Werksequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef knokkels het volgende:
Oh nee, niet degene die ik bedoelde![]()
Enniewee, ik ga op mijn werk af.
Mja, meer het feit dat je dat stukje koper met schroefjes moet klemmen… en zodra je het beweegt dan schiet het weer losquote:
Dat wordt nog wel eens gebruikt hoor, kan geen kwaad om wat af te weten over het "oude" materiaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
Deze opleiding praat nog over windows 2000 en coax kabels om internetverbinding te maken
Of je krimptang die het voor je ogen laat afweten ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, meer het feit dat je dat stukje koper met schroefjes moet klemmen… en zodra je het beweegt dan schiet het weer los
Windows 2000?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat wordt nog wel eens gebruikt hoor, kan geen kwaad om wat af te weten over het "oude" materiaal.
Que?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:08 schreef d4v1d het volgende:
Kut, verkeerde kabel gebruikt in praktijksimulatie
Coax RG-59 kabel gebruikt ipv Coax RG-6quote:
Wat heb jij voor opleiding?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
Deze opleiding praat nog over windows 2000 en coax kabels om internetverbinding te maken
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
Wat is het verschil?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Coax RG-59 kabel gebruikt ipv Coax RG-6
Het werkte ook wel maar ik gebruikte 'n kabel die beter werkt voor sataliet tvquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:11 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is het verschil?
Ach, zolang je het ding fatsoenlijk kunt monteren is het goed.
Ja. Maar het kan zijn dat ik het nog tegen kom omdat t vroeger heel populair wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaat alles toch met glasvezel of RJ-45.
VGA, elektriciteit. Allemaal koper.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 denkt; een kabel is een kabel…
Ah ok. Dan zou het eventueel wel handig kunnen zijn, maar je werkt waarschijnlijk wel bij een baggerbedrijf als je daarmee moet werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar het kan zijn dat ik het nog tegen kom omdat t vroeger heel populair was
Misschien verstandig om je op je toets te focussen ipv te fokken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:14 schreef d4v1d het volgende:
Godverdomme en nu lees ik een toetsvraag niet goed
select three -> * d4v1d selecteert er heel handig 2
Het is geen toets die meetelt, kan hem oneindig keer opnieuw doen zonder tijd limiet. Een soort Diagnostische toetsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien verstandig om je op je toets te focussen ipv te fokken?
Ik denk meer dat hij bedoelt dat er links en rechts nog oude meuk bij bedrijven geïnstalleerd kan zijn en hij het dus bij vernieuwing tegen kan komen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah ok. Dan zou het eventueel wel handig kunnen zijn, maar je werkt waarschijnlijk wel bij een baggerbedrijf als je daarmee moet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |