SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New mapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.New FeaturesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ik zit mezelf gigantisch af te vragen waar ik 30-35 heb gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
Waar questen jullie na Stranglethorn (Horde) ?
Ben nu lvl 30, en wil geen Booty bay quests doen dus is het tijd om te verhuizen. Ik kan kiezen voor The Hinterlands, gevolgd door The Plaguelands of het Kalimdor rondje beginnende bij The Desolace. Die laatste vond ik voor Cataclysm vaak maar niks, maar weet niet hoe het daar nu is...Ben eergister nog in die lvl range geweest maar kan het me echt niet herinneren! Volgens mij deed ik vooral dungeons en ging als 34 ofzo naar de WPL. Heb niet in zuidelijk STV en niet in de Hinterlands gequest. Ook niet in Desolace en dat geval er onder, ik heb werkelijk waar geen flauw idee...
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Dát klinkt bekend.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind lvlen leukToen m'n chars max lvl waren (70, 80, 85) was ik het na 15 min al beu en ging verder op een altje.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ik zag je net on, mah niggahquote:
Ow jaaaaa ik heb de curve achievement binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Zoals een paar van jullie hadden voorgesteld zat ik met Oqueue te stoeien, proberen een groep te vinden was nogal lastig, kwam steeds in een flex die weer uit elkaar viel, en zo maar verder.
Na een hele dag wipen op flex ( probeerde toch wat gear te scoren) had ik er geen zin meer in... Na een pauze toch nog een keer geprobeerd, zie ik flex 3 in oq met een laag ilvl, perfect voor mijn noobie char.
Ik meld me aan, kom in de raid, krijg ik een whisper " hey, ken je me nog"
Was een oude guildie van al minimaal 5 jaar geleden, nog steeds op zijn zelfde char, wel andere server... super leuk
We raken aan de praat ik liet gelijk mijn frustraties eruit, dus hij zei kom op we gaan deze raid uit, waren nog niet eens begonnen..
Na een minuut of 10 kom ik in een groep, staan we voor Garosh op normal 2 tries en hij is down..![]()
![]()
zat ik daar helemaal onderaan op de dps meter met 160k... en niemand vond het erg ook, zelden zo een groep meegemaakt.![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:55 schreef _Dizzy_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Zoals een paar van jullie hadden voorgesteld zat ik met Oqueue te stoeien, proberen een groep te vinden was nogal lastig, kwam steeds in een flex die weer uit elkaar viel, en zo maar verder.
Na een hele dag wipen op flex ( probeerde toch wat gear te scoren) had ik er geen zin meer in... Na een pauze toch nog en keer geproberd, zie ik flex 3 in oq met een laag ilvl, perfect voor mijn noobie char.
Was een oude guildie van al minimaal 5 jaar geleden, nog steeds op zijn zelfde char, wel andere server... super leuk
We raken aan de praat ik liet gelijk mijn frustraties eruit, dus hij zei kom op we gaan deze raid uit, waren nog niet eens begonnen..
na een minuut of 10 kom ik in een groep, staan we voor Garosh op normal 2 tries en hij is down..![]()
![]()
zat ik daar helemaal onderaan op de dps meter met 160k... en niemand vond het erg ook, zelden zo een groep meegemaakt..
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.![]()
Volgens mij is heel die Ravenlord mount gewoon een hoax..
159 kills so far :SHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik ontdek net dat het tegenwoordig ook via de Southern Barrens met daarna Dustwallow marsh kan, misschien heb je die route wel gemaakt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit mezelf gigantisch af te vragen waar ik 30-35 heb gedaanBen eergister nog in die lvl range geweest maar kan het me echt niet herinneren! Volgens mij deed ik vooral dungeons en ging als 34 ofzo naar de WPL. Heb niet in zuidelijk STV en niet in de Hinterlands gequest. Ook niet in Desolace en dat geval er onder, ik heb werkelijk waar geen flauw idee...
![]()
![]()
Ik zie net dat de WoD release twee dagen voor sinterklaasintocht (15 november) valt.
Dat wordt op release snel doorlevelen en zaterdag met een brakke kop naar de intocht, hopend dat ik dan al 100 ben.![]()
![]()
Ik doe het zoals gewoonlijk lekker rustig aanVoor mij geen speed levelen. Gewoon elke zone compleet afmaken qua questen, voordat ik naar de volgende ga!
Take it all in!
![]()
Er zijn zo af en toe wel eens leuke mensen op wowquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:55 schreef _Dizzy_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Na een hele dag wipen op flex ( probeerde toch wat gear te scoren) had ik er geen zin meer in... Na een pauze toch nog een keer geprobeerd, zie ik flex 3 in oq met een laag ilvl, perfect voor mijn noobie char.
Na een minuut of 10 kom ik in een groep, staan we voor Garosh op normal 2 tries en hij is down..![]()
![]()
zat ik daar helemaal onderaan op de dps meter met 160k... en niemand vond het erg ook, zelden zo een groep meegemaakt.
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef Olment het volgende:
159 kills so far :S![]()
Ik in 1 x
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.![]()
Als je als eerste level 100 bent in mn guild krijg je een prijsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik doe het zoals gewoonlijk lekker rustig aanVoor mij geen speed levelen. Gewoon elke zone compleet afmaken qua questen, voordat ik naar de volgende ga!
Take it all in!
Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijfquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef Olment het volgende:
159 kills so far :Smaar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot
Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.![]()
Baron Rivendare mount? Die heb ik ook al een tijdjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijfmaar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot
Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.Ik ben wel een beetje lucky met mounts. Zo heb ik ooit tijdens WotLK periode ook nog eens de Mimiron's head gewonnnen
![]()
![]()
Ja die, de Deathcharger. Op een gegeven moment kon ik Stratholme zowat met mijn ogen dicht doenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:19 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Baron Rivendare mount? Die heb ik ook al een tijdjeIk ben wel een beetje lucky met mounts. Zo heb ik ooit tijdens WotLK periode ook nog eens de Mimiron's head gewonnnen
Als een malle erdoorheen rennen. Misschien ga ik het als ik weer ga beginnen nog eens proberen. De route weet ik vast nog wel
![]()
![]()
Verplicht familieuitje?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:53 schreef SharQueDo het volgende:
Ik zie net dat de WoD release twee dagen voor sinterklaasintocht (15 november) valt.
Dat wordt op release snel doorlevelen en zaterdag met een brakke kop naar de intocht, hopend dat ik dan al 100 ben.![]()
![]()
Je kan ook Southern Barrens / Dustwallow Marsh doen, is ook een prima gebied om te levelen. Ik wissel het altijd een beetje af, maar daar gaat het meestal het snelst naar mijn idee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit mezelf gigantisch af te vragen waar ik 30-35 heb gedaanBen eergister nog in die lvl range geweest maar kan het me echt niet herinneren! Volgens mij deed ik vooral dungeons en ging als 34 ofzo naar de WPL. Heb niet in zuidelijk STV en niet in de Hinterlands gequest. Ook niet in Desolace en dat geval er onder, ik heb werkelijk waar geen flauw idee...
Net toen je dacht dat je veilig was..![]()
Voor Southern Barrens en Dustwallow was ik al te hoog, maar ben daar wel langs geweest om Tanaris te bereikenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:22 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik ontdek net dat het tegenwoordig ook via de Southern Barrens met daarna Dustwallow marsh kan, misschien heb je die route wel gemaakt?
Alweer bijna 55, het gaat ineens weer lekker hard (volgens mij vandaag begonnen als lvl 48, kun je nagaan... normaal was die lvl range de ergste om te doen)
edit: zo, 55
edit2: 56
[ Bericht 16% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 03-10-2014 00:41:53 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
en gister was je ~35??quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alweer bijna 55, het gaat ineens weer lekker hard (volgens mij vandaag begonnen als lvl 48, kun je nagaan... normaal was die lvl range de ergste om te doen)
edit: zo, 55
edit2: 56
graag op anoniem![]()
Gister was ik 48, eergister 40quote:
Hm zit te twijfelen. Oude warrior over laten komen van andere server (85) of gewoon nieuwe war rollen?![]()
![]()
slomequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gister was ik 48, eergister 40![]()
![]()
WoD boost al gebruikt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 02:00 schreef GlenSpey het volgende:
Hm zit te twijfelen. Oude warrior over laten komen van andere server (85) of gewoon nieuwe war rollen?![]()
![]()
Kan je wel inviten voor groep dan mag je naar mijn ravenlord mount kijken ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:25 schreef Olment het volgende:
159 kills so far :S![]()
![]()
Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNGquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef Karina het volgende:
Ik voel je pijn, honderden keren (OK ik overdrijfmaar ik denk wel zeker 100 keer ) Stratholme gedaan solo maar nooit de mount geloot
Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.Ja, dat wordt hier niets als dat zo zou zijn. Mensen in mijn guild racen voor server first en voor mij is de lol er dan af als je het zo snel gaat doen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:05 schreef Roma-Totti het volgende:
Als je als eerste level 100 bent in mn guild krijg je een prijs"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Server first achievements verdwijnen toch?twitter:olandgren twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:21:09@Seerax Realm Firsts for leveling are removed in Warlords. reageer retweet
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Nee maar wil die gebruiken voor een class die ik sws niet zie zitten om zelf te levelen.quote:
Een DK heb ik bijvoorbeeld nog nooit voorbij Outland weten te krijgen, ondanks dat ze de eerste 55 al overslaan...
En die boostdan leer je toch niks van hoe je class werkt
![]()
![]()
Dat vond ik altijd wel grappig om te zien, welke leveloze er alles aan gedaan had om z.s.m de eerste ergens in te zijn!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
Server first achievements verdwijnen toch?twitter:olandgren twitterde op donderdag 27-02-2014 om 20:21:09@Seerax Realm Firsts for leveling are removed in Warlords. reageer retweet
![]()
![]()
Mja je moet iets om uniek te zijn hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:44 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd wel grappig om te zien, welke leveloze er alles aan gedaan had om z.s.m de eerste ergens in te zijn!![]()
![]()
Prima ontwikkelingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:04 schreef Asschen_sukar het volgende:
We hebben er geloof ik 5 in het guild met 'server first level 90'. Allemaal samen geleveld en nadat één het haalde was er nog een beperkt tijdsframe voor anderen om het te halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Prima ontwikkelingWe hebben er geloof ik 5 in het guild met 'server first level 90'. Allemaal samen geleveld en nadat één het haalde was er nog een beperkt tijdsframe voor anderen om het te halen.
Dan verliest zo'n achi wel aan waarde want in hoeverre is first dan nog first. In zo'n geval is het maar goed dat ze verdwijnen.
![]()
Je schijnt een (verplichte) class tutorial te kunnen (of moeten indien verplicht) doorlopen als je die boost gebruikt, volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee maar wil die gebruiken voor een class die ik sws niet zie zitten om zelf te levelen.
Een DK heb ik bijvoorbeeld nog nooit voorbij Outland weten te krijgen, ondanks dat ze de eerste 55 al overslaan...
En die boostdan leer je toch niks van hoe je class werkt
![]()
Mjah maar na 100x wil ik toch wel een beloning hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Isabeau het volgende:
Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNG![]()
![]()
Nieuwequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 02:00 schreef GlenSpey het volgende:
Hm zit te twijfelen. Oude warrior over laten komen van andere server (85) of gewoon nieuwe war rollen?Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 02:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Kan je wel inviten voor groep dan mag je naar mijn ravenlord mount kijken ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo absurd is datquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ene keer heb je geluk, andere keer pech. RNG
[..]
Ja, dat wordt hier niets als dat zo zou zijn. Mensen in mijn guild racen voor server first en voor mij is de lol er dan af als je het zo snel gaat doen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:58 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Je schijnt een (verplichte) class tutorial te kunnen (of moeten indien verplicht) doorlopen als je die boost gebruikt, volgens mij.
Meende dit ergens gelezen te hebben, maar kan het niet meer terugvinden.quote:
Maar goed, nu is het wel zo, in WoD heb je bij lange na niet meer zo veel abilities als dat je ooit had in Cata en nu hebt in MoP. Je kan er in WoD nog geen 3 toolbars mee vullen terwijl ik me kan herinneren dat ik in Cata altijd BarTender had omdat ik niet genoeg ruimte had op de bestaande 6 toolbars (mijn main toolbar had ik zo geconfigureerd dat ik deze met mijn shift kon swappen naar de professions toolbar).
Met andere woorden, de leercurve is een stuk lager geworden door die abilities vermindering. Al blijf je natuurlijk de IQ-lozen onder ons houden die het nooit zullen leren. En ik denk dat een tutorial ook niet veel zal helpen, tenzij het werkt als een test die je verplicht moet halen voordat je iets kunt/mag doen in de echte WoW wereld. Maar of dat nu zo'n goed idee is.![]()
http://wow.joystiq.com/20(...)required-for-heroic/quote:We will have Normal and Heroic versions of our max-level dungeons. (Note that we did not have Normal level 90 dungeons in Mists.)
There will be no special requirement other than basic level/ilvl requirements on queuing for Normal dungeons or LFR.
Level-up quest gear will get you into Normal dungeons/scenarios, and Normal dungeon/scenario gear will get you into LFR.
Heroic dungeons will be more challenging than the Normal version (not brutally difficult, mind you -- just somewhat more demanding).
You will need a Silver Proving Grounds medal in a given role in order to queue for random matchmaking for a Heroic Warlords dungeon. If you form a premade group, you can zone in regardless and no such requirement applies.
Dit is niet meer actueel?![]()
Hoe kan dat actueel zijn als het over WoD gaat....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:02 schreef Ssytse het volgende:
[..]
http://wow.joystiq.com/20(...)required-for-heroic/
Dit is niet meer actueel?![]()
Die swift white heeft ook een hogere droprate toch? Die heb ik wel een keer of 3 zien droppen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel in 1x de Swift White Hawkstrider, eerste (en laatste) keer dat ik die dungeon ging doen, ging met iemand voor de lol mee.Comfortably numb![]()
Een paar WoW-EU-feitjes op een verveelde vrijdagmiddag:
- Het minst gespeelde ras is de Goblin, de minst gespeelde class is de monk.
- Wil je een unieke class/race combi maak dan een female Goblin shaman, want niet alleen zijn er meer males dan females, ook is de shaman de op 1 na minst gespeelde class (maar een Goblin monk is niet mogelijk).
- 17% van alle toons op EU-servers is Human, wat het het meest gespeelde ras maakt. Dat is evenveel als alle Goblins, Trolls en Tauren bijelkaar.
- Hunters komen we ingame het meest tegen, op de voet gevolgd door warriors.
- Iets meer dan de helft van alle toons is Alliance.
- Hou je van rust, ga dan naar de server Das Konsortium (DE). Met een populatie van nog geen 11K characters is dit de meest rustige server van de EU.
- Hou je van een feestje dan zit je goed op Stormscale, deze heeft meer dan 275K characters.
- De meest scheve balance is te vinden op server Silvermoon, voor iedere Horde speler lopen er daar ruim achttien Alliances.
[ Bericht 2% gewijzigd door GlenSpey op 03-10-2014 16:04:48 ]![]()
Jesisquote:- De meest scheve balance is te vinden op server Silvermoon, voor iedere Horde speler lopen er daar ruim achttien Alliances.
Het was trouwens behoorlijk ergerlijk om van 56 naar 58 te gaanGroot deel van Blasted Lands gedaan, had nog meer dan 2/3e te gaan, even naar Silithus, het daar na een quest of 4 á 5 weer beu zijn, terug naar Blasted Lands, alle quests gedaan en uiteindelijk maar ff Black Rock Spire voor de laatste 6 blokjes, maar ik sta nu in de Outlands
Net voor het eerst die 3 quests gedaan in Badlands, verhalen van die 3 dronken, die orc, gnome en dwarf.
Geniaal.![]()
![]()
shadow priest is ziek in WoD, en prepatch is over 2 wekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Syphixx het volgende:
[..]
eentje is genoeg ... met z'n kut dps![]()
Undead Warlock als 58 in Hellfire Peninsula geparkeerd en lekker verder gegaan op een verse Troll Warrior. Binnen 5u van 1 naar 21
Snap niet dat mensen levelen leuk vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Undead Warlock als 58 in Hellfire Peninsula geparkeerd en lekker verder gegaan op een verse Troll Warrior. Binnen 5u van 1 naar 21Ja tot 20 of zo is leuk ,want dat gaat snel maar dan heb ik al geen zin meer
![]()
![]()
Zo slecht is shadow priest helemaal niet of je kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Syphixx het volgende:
[..]
eentje is genoeg ... met z'n kut dps(en ja ik weet dat het geen lock/mage is met imba dps
maar slecht nee )
Heb er zin inquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
shadow priest is ziek in WoD, en prepatch is over 2 weken(main =spriest
)
![]()
Ik vind het een stuk leuker dan raiden, elke keer hetzelfde doen in de hoop dat jouw gear dropt =quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen levelen leuk vindenJa tot 20 of zo is leuk ,want dat gaat snel maar dan heb ik al geen zin meer
Zolang er maar geen patchwerk fights komen, dotweaven lijkt me niks. En ik hoop op FDCL beter als Insanity, dan hebben we echt een vette rotation.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zo slecht is shadow priest helemaal niet of je kan er niet mee omgaan(en ja ik weet dat het geen lock/mage is met imba dps
maar slecht nee )
[..]
Heb er zin in(main =spriest
)
![]()
28 alweer, ik kap ermee voor vandaag
Ik vind levelen, en zeker dat zo snel mogelijk levelen, echt niet leuk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Oke, nu voel ik me weer een beetje noob
Zojuist in LFR voor 2de keer dat mensen roepen: Lock, CR. En ik denken, hoe doe ik een CR dan? Locks hebben toch helemaal geen CR? Alleen maar Soul stone maar dat kan alleen op mensen die nog leven.
Blijkbaar is dat dus veranderd met MoP of tijdens een patch of zo, geen idee wanneer, maar je kan dus ook soul stone gebruiken om iemand weer te ressenEn daar kom ik na 2 maanden al achter ^^
EDIT: zie nu dat het met cata al kon. Maar toen speelde ik geen Warlock, alleen mage en pala. Heb wel een lock geleveld tijdens WotLK en toen kon het nog niet.
[ Bericht 11% gewijzigd door Cornelis83 op 04-10-2014 11:18:25 ]![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:12 schreef Cornelis83 het volgende:
Oke, nu voel ik me weer een beetje noob
Zojuist in LFR voor 2de keer dat mensen roepen: Lock, CR. En ik denken, hoe doe ik een CR dan? Locks hebben toch helemaal geen CR? Alleen maar Soul stone maar dat kan alleen op mensen die nog leven.
Blijkbaar is dat dus veranderd met MoP of tijdens een patch of zo, geen idee wanneer, maar je kan dus ook soul stone gebruiken om iemand weer te ressenEn daar kom ik na 2 maanden al achter ^^
EDIT: zie nu dat het met cata al kon. Maar toen speelde ik geen Warlock, alleen mage en pala. Heb wel een lock geleveld tijdens WotLK en toen kon het nog niet.![]()
![]()
Ik zat vanaf lvl 15 bijna continu dungeons te doen en tussendoor wat te questen als de queue wat langer duurdequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind levelen, en zeker dat zo snel mogelijk levelen, echt niet leuk
Altijd geweest, heb alleen even een pauze van dik 2 jaar genomenquote:
Ik vind tot 60 redelijk te doen. Zit tenminste een flow in. Maar wanneer je outland, northrend, cata en pandaria binnen gaat, dan krijg je echt snel een burnout :/ Heirlooms+dungeons for life.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen levelen leuk vindenJa tot 20 of zo is leuk ,want dat gaat snel maar dan heb ik al geen zin meer
graag op anoniem![]()
Nou, ik kom er net achter dat ik dus continu dezelfde dungeons krijg en zie in mijn dungeonfinder maar twee dungeons staan tussen level 50 en 60quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:29 schreef topdeck het volgende:
Ik vind tot 60 redelijk te doen. Zit tenminste een flow in. Maar wanneer je outland, northrend, cata en pandaria binnen gaat, dan krijg je echt snel een burnout :/ Heirlooms+dungeons for life.(sunken temple en upper level van blackrock depths). Moet ik daar nog 6 levels mee doen tot de Outland dungeons komen? Whut?
Ja en op 55 kreeg ik er toch twee bijquote:
ik zweef rond de tank op de meter met ilvl 561quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zo slecht is shadow priest helemaal niet of je kan er niet mee omgaan![]()
![]()
![]()
Oh wow... da's niet best.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Syphixx het volgende:
ik zweef rond de tank op de meter met ilvl 561"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik zweef rond de tank op de meter met ilvl 561
Jeuh, 60 op m'n warlock
quote:en dan de lvl 90 boost?
quote:Gewoon doorlvlen
Ook een plan
Heb er zin om weer door Outlands en Northrend heen te raggenquote:Van Cataclysm herinner ik me niet veel, behalve dat je heel wat tijd onder water door kunt brengen.
Northrend vind ik altijd leuk, Outland niet zo. En Vashj'ir vind ik geweldig, omdat ik daar met vriendlief Cata ben begonnen
Dan ben je gewoon kut.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik zweef rond de tank op de meter met ilvl 561![]()
Vashj'ir.... Doe je ook aan SM met je vriend?quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:19 schreef Isabeau het volgende:
Northrend vind ik altijd leuk, Outland niet zo. En Vashj'ir vind ik geweldig, omdat ik daar met vriendlief Cata ben begonnen![]()
Ik vroeg me eerst af of dat misschien het startgebied in WoD zou zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vashj'ir.... Doe je ook aan SM met je vriend?
Scarlet Monastry blijft gewoon een instance toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerst af of dat misschien het startgebied in WoD zou zijn![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
En we pikken onze 46 rogue weer op vandaag. Doel is om Outland te halen deze middag
Wat is je main?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ah, zolang m'n main maar aan in de top 2 blijft, ben ik gewoon tevreden![]()
vooral surv jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hunter wordt anders wel hard geraakt in WoD![]()
![]()
Krijgt mijn rogue ook nog iets van een fatsoenlijke AOE verderop?
Ik heb namelijk assassination, prima voor single targetting maar voor meerdere mobs heb ik helemaal niets in huis. Combat heeft een AOE talent maar dat is wel een 'ten koste van talent'.![]()
Ehm Fan of Knives en Crimson Tempest...quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef GlenSpey het volgende:
Krijgt mijn rogue ook nog iets van een fatsoenlijke AOE verderop?
Ik heb namelijk assassination, prima voor single targetting maar voor meerdere mobs heb ik helemaal niets in huis. Combat heeft een AOE talent maar dat is wel een 'ten koste van talent'.
En dat wordt flink gebuffed want in wod krijg je nu een combo point voor elke enemy die je raakt met fan of knives![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Van mij mogen ze hunter wel perongelijk uit het spel verwijderen![]()
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet hebquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Van mij mogen ze hunter wel perongelijk uit het spel verwijderen
mongolen classquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet heb![]()
Is leuk hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet heb
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja!quote:![]()
Wonderlijk dat Blizz dat nog niet idiot-proof heeft gemaakt door het automatisch uit te zetten in LFD/LFR.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja!
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Hunter is leukquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet hebmaar het feit dan mensen de taunt aan laten staan is irritant. Ik heb de auto taunt maar bij één pet aan staan en dat is m'n pet voor solo acties.
Ander leuk neiwus , ben weer terug bij m'n oude gildeniet de idioten die mensen kicken omdat vrienden in het team moeten. Maar het gilde wat iets meer socialer is en gestoord. Vanavond even kijken of er een SoO clear in zit en wie weet wat op HC doen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.![]()
Heb ik weleens met m'n voidy gehad, zou kunnen zweren dat ik de taunt uitgezet had, en er was ook niks te zien, maar de tank begon te zeuren, dus sindsdien even instant cast een andere minion oproepenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja!![]()
Ligt het trouwens aan mij of zijn die krengen sowieso een stuk zwakker geworden? 50% van mijn health, voidy kan zichzelf niet meer healen, felbeast kan geen mana meer jatten / casters stunnen, succubus charmed niemand meer en ga zo maar door
Als ik als tank/healer een hutnterpet met growl aan heb in de dugeongroep laat ik hem altijd even zijn gang gaan, meestal is ie dan binnen 10sec dood. Leert die hunter het ook meteen. Vroeger kon je nog vragen of de hunter het uit wilde zetten, maar tegenwoordig is praten in instances tegen dovemansoren.Net toen je dacht dat je veilig was..![]()
Is een voidwalker in een dungeon niet sowieso een no-go, ook qua dps? Mijn lock is demo, dus fel/wrathguard all the way, maar ik dacht dat de andere specs altijd een imp/felhunter namen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik weleens met m'n voidy gehad, zou kunnen zweren dat ik de taunt uitgezet had, en er was ook niks te zien, maar de tank begon te zeuren, dus sindsdien even instant cast een andere minion oproepen
Ligt het trouwens aan mij of zijn die krengen sowieso een stuk zwakker geworden? 50% van mijn health, voidy kan zichzelf niet meer healen, felbeast kan geen mana meer jatten / casters stunnen, succubus charmed niemand meer en ga zo maar doorNet toen je dacht dat je veilig was..![]()
Was de allereerste dungeon toen ik 15 dingde en was het vergetenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:33 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Is een voidwalker in een dungeon niet sowieso een no-go, ook qua dps? Mijn lock is demo, dus fel/wrathguard all the way, maar ik dacht dat de andere specs altijd een imp/felhunter namen.
Zijn wel lekker altijd snel dood die petsquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Wonderlijk dat Blizz dat nog niet idiot-proof heeft gemaakt door het automatisch uit te zetten in LFD/LFR.
Je kan toch zelf je voidy healenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb ik weleens met m'n voidy gehad, zou kunnen zweren dat ik de taunt uitgezet had, en er was ook niks te zien, maar de tank begon te zeuren, dus sindsdien even instant cast een andere minion oproepen
Ligt het trouwens aan mij of zijn die krengen sowieso een stuk zwakker geworden? 50% van mijn health, voidy kan zichzelf niet meer healen, felbeast kan geen mana meer jatten / casters stunnen, succubus charmed niemand meer en ga zo maar door
Of dan zeggen ze dat je niet moet zeiken en sneller moet wezenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:29 schreef KataStrofe het volgende:
Als ik als tank/healer een hutnterpet met growl aan heb in de dugeongroep laat ik hem altijd even zijn gang gaan, meestal is ie dan binnen 10sec dood. Leert die hunter het ook meteen. Vroeger kon je nog vragen of de hunter het uit wilde zetten, maar tegenwoordig is praten in instances tegen dovemansoren.![]()
Ja dat weet ik ook wel, maar tochquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:39 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Je kan toch zelf je voidy healen
Ik vind sowieso dat locks een nieuwe demon mogen in het algemeen, We zitten nu al weet ik veel hoeveel jaar vast aan dezelfde, demo's krijgen een felguard, nou woohoo.
Geef ons een pitlord oid.![]()
![]()
Och, ik ben blij met voidy hoor. Speel vrij agressief voor mijn doen: ipv beetje afwachten en voidy steeds op een enemy afsturen spring ik er zelf gewoon tussen en kite ik een stuk of 5 á 6 mobs naar de eerste toe, waarna de seeds of corruption en haunts ze om de oren vliegen
En m'n undead maar manisch kakelen als de ene na de andere explodeert en dood neervalt
Volgens mij gaan ze in WoD de pet growl zo aanpassen dat als eenmaal de tank aggro heeft de pet niet meer automatisch terug taunt.Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
Volgens mij moet je in WoD echt hard je best gaan doen om niet een enigzins redelijke speler te zijn
Kan iemand mij uitleggen hoe het met die crossrealm shit zit? Begrijp ik het goed dat sommige realms nog helemaal geen verbinding hebben met andere realms? (Mijn eigen realm Ragnaros-EU in het bijzonder?)
Ik kom in LFD bijvoorbeeld al regelmatig mensen uit bepaalde andere realms tegen. Ga ik die ook in Orgrimmar tegenkomen als mijn realm straks verbonden is?![]()
Enigszins redelijk is het nieuwe slecht!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:52 schreef KataStrofe het volgende:
Volgens mij moet je in WoD echt hard je best gaan doen om niet een enigzins redelijke speler te zijn![]()
![]()
LFD/LFR staat los van crossrealm voor zover ik weet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:52 schreef GlenSpey het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het met die crossrealm shit zit? Begrijp ik het goed dat sommige realms nog helemaal geen verbinding hebben met andere realms? (Mijn eigen realm Ragnaros-EU in het bijzonder?)
Ik kom in LFD bijvoorbeeld al regelmatig mensen uit bepaalde andere realms tegen. Ga ik die ook in Orgrimmar tegenkomen als mijn realm straks verbonden is?
Crossrealm zones (CRZ) betekent dat je in de levelgebieden mensen van andere servers kan tegenkomen. Voor zover ik weet is er nergens een duidelijk overzicht welke realms op die manier gelinked zijn. Gebieden als Org/SW en Timeless Isle vallen niet onder CRZ.
Merged realms zijn servers die voor 100% aan elkaar gelinked zijn om de populatie te verhogen op rustige servers. Die delen dus ook Orgrimmar en de AH en kunnen bij elkaar in de guild, etc.
Aangezien Ragnaros een high pop server is, zal die niet zo snel worden gemerged, of met een lowpop server, dus dat zul je als je op de drukke server zit niet zo snel merken dan
edit :
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8715582685
Ragnaros staatt er idd nog niet bij..
Haha idd, maximize or gtfo XDquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Enigszins redelijk is het nieuwe slecht!Net toen je dacht dat je veilig was..![]()
Second wind + Bloodthirst + Victory Rush + Rallying Cry. <3quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt tijd dat warriors eens een goede selfheal krijgen
Dat en nog een paar defensives. Warriors zijn juist vaak niet dood te krijgen (als je geen frost mage bent).
Of je spect enraged regeneration, maar met second wind ben je praktisch onsterfelijk
Nou, als je geen tank bent als warrior is het bijna onmogelijk om veel te solo'en, terwijl andere classes dat wel makkelijker kunnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Second wind + Bloodthirst + Victory Rush + Rallying Cry. <3
Dat en nog een paar defensives. Warriors zijn juist vaak niet dood te krijgen (als je geen frost mage bent).
Of je spect enraged regeneration, maar met second wind ben je praktisch onsterfelijkAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
LFD/LFR staat los van crossrealm voor zover ik weet.
Crossrealm zones (CRZ) betekent dat je in de levelgebieden mensen van andere servers kan tegenkomen. Voor zover ik weet is er nergens een duidelijk overzicht welke realms op die manier gelinked zijn. Gebieden als Org/SW en Timeless Isle vallen niet onder CRZ.
Merged realms zijn servers die voor 100% aan elkaar gelinked zijn om de populatie te verhogen op rustige servers. Die delen dus ook Orgrimmar en de AH en kunnen bij elkaar in de guild, etc.
Aangezien Ragnaros een high pop server is, zal die niet zo snel worden gemerged, of met een lowpop server, dus dat zul je als je op de drukke server zit niet zo snel merken dan
edit :
Ja dat topic zijn dus de merged realms, die alles 100% delen. CRZ in de zones zelf is veel uitgebreider.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questenNet toen je dacht dat je veilig was..![]()
Ah ja, voor oude raids solo'en is het idd iets minder. Daar zou ik als ik warrior was speciaal een prot spec voor maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, als je geen tank bent als warrior is het bijna onmogelijk om veel te solo'en, terwijl andere classes dat wel makkelijker kunnen.Net toen je dacht dat je veilig was..![]()
Is niet zo makkelijk. Moet je je PVP spec laten vallen en je moet een tanking set hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:31 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ah ja, voor oude raids solo'en is het idd iets minder. Daar zou ik als ik warrior was speciaal een prot spec voor maken..
