ik nog best een uitgebreide webapplicatie heb gemaakt die daar nog geen gebruik van kon maken.![]()
Nu moeten ze dat maar onderhouden.
SPOILER: Bleach 599Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kan ichigo eigenlijk nog wel zijn hollow mask en mugetsu gebruiken?/A/non's with his waifu, all's right in the world.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |