Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:51 schreef d4v1d het volgende:
Mijn opleiding is echt veels te makkelijk in t beginVan de 4/5 testen die ik heb gemaakt had k er maar ééntje met minder dan 95% gehaald
Nice!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben nu bezig met Comptia Network+ certificering
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ook niet overheen lopen!
[ afbeelding ]
Ahh leukquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
huh?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh leukZit powerpoint er nog in?
Maak een bewegend poppetje met PowerPoint
Breekt die gast nou in of uit het politiebureau?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet je ook niet overheen lopen!
[ afbeelding ]
Dat was een vraag die ik kreeg daarmee. Ik denk dat ze hem er al uit hebben gehaald..quote:
Ik heb vroeger dat soort plafonds aangelegd… Het feit dat ie in elkaar stort dankzij een kat, wijst wel op wat fouten hier en daarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als zelfs een kat er al niet overheen kan lopen....
[ afbeelding ]
Ja het lijkt er op dat hij juist omhoog wilde klimmen en de zooi naar beneden kwam, terwijl de omschrijving was: Burglar falls through false ceiling.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Breekt die gast nou in of uit het politiebureau?
Best dom om dat in het politiebureau te doen op zich.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het lijkt er op dat hij juist omhoog wilde klimmen en de zooi naar beneden kwam, terwijl de omschrijving was: Burglar falls through false ceiling.
LOL idd!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger dat soort plafonds aangelegd… Het feit dat ie in elkaar stort dankzij een kat, wijst wel op wat fouten hier en daar
Dt is meer vergelijkbaar met netwerkbeheerderquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat was een vraag die ik kreeg daarmee. Ik denk dat ze hem er al uit hebben gehaald..
(vroeger ICT Beheerder Niveau 4 gedaan)
De "Hand of God" hebben is wel handig met stage enzo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ahh nice.. Die toetsen zijn idd wel gemakkelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dt is meer vergelijkbaar met netwerkbeheerder
Al dat soort verhaaltjes staan ook op reddit.com/r/talesfromtechsupport. Wel leuk om te lezenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
De "Hand of God" hebben is wel handig met stage enzo.
Ex-klasgenoot werd naar een bedrijf geroepen omdat X niet werkte. Toen hij door de deur stapte kreeg ie een telefoontje dat het niet meer hoefde, omdat het NET weer werkte
The Force was strong within him
bash.orgquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al dat soort verhaaltjes staan ook op reddit.com/r/talesfromtechsupport. Wel leuk om te lezen
Coax kabels heb ik nooit begrepen… Tenminste… die kloterige kutverbindingen van de stekkers niet…quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef d4v1d het volgende:
Deze opleiding praat nog over windows 2000 en coax kabels om internetverbinding te maken
Ik spiekte altijd op googlequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Coax kabels heb ik nooit begrepen… Tenminste… die kloterige kutverbindingen van de stekkers niet…Die zijn echt om te janken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |