Allah'u Ahkbar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht even dat hier een mobiele moskee rondreedklonk echt als datgeen wat ze omroepen, maar toen ik beter luisterde hoorde je "AARBEIEN TE KOOP, LEKKERE AARBEIEN. 2,50 PER KILO"
Ik vrees van wel jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar.....dan toch zeker GEEN prei he????
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:40 schreef d4v1d het volgende:
Ik dacht even dat hier een mobiele moskee rondreedklonk echt als datgeen wat ze omroepen, maar toen ik beter luisterde hoorde je "AARBEIEN TE KOOP, LEKKERE AARBEIEN. 2,50 PER KILO"
Aardbai'un, pakmaar!quote:
Ik ga er van uit dat het ook iets van AC/DC is!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:06 schreef d4v1d het volgende:
Er staat 1 nummer in de wachtrij, welke is dat?
Ik mocht er maar 1 aanvragen, de ander was al geweestquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat het ook iets van AC/DC is!
Ah!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik mocht er maar 1 aanvragen, de ander was al geweest
Ja, maar ik moest eerst een AC/DC loop weghalen dmv restart.quote:
Nu wordt ie steeds aangevraagdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, die werd vroeger ook veel gedraaid op Gup he?
Jan smit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:18 schreef Fogel het volgende:
@ muziekkeuze.
Ben benieuwd wat er achteraan komt
kutcollega's ook altijd hé.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:33 schreef Fogel het volgende:
Ik luister, maar ik zit op mijn werk en er komt zo nu en dan een collega me lastigvallen met relevante vragen
Nee hoor, ik heb er veel aan.quote:
Klopt, je gebruikt VDJ he?quote:
Ik gebruik mixxxquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, je gebruikt VDJ he?Wordt nog aan gewerkt.
Ik heb net trouwens niet gekeken of bij jou aangegeven wordt hoeveel luisteraars je hebt, maar volgens mij werkt dat ook nog niet altijd. Ook daar wordt naar gekeken, maar het is een vrij complex geheel allemaal.
Och ja!quote:
Met SAM en VDJ sleep ikzelf altijd vanuit verkenner de nummers rechtstreeks de playlist in. Misschien ook een optie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:40 schreef d4v1d het volgende:
Wil ik 1700 nummertje importeren loopt mixxx steeds vast
Ja dat herkende die niet. Dus had ik er een m3u8 playlist van gemaakt en nu loopt die vastquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Met SAM en VDJ sleep ikzelf altijd vanuit verkenner de nummers rechtstreeks de playlist in. Misschien ook een optie?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:51 schreef d4v1d het volgende:
gelukt.
Nu even 1700 nummers BPM analyseren
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op dat het een gezellig avondje moge worden!![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:21 schreef robdriessen het volgende:
Wie pleurt mij van 20 tot 22 uur op het rooster met Rob's Prijzenfestijn?
whiskey is koelende as we speakquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]Gaan we van uit!
Vanavond David weer aan de knoppen, en als er genoeg biertjes / whisky's mogen volgen: wij NAAR de knoppen!
Hmmmm, wat leuk. 18-20 uur is nog vrijquote:
Goei'ndagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef Kally het volgende:
Middag, iets met slepend over de vloer roepen WEEKEND
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef Kally het volgende:
Middag, iets met slepend over de vloer roepen WEEKEND
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:30 schreef knokkels het volgende:
Mag ik een willekeurig woord van iemand?
Nee, echt. Een willekeurig woordquote:
dankuquote:
lackadaisicalquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:30 schreef knokkels het volgende:
Mag ik een willekeurig woord van iemand?
quote:
Kwam het net tegen in episode 1 van Gotham, ze wilden intelligent overkomen.. toen zag ik jouw postquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gewoon, om het even uitdagend te maken he![]()
Wel een mooi woordquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kwam het net tegen in episode 1 van Gotham, ze wilden intelligent overkomen.. toen zag ik jouw post
een bestaand woordquote:
Och ja kut, dat dus!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
een bestaand woord
Bedoel je niet rosebud?
Ohh boyquote:
*grinnik*quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:21 schreef robdriessen het volgende:
woei!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:21 schreef robdriessen het volgende:
quote:
Nog ergerquote:
Welke andere?quote:
Nee, dit is lieflijk, dat was duidelijk minimaal black metal. Echt, black as black can be. Als in.. Teer, zwarte schoenen, alle donkerte ever, alle schaduw enzovoorts bij elkaar gepropt en in een bal gevormd en daar metal van gemaaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef ToT het volgende:
Was het vergelijkbaar met dit?
Kun je anders zo nog ff een stukje laten horen?
Ik moet alleen nog wel even wat dingen opruimen hier.
tamelijk wel jaquote:
quote:
Dat uiteraard weer welquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee, dit is lieflijk, dat was duidelijk minimaal black metal. Echt, black as black can be. Als in.. Teer, zwarte schoenen, alle donkerte ever, alle schaduw enzovoorts bij elkaar gepropt en in een bal gevormd en daar metal van gemaakt
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:13 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga dit idee nog even uitwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |