quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef d4v1d het volgende:
Maar geen slecht idee opzich
[ afbeelding ]
Dat lijkt me geen overbodige activiteitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:16 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik spring maar eens op de fiets en ga naar school
Ik heb toch enkel maar zelfstudiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:18 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen overbodige activiteit
Die hebben nog weleens the blue screen of death…quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:26 schreef YokiKater het volgende:
[..](oude) pinautomaten bijvoorbeeld.
Yup. Infoschermen in de bus hebben daar ook wel eens last van. Die verbinding wil ik nog steeds eens kraken en dan een film afspelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die hebben nog weleens the blue screen of death…
Karigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb toch enkel maar zelfstudieGeen docent die voor de klas staat of wat uitlegt
Da's de nieuwe standaard toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb toch enkel maar zelfstudieGeen docent die voor de klas staat of wat uitlegt
Nah, t is een speciale school (hoera autismequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's de nieuwe standaard toch?Docenten die alleen aanwezig zijn wanneer iets af moet zijn. Verder gewoon chillen ergens waar studenten niet mogen komen.
Iets met knolraapquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef ToT het volgende:
LOL Linkje naar een bepaald nummer wat je mooi vindt?
Staat die anders misschien op Youtube?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |