Bekend probleem.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:07 schreef pleegkoos het volgende:
Hoi, wie heeft een iPhone besteld via de website van Apple en kan de bestelling nu niet meer zien?
Thanks! Inmiddels komt het prutje alweer in beeld.quote:
Ja dat is los.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef Black-Death het volgende:
http://store.apple.com/nl(...)321f62b8ffa774a8caba
Is dit nou echt alleen de lichtnet-usb-converter of zit er ook een kabeltje bij? Want anders moet je die dus ook nog los kopen voor 19.99
Terwijl dit (http://www.bol.com/nl/p/a(...)el/9200000012080717/) toch ook een officiele oplader is?
Hier werkte het nog steeds niet, ik dacht slim te zijn en even het account opnieuw toe te voegen, alles wegquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:29 schreef Black-Death het volgende:
Exchange werkt weer direct na update naar 8.0.2.
Lol... mag dit zomaar?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:51 schreef Black-Death het volgende:
http://store.apple.com/nl(...)321f62b8ffa774a8caba
Is dit nou echt alleen de lichtnet-usb-converter of zit er ook een kabeltje bij? Want anders moet je die dus ook nog los kopen voor 19.99
Terwijl dit (http://www.bol.com/nl/p/a(...)el/9200000012080717/) toch ook een officiele oplader is?
Ha, dat gaat vanzelf. Is voor de beurs van Danny.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:21 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Lol... mag dit zomaar? Jouw Bol.com link heeft een affiliate-ID waardoor jij kan verdienen aan mensen die op deze link klikken....
Ahá, alsof Fok al niet genoeg voor 'm heeft opgeleverdquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:23 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ha, dat gaat vanzelf. Is voor de beurs van Danny.
Beetje, je randen zijn sterker, maar je moet je mobiel gewoon in je handen houden, ik snap niets van mensen met een gebroken scherm, ik zit aan mobiel 17, allemaal liggen ze werkend in een la.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:38 schreef daniela_007 het volgende:
Er zijn best veel backcover voor iPhone, maar wat is echt het voordeel van de backcover? Hij kan iPhone beschermen tegen vallen en stoten maar kan hij ook het breekbare scherm goed beschermen?
Mijn reactie op deze post heb ik al 3 keer herschreven, dus ik houd het maar op de samenvatting: 17quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje, je randen zijn sterker, maar je moet je mobiel gewoon in je handen houden, ik snap niets van mensen met een gebroken scherm, ik zit aan mobiel 17, allemaal liggen ze werkend in een la.
Wat is daar zo raar aan precies? Ik heb al zeker sinds 2000 een prive- en een werkmobiel, waarschijnlijk al langer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn reactie op deze post heb ik al 3 keer herschreven, dus ik houd het maar op de samenvatting: 17
Ik heb al vanaf '96 een mobiel, maar ben nu aan nr.6quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan precies? Ik heb al zeker sinds 2000 een prive- en een werkmobiel, waarschijnlijk al langer.
Nee, ICT. En ik wil gewoon altijd het nieuwste als het kan. En dan nog, het gaat erom dat ik nog nooit een mobiel heb gesloopt omdat ik geen butterfingers heb.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf '96 een mobiel, maar ben nu aan nr.6
Of werk je toevallig in de telefonie?
Omdat ik altijd denk, ik kan er nog wel iemand blij mee maken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:18 schreef D. het volgende:
En waarom in een la gooien ipv er een paar honderd euro voor te vangen?
De koper op bijv. Marktplaatsquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat ik altijd denk, ik kan er nog wel iemand blij mee maken.
Kan, en ik heb er ook wel eens een verkocht hoor, maar krijg soms ook wel weer eens een afdanker, vind jij leuk om mee te kutten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
De koper op bijv. Marktplaats
Maar die heeft er weinig aan als ze in de la blijven liggen
In mijn geval viel ie uit een deel van mijn jas waarvan ik dacht dat die volledig doorgestikt was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:39 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap niets van mensen met een gebroken scherm
Als het groot en lomp mag zijn pak ik mijn 50D wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sorry, had ik overheen gelezen. Maar zo te zien is het allemaal gelukt
Ik ben erg geïntrigeerd door de 60mm Moment lens. Deze is al te bestellen met een iPhone 6(+) mount voor $99. Een stuk duurder dan de olloclip, maar die is er nog niet voor mijn toestel. Het design spreekt mij erg aan en 60mm is mooi voor leuke portretten.
[ afbeelding ]
Groot en lomp is wel erg overdreven voor een lensje dat in je broekzak past.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als het groot en lomp mag zijn pak ik mijn 50D wel.
via de site zelf, hebben een goed functionerende webshop...niet goedkoop maar minder duur dan die van onze vrienden van apple zelf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:15 schreef elcastel het volgende:
[..]
Verkopen ze die in Nederland, of heb je die via eBay gekocht ? Niet goedkoop, maar ziet er mooi uit.
whut? I know nothing.. Hoe kan ik daarmee geld verdienen? Was echt onbewust, ik kopieerde gewoon de link uit de adresbalk. Zal wel zijn geweest omdat ik was ingelogd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:21 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Lol... mag dit zomaar?
Jouw Bol.com link heeft een affiliate-ID waardoor jij kan verdienen aan mensen die op deze link klikken....Wel goed onopgemerkt gedaan hoor....![]()
Dat gaat automatisch, dat linkje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
whut? I know nothing.. Hoe kan ik daarmee geld verdienen? Was echt onbewust, ik kopieerde gewoon de link uit de adresbalk. Zal wel zijn geweest omdat ik was ingelogd?
Anyway, vraag blijft staan
Edit: overigens kost het artikel nu 28 euro, gisteren nog 15
Okequote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oke
Maar dit artikel op de Apple webshop (zonder dat ik geld wil verdienen) http://store.apple.com/nl(...)fa8c2526fe258b8d21b5
Is dat nou alleen de convertor of ook met kabeltje?
Alleen de convertor dusquote:
Ah gemist. Thnx.quote:
Eh, nee. Magoed, dit ga je toch niet snappen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Groot en lomp is wel erg overdreven voor een lensje dat in je broekzak past.
En je hebt er nog nooit 1 laten stuiteren? Dat geloof ik 100% zeker niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is daar zo raar aan precies? Ik heb al zeker sinds 2000 een prive- en een werkmobiel, waarschijnlijk al langer.
Dit was mijn eerste : http://www.gsmarena.com/samsung_sgh_600-49.php
En het zijn er veel meer dan 17 hoor, maar 17 die ik echt lang heb gebruikt op dagelijkse basis, ik heb er nog tientallen gehad voor de test, lol, modding etc. Er liggen er minstens 35 in een la hier.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:18 schreef Black-Death het volgende:
http://www.ebay.com/itm/B(...)e-64gb-/171483815097?
Iemand geld over?
Zou Samsung er iets mee kunnen?quote:
Telegraafquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)uit_hun_hoofd__.html
Het wordt steeds kanslozer al die #gate onzin.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
![]()
Ik snap heel goed dat het een dooddoener is van iemand die graag de purist uithangt en om die reden alleen in uitersten kan denken. Ik heb een prima dedicated camera, maar maak alsnog meer foto's met mijn toestel. Dan is de extra brandpuntsafstand leuk om mee te spelen, zeker als de kwaliteit goed is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee. Magoed, dit ga je toch niet snappen.
haten op Telegraafquote:
echtquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef BigSmurf het volgende:
![]()
Mjah, extra shit meenemen doet dan je mobiel als camera toch wel de das om in mijn ogenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat het een dooddoener is van iemand die graag de purist uithangt en om die reden alleen in uitersten kan denken. Ik heb een prima dedicated camera, maar maak alsnog meer foto's met mijn toestel. Dan is de extra brandpuntsafstand leuk om mee te spelen, zeker als de kwaliteit goed is.
Ik kan die redenering ergens wel begrijpen. Echter, nu de camera's in smartphones steeds beter en veelzijdiger worden, bieden zij meer ruimte voor creativiteit. En waar anderen een GorillaPod, tripod of mount voor hun smartphone gebruiken, vind ik een 60mm lensje wel wat hebben. Ik heb ook een tijdje een olloclip gehad, was ook erg leuk speelgoed om net wat meer uit je camera te halen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, extra shit meenemen doet dan je mobiel als camera toch wel de das om in mijn ogen
Die buigingen vallen toch wel mee als je het in een hoesje stopt, niet?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:49 schreef Baghdaddy het volgende:
Splack, hoe bevalt de 6 Plus? De 5s lijkt opeens enorm klein na het gebruiken van de 6 Plus. Apps mogen wat mij betreft wel sneller een update krijgen maar voor de rest top toestel. Ik ben er wel extra voorzichtig mee; een vriend heeft zijn toestel terug moeten sturen vanwege een buiging en hoewel ik dat hele Bendgate gebeuren overdreven vind, ben ik wel extra oplettend merk ik.
Dit. Snap niet dat men dat überhaupt doet, of het nou een iPhone 6 is of niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en daarmee dan gaan zitten![]()
Dan vraag je er gewoon om.
Appstore, purchased?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:44 schreef Sunri5e het volgende:
Hmmm. Net mijn reservekopie terug gezet bij het installeren van mijn nieuwe iPhone 6. Alleen zijn al mijn apps weg.... Iemand een idee hoe ik ze terug kan halen?
Inderdaad. Erg weinig apps nog maar volgens mij. Jammer, maar nog ff wachten dus..quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:00 schreef Sunri5e het volgende:
Valt me op dat apps zoals Facebook en Whatsapp nog niet geoptimaliseerd zijn voor het formaat scherm van de iPhone 6.
Al met al heb ik daar dus een camera voor en is de iPhone vooral voor de hap-snap-fotografie. Goed en wel, maar nog geen vervanging.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik kan die redenering ergens wel begrijpen. Echter, nu de camera's in smartphones steeds beter en veelzijdiger worden, bieden zij meer ruimte voor creativiteit. En waar anderen een GorillaPod, tripod of mount voor hun smartphone gebruiken, vind ik een 60mm lensje wel wat hebben. Ik heb ook een tijdje een olloclip gehad, was ook erg leuk speelgoed om net wat meer uit je camera te halen.
Mwah, hij heeft hem nooit in zijn achterzak gehad (dat is inderdaad sowieso raar wat mij betreft).quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die buigingen vallen toch wel mee als je het in een hoesje stopt, niet?
Sowieso je telefoon in je kontzak stoppen en daarmee dan gaan zitten![]()
Dan vraag je er gewoon om.
Ik snap dat ook nooit, maar ken er genoeg die dat doen. Bij mij zou er dan binnen no-time een barst in het scherm zitten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:20 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft hem nooit in zijn achterzak gehad (dat is inderdaad sowieso raar wat mij betreft).
Kontzak doen toch veelal vrouwen? Ik snap niet echt waarom, maar hey, wie ben ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit, maar ken er genoeg die dat doen. Bij mij zou er dan binnen no-time een barst in het scherm zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |