abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:10:09 #1
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_145125486




De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.



iOS 8 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 8 is sinds 17 september 2014 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4S en hoger en de vijfde generatie iPod touch.

Meer informatie




Games

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sociaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sport:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!


[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:12:35 ]
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_145126092
Kom ik aankakken met mijn 8GB _O-
pi_145126118
quote:
9s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:34 schreef JoelBaka het volgende:
Kom ik aankakken met mijn 8GB _O-
5c? Dat is inderdaad heel matig, maar je het red het er mee? Aangezien bijna 6gb standaard apps zijn zonder eigen inbreng.
pi_145126446
Pfff.. één dag een groeps chat op Whatsapp en hij zit al vol :P
pi_145126802
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:46 schreef ufopiloot het volgende:
Pfff.. één dag een groeps chat op Whatsapp en hij zit al vol :P
Jep idd! :') Een paar lullige plaatjes en filmpjes....
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:05:34 #6
24329 KNAK
ff w88,......
pi_145126892
Beetje 5gb of meer datalimiet en muziek streamen = geen opslag nodig voor muziek

Beetje kekke gamer speelt z'n spelletje zo uit = geen opslag nodig voor games

Beetje fotograaf back-upt zijn foto's op 1 van de tig manieren = geen opslag nodig voor foto's

Nog even en high capaciteit hd's in telefoons zijn niet meer nodig
Mai pben rai~!
pi_145126979
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:05 schreef KNAK het volgende:
Beetje 5gb of meer datalimiet en muziek streamen = geen opslag nodig voor muziek

Beetje kekke gamer speelt z'n spelletje zo uit = geen opslag nodig voor games

Beetje fotograaf back-upt zijn foto's op 1 van de tig manieren = geen opslag nodig voor foto's

Nog even en high capaciteit hd's in telefoons zijn niet meer nodig
Dat kan zijn, maar het betekend dat je er wel enorm rekening mee moet houden. Dat is nou net wat ik bij een dure telefoon niet wil, maar goed ieder zijn ding dus.
pi_145127233
Ik maak mij echt continue zorgen over mijn opslag. Ik ben echt iedere minuut van de dag bezig met het bedenken welke opslag ik deze keer ga verwijderen op mijn 16 GB iPhone. Ik zit er zelfs aan te denken om maar gewoon een klaptelefoon te kopen waar ik alleen mee kan bellen want als ik niet zorgeloos mijn foto's en andere crap kan opslaan dan heeft het ook geen zin om een iPhone te nemen en bespaar ik meteen heel veel geld. Ik MOET heel veel apps installeren als ik een iPhone heb en verwijderen is absoluut een no go.
pi_145127390
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:35 schreef Etcetera het volgende:

Het is een bekend issue. Lees anders hier even
Mijn 6 heeft iig geen probleem hiermee. Zowel niet met de Tesla, als met de RS6. Misschien dat het bij oudere iPhone modellen is, of bij wat oudere typen auto's?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145127391
16 was ook echt te weinig voor mij, ik vind het heerlijk dat ik nu met 64 gig nergens meer aan hoef te denken.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:24:36 #11
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_145127407
Ik heb destijds gekozen voor een iPhone 5 met 16GB, omdat de 32GB variant niet leverbaar was.
Ik kwam van een iPhone 4 met 32GB, dus het was wel even wennen. Ik heb nu een iCloud account met 20GB, een Dropbox account met 20GB en Spotify, dus over het algemeen heb ik wel genoeg aan die 16GB. Heel zelden moet ik mijn telefoon echter nog wel eens opschonen om zo wat ruimte vrij te maken, maar over het algemeen kan ik me prima redden met de beschikbare ruimte.
pi_145127742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef Apekoek het volgende:

[..]

5c? Dat is inderdaad heel matig, maar je het red het er mee? Aangezien bijna 6gb standaard apps zijn zonder eigen inbreng.
Jep, 5C :) Gratis bij abbo, dat was voor mij de belangrijkste reden. Ook drie jaar met de 4 8GB gedaan. Nou zijn foto's nu wel van betere kwaliteit dus die nemen wat meer ruimte in. Volgende keer ga ik wel voor 16GB, maar voor nu gaat het prima.

Even snel gekeken en dit is ongeveer mijn opslag:
Apps: 49 stuks (26 standaard apps) (o.a. Facebook, whatsapp/telegram, ING, 2 weer apps, NOS, TV gids, vodafone, ns, 9292ov, appie, dropbox, pages en een leesapp)
iBooks: 27 ebooks, 2 pdf's
Foto's: 50 foto's (Sinds iOS8)

Nu 4,4 GB in gebruik en 1 GB vrij ;) OTA updaten gaat niet, dat is dus jammer. En verder kan ik een paar honderd foto's hebben. Dat vind ik zelf prima want anders wordt het ene zooi, en er zitten veel bullshit foto's tussen dus die zijn ook niet nodig.

Moet daarbij wel even zeggen dat ik een iPod Video 30GB heb voor mijn muziek en ik mijn MacBook intensief gebruik, en die heb ik bijna altijd mee.

Maar meer geheugen is helemaal top hoor! Voor mij is het nu prima zo en 'gratis' bij mijn abbo is toch wel echt een pre, ik kan namelijk totaal niet met geld omgaan :X (Nu verdwijnt er elke maand ¤40,- van mijn rekening, daar kan ik niks aan doen dus dat gaat gewoon goed.) En ik begrijp de discussie heel goed dat men meer geheugen wilt en dat 8 en 16 GB niet meer van deze tijd is, ik vind het alleen jammer dat mensen met 8 en 16 nu steeds voor van alles en nog wat worden uitgemaakt.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:12:26 #13
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_145128783
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:18 schreef Dimens het volgende:
Ik maak mij echt continue zorgen over mijn opslag. Ik ben echt iedere minuut van de dag bezig met het bedenken welke opslag ik deze keer ga verwijderen op mijn 16 GB iPhone. Ik zit er zelfs aan te denken om maar gewoon een klaptelefoon te kopen waar ik alleen mee kan bellen want als ik niet zorgeloos mijn foto's en andere crap kan opslaan dan heeft het ook geen zin om een iPhone te nemen en bespaar ik meteen heel veel geld. Ik MOET heel veel apps installeren als ik een iPhone heb en verwijderen is absoluut een no go.
Dit.
Wat een kansloos gelul over geheugen al 4 pagina's lang. :') Moet ieder voor zichzelf weten/bepalen.

Plaatje van mijn 6, met daarachter mijn 5S die afgelopen weekend het pand heeft verlaten. :) Morgen komt de Apple case binnen, ben voor de bruine gegaan.

We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 2 oktober 2014 @ 16:15:20 #14
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145128876
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:23 schreef DS4 het volgende:

[..]

Mijn 6 heeft iig geen probleem hiermee. Zowel niet met de Tesla, als met de RS6. Misschien dat het bij oudere iPhone modellen is, of bij wat oudere typen auto's?
Verkapte 'kijk-mij-een-Tesla-en-een-RS6-rijden'-post.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:24:36 #15
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_145129133
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 14:36 schreef Apekoek het volgende:

[..]

5c? Dat is inderdaad heel matig, maar je het red het er mee? Aangezien bijna 6gb standaard apps zijn zonder eigen inbreng.
6gb aan standaard apps? Dan vraag ik me af wat ze bij mij vergeten zijn. 25 apps, 30 foto's en 3 video's en in totaal 3,8gb gebruikt.

Blijkbaar kan jij niet toe met 16gb. Prima, daarom kan je kiezen voor meer. Maar waarom ben je er zo stellig van overtuigd dat niemand comfortabel gebruik kan maken van een toestel met 16gb?
pi_145129281
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb last van de Bluetooth icm mijn auto. Las net op nu.nl dat dat een bekend probleem is.
Heb je al een keer netwerkinstellingen hersteld?
Dat zou het op kunnen lossen, maar het kan ook een bug zijn natuurlijk.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:35:32 #17
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_145129444
op de bodem staan 4 standaard apps telefoon muziek safari en mail, is er een mogelijkheid om die aan te passen of te vervangen?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_145129489
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:35 schreef cherrycoke het volgende:
op de bodem staan 4 standaard apps telefoon muziek safari en mail, is er een mogelijkheid om die aan te passen of te vervangen?
Heb je ze al geprobeerd weg te slepen door een app ingedrukt te houden?
Je kan zelfs mappen in de dock gooien
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:41:24 #19
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_145129647
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:37 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Heb je ze al geprobeerd weg te slepen door een app ingedrukt te houden?
Je kan zelfs mappen in de dock gooien
ohwja zo deed je dat
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_145130471
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Verkapte 'kijk-mij-een-Tesla-en-een-RS6-rijden'-post.
Ik denk eerder een "kijk-mij-eens-doen-alsof-ik-een-Tesla-en-een-RS6-heb" post :P
People assume too much.
pi_145130638
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef very het volgende:

[..]

Ik denk eerder een "kijk-mij-eens-doen-alsof-ik-een-Tesla-en-een-RS6-heb" post :P
Nou en? Jij mag hier toch ook over je opel astra vertellen?
pi_145131091
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:15 schreef Pino112 het volgende:

Verkapte 'kijk-mij-een-Tesla-en-een-RS6-rijden'-post.
Als je dan toch wil fiepen moet je de iPhone 6 er ook bij noemen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145131151
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef very het volgende:

Ik denk eerder een "kijk-mij-eens-doen-alsof-ik-een-Tesla-en-een-RS6-heb" post :P
Lees vaker mee in PTA zou ik zeggen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145131260
quote:
10s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lees vaker mee in PTA zou ik zeggen.
Bewijs dan :D
People assume too much.
pi_145131438
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:27 schreef very het volgende:

Bewijs dan :D
Wat wil je als bewijs? Dat ik meermaals op de Nordschleife fokkers heb ontmoet met de auto's waarvan ik claim ze onder mijn reet te hebben? Dat kun je nl. wel teruglezen...

In K&W kun je ook nog wel een draadje vinden over mijn woning als je zo heel graag bevestigd wil zien dat ik meer te makken heb dan de gemiddelde fokker.

Maar goed, mijn punt was vooral dat ik denk dat het geen heel algemeen probleem is en wellicht vooral wat oudere modellen treft (of dat nu gaat om de iphone of de auto zelf).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 17:34:04 #26
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_145131475
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:27 schreef very het volgende:

[..]

Bewijs dan :D
is echt zo hoor :P
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_145131643
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat wil je als bewijs? Dat ik meermaals op de Nordschleife fokkers heb ontmoet met de auto's waarvan ik claim ze onder mijn reet te hebben? Dat kun je nl. wel teruglezen...

In K&W kun je ook nog wel een draadje vinden over mijn woning als je zo heel graag bevestigd wil zien dat ik meer te makken heb dan de gemiddelde fokker.

Maar goed, mijn punt was vooral dat ik denk dat het geen heel algemeen probleem is en wellicht vooral wat oudere modellen treft (of dat nu gaat om de iphone of de auto zelf).
Ik wil natuurlijk gewoon een foto van je RS6 zien :Y
Geile bak namelijk :D
En ik geloof je nu wel haha
People assume too much.
pi_145131877
Zo, wat een switch qua formaat vd 4S naar de 6. Geweldig.

1 puntje: ben vorige week van Vodafone naar Ziggo gegaan, maar bij APN instellingen blijven dingen van Vodafone staan (MMS en persoonlijke hotspot). Als ik dat verwijder zet het zichzelf terug :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 18:59:33 #29
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_145134311
Tering, is er soms een nieuwe iPhone uit of zo? Ik blijf niet deleten, dat jullie het even weten.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:54:31 #30
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_145140943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat wil je als bewijs? Dat ik meermaals op de Nordschleife fokkers heb ontmoet met de auto's waarvan ik claim ze onder mijn reet te hebben? Dat kun je nl. wel teruglezen...

In K&W kun je ook nog wel een draadje vinden over mijn woning als je zo heel graag bevestigd wil zien dat ik meer te makken heb dan de gemiddelde fokker.

Maar goed, mijn punt was vooral dat ik denk dat het geen heel algemeen probleem is en wellicht vooral wat oudere modellen treft (of dat nu gaat om de iphone of de auto zelf).
Toch proef ik wat narcisme in je post. Maar hey, wellicht zou ik dat ook hebben met een Tesla en een Duitse blinker onder mijn zitvleesch. Wanneer gaat de Riva weer naar de stalling?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 2 oktober 2014 @ 23:19:40 #31
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_145141992
quote:
15s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:59 schreef Bart het volgende:
Tering, is er soms een nieuwe iPhone uit of zo? Ik blijf niet deleten, dat jullie het even weten.
_O-
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 00:42:45 #32
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145144627
Iemand een idee waar ze nog iPhones 6 16gb in het zwart op voorraad hebben?
pi_145145221
hoi :)

ik wil graag tweedehands een iphone aanschaffen. als ik op maektplaats kijk (16gb) zijn dit ongeveer de minimale prijzen voor onbeschadigd en veel mensen bieden dus hun iphone voor zoveel

iphone 4s 95 euro
iphone 5 200 euro
iphone 5s 280 euro

nu vraag ik mij af waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands iphone, behalve een icloud lock en beschadigingen? (en een bonrekening zodat ik zeker weet dat die niet gestolen is)

en welke zouden jullie tweedehands aanraden? hoe lang duurt het per telefoon voordat er een os uitkomt waar je je telefoon niet meer op kan updaten? (4s vlg jaar neem ik aan) en als dat biet meer kan hoe lang duurt het voordat je problemen krijgt met apps installeren en updaten?
pi_145146487
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:54 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Toch proef ik wat narcisme in je post. Maar hey, wellicht zou ik dat ook hebben met een Tesla en een Duitse blinker onder mijn zitvleesch. Wanneer gaat de Riva weer naar de stalling?
Daar kun je snel achter komen dan, gewoon hem vragen of hij een narcist is :) Bron: http://mobiel.nu.nl/weten(...)antwoord-vraag-.html
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 07:41:32 #35
405222 Ataturko
Mussie Kemal
pi_145146564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:30 schreef mapima het volgende:
hoi :)

ik wil graag tweedehands een iphone aanschaffen. als ik op maektplaats kijk (16gb) zijn dit ongeveer de minimale prijzen voor onbeschadigd en veel mensen bieden dus hun iphone voor zoveel

iphone 4s 95 euro
iphone 5 200 euro
iphone 5s 280 euro

nu vraag ik mij af waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands iphone, behalve een icloud lock en beschadigingen? (en een bonrekening zodat ik zeker weet dat die niet gestolen is)

en welke zouden jullie tweedehands aanraden? hoe lang duurt het per telefoon voordat er een os uitkomt waar je je telefoon niet meer op kan updaten? (4s vlg jaar neem ik aan) en als dat biet meer kan hoe lang duurt het voordat je problemen krijgt met apps installeren en updaten?
Ik denk dat je prijzen wat aan de lage kant zitten. Voor een goed werkende 5s krijg je wel ~400 bijvoorbeeld.

De iCloud lock is snel te zien. Als er namelijk een op het toestel zit, is de iPhone onbruikbaar. Waar je verder op moet letten: Wifi/3G, speakers, microfoon, Touch ID, knoppen. Ik zou een 5s kopen, die hebben namelijk nog garantie (bij Apple is een serienummer en iPhone genoeg - factuur hoeven zij niet te zien).

[ Bericht 0% gewijzigd door Ataturko op 03-10-2014 08:28:23 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 07:52:33 #36
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145146621
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:30 schreef mapima het volgende:
hoi :)

ik wil graag tweedehands een iphone aanschaffen. als ik op maektplaats kijk (16gb) zijn dit ongeveer de minimale prijzen voor onbeschadigd en veel mensen bieden dus hun iphone voor zoveel

iphone 4s 95 euro
iphone 5 200 euro
iphone 5s 280 euro

nu vraag ik mij af waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands iphone, behalve een icloud lock en beschadigingen? (en een bonrekening zodat ik zeker weet dat die niet gestolen is)

en welke zouden jullie tweedehands aanraden? hoe lang duurt het per telefoon voordat er een os uitkomt waar je je telefoon niet meer op kan updaten? (4s vlg jaar neem ik aan) en als dat biet meer kan hoe lang duurt het voordat je problemen krijgt met apps installeren en updaten?
iig geen 4s doen veel te veel wifi problemen.

Voor de 5 zijn 2 reparatieprogrammas dus dat is goed op te lossen.

Controleer of icloud uitgelogd is, en zoek mijn iPhone uit staat. Is dat niet, dan kun je m weggooien.

Controleer de indicatoren op vochtschade. En behuizing op vallen.
Hoelang is er nog garantie?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:05:38 #37
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_145146702
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:30 schreef mapima het volgende:
hoi :)

ik wil graag tweedehands een iphone aanschaffen. als ik op maektplaats kijk (16gb) zijn dit ongeveer de minimale prijzen voor onbeschadigd en veel mensen bieden dus hun iphone voor zoveel

iphone 4s 95 euro
iphone 5 200 euro
iphone 5s 280 euro

nu vraag ik mij af waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands iphone, behalve een icloud lock en beschadigingen? (en een bonrekening zodat ik zeker weet dat die niet gestolen is)

en welke zouden jullie tweedehands aanraden? hoe lang duurt het per telefoon voordat er een os uitkomt waar je je telefoon niet meer op kan updaten? (4s vlg jaar neem ik aan) en als dat biet meer kan hoe lang duurt het voordat je problemen krijgt met apps installeren en updaten?
http://tweakers.net/nieuw(...)ng-ios-apparaat.html
pi_145146734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 01:30 schreef mapima het volgende:
hoi :)

ik wil graag tweedehands een iphone aanschaffen. als ik op maektplaats kijk (16gb) zijn dit ongeveer de minimale prijzen voor onbeschadigd en veel mensen bieden dus hun iphone voor zoveel

iphone 4s 95 euro
iphone 5 200 euro
iphone 5s 280 euro

nu vraag ik mij af waar ik op moet letten bij het kopen van een tweedehands iphone, behalve een icloud lock en beschadigingen? (en een bonrekening zodat ik zeker weet dat die niet gestolen is)

en welke zouden jullie tweedehands aanraden? hoe lang duurt het per telefoon voordat er een os uitkomt waar je je telefoon niet meer op kan updaten? (4s vlg jaar neem ik aan) en als dat biet meer kan hoe lang duurt het voordat je problemen krijgt met apps installeren en updaten?
Je zit wel erg laag met je prijzen. Ik verkocht mijn 5S voor 500 om maar wat te noemen...

De 5S is het fijnste toestel van de 3. Een 4(S) zou ik niet meer willen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:14:23 #39
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_145146770
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je zit wel erg laag met je prijzen. Ik verkocht mijn 5S voor 500 om maar wat te noemen...

De 5S is het fijnste toestel van de 3. Een 4(S) zou ik niet meer willen.
klopt. Heb wat issues (freezes) met ios8. Zit nog te wachten op de release van mn volgende toestel. (Note4).
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_145147023
- heeft Apple nou ongevraagd een album van U2 op mijn iPhone gezet en het ook op eigen houtje weer verwijderd? Ik zou namelijk zweren dat ik een album van U2 tussen mijn muzieknummers zag staan terwijl ik dat nooit gedownload heb. Ik haat U2

- hoe kan het dat als ik in de iPhone mail app in een mailtje van marktplaats op de link naar de advertentie klik ik op een hele foute adult site uitkom? Helaas niet repriduceerbaar.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 08:39:19 #41
102912 crv
Screwed up
pi_145147045
quote:
15s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 18:59 schreef Bart het volgende:
Tering, is er soms een nieuwe iPhone uit of zo? Ik blijf niet deleten, dat jullie het even weten.
_O- Bart door de bocht _O_
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_145147866
Ik ben vorige week van Vodafone naar Ziggo gegaan, maar bij APN instellingen blijven dingen van Vodafone staan (MMS en persoonlijke hotspot). Als ik dat verwijder zet het zichzelf terug :') zelfs na switch van 4s naar 6..

En mijn 4s ga ik verkopen. Zijn al mijn instellingen, passwords etc van het toestel af middels Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ optie: Wis alle instellingen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 09:29:54 #43
405222 Ataturko
Mussie Kemal
pi_145147874
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:37 schreef BlauweSporttas het volgende:
- heeft Apple nou ongevraagd een album van U2 op mijn iPhone gezet en het ook op eigen houtje weer verwijderd? Ik zou namelijk zweren dat ik een album van U2 tussen mijn muzieknummers zag staan terwijl ik dat nooit gedownload heb. Ik haat U2

- hoe kan het dat als ik in de iPhone mail app in een mailtje van marktplaats op de link naar de advertentie klik ik op een hele foute adult site uitkom? Helaas niet repriduceerbaar.
https://buy.itunes.apple.(...)e.woa/wa/offerOptOut
pi_145148118
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:54 schreef SosuaCafe het volgende:

Toch proef ik wat narcisme in je post. Maar hey, wellicht zou ik dat ook hebben met een Tesla en een Duitse blinker onder mijn zitvleesch. Wanneer gaat de Riva weer naar de stalling?
Bootjes moet je huren (of je moet extreem veel vrije tijd hebben en die op de boot door willen brengen). ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145148201
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:39 schreef very het volgende:

Ik wil natuurlijk gewoon een foto van je RS6 zien :Y
Geile bak namelijk :D
En ik geloof je nu wel haha
PTA / Touristen Fahrten (Nürburgring) deel 3
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145148261
quote:
Punt is dat het album al verwijderd is, echter dat heb ik niet zelf gedaan. Ik heb dus ongevraagd een album van U2 gekregen (een schande), en het is ook ongevraagd weer verwijderd
pi_145148365
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:47 schreef BlauweSporttas het volgende:

[..]

Punt is dat het album al verwijderd is, echter dat heb ik niet zelf gedaan. Ik heb dus ongevraagd een album van U2 gekregen (een schande), en het is ook ongevraagd weer verwijderd
Dus je vindt het EN schandalig dat ze het op jouw telefoon gezet hebben EN schandalig dat ze het er weer afgehaald hebben? Ben je dan niet aan het zeuren om het zeuren? Pick one!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 09:59:34 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_145148495
Sinds ik naar ios8 ben gegaan log ik (in Safari, in Chrome gaat het goed) steeds automatisch uit bij sommige sites. Bijvoorbeeld dit forum. Iemand enig idee hoe dat komt?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 10:48:09 #49
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_145149538
quote:
wanneer koop je een Nissan GTR om mee te speulen? ;)
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:01:57 #50
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145149788
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:52 schreef Ynske het volgende:


Controleer of icloud uitgelogd is, en zoek mijn iPhone uit staat. Is dat niet, dan kun je m weggooien.


Ik heb ook een 4s... iCloud heb ik gewoon ingelogd en zoek mijn iPhone staat bij mij aan.
Is dat niet goed? Omdat jij zei dan kun je m weggooien😳
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:09:50 #51
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145149948
Wat gaar dat je Camera+ gewoon opnieuw moet aanschaffen. Ik had hem al gekocht en gebruikte hem al jaren.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:09:52 #52
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145149950
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:01 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik heb ook een 4s... iCloud heb ik gewoon ingelogd en zoek mijn iPhone staat bij mij aan.
Is dat niet goed? Omdat jij zei dan kun je m weggooien😳
Als jij een iPhone koopt waar zoek mijn iPhone op staat en iCloud ingelogd is met de gegevens van de vorige gebruiker, dan kun jij niets met die iPhone ;)
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145150348
Leren apple hoesje voor de iphone 6 binnen, erg nice.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:35:57 #54
230788 n8n
Pragmatisch
pi_145150543
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat gaar dat je Camera+ gewoon opnieuw moet aanschaffen. Ik had hem al gekocht en gebruikte hem al jaren.
hier niet, staat een wolkje naast in de store
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:48:06 #55
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145150888
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:35 schreef n8n het volgende:

[..]

hier niet, staat een wolkje naast in de store
Wanneer heb je hem gekocht?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:49:24 #56
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145150918
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:35 schreef n8n het volgende:

[..]

hier niet, staat een wolkje naast in de store
Staat hij niet bij je eerdere aankopen?
http://support.apple.com/kb/HT2519?viewlocale=nl_NL


anders navragen bij iTunes Store waarom je nu ineens moet betalen? >http://www.apple.com/nl/support/itunes/contact/
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:53:47 #57
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145151067
Ik denk dat ik mezelf in m'n vingers heb gesneden, heb hem opnieuw gekocht. Het is maar 1,79 maar toch. Ik heb drie jaar geleden de app voor 2,59 gekocht geloof ik en altijd met veel plezier gebruikt, dus vond het een beetje apart dat hij niet terug gezet werd met de rest van m'n backup naar m'n nieuwe iPhone.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:25:20 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145152078
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:


Als jij een iPhone koopt waar zoek mijn iPhone op staat en iCloud ingelogd is met de gegevens van de vorige gebruiker, dan kun jij niets met die iPhone ;)
Ja maar deze is van mij niet van een ander.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:31:34 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145152246
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:25 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja maar deze is van mij niet van een ander.
Dus heb jij daar geen last van.
Maar als je een andere koopt van iemand die ingelogd is, en die wil m niet verwijderen dan kun je m weggooien
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:31:47 #60
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145152255
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik denk dat ik mezelf in m'n vingers heb gesneden, heb hem opnieuw gekocht. Het is maar 1,79 maar toch. Ik heb drie jaar geleden de app voor 2,59 gekocht geloof ik en altijd met veel plezier gebruikt, dus vond het een beetje apart dat hij niet terug gezet werd met de rest van m'n backup naar m'n nieuwe iPhone.
Dan kun je m laten refunden
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 12:33:04 #61
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145152296
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:31 schreef Ynske het volgende:


Dus heb jij daar geen last van.
Maar als je een andere koopt van iemand die ingelogd is, en die wil m niet verwijderen dan kun je m weggooien
Oke dank je!
pi_145152626
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 08:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je zit wel erg laag met je prijzen. Ik verkocht mijn 5S voor 500 om maar wat te noemen...

De 5S is het fijnste toestel van de 3. Een 4(S) zou ik niet meer willen.
Het zijn echt de prijzen op Marktplaats voor goed werkende toestellen zonder beschadigingen. :')

En ik denk dat ik overtuigd ben waarom de 4S ondanks de lage prijs niet meer de moeite waard is. Kan je me vertellen waarom de 5S veel fijner is?
pi_145152663
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 10:48 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

wanneer koop je een Nissan GTR om mee te speulen? ;)
Nooit. Niet meer mijn ding. Ik reed ze ook steevast voorbij met de Porsche.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:20:32 #64
230788 n8n
Pragmatisch
pi_145153667
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:48 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Wanneer heb je hem gekocht?
4 jaar terug ofzo, had mn 3GS nog
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:53:19 #65
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145154615
In het verre verleden Tweetbot aangeschaft. Blijkt dat ik het weer moet aanschaffen vanwege iOS8 :'). Die weten het wel uit te melken.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 13:55:38 #66
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145154674
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:44 schreef mapima het volgende:

[..]

Het zijn echt de prijzen op Marktplaats voor goed werkende toestellen zonder beschadigingen. :')

En ik denk dat ik overtuigd ben waarom de 4S ondanks de lage prijs niet meer de moeite waard is. Kan je me vertellen waarom de 5S veel fijner is?
Omdat de WiFi connector vaak kapot gaat /is en zichtbaar wordt na een update.
En dan heb je een toestel zonder WiFi of kost t je max iPhone 4s ¤ 211,10 om te laten repareren als hij ouder dan 1 jaar is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145156243
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 12:44 schreef mapima het volgende:

Het zijn echt de prijzen op Marktplaats voor goed werkende toestellen zonder beschadigingen. :')
Of je dan ook werkelijk geleverd krijgt wat is geadverteerd valt dan te betwijfelen...

quote:
En ik denk dat ik overtuigd ben waarom de 4S ondanks de lage prijs niet meer de moeite waard is. Kan je me vertellen waarom de 5S veel fijner is?
Ligt een stuk beter in de hand, ook door het lagere gewicht. Het scherm is fijner en het toestel is gewoon sneller. Het zijn net die dingen die in de dagelijkse praktijk gemerkt worden.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145156778
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:55 schreef Ynske het volgende:

[..]

Omdat de WiFi connector vaak kapot gaat /is en zichtbaar wordt na een update.
En dan heb je een toestel zonder WiFi of kost t je max iPhone 4s ¤ 211,10 om te laten repareren als hij ouder dan 1 jaar is
huh hoe kan dat en is dat alleen bij de 5?
pi_145156787
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 14:46 schreef DS4 het volgende:

[..]

Of je dan ook werkelijk geleverd krijgt wat is geadverteerd valt dan te betwijfelen...

[..]

Ligt een stuk beter in de hand, ook door het lagere gewicht. Het scherm is fijner en het toestel is gewoon sneller. Het zijn net die dingen die in de dagelijkse praktijk gemerkt worden.
oke snap ik maar waardoor logt die betwr in de hand behalve het gewicht?
pi_145156807
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:11 schreef mapima het volgende:

oke snap ik maar waardoor logt die betwr in de hand behalve het gewicht?
Omdat hij wat langer is vermoed ik. Ik weet iig dat ik destijds heel gelukkig was met de 5 ipv de 4S.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:13:52 #71
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145156837
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:11 schreef mapima het volgende:

[..]

huh hoe kan dat en is dat alleen bij de 5?
Nee alleen bij de 4S.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:14:13 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145156849
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:11 schreef mapima het volgende:

[..]

oke snap ik maar waardoor logt die betwr in de hand behalve het gewicht?
Dat ligt ook aan je handen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145156913
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
In het verre verleden Tweetbot aangeschaft. Blijkt dat ik het weer moet aanschaffen vanwege iOS8 :'). Die weten het wel uit te melken.
Was die versie uit het verre verleden ook Tweetbot 3 (die ik overigens ook op IOS7 al tijden gebruik)?
  Moderator vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:17:20 #74
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_145156920
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik denk dat ik mezelf in m'n vingers heb gesneden, heb hem opnieuw gekocht. Het is maar 1,79 maar toch. Ik heb drie jaar geleden de app voor 2,59 gekocht geloof ik en altijd met veel plezier gebruikt, dus vond het een beetje apart dat hij niet terug gezet werd met de rest van m'n backup naar m'n nieuwe iPhone.
:'(
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_145157218
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik denk dat ik mezelf in m'n vingers heb gesneden, heb hem opnieuw gekocht. Het is maar 1,79 maar toch. Ik heb drie jaar geleden de app voor 2,59 gekocht geloof ik en altijd met veel plezier gebruikt, dus vond het een beetje apart dat hij niet terug gezet werd met de rest van m'n backup naar m'n nieuwe iPhone.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
In het verre verleden Tweetbot aangeschaft. Blijkt dat ik het weer moet aanschaffen vanwege iOS8 :'). Die weten het wel uit te melken.
Je hoeft NOOIT wat opnieuw aan te schaffen, dan zegt de App Store dat je het al eerder hebt aangeschaft en krijg je hem gratis.
In jouw geval is er een nieuwe versie van de app uitgekomen. Er staan dus nu meerdere versies van die app in de App Store. Tweetbot 2 en Tweetbot 3.
pi_145157302
okee dus de 5 is prima zwker als je die bv na een jaar aan je moeder wilt geven?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:35:27 #77
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145157425
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:27 schreef glannie het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft NOOIT wat opnieuw aan te schaffen, dan zegt de App Store dat je het al eerder hebt aangeschaft en krijg je hem gratis.
In jouw geval is er een nieuwe versie van de app uitgekomen. Er staan dus nu meerdere versies van die app in de App Store. Tweetbot 2 en Tweetbot 3.
Klopt niet, je moet wel degelijk opnieuw betalen voor Tweetbot 3 ook al heb je de voorganger (eerder) aangeschaft.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:36:55 #78
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145157464
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:38:04 #79
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145157486
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Klopt niet, je moet wel degelijk opnieuw betalen voor Tweetbot 3 ook al heb je de voorganger (eerder) aangeschaft.
Dat zegt hij toch ook.

Voor de oude versie hoef je niet te betalen, die staat bij je eerdere aankopen.
Als je een nieuwere app er van wilt moet je betalen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:39:58 #80
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145157542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:38 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch ook.

Voor de oude versie hoef je niet te betalen, die staat bij je eerdere aankopen.
Als je een nieuwere app er van wilt moet je betalen
Je kunt het beestje nog zoveel namen geven, feitelijk is het dezelfde app die een update heeft ondergaan en waarvoor je opnieuw dient te betalen. Een makkelijke manier om te cashen. Dat terzijde koop ik het gewoon opnieuw.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:43:22 #81
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145157637
Vandaag ook maar een 6 met 64gb aangeschaft. Mijn 5 met 16gb voor 280 kunnen verkopen. Redelijke prijs?
pi_145157672
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:43 schreef Sunri5e het volgende:
Vandaag ook maar een 6 met 64gb aangeschaft. Mijn 5 met 16gb voor 280 kunnen verkopen. Redelijke prijs?
Ik vind het niet hoog, maar jij bepaalt als verkoper wat je redelijk vindt... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145157789
Net eindelijk een nieuw scherm in mijn iPhone 4 gezet, wat is dat mooi zeg. Lijkt net of ik een nieuwe telefoon heb :)
pi_145157822
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
Net eindelijk een nieuw scherm in mijn iPhone 4 gezet, wat is dat mooi zeg. Lijkt net of ik een nieuwe telefoon heb :)
Was die 4 de investering nog waard dan? Of is zo'n scherm relatief goedkoop?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145157908
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Was die 4 de investering nog waard dan? Of is zo'n scherm relatief goedkoop?
Had de 4 gekregen een paar maanden geleden met gebarsten scherm. Scherm is 20 euro, zelf ingebouwd. Zat even te twijfelen of ik niet gewoon een 5 te kopen maar wil mijn jailbreak graag behouden en op marktplaats is 99,9% al geüpdatet naar iOS8 bij het leeggooien. Dus toch maar een nieuw schermpje erin gezet.
pi_145157927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:54 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Had de 4 gekregen een paar maanden geleden met gebarsten scherm. Scherm is 20 euro, zelf ingebouwd. Zat even te twijfelen of ik niet gewoon een 5 te kopen maar wil mijn jailbreak graag behouden en op marktplaats is 99,9% al geüpdatet naar iOS8 bij het leeggooien. Dus toch maar een nieuw schermpje erin gezet.
O, ik dacht dat je al snel 200 euro kwijt was voor zoiets... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145157948
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

O, ik dacht dat je al snel 200 euro kwijt was voor zoiets... ;)
Prijs valt inderdaad mee, maar je moet wel een beetje handig zijn om het zelf te kunnen doen ;)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 15:59:15 #88
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_145158010
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:56 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Prijs valt inderdaad mee, maar je moet wel een beetje handig zijn om het zelf te kunnen doen ;)
Zeker bij de 4 en 4S, die gaat van achteren naar voren open in plaats van andersom. Maar is best te doen, en 20 euro is goed te doen.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 16:04:26 #89
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145158124
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:13 schreef Ynske het volgende:


Nee alleen bij de 4S.
Ik heb al twee jaar 4s en gewoon wifi :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 3 oktober 2014 @ 16:07:41 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145158198
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik heb al twee jaar 4s en gewoon wifi :@
Dan heb je ontzettend geluk.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 16:10:10 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145158247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:07 schreef Ynske het volgende:


Dan heb je ontzettend geluk.
👍😊
  Redactie Frontpage vrijdag 3 oktober 2014 @ 16:15:39 #92
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145158369
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 16:04 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik heb al twee jaar 4s en gewoon wifi :@
Ik ook :Y nou ja, ik heb 'm dit jaar gekocht van een vriend van me. En nooit wifi-issues gehad.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 16:36:00 #93
178710 Colonia
Viva Colonia !!
pi_145158902
Ik heb al 3 jaar een 4s, en het laatste half jaar valt om de paar weken de wifi weg. Gelukkig werkt de haardroger-fix tot nu toe nog prima (voor weer een paar weken).

Heb bij mijn nieuwe abonnement toch maar een iphone 6 besteld, nog een paar weekjes wachten!
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 16:39:34 #94
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_145159013
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:00 schreef DS4 het volgende:

[..]

Van jouw auto? Want BT icm auto werkt hier prims...
Etcetera had het linkje al laten zien.
Mijn telefoon maakt nog wel verbinding met mijn auto, maar geeft alleen muziek door (dus de ringtone komt over de boxen en muziek streamen werkt wel). Zodra ik de telefoon opneem, wordt het gesprek "teruggepakt" door de speakers van mijn telefoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 16:29 schreef glannie het volgende:

[..]

Heb je al een keer netwerkinstellingen hersteld?
Dat zou het op kunnen lossen, maar het kan ook een bug zijn natuurlijk.
Ja, maar hielp niks. En inderdaad, het lijkt een bug te zijn.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_145159700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Klopt niet, je moet wel degelijk opnieuw betalen voor Tweetbot 3 ook al heb je de voorganger (eerder) aangeschaft.
lol, dat zeg ik dus net :+
pi_145160015
Ik heb voor de zoveelste keer op deze iPhone 4S -laatste versie- het probleem dat ie m'n contacten weer eens heeft weggegooid.
Die contacten slider bij iCloud heb ik nu al tig keer aan en uit gezet. Iemand een oplossing?
pi_145161142
Spigen Neohybrid binnen, bevalt prima. Iemand geinteresseerd in foto's of waren die hier al geplaatst?
pi_145161204
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:43 schreef Sunri5e het volgende:
Vandaag ook maar een 6 met 64gb aangeschaft. Mijn 5 met 16gb voor 280 kunnen verkopen. Redelijke prijs?
nou als je de prijzsn op marktplaats ziet is dat echt hoog hoor :o
pi_145161240
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:49 schreef usernaamvergeten het volgende:
Net eindelijk een nieuw scherm in mijn iPhone 4 gezet, wat is dat mooi zeg. Lijkt net of ik een nieuwe telefoon heb :)
oja achterkantjes kan je toch ook vervangen? :o
pi_145161343
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:06 schreef mapima het volgende:

[..]

oja achterkantjes kan je toch ook vervangen? :o
Ja. Als je goed zoekt hoeft het niet zo duur te zijn. Mijn scherm was destijds 60 euro volgens mij
pi_145161964
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:05 schreef mapima het volgende:

[..]

nou als je de prijzsn op marktplaats ziet is dat echt hoog hoor :o
Niet hoog hoor, de prijzen die je eerder gaf kloppen niet echt ;) Zijn waarschijnlijk de laagste prijzen ipv de gemiddelde prijzen.
pi_145162194
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:06 schreef mapima het volgende:

[..]

oja achterkantjes kan je toch ook vervangen? :o
Bij de 4 en de 4s wel ja. Kwestie van twee schroefjes losmaken (meestal is een speciale schroevendraaier wel benodigd, een zogenoemde pentalobe). Achterkantje kost een eurootje of vijf geloof ik. Was bij mij in ieder geval niet nodig.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:42:46 #103
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_145162228
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:43 schreef Sunri5e het volgende:
Vandaag ook maar een 6 met 64gb aangeschaft. Mijn 5 met 16gb voor 280 kunnen verkopen. Redelijke prijs?
Nette prijs! :Y Ik mag over een paar dagen verlengen, dan kan ook mijn 16GB 5 de deur uit :)
pi_145162302
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:33 schreef JoelBaka het volgende:

[..]

Niet hoog hoor, de prijzen die je eerder gaf kloppen niet echt ;) Zijn waarschijnlijk de laagste prijzen ipv de gemiddelde prijzen.
Klopt. Zat een paar dagen geleden dus ook te kijken toevallig, ze zijn er wel voor 200 maar dan moet je goed zoeken en hopen dat 'ie nog niet weg is. Gemiddelde is iets van 250 denk ik.
pi_145164449
Weet iemand hoe ik m'n contacten terug krijg? Ze zijn ineens weg..
pi_145165108
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:39 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n contacten terug krijg? Ze zijn ineens weg..
Heb je ze gesynchroniseerd? Via iTunes of Gmail bv
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:05:18 #107
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_145165636
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 17:47 schreef Black-Death het volgende:
Zo, wat een switch qua formaat vd 4S naar de 6. Geweldig.

1 puntje: ben vorige week van Vodafone naar Ziggo gegaan, maar bij APN instellingen blijven dingen van Vodafone staan (MMS en persoonlijke hotspot). Als ik dat verwijder zet het zichzelf terug :')
Ziggo mobiel gaat over het Vodafone netwerk.
pi_145165748
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:39 schreef ScarFace- het volgende:
Weet iemand hoe ik m'n contacten terug krijg? Ze zijn ineens weg..
Hier ook al, iCloud bugje? Krijg ze ook niet gesynced :(
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:45:41 #109
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145167260
Hoe upload je wallpapers naar een cloud service via de iPhone. Gaat dat alleen via Dropbox of heb je daar andere diensten voor.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_145169342
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:08 schreef davedavy het volgende:

[..]

Hier ook al, iCloud bugje? Krijg ze ook niet gesynced :(
Al gekeken op www.icloud.com of ze daar staan?
pi_145169373
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:05 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Ziggo mobiel gaat over het Vodafone netwerk.
Hmm goed punt. Maar bij APN staan wel Ziggo-specifieke gegevens, maar bij MMS dus niet. Dat vind ik wel apart. Maar bedankt voor je reactie :)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 22:02:54 #112
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_145170869
Ik sta op het punt om van de 4 naar de 6 te gaan. Dat betekent dus dat ik ook om de telefoon zelf een hoop moet omgooien, zoals tel.houder in de auto, en alle kabels die ik overal heb liggen.
Zijn de Chinese spotgoedkope kabeltjes met lichting net zo goed te doen als de oude 30-pins connector ? Die lightning is toch een stukje fragieler lijkt me ?

Zoals dit bijvoorbeeld :



[ Bericht 33% gewijzigd door elcastel op 03-10-2014 22:09:15 ]
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_145171277
Heeft iemand al View Cover voor iPhone 6 aangeschaft? Wat kan je eigenlijk in het venster zien? Kan je in het venster zien als er iemand sms, whatsapps of e-mail heeft gestuurd of gebeld?
pi_145171829
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef daniela_007 het volgende:
Heeft iemand al View Cover voor iPhone 6 aangeschaft? Wat kan je eigenlijk in het venster zien? Kan je in het venster zien als er iemand sms, whatsapps of e-mail heeft gestuurd of gebeld?
Ik heb hier nog nooit van gehoord. Via Google vind ik ook niet veel.
Ondersteunt Apple dit?
pi_145171906
Mijn Exchange doet het niet meer in iOS8. Bekend probleem? Heb de account al eens verwijderd en opnieuw ingesteld, maar hij haalt geen mail binnen. Ook geen foutmeldingen..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_145173140
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:25 schreef Huisjesmelkert. het volgende:

[..]

Ik heb hier nog nooit van gehoord. Via Google vind ik ook niet veel.
Ondersteunt Apple dit?
Via Google vind ik wel een paar:

http://www.bol.com/nl/p/j(...)rt/9200000032263763/

http://www.casesinthebox.(...)tion-red_p25676.html

Geen idee of Apple dit ondersteunt.
pi_145173793
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef Black-Death het volgende:
Mijn Exchange doet het niet meer in iOS8. Bekend probleem? Heb de account al eens verwijderd en opnieuw ingesteld, maar hij haalt geen mail binnen. Ook geen foutmeldingen..
Hmm hier hetzelfde. Gebruik het alleen voor contacten en agenda maar die is dus niet gesynchroniseerd. Gebruik je Gmail Exchange of wat anders?
pi_145174971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef Viezze het volgende:

[..]

Hmm hier hetzelfde. Gebruik het alleen voor contacten en agenda maar die is dus niet gesynchroniseerd. Gebruik je Gmail Exchange of wat anders?
Mijn (persoonlijke) Gmail werkt prima, maar Outlook Exchange van het werk doet het niet.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_145176060
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef elcastel het volgende:
Ik sta op het punt om van de 4 naar de 6 te gaan. Dat betekent dus dat ik ook om de telefoon zelf een hoop moet omgooien, zoals tel.houder in de auto, en alle kabels die ik overal heb liggen.
Zijn de Chinese spotgoedkope kabeltjes met lichting net zo goed te doen als de oude 30-pins connector ? Die lightning is toch een stukje fragieler lijkt me ?

Zoals dit bijvoorbeeld :

[ afbeelding ]
Koop geen kabels die niet door Apple zijn goedgekeurd. Die werken gewoonweg niet.
pi_145178939
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 00:15 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Koop geen kabels die niet door Apple zijn goedgekeurd. Die werken gewoonweg niet.
Uh, dat doen ze wel.
sig verwijderd door FA
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 07:52:30 #121
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_145179292
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 00:15 schreef RoW_0 het volgende:
Koop geen kabels die niet door Apple zijn goedgekeurd. Die werken gewoonweg niet.
Is dat geen bangmakerij ? Ik zie zat linkjes als ik op Google zoek die ervoor waarschuwen, maar dat doen ze altijd en ik gebruik voor de 4 al jaaaaren tot tevredenheid Chinese kabeltjes. Ik snap dat daar risico aan zit, ik vraag mallen of of meer mensen dat risico gewoon nemen én of het met de lightning gevoelig is geworden ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_145179413
Ze werken wel, maar het heeft een risico. Er zijn niet voor niks 3 mensen geëlektrocuteerd door goedkope kabeltjes.
pi_145179420
De Dumpert-app sluit steeds uit zichzelf wanneer ik een filmpje wil bekijken...
Protège moi de mes désirs.
pi_145179437
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ze werken wel, maar het heeft een risico. Er zijn niet voor niks 3 mensen geëlektrocuteerd door goedkope kabeltjes.
Lijkt mij sterk met 5 of 12v......
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:10:21 #125
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145179443
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:09 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk met 5 of 12v......
ik heb er wel al veel gezien met brandschade
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:10:56 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145179448
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:07 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
De Dumpert-app sluit steeds uit zichzelf wanneer ik een filmpje wil bekijken...
al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145179482
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 00:15 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Koop geen kabels die niet door Apple zijn goedgekeurd. Die werken gewoonweg niet.
Onzin. Ik heb, naast mijn originele kabels, al sinds de eerste iPhone ook eBay kabels gebruikt, Mijn 5s kabel van eBay heeft inmiddels al een jaar erop zitten.
pi_145179706
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:15 schreef Hammurabi het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb, naast mijn originele kabels, al sinds de eerste iPhone ook eBay kabels gebruikt, Mijn 5s kabel van eBay heeft inmiddels al een jaar erop zitten.
Bij mij hebben ze nooit gewerkt.
pi_145179772
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:10 schreef Ynske het volgende:

[..]

al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Ja, maar ik blijf hetzelfde probleem houden.
Protège moi de mes désirs.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:03:04 #130
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_145180546
Toch weer bijzonder om te zien dat Telegram is geoptimaliseerd voor de iPhone 6(+) en dat WhatsApp gewoon weer schijt aan de gebruiker heeft.
pi_145180734
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:03 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Toch weer bijzonder om te zien dat Telegram is geoptimaliseerd voor de iPhone 6(+) en dat WhatsApp gewoon weer schijt aan de gebruiker heeft.
Telegram?

Ow wacht, die app waar heel Nederland volgens Fok naartoe over zou stappen :')
pi_145181039
V&A / [TK] Iphone 5 32GB Zwart in zeer goede staat

Als iemand nog een iPhone 5 32gb zoekt, bieden staat vrij.
Heb een bod via Facebook van 300,-
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:55:10 #133
230788 n8n
Pragmatisch
pi_145181282
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef elcastel het volgende:
Ik sta op het punt om van de 4 naar de 6 te gaan. Dat betekent dus dat ik ook om de telefoon zelf een hoop moet omgooien, zoals tel.houder in de auto, en alle kabels die ik overal heb liggen.
Zijn de Chinese spotgoedkope kabeltjes met lichting net zo goed te doen als de oude 30-pins connector ? Die lightning is toch een stukje fragieler lijkt me ?

Zoals dit bijvoorbeeld :

[ afbeelding ]
je hebt al goedgekeurde vanaf 3 euro bij flying tiger of 4 bij hema
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 oktober 2014 @ 11:10:54 #134
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145181551
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 10:55 schreef n8n het volgende:

[..]

je hebt al goedgekeurde vanaf 3 euro bij flying tiger of 4 bij hema
Bij de HEMA wel oppassen dat je de goede meeneemt, ze schijnen volgens hun Twitteraccount zowel gelicenseerde als niet-gelicenseerde te verkopen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:13:44 #135
230788 n8n
Pragmatisch
pi_145182810
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 11:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Bij de HEMA wel oppassen dat je de goede meeneemt, ze schijnen volgens hun Twitteraccount zowel gelicenseerde als niet-gelicenseerde te verkopen.
Goeie, raar dat de hema dat doet
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:00:01 #136
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_145183920
Gisteren de iPhone 6 voor het eerst beet gehouden, moet zeggen dat het echt een zeer mooi toestel is. Hij ligt echt super in de hand en hij is lekker snel. Die lelijke lijntjes op de achterkant worden teniet gedaan door hoe goed het toestel aanvoelt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:02:05 #137
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145183969
Tering PostNL. Zijn mijn pakket met mijn iPhone 6 kwijt geraakt en zwerft nu ergens in een van hun distributiecentrums.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:12:35 #138
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145184168
Kwijt geraakt is vaak gewoon gestolen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:39:43 #139
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_145184869
Apple case is binnen. Fijn ding weer. :) Op de onderkant na, die had ik liever dicht gehad. Maar voor de rest top.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:45:34 #140
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_145185043


Heb deze sinds kort en vanaf helemaal leeg (uitval) tot 100% was deze 13 minuten sneller dan het originele kabeltje, niet dat dat bij een totale oplaadtijd van 2 uur een zak uitmaakt maar toch.
pi_145185238
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:39 schreef CklokC het volgende:
Apple case is binnen. Fijn ding weer. :) Op de onderkant na, die had ik liever dicht gehad. Maar voor de rest top.
Dat lijkt me niet praktisch aangezien je de luidspreker niet meer kan horen/je telefoon niet meer op kan laden/je headphones niet meer in kan pluggen?

Ik ben er ook erg tevreden mee, hij ligt een stuk minder 'glibberig' in de hand.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_145185296
Ik heb een vraagje. Wanneer je op de iPhone6 dubbelklik op homescreen doet om de apps af te sluiten krijg je boven de openstaande apps een soort balk met ''recent'' en daar staan dan een paar contacten. Is het mogelijk die ''recent'' balk weg te krijgen?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:00:06 #143
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_145185417
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:55 schreef Pechvogels het volgende:
Ik heb een vraagje. Wanneer je op de iPhone6 dubbelklik op homescreen doet om de apps af te sluiten krijg je boven de openstaande apps een soort balk met ''recent'' en daar staan dan een paar contacten. Is het mogelijk die ''recent'' balk weg te krijgen?
Instellingen > Mail, contacten en agenda's > Bekijk in Appkiezer
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_145185457
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:00 schreef TC03 het volgende:

[..]

Instellingen > Mail, contacten en agenda's > Bekijk in Appkiezer
Dankje!
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:24:41 #145
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145186034
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:39 schreef CklokC het volgende:
Apple case is binnen. Fijn ding weer. :) Op de onderkant na, die had ik liever dicht gehad. Maar voor de rest top.
De leren?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:43:07 #146
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_145186525
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:24 schreef Pino112 het volgende:

[..]

De leren?
Nee de Schotten
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:26:05 #147
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_145187590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet praktisch aangezien je de luidspreker niet meer kan horen/je telefoon niet meer op kan laden/je headphones niet meer in kan pluggen?

Ik ben er ook erg tevreden mee, hij ligt een stuk minder 'glibberig' in de hand.
Zoals de 5S case bedoel ik. Die had sparingen voor alle aansluitingen. Maar inderdaad ligt goed in de hand en minder glibberig. Ik heb de leren bruine case.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:34:09 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145189036
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:43 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Nee de Schotten
XD
pi_145189295
Hoe bevalt de batterij van de 6 en de 6 plus?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:55:36 #150
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_145189481
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:46 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe bevalt de batterij van de 6 en de 6 plus?
prima hier gister middag rond 3 uur van de oplader afgehaald wat games gedownload en gespeelt ook wat slo-mo video's gemaakt en zit nu op 73%
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:57:39 #151
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_145189529
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ze werken wel, maar het heeft een risico. Er zijn niet voor niks 3 mensen geëlektrocuteerd door goedkope kabeltjes.
Dat zal door een el cheapo lader komen waarbij er een halve milimeter creapage tussen de 240v en 5v zit, zodat er dus een goede kans bestaat dat je mains door dat kabeltje jaagt.
pi_145189766
Weet niet zeker of ik mijn probleem in dit topic moet plaatsen of zelf een topic aan moet maken, maar ik probeer het maar even op deze manier.

Ik wil mijn iPhone 5 (iOS 7.1.2) graag herstellen. Als ik op herstellen klik in iTunes. Moet ik dan perse updaten naar iOS 8?
  Redactie Frontpage zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:08:20 #153
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145189775
Ja.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_145190104
Whoohoo mijn Spigen case is eindelijk binnen :D
*O*

Nu nog glass front cover en hij is helemaal beschermd :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:25:26 #155
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145190229
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Kimjong_un het volgende:
Weet niet zeker of ik mijn probleem in dit topic moet plaatsen of zelf een topic aan moet maken, maar ik probeer het maar even op deze manier.

Ik wil mijn iPhone 5 (iOS 7.1.2) graag herstellen. Als ik op herstellen klik in iTunes. Moet ik dan perse updaten naar iOS 8?
ja
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145190325
Bedankt voor de snelle reactie!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:32:41 #157
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145192117
Je kunt op de iPhone kiezen voor "wis alle inhoud en instellingen". Dat is ook een volledige reset, maar dan zonder gedwongen update.
pi_145192321
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:32 schreef nelisb het volgende:

[..]

Al gekeken op www.icloud.com of ze daar staan?
Daar staan ze, op me iPhone ook en op me Mac z'n agenda ook. iPad wil niet, het plus teken om contacten toe te voegen is ook verdwenen.
pi_145192335
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:08 schreef Kimjong_un het volgende:
Weet niet zeker of ik mijn probleem in dit topic moet plaatsen of zelf een topic aan moet maken, maar ik probeer het maar even op deze manier.

Ik wil mijn iPhone 5 (iOS 7.1.2) graag herstellen. Als ik op herstellen klik in iTunes. Moet ik dan perse updaten naar iOS 8?
Kun je beter resetten vanaf je Device. Niet vergeten zoek mijn iPhone uit te schakelen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:44:47 #160
102912 crv
Screwed up
pi_145197713
Ik lees net een stukje in een zwitsers dagblaadje over de 6+

Het toestel schijnt toch wel mega goed te zijn en zelfs kunnen concureren met Gameconsoles.
Ondanks dat de concurentie meer en sterkere processors en andere troep gebruikt, is in de 6+ alles dermate goed op elkaar afgestemd en ios ook geoptimaliseerd voor de hardware dat het gewoon beter performed

voor wie het intereseert, het is natuurlijk wel in het duits:

http://www.20min.ch/digit(...)-fuer-Gamer-18220912
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_145198305
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:02 schreef Sunri5e het volgende:
Tering PostNL. Zijn mijn pakket met mijn iPhone 6 kwijt geraakt en zwerft nu ergens in een van hun distributiecentrums.
Dit is waarom ik een mobiel nooit online zou bestellen. Ik vrees dat je hem niet meer terug ziet.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:03:15 #162
102912 crv
Screwed up
pi_145198355
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dit is waarom ik een mobiel nooit online zou bestellen. Ik vrees dat je hem niet meer terug ziet.
sowieso postNL :r kutbedrijf
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:29:59 #163
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145199281
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:03 schreef crv het volgende:

[..]

sowieso postNL :r kutbedrijf
Eens. De case die maandag al verzonden zou zijn, is ook nog steeds niet binnen.
pi_145200260
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dit is waarom ik een mobiel nooit online zou bestellen. Ik vrees dat je hem niet meer terug ziet.
Iets met verzekerd verzenden van dure spulletjes
DolphinScreensaver.exe
pi_145200571
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:59 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Iets met verzekerd verzenden van dure spulletjes
Kost ook geld.
pi_145200735
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef crv het volgende:
Ik lees net een stukje in een zwitsers dagblaadje over de 6+

Het toestel schijnt toch wel mega goed te zijn en zelfs kunnen concureren met Gameconsoles.
Ondanks dat de concurentie meer en sterkere processors en andere troep gebruikt, is in de 6+ alles dermate goed op elkaar afgestemd en ios ook geoptimaliseerd voor de hardware dat het gewoon beter performed

voor wie het intereseert, het is natuurlijk wel in het duits:

http://www.20min.ch/digit(...)-fuer-Gamer-18220912
Dus je gaat gelijk van een review uit dat dit het beste is, en vervolgens gelijk het toestel gaat halen?
iOS is sowieso beter afgestemd op de hardware van de telefoon. oftwel geoptimaliseerd.
pi_145201194
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Kost ook geld.
Voor 6 euro meer heb je bijna 100% zekerheid. Dan weet ik het wel met een telefoon van 700-1000 euro, dan begrijp ik IDDQD zijn logica meer.
  zondag 5 oktober 2014 @ 00:15:18 #168
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_145202661
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]

Heb deze sinds kort en vanaf helemaal leeg (uitval) tot 100% was deze 13 minuten sneller dan het originele kabeltje, niet dat dat bij een totale oplaadtijd van 2 uur een zak uitmaakt maar toch.
Verkopen ze die in Nederland, of heb je die via eBay gekocht ? Niet goedkoop, maar ziet er mooi uit.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 oktober 2014 @ 00:56:43 #169
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145203764
Wat betekent 'gebruik' eigenlijk bij de batterijstats? Is dat hoe lang je scherm aan is?
pi_145206862
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:56 schreef Pino112 het volgende:
Wat betekent 'gebruik' eigenlijk bij de batterijstats? Is dat hoe lang je scherm aan is?
Correct.

De mijne staat nu zo'n 24 uur aan waarvan 3 uur 2 minuten gebruikt.
Batter heeft nog 75% over.
44% Safari
22% Whatsap
10% Toegangscherm
En wat apps
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_145206924
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:21 schreef bambino het volgende:
Whoohoo mijn Spigen case is eindelijk binnen :D
*O*

Nu nog glass front cover en hij is helemaal beschermd :P
Leg hem in een kluis anders.
pi_145206934
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Leg hem in een kluis anders.
:D
pi_145207016
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Leg hem in een kluis anders.
Is zo lastig als iemand belt, snachts ligt die altijd in een kluis :s)
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_145207116
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:29 schreef bambino het volgende:
snachts ligt die altijd in een kluis
:')
pi_145207147
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:37 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

:')
Alles geloven :')
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  zondag 5 oktober 2014 @ 09:47:16 #176
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_145208056
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:41 schreef davedavy het volgende:

[..]

Kun je beter resetten vanaf je Device. Niet vergeten zoek mijn iPhone uit te schakelen.
Hoezo dat dan?
pi_145208267
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 09:47 schreef Sala-adin het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Dan krijg je problemen met de activering.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 5 oktober 2014 @ 10:08:28 #178
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145208462
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:13 schreef bambino het volgende:

[..]

Correct.

De mijne staat nu zo'n 24 uur aan waarvan 3 uur 2 minuten gebruikt.
Batter heeft nog 75% over.
44% Safari
22% Whatsap
10% Toegangscherm
En wat apps
Nice :D De Plus?
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:14:46 #179
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145208586
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:13 schreef bambino het volgende:

[..]

Correct.

De mijne staat nu zo'n 24 uur aan waarvan 3 uur 2 minuten gebruikt.
Batter heeft nog 75% over.
44% Safari
22% Whatsap
10% Toegangscherm
En wat apps
Niet correct, het beschrijft alleen hoelang je iPhone actief was, muziek terwijl je scherm uitstaat en notificaties worden er ook bij berekend. Dat is wel wat beter kan overigens. Een app die echt laat zien hoelang je scherm aanstaat.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 5 oktober 2014 @ 10:59:25 #180
102912 crv
Screwed up
pi_145209359
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:14 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

Dus je gaat gelijk van een review uit dat dit het beste is, en vervolgens gelijk het toestel gaat halen?
iOS is sowieso beter afgestemd op de hardware van de telefoon. oftwel geoptimaliseerd.
wie zegt dat ik van 1 review uitga en gelijk ga bestellen :?

sowieso had ik hier al gemeld dat ik even wacht tot de eerste update komt en ik ben al continue allerlei reviews aan het checken.... ik hoef niet perse op dag 1 gelijk het nieuwste apparaar. :')
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_145209938
Hoi, even een vraagje... Ik had gisteren een foto genomen met mijn 5s en even later weer verwijderd (ook in de onlangs verwijderde foto's), maar nu blijft die foto in de miniatuurweergave linksonder nog steeds staan. Dit gebeurt wel vaker, maar wanneer ik daarna nog een foto neem, gaat de eerste foto weg. Nu komt de eerst genomen foto echter steeds terug in de miniatuurweergave nadat ik later genomen foto's ook heb gewist.

Klinkt dit voor jullie als een bug of kun je ergens de cache van de camera legen ofzo zodat het weggaat? Onlangs verwijderde foto's leegmaken heb ik al geprobeerd.
Het is natuurlijk geen ramp, maar gewoon stom dat een foto die ik niet eens meer in mijn album heb nog steeds in de miniatuurweergave staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 05-10-2014 11:35:29 ]
pi_145210795
GBA4ios is echt vet, game boy emulator op je iPhone :)
  zondag 5 oktober 2014 @ 12:11:26 #183
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_145210849
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:09 schreef ScarFace- het volgende:
GBA4ios is echt vet, game boy emulator op je iPhone :)
werkt dat nog met 8.0.2?
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_145211301
Exchange werkt weer direct na update naar 8.0.2. :)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 oktober 2014 @ 12:41:41 #185
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_145211665
Is dat brick-probleem van 8.0.2 gefixt? Ik heb het niet echt gevolgd de laatste week.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_145212517
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:11 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

werkt dat nog met 8.0.2?
Dunno ik ga m'n 4S niet naar iOS 8 gooien ;) probeer het uit en laat het ff weten zou ik zeggen of Google.
  zondag 5 oktober 2014 @ 13:10:36 #187
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_145212560
quote:
12s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Dunno ik ga m'n 4S niet naar iOS 8 gooien ;) probeer het uit en laat het ff weten zou ik zeggen of Google.
werkt nog steeds met 8.0.2 net getest
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_145213548
Ik ga mijn iPhone 4S verkopen en dacht dat ik met "Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Wis alle inhoud en instellingen" genoeg had gedaan. Maar ik lees nu dat ik eerst iCloud had moeten uitloggen etc. Dat heb ik dus niet gedaan, maar de telefoon kan ik niet meer configureren omdat ik geen passende SIM-kaart heb. Tips?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 5 oktober 2014 @ 14:04:22 #189
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_145214539
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga mijn iPhone 4S verkopen en dacht dat ik met "Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Wis alle inhoud en instellingen" genoeg had gedaan. Maar ik lees nu dat ik eerst iCloud had moeten uitloggen etc. Dat heb ik dus niet gedaan, maar de telefoon kan ik niet meer configureren omdat ik geen passende SIM-kaart heb. Tips?
iCloud lijkt me (mede)afhankelijk van je apple ID, toch?
Nothing lasts forever but the certainty of change
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:12:33 #190
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_145214844
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga mijn iPhone 4S verkopen en dacht dat ik met "Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Wis alle inhoud en instellingen" genoeg had gedaan. Maar ik lees nu dat ik eerst iCloud had moeten uitloggen etc. Dat heb ik dus niet gedaan, maar de telefoon kan ik niet meer configureren omdat ik geen passende SIM-kaart heb. Tips?
Heb je een simkaart nodig om je telefoon te configureren?

En nee je hoeft iCloud niet uit te loggen. Waar lees je dat?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:13:20 #191
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145214863
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 13:40 schreef Black-Death het volgende:
Ik ga mijn iPhone 4S verkopen en dacht dat ik met "Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Wis alle inhoud en instellingen" genoeg had gedaan. Maar ik lees nu dat ik eerst iCloud had moeten uitloggen etc. Dat heb ik dus niet gedaan, maar de telefoon kan ik niet meer configureren omdat ik geen passende SIM-kaart heb. Tips?
Via iCloud.com kun je ook op afstand icloud van je toestel halen
pi_145215467
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb je een simkaart nodig om je telefoon te configureren?
Om hem te activeren wel ja.
pi_145216045
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:13 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Via iCloud.com kun je ook op afstand icloud van je toestel halen
Hoe precies?
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:12 schreef TC03 het volgende:

[..]

Heb je een simkaart nodig om je telefoon te configureren?

En nee je hoeft iCloud niet uit te loggen. Waar lees je dat?
Her en der op internet, dat je zaken als Find My iPhone moet uitzetten voordat je het toestel doorverkoopt. En ook iCloud uitloggen..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 5 oktober 2014 @ 14:55:20 #194
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145216386
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:46 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Hoe precies?

iCloud => Find my iPhone => Wis iPhone

Of lees hier even voor uitgebreider: http://support.apple.com/kb/PH2702?viewlocale=en_US&locale=en_US
pi_145216462
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:55 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

iCloud => Find my iPhone => Wis iPhone
Daar staan alleen mijn nieuwe iPhone 6 en mijn iPad. Mag ik hieruit concluderen dat mijn 4S voldoende gereset is?

Niet dat de nieuwe gebruiker verplicht wordt in te loggen met mijn Apple ID. Dat is wat ik wil voorkomen. De nieuwe kopen moet volledig "nieuwe" iPhone krijgen zonder software-matige gebruikerssporen.

Thnx voor de link :)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_145217200
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Daar staan alleen mijn nieuwe iPhone 6 en mijn iPad. Mag ik hieruit concluderen dat mijn 4S voldoende gereset is?

Niet dat de nieuwe gebruiker verplicht wordt in te loggen met mijn Apple ID. Dat is wat ik wil voorkomen. De nieuwe kopen moet volledig "nieuwe" iPhone krijgen zonder software-matige gebruikerssporen.

Thnx voor de link :)
Hier kun je ook checken of de activeringslock er nog op zit of niet: https://www.icloud.com/activationlock/
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:21:40 #197
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145217335
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 14:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Daar staan alleen mijn nieuwe iPhone 6 en mijn iPad. Mag ik hieruit concluderen dat mijn 4S voldoende gereset is?

Niet dat de nieuwe gebruiker verplicht wordt in te loggen met mijn Apple ID. Dat is wat ik wil voorkomen. De nieuwe kopen moet volledig "nieuwe" iPhone krijgen zonder software-matige gebruikerssporen.

Thnx voor de link :)
Je zou voor de zekerheid kunnen proberen de iPhone te activeren zonder in te loggen met een Apple ID. Dan weet je het zeker :)
pi_145217362
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:21 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je zou voor de zekerheid kunnen proberen de iPhone te activeren zonder in te loggen met een Apple ID. Dan weet je het zeker :)
Dat lukt dus niet want ik heb geen passende SIM meer ;)

quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:17 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Hier kun je ook checken of de activeringslock er nog op zit of niet: https://www.icloud.com/activationlock/
Bedankt voor je link. De activation lock is off, zegt ie. Mooi zo. Dank allen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 5 oktober 2014 @ 15:23:54 #199
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145217398
Sorry, had ik overheen gelezen. Maar zo te zien is het allemaal gelukt :)

Ik ben erg geïntrigeerd door de 60mm Moment lens. Deze is al te bestellen met een iPhone 6(+) mount voor $99. Een stuk duurder dan de olloclip, maar die is er nog niet voor mijn toestel. Het design spreekt mij erg aan en 60mm is mooi voor leuke portretten.

pi_145217498
iPhone 6 64 GB (Silver) gisteren met de post binnengekomen.

Een verademing.... _O_
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_145217608
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:11 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

werkt dat nog met 8.0.2?
Ja dat werkt. Je hebt ook SNES, NES emulators (en Movie Box, Torrent App).
DolphinScreensaver.exe
pi_145218335
http://store.apple.com/nl(...)321f62b8ffa774a8caba

Is dit nou echt alleen de lichtnet-usb-converter of zit er ook een kabeltje bij? Want anders moet je die dus ook nog los kopen voor 19.99 :')

Terwijl dit (http://www.bol.com/nl/p/a(...)el/9200000012080717/) toch ook een officiele oplader is?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_145218791
Hoi, wie heeft een iPhone besteld via de website van Apple en kan de bestelling nu niet meer zien?
pi_145219246
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 11:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi, even een vraagje... Ik had gisteren een foto genomen met mijn 5s en even later weer verwijderd (ook in de onlangs verwijderde foto's), maar nu blijft die foto in de miniatuurweergave linksonder nog steeds staan. Dit gebeurt wel vaker, maar wanneer ik daarna nog een foto neem, gaat de eerste foto weg. Nu komt de eerst genomen foto echter steeds terug in de miniatuurweergave nadat ik later genomen foto's ook heb gewist.

Klinkt dit voor jullie als een bug of kun je ergens de cache van de camera legen ofzo zodat het weggaat? Onlangs verwijderde foto's leegmaken heb ik al geprobeerd.
Het is natuurlijk geen ramp, maar gewoon stom dat een foto die ik niet eens meer in mijn album heb nog steeds in de miniatuurweergave staat.
Niemand?
pi_145219754
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:07 schreef pleegkoos het volgende:
Hoi, wie heeft een iPhone besteld via de website van Apple en kan de bestelling nu niet meer zien?
Bekend probleem.
DolphinScreensaver.exe
pi_145223618
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 16:33 schreef lDDQD het volgende:

[..]

Bekend probleem.
Thanks! Inmiddels komt het prutje alweer in beeld.
Schrok me lens, zit een week te wachten tot een verzendbevestiging, alles foetsie. Maar, eind goed, al goed...
  zondag 5 oktober 2014 @ 18:58:34 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145226561
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef Black-Death het volgende:
http://store.apple.com/nl(...)321f62b8ffa774a8caba

Is dit nou echt alleen de lichtnet-usb-converter of zit er ook een kabeltje bij? Want anders moet je die dus ook nog los kopen voor 19.99 :')

Terwijl dit (http://www.bol.com/nl/p/a(...)el/9200000012080717/) toch ook een officiele oplader is?
Ja dat is los.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_145227328
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 12:29 schreef Black-Death het volgende:
Exchange werkt weer direct na update naar 8.0.2. :)
Hier werkte het nog steeds niet, ik dacht slim te zijn en even het account opnieuw toe te voegen, alles weg :') Maar heb nu bijna alles weer terug, op een paar onlangs toegevoegde nummers na.
pi_145237489
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef Black-Death het volgende:
http://store.apple.com/nl(...)321f62b8ffa774a8caba

Is dit nou echt alleen de lichtnet-usb-converter of zit er ook een kabeltje bij? Want anders moet je die dus ook nog los kopen voor 19.99 :')

Terwijl dit (http://www.bol.com/nl/p/a(...)el/9200000012080717/) toch ook een officiele oplader is?
Lol... mag dit zomaar?

Jouw Bol.com link heeft een affiliate-ID waardoor jij kan verdienen aan mensen die op deze link klikken....Wel goed onopgemerkt gedaan hoor.... |:(
pi_145237579
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:21 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Lol... mag dit zomaar? Jouw Bol.com link heeft een affiliate-ID waardoor jij kan verdienen aan mensen die op deze link klikken....
Ha, dat gaat vanzelf. Is voor de beurs van Danny.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_145237652
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:23 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Ha, dat gaat vanzelf. Is voor de beurs van Danny.
Ahá, alsof Fok al niet genoeg voor 'm heeft opgeleverd :D

Ik neem mijn reactie terug, excusez moi
pi_145238251
Er zijn best veel backcover voor iPhone, maar wat is echt het voordeel van de backcover? Hij kan iPhone beschermen tegen vallen en stoten maar kan hij ook het breekbare scherm goed beschermen?
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:39:50 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145238320
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef daniela_007 het volgende:
Er zijn best veel backcover voor iPhone, maar wat is echt het voordeel van de backcover? Hij kan iPhone beschermen tegen vallen en stoten maar kan hij ook het breekbare scherm goed beschermen?
Beetje, je randen zijn sterker, maar je moet je mobiel gewoon in je handen houden, ik snap niets van mensen met een gebroken scherm, ik zit aan mobiel 17, allemaal liggen ze werkend in een la.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 23:09:44 #214
18653 crew  D.
pi_145239753
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Beetje, je randen zijn sterker, maar je moet je mobiel gewoon in je handen houden, ik snap niets van mensen met een gebroken scherm, ik zit aan mobiel 17, allemaal liggen ze werkend in een la.
Mijn reactie op deze post heb ik al 3 keer herschreven, dus ik houd het maar op de samenvatting: 17 :')
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:12:30 #215
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145239847
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:09 schreef D. het volgende:

[..]

Mijn reactie op deze post heb ik al 3 keer herschreven, dus ik houd het maar op de samenvatting: 17 :')
Wat is daar zo raar aan precies? Ik heb al zeker sinds 2000 een prive- en een werkmobiel, waarschijnlijk al langer.
Dit was mijn eerste : http://www.gsmarena.com/samsung_sgh_600-49.php

En het zijn er veel meer dan 17 hoor, maar 17 die ik echt lang heb gebruikt op dagelijkse basis, ik heb er nog tientallen gehad voor de test, lol, modding etc. Er liggen er minstens 35 in een la hier.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 23:17:36 #216
18653 crew  D.
pi_145240026
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is daar zo raar aan precies? Ik heb al zeker sinds 2000 een prive- en een werkmobiel, waarschijnlijk al langer.
Ik heb al vanaf '96 een mobiel, maar ben nu aan nr.6

Of werk je toevallig in de telefonie?
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 23:18:09 #217
18653 crew  D.
pi_145240047
En waarom in een la gooien ipv er een paar honderd euro voor te vangen?
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:18:56 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145240076
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef D. het volgende:

[..]

Ik heb al vanaf '96 een mobiel, maar ben nu aan nr.6

Of werk je toevallig in de telefonie?
Nee, ICT. En ik wil gewoon altijd het nieuwste als het kan. En dan nog, het gaat erom dat ik nog nooit een mobiel heb gesloopt omdat ik geen butterfingers heb.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:19:19 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145240092
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:18 schreef D. het volgende:
En waarom in een la gooien ipv er een paar honderd euro voor te vangen?
Omdat ik altijd denk, ik kan er nog wel iemand blij mee maken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 5 oktober 2014 @ 23:19:58 #220
18653 crew  D.
pi_145240122
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat ik altijd denk, ik kan er nog wel iemand blij mee maken.
De koper op bijv. Marktplaats :Y

Maar die heeft er weinig aan als ze in de la blijven liggen :P
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:20:41 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145240157
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:19 schreef D. het volgende:

[..]

De koper op bijv. Marktplaats :Y

Maar die heeft er weinig aan als ze in de la blijven liggen :P
Kan, en ik heb er ook wel eens een verkocht hoor, maar krijg soms ook wel weer eens een afdanker, vind jij leuk om mee te kutten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:18:24 #222
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145245443
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap niets van mensen met een gebroken scherm
In mijn geval viel ie uit een deel van mijn jas waarvan ik dacht dat die volledig doorgestikt was.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:21:18 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145245492
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 15:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sorry, had ik overheen gelezen. Maar zo te zien is het allemaal gelukt :)

Ik ben erg geïntrigeerd door de 60mm Moment lens. Deze is al te bestellen met een iPhone 6(+) mount voor $99. Een stuk duurder dan de olloclip, maar die is er nog niet voor mijn toestel. Het design spreekt mij erg aan en 60mm is mooi voor leuke portretten.

[ afbeelding ]
Als het groot en lomp mag zijn pak ik mijn 50D wel.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 oktober 2014 @ 09:50:55 #224
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145246105
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als het groot en lomp mag zijn pak ik mijn 50D wel.
Groot en lomp is wel erg overdreven voor een lensje dat in je broekzak past.
  maandag 6 oktober 2014 @ 10:09:21 #225
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_145246539
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 00:15 schreef elcastel het volgende:

[..]

Verkopen ze die in Nederland, of heb je die via eBay gekocht ? Niet goedkoop, maar ziet er mooi uit.
via de site zelf, hebben een goed functionerende webshop...niet goedkoop maar minder duur dan die van onze vrienden van apple zelf.
pi_145246726
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:21 schreef Fosfolipide het volgende:

[..]

Lol... mag dit zomaar?

Jouw Bol.com link heeft een affiliate-ID waardoor jij kan verdienen aan mensen die op deze link klikken....Wel goed onopgemerkt gedaan hoor.... |:(
whut? I know nothing.. Hoe kan ik daarmee geld verdienen? Was echt onbewust, ik kopieerde gewoon de link uit de adresbalk. Zal wel zijn geweest omdat ik was ingelogd?

Anyway, vraag blijft staan ;)

Edit: overigens kost het artikel nu 28 euro, gisteren nog 15 :{
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 oktober 2014 @ 10:19:47 #227
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145246793
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:16 schreef Black-Death het volgende:

[..]

whut? I know nothing.. Hoe kan ik daarmee geld verdienen? Was echt onbewust, ik kopieerde gewoon de link uit de adresbalk. Zal wel zijn geweest omdat ik was ingelogd?

Anyway, vraag blijft staan ;)

Edit: overigens kost het artikel nu 28 euro, gisteren nog 15 :{
Dat gaat automatisch, dat linkje.
pi_145246826
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:19 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat gaat automatisch, dat linkje.
Oke ;)

Maar dit artikel op de Apple webshop (zonder dat ik geld wil verdienen :P) http://store.apple.com/nl(...)fa8c2526fe258b8d21b5

Is dat nou alleen de convertor of ook met kabeltje?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 oktober 2014 @ 10:23:23 #229
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145246865
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:21 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Oke ;)

Maar dit artikel op de Apple webshop (zonder dat ik geld wil verdienen :P) http://store.apple.com/nl(...)fa8c2526fe258b8d21b5

Is dat nou alleen de convertor of ook met kabeltje?
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja dat is los.
Alleen de convertor dus
pi_145246929
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 10:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

[..]

Alleen de convertor dus
Ah gemist. Thnx.

Afzetters :')
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:13:54 #231
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145247911
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:50 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Groot en lomp is wel erg overdreven voor een lensje dat in je broekzak past.
Eh, nee. Magoed, dit ga je toch niet snappen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_145248297
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat is daar zo raar aan precies? Ik heb al zeker sinds 2000 een prive- en een werkmobiel, waarschijnlijk al langer.
Dit was mijn eerste : http://www.gsmarena.com/samsung_sgh_600-49.php

En het zijn er veel meer dan 17 hoor, maar 17 die ik echt lang heb gebruikt op dagelijkse basis, ik heb er nog tientallen gehad voor de test, lol, modding etc. Er liggen er minstens 35 in een la hier.

En je hebt er nog nooit 1 laten stuiteren? Dat geloof ik 100% zeker niet.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:17:07 #233
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_145249645
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_145249686
quote:
:')
Pls wat moet je met die zooi?
pi_145249716
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:20 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

:')
Pls wat moet je met die zooi?
Zou Samsung er iets mee kunnen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 oktober 2014 @ 12:22:13 #237
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145249745
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)uit_hun_hoofd__.html

Het wordt steeds kanslozer al die #gate onzin. :') :') :')
Telegraaf :').
pi_145249839
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)uit_hun_hoofd__.html

Het wordt steeds kanslozer al die #gate onzin. :') :') :')


:D
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:27:32 #239
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145249863
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eh, nee. Magoed, dit ga je toch niet snappen.
Ik snap heel goed dat het een dooddoener is van iemand die graag de purist uithangt en om die reden alleen in uitersten kan denken. Ik heb een prima dedicated camera, maar maak alsnog meer foto's met mijn toestel. Dan is de extra brandpuntsafstand leuk om mee te spelen, zeker als de kwaliteit goed is.
  Moderator maandag 6 oktober 2014 @ 12:27:35 #240
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_145249865
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Telegraaf :').
haten op Telegraaf :')
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:29:07 #241
102912 crv
Screwed up
pi_145249907
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)uit_hun_hoofd__.html

Het wordt steeds kanslozer al die #gate onzin. :') :') :')
echt :')
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:26:33 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145251613
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:27 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik snap heel goed dat het een dooddoener is van iemand die graag de purist uithangt en om die reden alleen in uitersten kan denken. Ik heb een prima dedicated camera, maar maak alsnog meer foto's met mijn toestel. Dan is de extra brandpuntsafstand leuk om mee te spelen, zeker als de kwaliteit goed is.
Mjah, extra shit meenemen doet dan je mobiel als camera toch wel de das om in mijn ogen ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:18:45 #243
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145253209
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mjah, extra shit meenemen doet dan je mobiel als camera toch wel de das om in mijn ogen ;)
Ik kan die redenering ergens wel begrijpen. Echter, nu de camera's in smartphones steeds beter en veelzijdiger worden, bieden zij meer ruimte voor creativiteit. En waar anderen een GorillaPod, tripod of mount voor hun smartphone gebruiken, vind ik een 60mm lensje wel wat hebben. Ik heb ook een tijdje een olloclip gehad, was ook erg leuk speelgoed om net wat meer uit je camera te halen.
pi_145254346
Splack, hoe bevalt de 6 Plus? De 5s lijkt opeens enorm klein na het gebruiken van de 6 Plus. Apps mogen wat mij betreft wel sneller een update krijgen maar voor de rest top toestel. Ik ben er wel extra voorzichtig mee; een vriend heeft zijn toestel terug moeten sturen vanwege een buiging en hoewel ik dat hele Bendgate gebeuren overdreven vind, ben ik wel extra oplettend merk ik.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_145255984
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Splack, hoe bevalt de 6 Plus? De 5s lijkt opeens enorm klein na het gebruiken van de 6 Plus. Apps mogen wat mij betreft wel sneller een update krijgen maar voor de rest top toestel. Ik ben er wel extra voorzichtig mee; een vriend heeft zijn toestel terug moeten sturen vanwege een buiging en hoewel ik dat hele Bendgate gebeuren overdreven vind, ben ik wel extra oplettend merk ik.
Die buigingen vallen toch wel mee als je het in een hoesje stopt, niet?

Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en daarmee dan gaan zitten :') _O- Dan vraag je er gewoon om.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 6 oktober 2014 @ 15:39:34 #246
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_145256137
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en daarmee dan gaan zitten :') _O- Dan vraag je er gewoon om.
Dit. Snap niet dat men dat überhaupt doet, of het nou een iPhone 6 is of niet.
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:44:11 #247
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145256318
Hmmm. Net mijn reservekopie terug gezet bij het installeren van mijn nieuwe iPhone 6. Alleen zijn al mijn apps weg.... Iemand een idee hoe ik ze terug kan halen?
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:44:50 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145256336
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:44 schreef Sunri5e het volgende:
Hmmm. Net mijn reservekopie terug gezet bij het installeren van mijn nieuwe iPhone 6. Alleen zijn al mijn apps weg.... Iemand een idee hoe ik ze terug kan halen?
Appstore, purchased?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:45:20 #249
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145256355
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Appstore, purchased?
Thnx.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:00:55 #250
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145256956
Valt me op dat apps zoals Facebook en Whatsapp nog niet geoptimaliseerd zijn voor het formaat scherm van de iPhone 6.
pi_145257089
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:00 schreef Sunri5e het volgende:
Valt me op dat apps zoals Facebook en Whatsapp nog niet geoptimaliseerd zijn voor het formaat scherm van de iPhone 6.
Inderdaad. Erg weinig apps nog maar volgens mij. Jammer, maar nog ff wachten dus..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:06:38 #252
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145257161
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik kan die redenering ergens wel begrijpen. Echter, nu de camera's in smartphones steeds beter en veelzijdiger worden, bieden zij meer ruimte voor creativiteit. En waar anderen een GorillaPod, tripod of mount voor hun smartphone gebruiken, vind ik een 60mm lensje wel wat hebben. Ik heb ook een tijdje een olloclip gehad, was ook erg leuk speelgoed om net wat meer uit je camera te halen.
Al met al heb ik daar dus een camera voor en is de iPhone vooral voor de hap-snap-fotografie. Goed en wel, maar nog geen vervanging.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_145257679
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Die buigingen vallen toch wel mee als je het in een hoesje stopt, niet?

Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en daarmee dan gaan zitten :') _O- Dan vraag je er gewoon om.
Mwah, hij heeft hem nooit in zijn achterzak gehad (dat is inderdaad sowieso raar wat mij betreft).
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:23:48 #254
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_145257836
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Mwah, hij heeft hem nooit in zijn achterzak gehad (dat is inderdaad sowieso raar wat mij betreft).
Ik snap dat ook nooit, maar ken er genoeg die dat doen. Bij mij zou er dan binnen no-time een barst in het scherm zitten. :')
pi_145257933
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:23 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Ik snap dat ook nooit, maar ken er genoeg die dat doen. Bij mij zou er dan binnen no-time een barst in het scherm zitten. :')
Kontzak doen toch veelal vrouwen? Ik snap niet echt waarom, maar hey, wie ben ik
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:27:59 #256
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_145258007
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Kontzak doen toch veelal vrouwen? Ik snap niet echt waarom, maar hey, wie ben ik
Omdat vrouwen gewoon enorm dom zijn op dat gebied, 90% van de defecte mobiele telefoons op mijn werk is van vrouwen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 oktober 2014 @ 16:29:13 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145258054
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Kontzak doen toch veelal vrouwen? Ik snap niet echt waarom, maar hey, wie ben ik
Kun je m beter in je BH stoppen.


mits die groot genoeg is
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145258177
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat vrouwen gewoon enorm dom zijn op dat gebied, 90% van de defecte mobiele telefoons op mijn werk is van vrouwen :').
Sowieso vraag je er dan toch om dat ie gejat wordt als ie half uit je kontzak steekt?

quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

Kun je m beter in je BH stoppen.

mits die groot genoeg is
Naah, vind ik ook niets, dan maar liever in mn tas gooien en terugbellen omdat ik te lang moet zoeken :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:32:43 #259
405222 Ataturko
Mussie Kemal
pi_145258180
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

Kun je m beter in je BH stoppen.

mits die groot genoeg is
is die van jouw groot genoeg
pics om het te visualiseren thx
pi_145259640
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:26 schreef Heroinjunk het volgende:

[..]

Kontzak doen toch veelal vrouwen? Ik snap niet echt waarom, maar hey, wie ben ik
Ik ken geen enkele vrouw die haar mobiel in haar kontzak doet. Veel vrouwen hebben niet eens een kontzak in hun broek of ze dragen jurken of rokjes.
pi_145260141
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ken geen enkele vrouw die haar mobiel in haar kontzak doet. Veel vrouwen hebben niet eens een kontzak in hun broek of ze dragen jurken of rokjes.
Ga maar eens in de stad rondlopen :')
pi_145263172
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:09 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ken geen enkele vrouw die haar mobiel in haar kontzak doet. Veel vrouwen hebben niet eens een kontzak in hun broek of ze dragen jurken of rokjes.
Ik zie dat vaak genoeg
pi_145267342
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:22 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ga maar eens in de stad rondlopen :')
Welkom op FOK!.
sig verwijderd door FA
pi_145268130
Ik heb grote problemen met mijn Iphone 5S op 8.0.2. Na de update viel mij ooghoek elke keer al op de signaalbolletjes, thuis heeft hij de ene keer 1 bolletjes dan weer 5 het golft heen en weer. Afijn, ik dacht zolang ik maar kan bellen/internetten etc. Van de week ineens "geen service" , ik dacht het kan een keer, ging daarna weer prima. Gisteren echter "geen simkaart" enige wat hielp was herstellen met Itunes. Ik heb nu een nieuwe simkaart maar het probleem doet zich nog voor. Ik zit nu binnen en signaalsterkte golft heen en weer wat ook mijn accu leegtrekt. Dixons zegt: je kan wachten op ios 8.1, hem schoon installeren zonder icloud kopie terug te zetten(heb ik gedaan, zelfde resultaat) en anders op sturen. Hij zei dat als hij bij Apple op dat moment wel goed bereik heeft dat je 100 euro armer bent. Wat is jullie mening? Ik ben een beetje klaar met Apple / iOS 8..
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:35:29 #265
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_145269048
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Die buigingen vallen toch wel mee als je het in een hoesje stopt, niet?

Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en daarmee dan gaan zitten :') _O- Dan vraag je er gewoon om.
Vraag ik mij ook af. Een hardcase moet toch voldoende zijn om het toestel minder gevoelig te maken voor buiging?
pi_145269992
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:22 schreef davedavy het volgende:

[..]

Ga maar eens in de stad rondlopen :')
Zie ik ze ook niet hoor. Ze hebben hem allemaal in hun tas zitten.
  maandag 6 oktober 2014 @ 20:57:53 #267
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_145270027
M'n ma heeft een iPhone 4 en krijgt de 8.0.2 update aangeboden. Die is toch alleen voor 4S en nieuwer?
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_145270315
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 20:57 schreef Champy het volgende:
M'n ma heeft een iPhone 4 en krijgt de 8.0.2 update aangeboden. Die is toch alleen voor 4S en nieuwer?
Ja, niet voor de 4. Weet ze zeker dat het een 4 is en geen 4s?
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:25:55 #269
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_145271535
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ja, niet voor de 4. Weet ze zeker dat het een 4 is en geen 4s?
Serienummer ff gecheckt, is idd toch een 4S, terwijl ze toch echt een 4 zou hebben gekocht volgens de papieren
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  maandag 6 oktober 2014 @ 21:36:59 #270
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_145272162
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:25 schreef Champy het volgende:

[..]

Serienummer ff gecheckt, is idd toch een 4S, terwijl ze toch echt een 4 zou hebben gekocht volgens de papieren
Lekker updaten dan. En vooral niet klagen.
pi_145273923
Standby: 3 days, 12 hours, usage: 10 hours, 22 minuten en stil going strong. Ik hou van de nieuwe accu in de iphone 6 _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 6 oktober 2014 @ 22:04:45 #272
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_145274021
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Standby: 3 days, 12 hours, usage: 10 hours, 22 minuten en stil going strong. Ik hou van de nieuwe accu in de iphone 6 _O_
Kan je die usage hours specificeren (texting, bellen, muziek etc)? Want dit is wel extreem lang zeg.
pi_145274662
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:03 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Standby: 3 days, 12 hours, usage: 10 hours, 22 minuten en stil going strong. Ik hou van de nieuwe accu in de iphone 6 _O_
^O^
pi_145280424
quote:
11s.gif Op maandag 6 oktober 2014 22:04 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Kan je die usage hours specificeren (texting, bellen, muziek etc)? Want dit is wel extreem lang zeg.
Ik kan t wel voor je: nauwelijks gebruikt en constant 3G uitzetten e.d, of tof doen met neppe stats.
pi_145281136
Ik heb hem bij veel gebruik alsnog bijna leeg 's avonds hoor. Maar het is wel een stuk beter dan mijn 4, die ik 2-3 per dag moest opladen op het einde :+
pi_145282517
Als je volle telefoon gewoon lang aan de stroom hangt zijn dat soort stats niet onmogelijk. ;)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:30:35 #277
102912 crv
Screwed up
pi_145284255
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 21:36 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Lekker updaten dan. En vooral niet klagen.
nou, in de applestore hier in Basel had men mij toch vooral afgeraden mijn 4s te upgraden....
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_145284528
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:30 schreef crv het volgende:

[..]

nou, in de applestore hier in Basel had men mij toch vooral afgeraden mijn 4s te upgraden....
If it isn't broke, don't fix it.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:54:24 #279
102912 crv
Screwed up
pi_145284563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:52 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]

If it isn't broke, don't fix it.
klinkt misschien dom, maar zo denk ik er wel over. precies zo met de 6+, ik weet al dat ik hem wil. maar ik wilde wachtenop 8.1 en tot er wat meer apps zijn Ik bestel hem dus binnenkort wel als 8.1 uit is :+
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 08:58:54 #280
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_145284645
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:54 schreef crv het volgende:

[..]

klinkt misschien dom, maar zo denk ik er wel over. precies zo met de 6+, ik weet al dat ik hem wil. maar ik wilde wachtenop 8.1 en tot er wat meer apps zijn Ik bestel hem dus binnenkort wel als 8.1 uit is :+
Die komt waarschijnlijk 20 oktober.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:02:03 #281
102912 crv
Screwed up
pi_145284702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:58 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Die komt waarschijnlijk 20 oktober.
:Y dat had ik gelezen dus even wachten en dan weten we of die wat stabiliteit brengt
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_145284779
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:54 schreef crv het volgende:

[..]

klinkt misschien dom, maar zo denk ik er wel over. precies zo met de 6+, ik weet al dat ik hem wil. maar ik wilde wachtenop 8.1 en tot er wat meer apps zijn Ik bestel hem dus binnenkort wel als 8.1 uit is :+
Ooh, ik zat aan de software te denken met 'upgraden' :+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:11:23 #283
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_145284853
Bah, Vodafone heeft nu aangegeven dat ze pas medio november mijn iPhone 6 64GB SG kunnen leveren. De verschillende webshops lijken 'm ook niet meer op voorraad te hebben, dus maar afwachten tot november...

Oeps... blijkt dat ik de verkeerde besteldatum in m'n hoofd had en dat mijn toestel gewoon volgende week geleverd wordt! Lekker handig :P

[ Bericht 39% gewijzigd door Chevalric op 07-10-2014 13:17:21 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:52:00 #284
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_145285724
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:11 schreef Chevalric het volgende:
Bah, Vodafone heeft nu aangegeven dat ze pas medio november mijn iPhone 6 64GB SG kunnen leveren. De verschillende webshops lijken 'm ook niet meer op voorraad te hebben, dus maar afwachten tot november...
lol. Ik liep bij de release random een winkeltje in en ik vroeg of ze 'm hadden, and guess what.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:50:28 #286
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145286951
Voor de mensen die nog een iPhone 6 of 6 plus in zilver,goud, zwart (in 16GB, 64GB of 128GB) zoeken, alles weer leverbaar in Amsterdam. Snel bij zijn voorraad meestal in 20 minuten weg.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:57:23 #287
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145287176
Mijn iPhone 6 Plus 64GB in space grey ga ik toch maar omruilen voor 128GB. Moet je nu icloud uitschakelen voordat je het omruilt?
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:59:35 #288
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_145287248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn iPhone 6 Plus 64GB in space grey ga ik toch maar omruilen voor 128GB. Moet je nu icloud uitschakelen voordat je het omruilt?
Check http://support.apple.com/kb/ht5661?viewlocale=nl_NL
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:00:23 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145287274
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Mijn iPhone 6 Plus 64GB in space grey ga ik toch maar omruilen voor 128GB. Moet je nu icloud uitschakelen voordat je het omruilt?
Ja. http://support.apple.com/kb/HT1438?viewlocale=nl_NL
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:00:30 #290
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145287278
quote:
Ah oke. Het ging mij met name om iCloud find dat niet uit te schakelen is (vast wel door Apple zelf). Maar toch maar voor de zekerheid uitgedaan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:07:45 #291
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145287548
Hoe werkt dat omruilen? Kun je gewoon je iPhone inleveren en bijbetalen voor eentje met meer geheugen? Wat zijn de voorwaarden daaraan?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:08:47 #292
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145287588
Inleveren en verschil bijbetalen. That's it.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:09:27 #293
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145287613
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:08 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Inleveren en verschil bijbetalen. That's it.
Ook als je je toestel gebruikt hebt?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:09:54 #294
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_145287631
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:09 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ook als je je toestel gebruikt hebt?
Ja. Binnen 14 dagen vanaf het moment van aankoop.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:21:34 #295
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145288025
Hmm dan is het wel heel verleidelijk om een 128GB te scoren.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:48:55 #296
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145288953
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Splack, hoe bevalt de 6 Plus? De 5s lijkt opeens enorm klein na het gebruiken van de 6 Plus. Apps mogen wat mij betreft wel sneller een update krijgen maar voor de rest top toestel. Ik ben er wel extra voorzichtig mee; een vriend heeft zijn toestel terug moeten sturen vanwege een buiging en hoewel ik dat hele Bendgate gebeuren overdreven vind, ben ik wel extra oplettend merk ik.
De 6 plus bevalt mij met de dag beter. Ik vind het opmerkelijk hoe snel je aan het formaat van het scherm went. Ik vind het toestel nog steeds gigantisch en iets te groot om comfortabel als mobiel constant in je zak te hebben, maar alle voordelen van het grotere scherm compenseren dat ruimschoots. Ik ben het wel met je eens dat de apps sneller updates mogen krijgen. Omdat veel apps nu gewoon uitvergroot worden, zit je met wisselende formaten in je toetsenborden, waardoor typen totaal niet intuïtief meer is. En het ziet er gewoon debiel uit. Maar dat is meer een irritatie rond applicaties die nog geüpdatet moeten worden. Sonic en Rayman zijn bijna onspeelbaar.

Daarnaast is het gewoon een bizar goede smartphone. Prachtig scherm, erg fijne en veelzijdige camera en de accu is echt fantastisch vergeleken met de 5S. iOS 8 biedt ook een aantal leuke features, maar ik heb wel het idee dat het de meest buggy update is die ik heb meegemaakt. Of het zijn toevallig bugs die ik in mijn gebruik tegen kom, waardoor ze meer opvallen. Mail binnenhalen loopt bij mij af en toe vast, waardoor een reset nodig is, het scherm draaien duurt langer dan ik gewend ben en bij het openen van sommige applicaties (die nog niet geüpdatet zijn), kijk ik soms een seconde of 2-3 tegen een zwart scherm aan voordat er wat gebeurt.

Oh, en de Photos-applicatie is flink verbeterd, maar niet steeds niet goed genoeg.

MovieBox op de iPhone 6+ _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Splackavellie02 op 07-10-2014 12:56:25 ]
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:14:06 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_145291221
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:20:14 #298
102912 crv
Screwed up
pi_145291425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:07 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe werkt dat omruilen? Kun je gewoon je iPhone inleveren en bijbetalen voor eentje met meer geheugen? Wat zijn de voorwaarden daaraan?
heb je nu al tekort ?
wat flikker je er allemaal op dan?
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:28:32 #299
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145291712
quote:
Die Aquatik ziet er wel slick uit! Jammer dat hij er niet voor de plus is.

quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:20 schreef crv het volgende:

[..]

heb je nu al tekort ?
wat flikker je er allemaal op dan?
Hij is nog niet vol. Maar met 32 video's, 1412 foto's, 128 applicaties, 473 nummers en drie audioboeken heb ik nog 5,4GB vrije ruimte over.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:32:50 #300
102912 crv
Screwed up
pi_145291853
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
l slick uit! Jammer dat
jemig, gebruik je het als backup medium ? _O-
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:38:42 #301
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_145292030
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef crv het volgende:

[..]

jemig, gebruik je het als backup medium ? _O-
Nee, ik gebruik hem gewoon veel. Ik heb nog een 128GB iPad Air met series die niet op mijn laptop of iPhone staan en waarop ik andere applicaties gebruik dan op mijn iPhone.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')