AFCA
Kan ook dat mensen van Khadgar/Bloodhoof via realid in groep zitten met mensen van Draenor etc,dan zie je die mensen dus ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questen![]()
![]()
Met de juiste talent kunnen (destro) locks in WoD ook hun Infernal of Doomguard als pet houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind sowieso dat locks een nieuwe demon mogen in het algemeen, We zitten nu al weet ik veel hoeveel jaar vast aan dezelfde, demo's krijgen een felguard, nou woohoo.
Geef ons een pitlord oid.
[ Bericht 5% gewijzigd door Ezechielk op 06-10-2014 15:51:10 ]There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Volgend jaar alweer een nieuwe kansquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef topdeck het volgende:
Godver ben vergeten die brewfest goggles te kopen__
Hier staan btw alle connected realms en wat in de planning zit (vrij up to date)
http://wowpedia.org/Connected_Realms#EU![]()
quote:The European Khadgar is a Normal (PvE) server with a medium population. It's primary language is English...
Alles aan een hunter class is mongo. Het is de meest no-skill class in het spelquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja!![]()
![]()
Topquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
LFD/LFR staat los van crossrealm voor zover ik weet.
edit :
Alleen jammer dat Ragnaros er nog niet bij zit. Was oorspronkelijk namelijk Alliance daar, maar ben nu toch weer naar Horde overgestapt omdat Alliance met de dag rustiger wordt...
Volgens mij klopt het 60/40 deel van de verhoudingen inmiddels ook niet meer, denk dat het nu rond de 70/30 zit als ik tijdens piekuren in SW of ORG rondkijk.
Mijn lvl 56 rogue heeft ook nog geen enkele ally te grazen kunnen nemen tijdens het levelen. Ben zelf ook nooit geganked![]()
![]()
Over ganken gesproken, ik had gister iets bizars en hilarisch
Ik vloog wat rond in Hellfire Peninsula en zag dat een 60 worgen rogue de 3 torens aan het innemen was. Vervolgens kreeg ik een 90 belf DK in het oog en we doken zowat tegelijk naar de grond om dat stuk alliancetuig te grazen te nemen (we waren beide nog niet in pvp). Toen we eenmaal aankwamen was 'ie gevanished en zagen we hem niet meer. Minuut later kreeg de rogue hulp van een 90 nelf warrior en de twee 90's gingen met elkaar knokken. Rogue hielp warrior, ik besloot rogue aan te vallen, doodde hem en werd zelf door warrior afgemaakt.
Goed, rogue en ik terug naar onze lijken, waar de 90's nog steeds aan het knokken waren. We stappen allebei op onze flying mount omdat we niet weer dood wilden, en ineens hangt de rogue voor me, springt op 100 meter hoogte recht op me af en weet me gewoon af te slachten![]()
Rogue burstquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vloog wat rond in Hellfire Peninsula en zag dat een 60 worgen rogue de 3 torens aan het innemen was. Vervolgens kreeg ik een 90 belf DK in het oog en we doken zowat tegelijk naar de grond om dat stuk alliancetuig te grazen te nemen (we waren beide nog niet in pvp). Toen we eenmaal aankwamen was 'ie gevanished en zagen we hem niet meer. Minuut later kreeg de rogue hulp van een 90 nelf warrior en de twee 90's gingen met elkaar knokken. Rogue hielp warrior, ik besloot rogue aan te vallen, doodde hem en werd zelf door warrior afgemaakt.
Goed, rogue en ik terug naar onze lijken, waar de 90's nog steeds aan het knokken waren. We stappen allebei op onze flying mount omdat we niet weer dood wilden, en ineens hangt de rogue voor me, springt op 100 meter hoogte recht op me af en weet me gewoon af te slachten![]()
ben op zo'n manier ook een keer achterna gezeten door een spriest. Steeds iets hoger vliegen dan ik en dan mount weg en DOT's op mij
ben er geloof ik alleen niet dood aan gegaan.
![]()
Ga naast mn rogue een altje levelen denk ik. Zit te twijfelen tussen warrior en mage, vraag me af welke beter zou zijn in PVP straks in WoD...![]()
Killing Spreequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
![]()
Gisteravond voor het eerst ingelogd sinds 2008. (10 day trial)
WTF man
Met 2 guildies BWL en AQ40 gecleared for old times sake, maar dat was best apart, in 15 minuten tijd heel BWL clear terwijl ik daar vroeger maanden mee bezig ben geweest.
Oh en lachen man die 700k HP van lvl 90 figuren, kwam ik aan met mijn 12k @ lvl 70.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik twijfel of ik ook nog weer ga beginnen.
Ik hou dus helemaal niet van de dungeon of raid finder en moet dus een actieve guild zien te vinden die een beetje dingen samen doet.
Laatste guild waar ik in zat was best gezellig maar die deden alles in LFG en LFR en dan 1 of 2 keer per week een raid samen, ook niet echt gezellig.
Zijn er nog van zulke guilds of is het tegenwoordig alleen maar LFG en LFR?![]()
Zijn er nog zat, je moet alleen wat harder zoeken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef Idanue het volgende:
Ik hou dus helemaal niet van de dungeon of raid finder en moet dus een actieve guild zien te vinden die een beetje dingen samen doet.
Laatste guild waar ik in zat was best gezellig maar die deden alles in LFG en LFR en dan 1 of 2 keer per week een raid samen, ook niet echt gezellig.
Zijn er nog van zulke guilds of is het tegenwoordig alleen maar LFG en LFR?
Een hoop guilds bestaan nu als cashcows (van al het geld dat spelers oppakken gaat een deel de guildbank in). Dat zijn vaak ook de guilds die propvol zitten. Eén blik op de kalender werpen en je weet genoeg![]()
![]()
Zodra Warlords of Draenor uitkomt (volgende maand) gaan de cijfertjes omlaag. Iedereen minder hp en iedereen minder dmgquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond voor het eerst ingelogd sinds 2008. (10 day trial)
WTF man
Met 2 guildies BWL en AQ40 gecleared for old times sake, maar dat was best apart, in 15 minuten tijd heel BWL clear terwijl ik daar vroeger maanden mee bezig ben geweest.
Oh en lachen man die 700k HP van lvl 90 figuren, kwam ik aan met mijn 12k @ lvl 70.![]()
![]()
Ja dat had ik gelezen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zodra Warlords of Draenor uitkomt (volgende maand) gaan de cijfertjes omlaag. Iedereen minder hp en iedereen minder dmgLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik heb met een alt echt zo'n 20 guilds uitgeprobeerd. Maar ik vond het allemaal niks. Steeds doodstil en als je iets vroeg of hallo zei oid dan werd er ook niets gezegd. Toen maar m'n eigen guild begonnen voor mij en mijn vriendinnen. Maar ja, die spelen ook heel onregelmatig. In het guild van mijn main wordt nog het meest gekletst, maar daar voel ik me standaard 'het vriendinnetje van...'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef Idanue het volgende:
Zijn er nog van zulke guilds of is het tegenwoordig alleen maar LFG en LFR?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Over guilds gesproken, ik heb 15 minuten met mijn guildloze Rogue rondgewandeld en kreeg 20 guild invites...![]()
Ook gewoon zonder iets te vragen ofzo.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Waarschijnlijk hardcore raiding guilds die nog een rogue nodig hadden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Over guilds gesproken, ik heb 15 minuten met mijn guildloze Rogue rondgewandeld en kreeg 20 guild invites...![]()
Ook gewoon zonder iets te vragen ofzo.![]()
![]()
Een lvl 70 Rogue in Vengeful Gladiator gear? Nah.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:43 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hardcore raiding guilds die nog een rogue nodig hadden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Dat had ik dus ook steeds, niemand die iets zegt of samen iets doet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb met een alt echt zo'n 20 guilds uitgeprobeerd. Maar ik vond het allemaal niks. Steeds doodstil en als je iets vroeg of hallo zei oid dan werd er ook niets gezegd. Toen maar m'n eigen guild begonnen voor mij en mijn vriendinnen. Maar ja, die spelen ook heel onregelmatig. In het guild van mijn main wordt nog het meest gekletst, maar daar voel ik me standaard 'het vriendinnetje van...'
Ik zal er nog eens over denken, misschien maar weer eens inloggen en op zoek naar een gezellige guild die wel dingen samen doet.![]()
![]()
Ik heb het geprobeerd met een fokguild, maar ook dat werkte uiteindelijk niet. In het begin wel overigens, veel samen geleveld en zoDat zijn die guilds die jou willen voor de cashflow voor de GM.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ook gewoon zonder iets te vragen ofzo."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn die guilds die jou willen voor de cashflow voor de GM.
Het is allemaal zo lang geleden en er is enorm veel veranderd in 6 jaar tijd.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
In SW zie je wel alleen Khadgar en Bloofhoofquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questenLife isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.![]()
Van elke cent die jij verdient in het spel, gaat een percentage naar de guildbank. Hoe meer mensen er dus questen, levelen etc hoe meer geld er binnen komt. Allemaal voor de GM. Dus: veeeeeel mensen = veel geld. Die guilds hebben dus alleen mensen voor het geld. Er wordt niets samen gedaan, niet samen geleveld, niet gekletst etcquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Het is allemaal zo lang geleden en er is enorm veel veranderd in 6 jaar tijd."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik hele tijd bezig met die achie, bleek ik verkeerde goggles te hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef topdeck het volgende:
Godver ben vergeten die brewfest goggles te kopen__
![]()
![]()
Er is een tool die automatisch guild invites verstuurd, daar wordt je door lastig gevallen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Het is allemaal zo lang geleden en er is enorm veel veranderd in 6 jaar tijd.
als jij gold op pakt, gaat er 10% in de guild bank, dat is een van de nieuwe guild perks
wat wow vroeger niet had.
je kan in je optie menu als het goed is wel guild invites blokken.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alles aan een hunter class is mongo. Het is de meest no-skill class in het spel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja als je een guild zoekt die wel samen dingen doet kun je het best zelf applyen bij een guild die rekruteert op de fora oid. Die guilds die je zomaar inviten daar wil je inderdaad bijna nooit inzitten.
Ik zit nu ook, na een jaartje forever alone in mijn eigen guild te hebben vertoefd, weer in een enigzins behoorlijke raiding guild. Trial spot voor WoD en in een maandje de legendary cloak gehaald, Pandaria Raider, Orgriummar raider, Garrosh Curve en bijna Thundering Raider. In een maand meer gedaan dan in de rest van Mists bij elkaarEn fijn om weer eens groene lettertjes in het chatvenster te zien
Bedankt voor de uitleg mensen!
Die lvl 90 boost bij pre-order WoD, kun je die gelijk aanspreken of pas in WoD?Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Kan je direct gebruiken. Als de char boven de 60 is, worden ook je professions geboost naar max.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Bedankt voor de uitleg mensen!
Die lvl 90 boost bij pre-order WoD, kun je die gelijk aanspreken of pas in WoD?You can only have the sunshine after the rain..![]()
Cool, thanks!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Kan je direct gebruiken. Als de char boven de 60 is, worden ook je professions geboost naar max.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Hebben ze over Alliance wat te zeiken, nu al de derde keer dat er een groep lvl 90 Hordes bij Goldshire rondhangt en daar alle NPC's uitmoord terwijl ik gewoon probeer te questen op mijn nieuwe mageZijn nog telkens andere groepjes ook....
![]()
Payback voor Razor Hill en Tarren Mill, daar stonden ook altijd max lvl Allies de boel te verneuken voor Hordiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef GlenSpey het volgende:
Hebben ze over Alliance wat te zeiken, nu al de derde keer dat er een groep lvl 90 Hordes bij Goldshire rondhangt en daar alle NPC's uitmoord terwijl ik gewoon probeer te questen op mijn nieuwe mageZijn nog telkens andere groepjes ook....
Ik vind lowbie ganking een van de meest trieste dingen in dit spel. Van beide kanten (speel zowel Alliance als Hordequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Payback voor Razor Hill en Tarren Mill, daar stonden ook altijd max lvl Allies de boel te verneuken voor Hordies)
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit terwijl ik zelf op de cap was iemand die lager lvl was heb gedood.![]()
Helemaal mee eens. Als ik ergens ben en er loopt een lowbie, heb ik nou nooit de neiging om met het drukken op 1 knopje een insta-kill te veroorzaken. Wat is daar nou eigenlijk de lol vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind lowbie ganking een van de meest trieste dingen in dit spel. Van beide kanten (speel zowel Alliance als Horde)
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit terwijl ik zelf op de cap was iemand die lager lvl was heb gedood.
Doe ik ook zelden. Heel soms gebeurd het wel eens!Laatst was ik ergens Silk Cloth aan het grinden en toen ging mijn Legendary Cloak af!
Op een warrior doe je dan ineens flink wat aoe attacks!
![]()
En er liep een horde langs die daar ook bezig was. Whoops, insta death!
![]()
Oeps!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Doe ik ook zelden. Heel soms gebeurd het wel eens!Laatst was ik ergens Silk Cloth aan het grinden en toen ging mijn Legendary Cloak af!
Op een warrior doe je dan ineens flink wat aoe attacks!
![]()
En er liep een horde langs die daar ook bezig was. Whoops, insta death!
Dat iemand op een forum gaat posten over je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ik ergens ben en er loopt een lowbie, heb ik nou nooit de neiging om met het drukken op 1 knopje een insta-kill te veroorzaken. Wat is daar nou eigenlijk de lol van
De World PvP in Vanilla WoW maakte de game zowat voor mij.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Maar ik vind lowbies met 1 klik afmaken geen world PvP, dat is vervelend pubergedrag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat iemand op een forum gaat posten over je.
De World PvP in Vanilla WoW maakte de game zowat voor mij."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik had eergister wel een lekkere pvp kill. Er was een lvl 67 female gnome death knight (gnomes
) aan het questen op dezelfde plek waar ik moest zijn (Giselda the Crone in Nagrand) en ze had nog maar iets van 10% health over met een bult mobs om haar heen. Ik zette m'n bronze dragon op de grond en knalde een seeds of corruption en een haunt op haar af, gevolgd door alle DoT's in m'n arsenaal. Duurde 10 sec voordat ze dood was en het voelde heerlijk
Ik help ze juist vaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik vind lowbies met 1 klik afmaken geen world PvP, dat is vervelend pubergedrag.Hele tijd geleden sjouwde ik met m'n lvl 78 undead warrior overal naartoe om de Explorer title te halen en kwam in Redridge terecht. Daar was een lvl 15 human behoorlijk bezig om dood te gaan door veel te veel gnolls te pullen, dus ik sprong er tussen, hij vluchtte en met één thunderclap waren alle gnolls dood. Hij /cheer, ik /nod, hij weer /point naar mij en daarna naar andere gnolls, ik weer /nod en heb alles afgeslacht nadat hij ze een beetje dmg had gedaan.
Dat ging een tijdje zo door tot we beseften dat hij geen xp kreeg en we elkaar even doei zeiden ging ik er weer vandoor. 5 min later whisperde hij me met een lvl 1 hordie dat hij me toch wel heel tof vond
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik help ze juist vaakHele tijd geleden sjouwde ik met m'n lvl 78 undead warrior overal naartoe om de Explorer title te halen en kwam in Redridge terecht. Daar was een lvl 15 human behoorlijk bezig om dood te gaan door veel te veel gnolls te pullen, dus ik sprong er tussen, hij vluchtte en met één thunderclap waren alle gnolls dood. Hij /cheer, ik /nod, hij weer /point naar mij en daarna naar andere gnolls, ik weer /nod en heb alles afgeslacht nadat hij ze een beetje dmg had gedaan.
Dat ging een tijdje zo door tot we beseften dat hij geen xp kreeg en we elkaar even doei zeiden ging ik er weer vandoor. 5 min later whisperde hij me met een lvl 1 hordie dat hij me toch wel heel tof vondleuk!
Ik weet niet of dat nu nog kan, al heel lang niet geprobeerd, maar toen ik het trucje door had vond ik het leuk om mind control op een alliance player te doen en daarna te buffen met stamina en spiritDat kon.
Eensch. Vroeger killde ik ook geen lowbies, al vielen ze mij aan. gewoon fear en /shoo, /no of /sighquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik vind lowbies met 1 klik afmaken geen world PvP, dat is vervelend pubergedrag.
Of curse of agony tot ze 5% hebben, dan andere curse, en weer /shoo
Zelfs zwaar undergearde mensen liet ik leven, al gingen die er wel aan als ze koppig waren.
Ging ook de horde niet helpen als ze met meerderen tegen 1 vochten, al waren hun lager level. Zo ontstond er een goede 'vriendschap' tussen mij een een nelf hunter.
Prachtig hoe mijn hordegenoten dachten dat ze hem ineens wel aankonden, alleen omdat ik bij ze was. Ik ging lekker toekijken hoe ze werden afgeslacht.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had eergister wel een lekkere pvp kill. Er was een lvl 67 female gnome death knight (gnomes
) aan het questen op dezelfde plek waar ik moest zijn (Giselda the Crone in Nagrand) en ze had nog maar iets van 10% health over met een bult mobs om haar heen. Ik zette m'n bronze dragon op de grond en knalde een seeds of corruption en een haunt op haar af, gevolgd door alle DoT's in m'n arsenaal. Duurde 10 sec voordat ze dood was en het voelde heerlijk
quote:seed of corruption![]()
![]()
Dat kan niet meer. Mede omdat je destijds in arena iemand kon mind controllen, dan heel snel leap of faith kon klikken en dan in een full fearquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]leuk!
Ik weet niet of dat nu nog kan, al heel lang niet geprobeerd, maar toen ik het trucje door had vond ik het leuk om mind control op een alliance player te doen en daarna te buffen met stamina en spiritDat kon.
![]()
Die kende ik dan were niet, klinkt wel tofquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Dat kan niet meer. Mede omdat je destijds in arena iemand kon mind controllen, dan heel snel leap of faith kon klikken en dan in een full fear
Ik plantte m'n zaad in haarquote:Tick, tick, BOOM!
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik plantte m'n zaad in haarTick, tick, BOOM!
![]()
![]()
![]()
![]()
lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik plantte m'n zaad in haarTick, tick, BOOM!
mijnwas trouwens omdat seed of corruption een aoe abilitie is
![]()
Ik weet nog goed dat ik voor Cata altijd zo uitkeek naar Outland omdat je dan eindelijk van het langdradige levelen in Azeroth was verlost. Nu heb ik zoiets van gatverdamme, mot weer naar Outland![]()
![]()
Zo ken ik mezelf weer... eerst een nieuwe paladin maken, die tot lvl 6 krijgen en daarna de enorm roestige 56 druid (ik noem gear die je op lvl 21 tot 40 krijgt) uit de kast halen en op hoop van zege een beetje ST (2x) en BRS healen. Was een eitje en ben nu lvl 60 na wat questen en ook Ramparts (2x) healen.
Zou me niks verbazen als ik m'n 65 warlock en 31 warrior op pauze zet en met de resto/balance druid verder ga
Gebruik ik sowieso sinds lvl 60, lekker zelf tussen een groep mobs springen, seeden, haunten, fearen en dotten maar, gevolgd door een welgemeende /cackle van de undeadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
lol
mijnwas trouwens omdat seed of corruption een aoe abilitie is
Dat soort dingen doe ik ook altijd. Ben nu weer bezig met een warrior (20), terwijl ik eerder al een mage (13), een rogue (58), een hunter (27) en een druid (27) heb geleveld. Oh en ik heb ook nog een DK door het startgebied geschopt, dit alles in 3 weken tijd. En nu heb ik eigenlijk nog steeds niet besloten wat mijn nieuwe main in WoD moet gaan wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo ken ik mezelf weer... eerst een nieuwe paladin maken, die tot lvl 6 krijgen en daarna de enorm roestige 56 druid (ik noem gear die je op lvl 21 tot 40 krijgt) uit de kast halen en op hoop van zege een beetje ST (2x) en BRS healen. Was een eitje en ben nu lvl 60 na wat questen en ook Ramparts (2x) healen.
Zou me niks verbazen als ik m'n 65 warlock en 31 warrior op pauze zet en met de resto/balance druid verder ga![]()
![]()
Wij kunnen elkaar de hand schudden.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik bedenk me net dat ik al ruim 5 jaar lang dezelfde main heb. Half jaartje op mn druid gehealed tijdens Naxx, tankadin in Ulduar en altijd op gebleven. Nog wel eens op alt runs dps gedaan op mn mage en gehealed op mijn druid en shaman, ook een tijdje retradin gedaan omdat ik tanken zat was, maar eigenlijk toch wel 90% getanked.![]()
Priest mindcontrol. Heerlijk was dat tijdens naxx tijd. Bij de summoning stone staan te wachten tot de raid begint. En dan iedere keer als er een alliance met PVP tag landde. Mind control en van het platform aflopen <3[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.![]()
Nicequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef Tokus het volgende:
woohoo.
http://www.wowhead.com/item=90655
het grinden was niet voor niets
Resto/Balance Druid is inmiddels alweer 62, heb best lol met questen en healen
Mijn resto is 58 en is best tof iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Resto/Balance Druid is inmiddels alweer 62, heb best lol met questen en healenIk wilde nooit een druid, want leek me geen moer aan, maar is echt leuk! (en heeft 4 specs
)
Het nut van hybrid classes is een beetje weg sinds specializations. Vind ik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn resto is 58 en is best tof iddIk wilde nooit een druid, want leek me geen moer aan, maar is echt leuk! (en heeft 4 specs
)
Eerst Had je nog de pers van andere specs, nu ook nog hoor maar op een minder niveau.![]()
Gewoon doorzetten, ik heb hem ook gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Bienelientjee het volgende:
It's all a lie! Die hele Ashes of Alar!![]()
![]()
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten, ik heb hem ook gehad.![]()
![]()
Alles kan!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!![]()
Wil niemand rond mijn level dungeons doen of zoSta al 2x een half uur in de queue als healer. Na een half uur dacht ik dat ie broken was en maar opnieuw gequeued, maar dat helpt dus niet
Dan level jij in een dooie battlegroep zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Wil niemand rond mijn level dungeons doen of zoSta al 2x een half uur in de queue als healer. Na een half uur dacht ik dat ie broken was en maar opnieuw gequeued, maar dat helpt dus niet
Ik had zelf iets van 4-5 min nodig als DPS rond de level. Heb trouwens bijna heel Outland via dungeons geleveled.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"![]()
Hmm... "transfer aborted, cross-realm zone is down"Wil ik een keer naar Shattrath om weer eens wat funky gems te kopen, is die hele klotestad leeg.
Welk level ben je? Ik heb de afgelopen dagen nog nooit langer dan 10 min hoeven wachten op een dungeon party. Op geen enkel level. Nu inmiddels 77.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Edit. Tevens zit ik ook op frostmane. Dus daar zou het niet aan moeten liggen.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Die wil ik oooooooooooookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!
welke 2 professions raden jullie mij aan om te nemen, ik ben een warlock en ga zo mn boost van lvl 60 naar 90 gebruiken![]()
Ligt eraan als je wat goud wilt verdienen wanneer WOD uitkomt herbalism,mining of inscription,enchanting normaal zou ik jewelcrafting doen maar is volgens mij een beetje generft bij deze expansion.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef wuuht het volgende:
welke 2 professions raden jullie mij aan om te nemen, ik ben een warlock en ga zo mn boost van lvl 60 naar 90 gebruiken
Heb niet meegedaan aan de beta wat toch jammer is omdat ik nu dus niet precies weet wat de goede spots zijn de eerste paar dagen om flink wat goud te verdienen.
[ Bericht 10% gewijzigd door hmmmmmmm op 08-10-2014 17:23:36 ]![]()
Ik zou niet té veel rekenen op flink inkomen van herb/mining, je hebt al heel snel je garrison en zodra die lvl2 is, kun je daar ook minen/herben. En dat kan dus iedereen (en hun alts), verder heb ik nog geen geweldige spots gevonden, lijken tot nu toe ook minder dicht op elkaar te staan. Maar hopelijk blijft het wel een beetje zoals het was, want ik vind farmen op m'n tauren druid leuk en zou erg balen als dat weinig meer oplevertDat gezegd hebbende, je buildings bij je garrison hebben ook mats nodig voor quests en craften heeft ook mats nodig (en dus niet alleen inscr/alch voor herbs, andere profs ook).
.
Meerdere profs zijn flink veranderd, sowieso zijn alle buffs van profs die belangrijk waren voor raids, verdwenen. JC heeft nog wel wat gems, maar geen metagems en gear heeft ook niet standaard sockets. Ench is ook veranderd, lang niet alle slots krijgen ench.
http://www.wowhead.com/gu(...)professions-overview
Voor een boost zou ik dus meer gaan kijken wat je leuk lijkt, je garrison kan ook een aantal profs (niet volledig) hebben. Pak wel ff First Aid op, die lvled ook met je 90boost en in WoD zitten healing pots bij FA ipv alch.![]()
Damn, alweer geen paladin T2 pants uit Molten Core. Ik heb de hele set compleet behalve dat, incl vet zwaard en shield.
In de tussentijd heb ik die recolour gefarmd, en nu loop ik dus met de paarse versie![]()
18% dropchance mijn reet, ben al maanden bezig![]()
![]()
Hopla, 66 alweer
gewoon proberen, het kan in 4x alquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Bienelientjee het volgende:
It's all a lie! Die hele Ashes of Alar!![]()
![]()
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
Volgende week.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:29 schreef Evertjan het volgende:
is er al een verwachte datum voor de pre-patch van WoD?AFCA
En 68, op naar Howling Fjord
Gister 4 keer gedaan, 0 drops. Zelfs geen battle pets van de andere 2 bazenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon proberen, het kan in 4x al![]()
[ afbeelding ]![]()
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Ik heb zo'n screenshot met ' already known' erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon proberen, het kan in 4x al![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die gaan toch helemaal weg ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:15 schreef topdeck het volgende:
gaan die heirlooms tijdelijk weg per 6.0 of wod launch?Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.![]()
nee tijdelijk , die komen straks weer terug en dan kan je ze met goud kopenquote:
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.![]()
Het kan in 1x alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon proberen, het kan in 4x al
[ afbeelding ]Het is allemaal gewoon erg willekeurig natuurlijk. Ik heb mazzel gehad en enorm veel pech. Ach, maakt niet uit
Ik heb alleen niet één mount die echt super zeldzaam is
(zoals van de Sha of Alani oid)
LFD is ook wel een poel van idioten geworden zeg. Er wordt tegenwoordig ook nooit meer wat in die groepen gezegd (zeg je nog hoi aan t begin, wordt door iedereen genegeerd). Daarnaast loopt zowat iedereen overal op te needen. Need is het nieuwe greed![]()
![]()
haha ja dat is ook erg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:39 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n screenshot met ' already known' erbijOpdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
Dus net zoals nu bij je guild vendorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nee tijdelijk , die komen straks weer terug en dan kan je ze met goud kopen
Is het al Halloween![]()
Ik ben deze week een beetje een nieuwe shaman aan het levelen, kom ik een lvl 30 en een lvl 28 hunter tegen in Gnomeregan die echt alle idiote beginners/hunter fouten maken (pet op taunt, needen op alles, naar beneden springen met de pet actief). Geef je d'r commentaar op, reageert de lvl 30 met "I'm teaching him how to play hunter." Dat worden leuke spelers als ze 90 zijnquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:10 schreef GlenSpey het volgende:
LFD is ook wel een poel van idioten geworden zeg. Er wordt tegenwoordig ook nooit meer wat in die groepen gezegd (zeg je nog hoi aan t begin, wordt door iedereen genegeerd). Daarnaast loopt zowat iedereen overal op te needen. Need is het nieuwe greed.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.![]()
Gisteren nog echt zitten kletsen met mensen in Upper Blackrock Spirequote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:10 schreef GlenSpey het volgende:
LFD is ook wel een poel van idioten geworden zeg. Er wordt tegenwoordig ook nooit meer wat in die groepen gezegd (zeg je nog hoi aan t begin, wordt door iedereen genegeerd). Daarnaast loopt zowat iedereen overal op te needen. Need is het nieuwe greedHet helpt al heel erg als je zelf 'Hello
' zegt bij binnenkomst. Je moet alleen geen tank hebben die een persoonlijk record wil verbeteren, want dan heeft niemand de tijd om ook maar iets te typen.
Die groepen zijn helaas vrij zeldzaam. Ik zeg meestal hoi aan t begin, maar 9 van de 10 keer reageert niemand. Maar als er dan iemand een foutje maakt dan hebben ze opeens wel een grote bekquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren nog echt zitten kletsen met mensen in Upper Blackrock SpireHet helpt al heel erg als je zelf 'Hello
' zegt bij binnenkomst. Je moet alleen geen tank hebben die een persoonlijk record wil verbeteren, want dan heeft niemand de tijd om ook maar iets te typen.
dat soort tuig wordt wat mij betreft permanent van WoW afgeschopt. Helaas zijn er daar zoveel van dat het Blizz teveel inkomen zou gaan kosten
![]()
![]()
Ik las dat JP en Vp 45 silver per punt gaat opleveren. Ik ben capped op 6 characters, dus 7000x6x0.45= 18.900 gratis gold![]()
![]()
Dit zie ik dus ook zo vaak. Het liefst alles tegelijk pullen en in 3 seconden weer buiten staan. Het kan niet snel genoeg gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die groepen zijn helaas vrij zeldzaam. Ik zeg meestal hoi aan t begin, maar 9 van de 10 keer reageert niemand. Maar als er dan iemand een foutje maakt dan hebben ze opeens wel een grote bekdat soort tuig wordt wat mij betreft permanent van WoW afgeschopt. Helaas zijn er daar zoveel van dat het Blizz teveel inkomen zou gaan kosten
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.![]()
Wel mee eensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef GlenSpey het volgende:
1Die groepen zijn helaas vrij zeldzaam. Ik zeg meestal hoi aan t begin, maar 9 van de 10 keer reageert niemand. Maar als er dan iemand een foutje maakt dan hebben ze opeens wel een grote bekdat soort tuig wordt wat mij betreft permanent van WoW afgeschopt. Helaas zijn er daar zoveel van dat het Blizz teveel inkomen zou gaan kosten
De idiots en retard roepers. Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat die hunter die stomme dingen doet (als we het toch steeds over hunters hebben
) misschien iemands 9 jarige dochter is die ook graag het spelletje van papa en mama wil spelen.
En als je het qua healen niet bij kan houden is het jouw schuldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dit zie ik dus ook zo vaak. Het liefst alles tegelijk pullen en in 3 seconden weer buiten staan. Het kan niet snel genoeg gaan.Ook al gebruik je je snelste, sterkste heal continu.
Keertje artikel gelezen over dat iemand z'n dochtertje van (destijds) 2 liet spelen. Ze ging alleen levelen door mobs te killen, maar het principe van de skills die ze had, de healthbars/mana had ze allemaal door.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel mee eensDe idiots en retard roepers. Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat die hunter die stomme dingen doet (als we het toch steeds over hunters hebben
) misschien iemands 9 jarige dochter is die ook graag het spelletje van papa en mama wil spelen.
Dus 9 jarigen kunnen er zat in t spel zitten. Denk dat het aantal een stuk groter is dan de meeste denken.
Daarnaast heeft t ook geen zin om mensen uit te schelden, ook totaal onnodig, tenzij ze het expres verpesten voor anderen.![]()
Gisteren had ik een tank (lvl 89) die zo squishy was als weet ik het (ik healde) die wel hele hoge DPS deed. Die ging recount spammen en klagen. Toen ik commentaar had op zijn survivability was ik een n00b en verliet hij de groep.
Waarna ik met minder problemen de warrior heb laten doortanken (geen tankspec) en ik minder moeite had met healen. LFD is soms echt een crime.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
Zodra iemand het woord retard oid in zijn mond neemt, no matter what, dan klik ik vote to kick aan. Ik hoop eigenlijk dat iedereen dat gaat doen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:31 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Keertje artikel gelezen over dat iemand z'n dochtertje van (destijds) 2 liet spelen. Ze ging alleen levelen door mobs te killen, maar het principe van de skills die ze had, de healthbars/mana had ze allemaal door.
Dus 9 jarigen kunnen er zat in t spel zitten. Denk dat het aantal een stuk groter is dan de meeste denken.
Daarnaast heeft t ook geen zin om mensen uit te schelden, ook totaal onnodig, tenzij ze het expres verpesten voor anderen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik had vorige week nog een monk die klaagde dat mijn healing slecht was, terwijl ik vlak daarvoor een warrior die alles pulde zonder moeite healde in dezelfde dungeon. Dus geantwoord dat hij behoorlijk moeilijk te healen was. Vertrok ook direct.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:51 schreef Knut het volgende:
Gisteren had ik een tank (lvl 89) die zo squishy was als weet ik het (ik healde) die wel hele hoge DPS deed. Die ging recount spammen en klagen. Toen ik commentaar had op zijn survivability was ik een n00b en verliet hij de groep.
Waarna ik met minder problemen de warrior heb laten doortanken (geen tankspec) en ik minder moeite had met healen. LFD is soms echt een crime."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen in normals. Als je alleen met dungeon spam levelt is alles rinse and repeat. Tanks hebben vooral een grote bek door de insta queue volgens mij. Het valt mij op dat ik als DPS in een LDF vaak een arrogante healer en een arrogante tank heb. En het valt me als healer vaak op dat de DPSers zefs bijna onderdanig zijn, om maar niet weer 30 minuten te hoeven wachten voor een dungeon.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had vorige week nog een monk die klaagde dat mijn healing slecht was, terwijl ik vlak daarvoor een warrior die alles pulde zonder moeite healde in dezelfde dungeon. Dus geantwoord dat hij behoorlijk moeilijk te healen was. Vertrok ook direct.[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
Ik ben skinning aan het levelen en oh my. Als je light of medium leather nodig hebt moet je bij de wetlands gaan skinnen op 1 plekje waar de orcs tegen die eh..draakachtigen vechten. Dat spawned maar door, je kan het amper bijhouden met killen (aoe instakills natuurlijk), looten en skinnenTerwijl je stil staat. Ze droppen ook light en medium hides.
Je hebt onder level 60 eigenlijk helemaal geen tank nodig. De dps kan het prima zelf: pullen en killen met een healer. Misschien niet als iedereen cloth is, geen idee, maar mijn ervaring is dat je zonder tank gewoon door kan gaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef Knut het volgende:
Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen in normals. Als je alleen met dungeon spam levelt is alles rinse and repeat. Tanks hebben vooral een grote bek door de insta queue volgens mij. Het valt mij op dat ik als DPS in een LDF vaak een arrogante healer en een arrogante tank heb. En het valt me als healer vaak op dat de DPSers zefs bijna onderdanig zijn, om maar niet weer 30 minuten te hoeven wachten voor een dungeon."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
En ja, tanks zijn vaak best arrogant omdat ze weten dat ze zo weer een nieuwe groep hebben
Ik weet trouwens niet welke DK de beste tank is, maar ik had er gisteravond eentje johKerel kon hooguit 2 mobs tegelijkertijd bezighouden, al had dat vast ook met de hunter en spriest te maken, die lui pullden mobs overal vandaan, en de tank en ik maar rennen om iedereen in leven te houden, zucht.
Ook zo mooi trouwens, ik quest als balance, dus elke keer als ik een dungeon in ga moet ik even respeccen en water drinken. Zodra ik de dungeon in ben doen ik /p WAIT I need respec! Helft van de mensen doet daar niks op uit en gaan dood omdat ze denken dat ze het zonder mij ook wel kunnen
Ze lezen niets, ze pullen gewoon. Er zijn ook amper tanks die kijken waar de healer is. Ik ben wel eens mensen aan het healen die aangevallen worden (waar de tank dus niets mee doet) en de tank maar door rennen en pullen... en dan gaat de tank ineens dood en is het mijn schuldquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet trouwens niet welke DK de beste tank is, maar ik had er gisteravond eentje johKerel kon hooguit 2 mobs tegelijkertijd bezighouden, al had dat vast ook met de hunter en spriest te maken, die lui pullden mobs overal vandaan, en de tank en ik maar rennen om iedereen in leven te houden, zucht.
Ook zo mooi trouwens, ik quest als balance, dus elke keer als ik een dungeon in ga moet ik even respeccen en water drinken. Zodra ik de dungeon in ben doen ik /p WAIT I need respec! Helft van de mensen doet daar niks op uit en gaan dood omdat ze denken dat ze het zonder mij ook wel kunnen
Ik vind het tot nog toe wel meevallen met het wachten voor een dungeon. Speel als warrior maar alleen als DPS, en heb eigenlijk altijd binnen tien minuten een groep (Vanilla dungeons). Helaas wel vaak arrogante tanks en healers, dat zijn ook meestal de eersten die de schuldige vinger naar iemand anders wijzen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen in normals. Als je alleen met dungeon spam levelt is alles rinse and repeat. Tanks hebben vooral een grote bek door de insta queue volgens mij. Het valt mij op dat ik als DPS in een LDF vaak een arrogante healer en een arrogante tank heb. En het valt me als healer vaak op dat de DPSers zefs bijna onderdanig zijn, om maar niet weer 30 minuten te hoeven wachten voor een dungeon.![]()
Tanks kijken ook niet op of om als er iemand dood gaat. Ik moet dan even een rez casten, en ondertussen dendert de pul trein al door. Tsja, dan laat ik hem lekker zijn gang gaan. Ook is het voor Tanks/DPS moeilijk om uit AOE abilities te stappen. Hoe vaak ik niet een DPS moet rezzen of een tank moet spamhealen omdat er niet even twee stapjes opzij gedaan worden...
Misschien wordt ik te oud voor het spel ondertussen
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
Yup, zie vaak genoeg dat ik een dps'er moet healen en de tank idd gewoon doordendert. Of ik ben aan het looten of een quest item aan het oppakken (bloempjes in underbog of slave pens bijv, hoe heten die dingen waar je er 5 van nodig hebt). Ben ik klaar, is de tank alweer 100 meter verderop aan het knallenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lezen niets, ze pullen gewoon. Er zijn ook amper tanks die kijken waar de healer is. Ik ben wel eens mensen aan het healen die aangevallen worden (waar de tank dus niets mee doet) en de tank maar door rennen en pullen... en dan gaat de tank ineens dood en is het mijn schuld
Het tegenovergestelde had ik gister echter ook, de tank had die 5 bloempjes ook nodig en deed elke mob één voor één. Hoe vaak ik wel niet /sigh en /yawn naar de tank heb gedaan, gevolgd door een MOAR! in partychatDat lekker snelle pullen en knallen heeft een ritme dat me wel ligt, moet ik tenminste nog eens opletten!
Ik zorg er iig voor dat ik 99 van de 100 keer braaf bij de tank sta
Zoooo herkenbaarquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lezen niets, ze pullen gewoon. Er zijn ook amper tanks die kijken waar de healer is. Ik ben wel eens mensen aan het healen die aangevallen worden (waar de tank dus niets mee doet) en de tank maar door rennen en pullen... en dan gaat de tank ineens dood en is het mijn schuld
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.![]()
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:26 schreef Knut het volgende:
Tanks kijken ook niet op of om als er iemand dood gaat. Ik moet dan even een rez casten, en ondertussen dendert de pul trein al door. Tsja, dan laat ik hem lekker zijn gang gaan. Ook is het voor Tanks/DPS moeilijk om uit AOE abilities te stappen. Hoe vaak ik niet een DPS moet rezzen of een tank moet spamhealen omdat er niet even twee stapjes opzij gedaan worden...
Misschien wordt ik te oud voor het spel ondertussen
Het is fijn als een tank een beetje doorgaat, ipv 1-2 mobs per keer pakt (heb ik niet veel te doen namelijk), maar er is een verschil tussen vlot door lopen en als een razende gek zonder op of om kijken door rennenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het tegenovergestelde had ik gister echter ook, de tank had die 5 bloempjes ook nodig en deed elke mob één voor één. Hoe vaak ik wel niet /sigh en /yawn naar de tank heb gedaan, gevolgd door een MOAR! in partychat Dat lekker snelle pullen en knallen heeft een ritme dat me wel ligt, moet ik tenminste nog eens opletten!
Toen ik nog samen met een vriend levelde kregen we een tank die zei dat hij ging speed pullen. Ja best. Daar hielden wij wel van als dps en healer. Hij taunt het eerste groepje mobs en gaat backpaddelen de mobs tankend de instance door. We hebben krom gelegen van het lachen. Dat was jaren geleden in de min of meer betere tijd van WoW
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.![]()
Ben mijn hunter aan het levelen, lvl 54.
Kwam ik een rare tegen, hij ziet er goed uit, anders dan andere Wind serpents.
http://www.wowhead.com/npc=50797#comments![]()
Die is wel cool ja
Als ik tank speel in dungeons probeer ik altijd de gehele dungeon geen enkele keer uit combat te rakenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is fijn als een tank een beetje doorgaat, ipv 1-2 mobs per keer pakt (heb ik niet veel te doen namelijk), maar er is een verschil tussen vlot door lopen en als een razende gek zonder op of om kijken door rennen![]()
Dasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:26 schreef Knut het volgende:
Misschien wordt ik te oud voor het spel ondertussenWoops.... daar is geen excuus voor eigenlijk....quote:[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
Zo, daarnet lvl 72 geworden, morgen weer een dag
Hahaha alweer wow-verslaafd zie ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, daarnet lvl 72 geworden, morgen weer een dag![]()
![]()
Wat gaat die pre-patch precies betekenen die ze volgende week gaan launchen? Is dat net zoiets als de Scourge event pre-WOTLK, met een feat of strength enzo?![]()
Volgens mij gebeurt het één en ander bij de Dark Portal. En UBRS krijgt een revamp voor lvl 90 dat bij de release of vlak daarna van WoD waarschijnlijk aangepast wordt naar lvl 100 oid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef GlenSpey het volgende:
Wat gaat die pre-patch precies betekenen die ze volgende week gaan launchen? Is dat net zoiets als de Scourge event pre-WOTLK, met een feat of strength enzo?
http://www.mmo-champion.c(...)o-Azeroth-October-14![]()
Yupquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 04:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hahaha alweer wow-verslaafd zie ik10 dagen geleden ofzo gametime gekocht en in die tijd deze lui geleveld:
- undead warrior van 84 naar 85 (nu is hij weer m'n main ipv de al eerder gedane orc hunter)
- undead warlock van 1 tot 65
- troll warrior van 1 tot 31 (tot 27 in één avond)
- tauren druid van 56 naar 72
De Druid is zo ontzettend leuk en simpel om te lvlen, die gaat de volgende 85 worden, al ken ik mezelf genoeg om hem ergens rond 76 ofzo op pauze te zetten om met een ander altje te gaan knallen
Koop anders gewoon mop. Das 10 euro ofzo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup10 dagen geleden ofzo gametime gekocht en in die tijd deze lui geleveld:
- undead warrior van 84 naar 85 (nu is hij weer m'n main ipv de al eerder gedane orc hunter)
- undead warlock van 1 tot 65
- troll warrior van 1 tot 31 (tot 27 in één avond)
- tauren druid van 56 naar 72
De Druid is zo ontzettend leuk en simpel om te lvlen, die gaat de volgende 85 worden, al ken ik mezelf genoeg om hem ergens rond 76 ofzo op pauze te zetten om met een ander altje te gaan knallen![]()
Oei, ik ben op dit moment bezig met het levelen van een warrior, nu bijna op het level wat nodig is voor UBRS. Nog maar even snel die dungeon induiken dan de komende dagen. Of blijft de lvl 55 versie ook gewoon bestaan naast de lvl 100 versie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het één en ander bij de Dark Portal. En UBRS krijgt een revamp voor lvl 90 dat bij de release of vlak daarna van WoD waarschijnlijk aangepast wordt naar lvl 100 oid.
http://www.mmo-champion.c(...)o-Azeroth-October-14![]()
Heb ik net gedaan ja, maar ga gewoon verder op de druid. Helemaal geen zin in de 85 warrior en hunter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Koop anders gewoon mop. Das 10 euro ofzo tegenwoordig.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Is het mogelijk om via de neutrale AH geld over te hevelen van een Alliance naar een Horde toon op dezelfde realm? Stond me iets van bij dat ze het onmogelijk hebben gemaakt als de toons op hetzelfde account zitten![]()
![]()
Anders vraag je toch iemand om dit te doen? Iemand die je vertrouwt uiteraard. Al blijft er altijd wel een risico aan hangen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef GlenSpey het volgende:
Is het mogelijk om via de neutrale AH geld over te hevelen van een Alliance naar een Horde toon op dezelfde realm? Stond me iets van bij dat ze het onmogelijk hebben gemaakt als de toons op hetzelfde account zitten
En die belachelijk hoge fee zit er ook aan vast. Hoeveel was dat ook alweer?![]()
Nee, kan niet meer. Ik heb daar gister een guildie voor ingeschakeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef GlenSpey het volgende:
Is het mogelijk om via de neutrale AH geld over te hevelen van een Alliance naar een Horde toon op dezelfde realm? Stond me iets van bij dat ze het onmogelijk hebben gemaakt als de toons op hetzelfde account zitten
Leuk verhaal trouwens, ik breek het even op:
- ik had 5k nodig om lvl 70 flying te kopen, dus schraapte dat geld bijeen van al m'n horde chars;
- koop de flying en bedenk me dat ik horde-wide nog maar iets van 500gc had, beetje sneu;
- kijk bij m'n twee ally chars en zie dat die samen iets van 2.5k hadden;
- ik spring even op een 85 en zet een onzinding voor 2.5k op de booty bay auction en log wederom op een ally char;
- lukt dus niet om te kopen want zelfde account;
- ik ga terug naar horde, schakel m'n guildie in en we regelen het op die manier;
- uurtje later heb ik +/- 2.1k in de mail zitten (want 15% fee)
En wat schetst mijn verbazing? Ipv 2.1k heeft m'n 85 hunter ineens bijna 7kEr is ergens iets gebeurd waardoor ik vanuit het niets zo'n 5k bijgeschreven heb gekregen, gratis flying dus
15 fucking procentquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Anders vraag je toch iemand om dit te doen? Iemand die je vertrouwt uiteraard. Al blijft er altijd wel een risico aan hangen natuurlijk.
En die belachelijk hoge fee zit er ook aan vast. Hoeveel was dat ook alweer?
Ah
Helaas ken ik niemand op mijn realm. Ben een lone wolf wat dat betreft.
Vriendinlief wil geen WoW meer spelen.
Mijn toon zit in een guild waarin nooit wordt gepraat
Mocht er hier toevallig iemand op Ragnaros-EU zitten dan hoor ik dat graaggaat om een bedrag van ongeveer 8k. Mot er dus al een flinke lap van inleveren, maar er kan vast ook nog wel een paar honderd gold vanaf als dank voor de moeite
Moet dan alleen wel een Alliance toon zijn, want het geld gaat dus naar mijn Horde toon.
![]()
Ik zit op ragnarosquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:05 schreef GlenSpey het volgende:
Ah
Helaas ken ik niemand op mijn realm. Ben een lone wolf wat dat betreft.
Vriendinlief wil geen WoW meer spelen.
Mijn toon zit in een guild waarin nooit wordt gepraat
Mocht er hier toevallig iemand op Ragnaros-EU zitten dan hoor ik dat graaggaat om een bedrag van ongeveer 8k. Mot er dus al een flinke lap van inleveren, maar er kan vast ook nog wel een paar honderd gold vanaf als dank voor de moeite
Moet dan alleen wel een Alliance toon zijn, want het geld gaat dus naar mijn Horde toon.
AFCA
En horde toch? Ik zet iets op neutral, jij koopt het op ally char. Ik krijg de gold en geef t aan jou.AFCA
Of je koopt een petje op AH, leert 'm, gaat naar je andere char, "put in cage", verkoop op AH.Je raekt an de dinge geweun.![]()
In augustus lag MoP bij de mediamarkt in de aanbiedingen bak voor 3 euroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Koop anders gewoon mop. Das 10 euro ofzo tegenwoordig.Misschien nu wel nog goedkoper
![]()
![]()
Leuk, net met 3 lvl 90's naar Black Temple en Hyjal geweest
Verdomme kheb in mei/april ofzo nog 20 euro betaaldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
In augustus lag MoP bij de mediamarkt in de aanbiedingen bak voor 3 euroMisschien nu wel nog goedkoper
![]()
![]()
Ik geloof ik 50eu in de pre-sale voor de deluxe editionquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Verdomme kheb in mei/april ofzo nog 20 euro betaald![]()
![]()
Zeu, 75 alweer. Heb nog wat Thunderheart-gear van Hyjal en BT aan, het is ech nie te gleeeuuuuve hoe simpel ik nu lvl en heal
Ik ook maar dan in mn eentje, hyjal ging prima maar de illidari council krijg ik niet gekilled. Ik vind het wel leuk om dit een keertje te zien, ik speel pas sinds dit jaarquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuk, net met 3 lvl 90's naar Black Temple en Hyjal geweest![]()
![]()
En alweer bijna 77, volgens mij was ik 72 toen ik vanmiddag begon, nie normaal nie meer zo hard als dit gaat
horde of ally ?quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 04:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En alweer bijna 77, volgens mij was ik 72 toen ik vanmiddag begon, nie normaal nie meer zo hard als dit gaat![]()
![]()
Horde natuurlijkquote:
wil je best ergens doorheen boosten vandaag (nadat ik geslapen heb ,ben 26u op) zal je mijn realid ff pmenquote:![]()
![]()
Zou je eens moeten levelen met RAF..dat gaat pas ziekelijk snel, haha. Binnen 3 maanden 10 chars van 0 naar 90 gegaan incl Gear waarmee je al LFR SoO kan doen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 04:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En alweer bijna 77, volgens mij was ik 72 toen ik vanmiddag begon, nie normaal nie meer zo hard als dit gaat![]()
Topquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 22:50 schreef Smoofie het volgende:
En horde toch? Ik zet iets op neutral, jij koopt het op ally char. Ik krijg de gold en geef t aan jou.stuur me anders even je WoW-ID dan voeg ik je even toe ingame.
![]()
Ah geweldig weer, ik ga dood bij de last boss in Slave Pens, die toevallig ook een item dropped voor een quest. Healer vertrekt direct, tank (pala) weigert mij te ressen omdat ik in het begin commentaar op hem geleverd zou hebben. Terwijl ik dat niet had gedaan maar een van de andere DPS. Fijn, kan ik dus terugrennen naar de dungeon in corpse, terugrennen helemaal naar het eind voor het quest item EN terugrennen naar het begin van de dungeon omdat de hele party al weg is. Sommige mensen verdienen het om pijnlijk te sterven![]()
![]()
smoofie#2440quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:00 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Topstuur me anders even je WoW-ID dan voeg ik je even toe ingame.
AFCA
Had gister ook weer zo'n groep die nergens naar luisterde. We kwamen binnen, ik brul meteen "WAIT! I need to respec" en druk op N om van balance naar resto te gaan. Hele zooitje ging al vooruit (Hunter pullde) en ik ging maar gewoon zitten en water drinken met de tekst: "fine, suit it yourself."
Hunterpet ging dood, Hunter ging dood en tank was nog amper in leven toen ik aangesjokt kwam. Hunter over de zeik, Tank leek het allemaal wel geinig te vinden en de andere dps (Warrior) vroeg "bro do you even heal?"
Legendary cloak quest: verdwijnt dat aanstaande woensdag of 13 november?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Gewoon opnieuw que-enquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:58 schreef GlenSpey het volgende:
Ah geweldig weer, ik ga dood bij de last boss in Slave Pens, die toevallig ook een item dropped voor een quest. Healer vertrekt direct, tank (pala) weigert mij te ressen omdat ik in het begin commentaar op hem geleverd zou hebben. Terwijl ik dat niet had gedaan maar een van de andere DPS. Fijn, kan ik dus terugrennen naar de dungeon in corpse, terugrennen helemaal naar het eind voor het quest item EN terugrennen naar het begin van de dungeon omdat de hele party al weg is. Sommige mensen verdienen het om pijnlijk te sterven
Gister deed ik blink in soo 4 vanaf 1ste baas naar de 2de, kwam ik opeens ergens in het water terecht, ging ik dood omdat ik geen lucht kreeg, was zo dom
Deserter buffquote:
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:03 schreef Isabeau het volgende:
Legendary cloak quest: verdwijnt dat aanstaande woensdag of 13 november?quote:The legendary questline is going away in Warlords of Draenor. You will not be able to start the chain in the pre-patch, but you will be able to complete it between the prepatch and Warlords launch if you already have part of the questline complete. When Warlords launches on November 13th, you can no longer progress on the questline.![]()
quote:dank
Iemand vertelde me nl dat het woensdag al niet meer kon. Maar blijkbaar klok-klepel."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Hier kwam dat vandaanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]dank
Iemand vertelde me nl dat het woensdag al niet meer kon. Maar blijkbaar klok-klepel.http://www.wowhead.com/ne(...)-titles-achievements
Kan niet wachten!![]()
![]()
Als ghoul quests voor Drakuru doen is best geinig
Wel als die dungeon afgelopen is hequote:
Goed, op naar Icecrown
Niet als je de last boss gekilled heb.quote:Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |