Met Saber als eindbaas?quote:
quote:
Er is zoveel foreshadowing in de begin scene en de OPquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was inderdaad raar. Ze hebben of de uitkomst gespoiled, of een belachelijke skip gedaan
Dat sowieso. Nou, nu het plot toch niet meer uitmaakt, dan maar kijken voor Akatsuki.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Er is zoveel foreshadowing in de begin scene en de OP
Rider zit al in de OP:quote:
Is er niet, is getekend in Tomino stijlquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O. Fijn om te lezen. Hoe is de CG?
Viel mij niet op. Voelt oud aan, maar is nieuw!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
O. Fijn om te lezen. Hoe is de CG?
Log Horizon is heeeel véééééél politiek/praten, SOA is meer actie, dus ligt eraan waar je van houdt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:58 schreef PewPewKeepo het volgende:
Is Log Horizon een aanrader en hoe verschilt die anime als je het vergelijkt met Sword Art Online en .hack//Sign?
Japan kennende zou het me niet verbazen als zij ook een beurt krijgt van de glopper.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:17 schreef Easymodo het volgende:
Sword art Online: Hallow fragment. Het maakt niet uit dat Kirito getrouwd is met Asuna, want hij kan daten met alle vrouwen. Waaronder zijn zusje en de 13 jarige Silica. Laat het Yui niet weten dat haar pappa vreemd gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Nieuwe eps?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
JESUS YAMATO IS TERUG
ONII-SAMA A SHIT
JESUS YAMATO
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nieuwe eps?
Dat was dus wat ik postte vorige week.
Misschien is Asuna wel een biseksuele vrouwquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:17 schreef Easymodo het volgende:
Sword art Online: Hallow fragment. Het maakt niet uit dat Kirito getrouwd is met Asuna, want hij kan daten met alle vrouwen. Waaronder zijn zusje en de 13 jarige Silica. Laat het Yui niet weten dat haar pappa vreemd gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |