quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
ONZ / RTL start nieuwe pedofielenzender......
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:36 schreef Spezza19 het volgende:
ONZ / RTL start nieuwe pedofielenzender......
In dit geval is het vooral de droogheid van de grap… En ik klikte vanwege de TT, niet vanwege de TS, dus mijn reactie was geheel neutraal en op basis van de grapquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]Soms, HEEL soms kan tong wel eens lollig uit de hoek komen!
![]()
Kurkdroog zeker jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In dit geval is het vooral de droogheid van de grap… En ik klikte vanwege de TT, niet vanwege de TS, dus mijn reactie was geheel neutraal en op basis van de grap
Snap ik!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In dit geval is het vooral de droogheid van de grap… En ik klikte vanwege de TT, niet vanwege de TS, dus mijn reactie was geheel neutraal en op basis van de grap
Djeezquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Snap ik!
Toch herken je tong80 grappen altijd wel direct, net als Frontpage berichten van djeez!
Sauzen op vrijdag dit datquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb deze week al 2 keer spaghetti gegeten.
Buikgriepje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh zo, nah in dat geval wordt het hier waarschijnlijk pindasaus.
verlaagd plafond volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:48 schreef d4v1d het volgende:
De neuk is een 'false ceiling'?
Negatief plafond
Net zoiets als een dubbele bodem maar dan tegen je plafond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:48 schreef d4v1d het volgende:
De neuk is een 'false ceiling'?
Negatief plafond
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
verlaagd plafond volgens mij.
Of iets waar men illegale spulletjes in bewaart
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
verlaagd plafond volgens mij.
Of iets waar men illegale spulletjes in bewaart
ohzo. dan snap ik m alquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Net zoiets als een dubbele bodem maar dan tegen je plafond.
Droogquote:
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:
Mijn opleiding is echt veels te makkelijk in t beginVan de 4/5 testen die ik heb gemaakt had k er maar ééntje met minder dan 95% gehaald
Nice!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Comptia Network+ certificering
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ook niet overheen lopen!
[ afbeelding ]
Ahh leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
huh?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh leukZit powerpoint er nog in?
Maak een bewegend poppetje met PowerPoint
Breekt die gast nou in of uit het politiebureau?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ook niet overheen lopen!
[ afbeelding ]
Dat was een vraag die ik kreeg daarmee. Ik denk dat ze hem er al uit hebben gehaald..quote:
Ik heb vroeger dat soort plafonds aangelegd… Het feit dat ie in elkaar stort dankzij een kat, wijst wel op wat fouten hier en daarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als zelfs een kat er al niet overheen kan lopen....
[ afbeelding ]
Ja het lijkt er op dat hij juist omhoog wilde klimmen en de zooi naar beneden kwam, terwijl de omschrijving was: Burglar falls through false ceiling.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Breekt die gast nou in of uit het politiebureau?
Best dom om dat in het politiebureau te doen op zich.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het lijkt er op dat hij juist omhoog wilde klimmen en de zooi naar beneden kwam, terwijl de omschrijving was: Burglar falls through false ceiling.
LOL idd!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat soort plafonds aangelegd… Het feit dat ie in elkaar stort dankzij een kat, wijst wel op wat fouten hier en daar
Dt is meer vergelijkbaar met netwerkbeheerderquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was een vraag die ik kreeg daarmee. Ik denk dat ze hem er al uit hebben gehaald..
(vroeger ICT Beheerder Niveau 4 gedaan)
De "Hand of God" hebben is wel handig met stage enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ahh nice.. Die toetsen zijn idd wel gemakkelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dt is meer vergelijkbaar met netwerkbeheerder
Al dat soort verhaaltjes staan ook op reddit.com/r/talesfromtechsupport. Wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
De "Hand of God" hebben is wel handig met stage enzo.
Ex-klasgenoot werd naar een bedrijf geroepen omdat X niet werkte. Toen hij door de deur stapte kreeg ie een telefoontje dat het niet meer hoefde, omdat het NET weer werkte
The Force was strong within him
bash.orgquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al dat soort verhaaltjes staan ook op reddit.com/r/talesfromtechsupport. Wel leuk om te lezen
Coax kabels heb ik nooit begrepen… Tenminste… die kloterige kutverbindingen van de stekkers niet…quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
Deze opleiding praat nog over windows 2000 en coax kabels om internetverbinding te maken
Ik spiekte altijd op googlequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Coax kabels heb ik nooit begrepen… Tenminste… die kloterige kutverbindingen van de stekkers niet…Die zijn echt om te janken...
Werksequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef knokkels het volgende:
Oh nee, niet degene die ik bedoelde![]()
Enniewee, ik ga op mijn werk af.
Mja, meer het feit dat je dat stukje koper met schroefjes moet klemmen… en zodra je het beweegt dan schiet het weer losquote:
Dat wordt nog wel eens gebruikt hoor, kan geen kwaad om wat af te weten over het "oude" materiaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
Deze opleiding praat nog over windows 2000 en coax kabels om internetverbinding te maken
Of je krimptang die het voor je ogen laat afweten ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, meer het feit dat je dat stukje koper met schroefjes moet klemmen… en zodra je het beweegt dan schiet het weer los
Windows 2000?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel eens gebruikt hoor, kan geen kwaad om wat af te weten over het "oude" materiaal.
Que?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:08 schreef d4v1d het volgende:
Kut, verkeerde kabel gebruikt in praktijksimulatie
Coax RG-59 kabel gebruikt ipv Coax RG-6quote:
Wat heb jij voor opleiding?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Coax RG-59 kabel gebruikt ipv Coax RG-6
Het werkte ook wel maar ik gebruikte 'n kabel die beter werkt voor sataliet tvquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ach, zolang je het ding fatsoenlijk kunt monteren is het goed.
Ja. Maar het kan zijn dat ik het nog tegen kom omdat t vroeger heel populair wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat alles toch met glasvezel of RJ-45.
VGA, elektriciteit. Allemaal koper.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 denkt; een kabel is een kabel…
Ah ok. Dan zou het eventueel wel handig kunnen zijn, maar je werkt waarschijnlijk wel bij een baggerbedrijf als je daarmee moet werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar het kan zijn dat ik het nog tegen kom omdat t vroeger heel populair was
Misschien verstandig om je op je toets te focussen ipv te fokken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:14 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme en nu lees ik een toetsvraag niet goed
select three -> * d4v1d selecteert er heel handig 2
Het is geen toets die meetelt, kan hem oneindig keer opnieuw doen zonder tijd limiet. Een soort Diagnostische toetsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien verstandig om je op je toets te focussen ipv te fokken?
Ik denk meer dat hij bedoelt dat er links en rechts nog oude meuk bij bedrijven geïnstalleerd kan zijn en hij het dus bij vernieuwing tegen kan komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah ok. Dan zou het eventueel wel handig kunnen zijn, maar je werkt waarschijnlijk wel bij een baggerbedrijf als je daarmee moet werken.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef d4v1d het volgende:
Maar geen slecht idee opzich
[ afbeelding ]
Dat lijkt me geen overbodige activiteitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:16 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik spring maar eens op de fiets en ga naar school
Ik heb toch enkel maar zelfstudiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen overbodige activiteit
Die hebben nog weleens the blue screen of death…quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:26 schreef YokiKater het volgende:
[..](oude) pinautomaten bijvoorbeeld.
Yup. Infoschermen in de bus hebben daar ook wel eens last van. Die verbinding wil ik nog steeds eens kraken en dan een film afspelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die hebben nog weleens the blue screen of death…
Karigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb toch enkel maar zelfstudieGeen docent die voor de klas staat of wat uitlegt
Da's de nieuwe standaard toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb toch enkel maar zelfstudieGeen docent die voor de klas staat of wat uitlegt
Nah, t is een speciale school (hoera autismequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's de nieuwe standaard toch?Docenten die alleen aanwezig zijn wanneer iets af moet zijn. Verder gewoon chillen ergens waar studenten niet mogen komen.
Iets met knolraapquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef ToT het volgende:
LOL Linkje naar een bepaald nummer wat je mooi vindt?
Staat die anders misschien op Youtube?
Allah'u Ahkbar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht even dat hier een mobiele moskee rondreedklonk echt als datgeen wat ze omroepen, maar toen ik beter luisterde hoorde je "AARBEIEN TE KOOP, LEKKERE AARBEIEN. 2,50 PER KILO"
Ik vrees van wel jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar.....dan toch zeker GEEN prei he????
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht even dat hier een mobiele moskee rondreedklonk echt als datgeen wat ze omroepen, maar toen ik beter luisterde hoorde je "AARBEIEN TE KOOP, LEKKERE AARBEIEN. 2,50 PER KILO"
Aardbai'un, pakmaar!quote:
Ik ga er van uit dat het ook iets van AC/DC is!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:06 schreef d4v1d het volgende:
Er staat 1 nummer in de wachtrij, welke is dat?
Ik mocht er maar 1 aanvragen, de ander was al geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het ook iets van AC/DC is!
Ah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mocht er maar 1 aanvragen, de ander was al geweest
Ja, maar ik moest eerst een AC/DC loop weghalen dmv restart.quote:
Nu wordt ie steeds aangevraagdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, die werd vroeger ook veel gedraaid op Gup he?
Jan smit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:18 schreef Fogel het volgende:
@ muziekkeuze.
Ben benieuwd wat er achteraan komt
kutcollega's ook altijd hé.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:33 schreef Fogel het volgende:
Ik luister, maar ik zit op mijn werk en er komt zo nu en dan een collega me lastigvallen met relevante vragen
Nee hoor, ik heb er veel aan.quote:
Klopt, je gebruikt VDJ he?quote:
Ik gebruik mixxxquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, je gebruikt VDJ he?Wordt nog aan gewerkt.
Ik heb net trouwens niet gekeken of bij jou aangegeven wordt hoeveel luisteraars je hebt, maar volgens mij werkt dat ook nog niet altijd. Ook daar wordt naar gekeken, maar het is een vrij complex geheel allemaal.
Och ja!quote:
Met SAM en VDJ sleep ikzelf altijd vanuit verkenner de nummers rechtstreeks de playlist in. Misschien ook een optie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:40 schreef d4v1d het volgende:
Wil ik 1700 nummertje importeren loopt mixxx steeds vast
Ja dat herkende die niet. Dus had ik er een m3u8 playlist van gemaakt en nu loopt die vastquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Met SAM en VDJ sleep ikzelf altijd vanuit verkenner de nummers rechtstreeks de playlist in. Misschien ook een optie?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:51 schreef d4v1d het volgende:
gelukt.
Nu even 1700 nummers BPM analyseren
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op dat het een gezellig avondje moge worden!![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Wie pleurt mij van 20 tot 22 uur op het rooster met Rob's Prijzenfestijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |