abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 oktober 2014 @ 11:17:17 #226
296917 Abby79
Being myself!
pi_145358167
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:10 schreef GlenSpey het volgende:
LFD is ook wel een poel van idioten geworden zeg. Er wordt tegenwoordig ook nooit meer wat in die groepen gezegd (zeg je nog hoi aan t begin, wordt door iedereen genegeerd). Daarnaast loopt zowat iedereen overal op te needen. Need is het nieuwe greed :r
Ik ben deze week een beetje een nieuwe shaman aan het levelen, kom ik een lvl 30 en een lvl 28 hunter tegen in Gnomeregan die echt alle idiote beginners/hunter fouten maken (pet op taunt, needen op alles, naar beneden springen met de pet actief). Geef je d'r commentaar op, reageert de lvl 30 met "I'm teaching him how to play hunter." Dat worden leuke spelers als ze 90 zijn :P.
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
pi_145359339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:10 schreef GlenSpey het volgende:
LFD is ook wel een poel van idioten geworden zeg. Er wordt tegenwoordig ook nooit meer wat in die groepen gezegd (zeg je nog hoi aan t begin, wordt door iedereen genegeerd). Daarnaast loopt zowat iedereen overal op te needen. Need is het nieuwe greed :r
Gisteren nog echt zitten kletsen met mensen in Upper Blackrock Spire O+ Het helpt al heel erg als je zelf 'Hello :) ' zegt bij binnenkomst. Je moet alleen geen tank hebben die een persoonlijk record wil verbeteren, want dan heeft niemand de tijd om ook maar iets te typen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145359447
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gisteren nog echt zitten kletsen met mensen in Upper Blackrock Spire O+ Het helpt al heel erg als je zelf 'Hello :) ' zegt bij binnenkomst. Je moet alleen geen tank hebben die een persoonlijk record wil verbeteren, want dan heeft niemand de tijd om ook maar iets te typen.
Die groepen zijn helaas vrij zeldzaam. Ik zeg meestal hoi aan t begin, maar 9 van de 10 keer reageert niemand. Maar als er dan iemand een foutje maakt dan hebben ze opeens wel een grote bek :') dat soort tuig wordt wat mij betreft permanent van WoW afgeschopt. Helaas zijn er daar zoveel van dat het Blizz teveel inkomen zou gaan kosten :P
pi_145360303
Ik las dat JP en Vp 45 silver per punt gaat opleveren. Ik ben capped op 6 characters, dus 7000x6x0.45= 18.900 gratis gold :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:55:12 #230
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_145361252
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die groepen zijn helaas vrij zeldzaam. Ik zeg meestal hoi aan t begin, maar 9 van de 10 keer reageert niemand. Maar als er dan iemand een foutje maakt dan hebben ze opeens wel een grote bek :') dat soort tuig wordt wat mij betreft permanent van WoW afgeschopt. Helaas zijn er daar zoveel van dat het Blizz teveel inkomen zou gaan kosten :P
Dit zie ik dus ook zo vaak. Het liefst alles tegelijk pullen en in 3 seconden weer buiten staan. Het kan niet snel genoeg gaan.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_145361841
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 11:56 schreef GlenSpey het volgende:
1Die groepen zijn helaas vrij zeldzaam. Ik zeg meestal hoi aan t begin, maar 9 van de 10 keer reageert niemand. Maar als er dan iemand een foutje maakt dan hebben ze opeens wel een grote bek :') dat soort tuig wordt wat mij betreft permanent van WoW afgeschopt. Helaas zijn er daar zoveel van dat het Blizz teveel inkomen zou gaan kosten :P
Wel mee eens :Y De idiots en retard roepers. Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat die hunter die stomme dingen doet (als we het toch steeds over hunters hebben :7 ) misschien iemands 9 jarige dochter is die ook graag het spelletje van papa en mama wil spelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145361865
quote:
7s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:55 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dit zie ik dus ook zo vaak. Het liefst alles tegelijk pullen en in 3 seconden weer buiten staan. Het kan niet snel genoeg gaan.
En als je het qua healen niet bij kan houden is het jouw schuld *O* Ook al gebruik je je snelste, sterkste heal continu.
pi_145362391
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel mee eens :Y De idiots en retard roepers. Ik hou altijd in mijn achterhoofd dat die hunter die stomme dingen doet (als we het toch steeds over hunters hebben :7 ) misschien iemands 9 jarige dochter is die ook graag het spelletje van papa en mama wil spelen.
Keertje artikel gelezen over dat iemand z'n dochtertje van (destijds) 2 liet spelen. Ze ging alleen levelen door mobs te killen, maar het principe van de skills die ze had, de healthbars/mana had ze allemaal door.
Dus 9 jarigen kunnen er zat in t spel zitten. Denk dat het aantal een stuk groter is dan de meeste denken.

Daarnaast heeft t ook geen zin om mensen uit te schelden, ook totaal onnodig, tenzij ze het expres verpesten voor anderen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 13:51:00 #234
2738 Knut
Loyal Dog
pi_145363018
Gisteren had ik een tank (lvl 89) die zo squishy was als weet ik het (ik healde) die wel hele hoge DPS deed. Die ging recount spammen en klagen. Toen ik commentaar had op zijn survivability was ik een n00b en verliet hij de groep.

Waarna ik met minder problemen de warrior heb laten doortanken (geen tankspec) en ik minder moeite had met healen. LFD is soms echt een crime.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_145363389
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:31 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Keertje artikel gelezen over dat iemand z'n dochtertje van (destijds) 2 liet spelen. Ze ging alleen levelen door mobs te killen, maar het principe van de skills die ze had, de healthbars/mana had ze allemaal door.
Dus 9 jarigen kunnen er zat in t spel zitten. Denk dat het aantal een stuk groter is dan de meeste denken.
Daarnaast heeft t ook geen zin om mensen uit te schelden, ook totaal onnodig, tenzij ze het expres verpesten voor anderen.
Zodra iemand het woord retard oid in zijn mond neemt, no matter what, dan klik ik vote to kick aan. Ik hoop eigenlijk dat iedereen dat gaat doen.
pi_145363425
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 13:51 schreef Knut het volgende:
Gisteren had ik een tank (lvl 89) die zo squishy was als weet ik het (ik healde) die wel hele hoge DPS deed. Die ging recount spammen en klagen. Toen ik commentaar had op zijn survivability was ik een n00b en verliet hij de groep.
Waarna ik met minder problemen de warrior heb laten doortanken (geen tankspec) en ik minder moeite had met healen. LFD is soms echt een crime.
Ik had vorige week nog een monk die klaagde dat mijn healing slecht was, terwijl ik vlak daarvoor een warrior die alles pulde zonder moeite healde in dezelfde dungeon. Dus geantwoord dat hij behoorlijk moeilijk te healen was. Vertrok ook direct.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 14:06:35 #237
2738 Knut
Loyal Dog
pi_145363503
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had vorige week nog een monk die klaagde dat mijn healing slecht was, terwijl ik vlak daarvoor een warrior die alles pulde zonder moeite healde in dezelfde dungeon. Dus geantwoord dat hij behoorlijk moeilijk te healen was. Vertrok ook direct.
Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen in normals. Als je alleen met dungeon spam levelt is alles rinse and repeat. Tanks hebben vooral een grote bek door de insta queue volgens mij. Het valt mij op dat ik als DPS in een LDF vaak een arrogante healer en een arrogante tank heb. En het valt me als healer vaak op dat de DPSers zefs bijna onderdanig zijn, om maar niet weer 30 minuten te hoeven wachten voor een dungeon.
pi_145363578
Ik ben skinning aan het levelen en oh my. Als je light of medium leather nodig hebt moet je bij de wetlands gaan skinnen op 1 plekje waar de orcs tegen die eh..draakachtigen vechten. Dat spawned maar door, je kan het amper bijhouden met killen (aoe instakills natuurlijk), looten en skinnen :o Terwijl je stil staat. Ze droppen ook light en medium hides.
pi_145363623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef Knut het volgende:
Ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen in normals. Als je alleen met dungeon spam levelt is alles rinse and repeat. Tanks hebben vooral een grote bek door de insta queue volgens mij. Het valt mij op dat ik als DPS in een LDF vaak een arrogante healer en een arrogante tank heb. En het valt me als healer vaak op dat de DPSers zefs bijna onderdanig zijn, om maar niet weer 30 minuten te hoeven wachten voor een dungeon.
Je hebt onder level 60 eigenlijk helemaal geen tank nodig. De dps kan het prima zelf: pullen en killen met een healer. Misschien niet als iedereen cloth is, geen idee, maar mijn ervaring is dat je zonder tank gewoon door kan gaan.
pi_145363633
En ja, tanks zijn vaak best arrogant omdat ze weten dat ze zo weer een nieuwe groep hebben -O-
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 oktober 2014 @ 15:21:44 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145365439
Ik weet trouwens niet welke DK de beste tank is, maar ik had er gisteravond eentje joh :') Kerel kon hooguit 2 mobs tegelijkertijd bezighouden, al had dat vast ook met de hunter en spriest te maken, die lui pullden mobs overal vandaan, en de tank en ik maar rennen om iedereen in leven te houden, zucht.

Ook zo mooi trouwens, ik quest als balance, dus elke keer als ik een dungeon in ga moet ik even respeccen en water drinken. Zodra ik de dungeon in ben doen ik /p WAIT I need respec! Helft van de mensen doet daar niks op uit en gaan dood omdat ze denken dat ze het zonder mij ook wel kunnen :')
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_145365548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet trouwens niet welke DK de beste tank is, maar ik had er gisteravond eentje joh :') Kerel kon hooguit 2 mobs tegelijkertijd bezighouden, al had dat vast ook met de hunter en spriest te maken, die lui pullden mobs overal vandaan, en de tank en ik maar rennen om iedereen in leven te houden, zucht.
Ook zo mooi trouwens, ik quest als balance, dus elke keer als ik een dungeon in ga moet ik even respeccen en water drinken. Zodra ik de dungeon in ben doen ik /p WAIT I need respec! Helft van de mensen doet daar niks op uit en gaan dood omdat ze denken dat ze het zonder mij ook wel kunnen :')
Ze lezen niets, ze pullen gewoon. Er zijn ook amper tanks die kijken waar de healer is. Ik ben wel eens mensen aan het healen die aangevallen worden (waar de tank dus niets mee doet) en de tank maar door rennen en pullen... en dan gaat de tank ineens dood en is het mijn schuld *O*
pi_145365556
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 14:06 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik vind het tot nog toe wel meevallen met het wachten voor een dungeon. Speel als warrior maar alleen als DPS, en heb eigenlijk altijd binnen tien minuten een groep (Vanilla dungeons). Helaas wel vaak arrogante tanks en healers, dat zijn ook meestal de eersten die de schuldige vinger naar iemand anders wijzen.
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:26:50 #244
2738 Knut
Loyal Dog
pi_145365608
Tanks kijken ook niet op of om als er iemand dood gaat. Ik moet dan even een rez casten, en ondertussen dendert de pul trein al door. Tsja, dan laat ik hem lekker zijn gang gaan. Ook is het voor Tanks/DPS moeilijk om uit AOE abilities te stappen. Hoe vaak ik niet een DPS moet rezzen of een tank moet spamhealen omdat er niet even twee stapjes opzij gedaan worden...

Misschien wordt ik te oud voor het spel ondertussen ;)
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 oktober 2014 @ 15:36:50 #245
Rawr
pi_145365855
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze lezen niets, ze pullen gewoon. Er zijn ook amper tanks die kijken waar de healer is. Ik ben wel eens mensen aan het healen die aangevallen worden (waar de tank dus niets mee doet) en de tank maar door rennen en pullen... en dan gaat de tank ineens dood en is het mijn schuld *O*
Yup, zie vaak genoeg dat ik een dps'er moet healen en de tank idd gewoon doordendert. Of ik ben aan het looten of een quest item aan het oppakken (bloempjes in underbog of slave pens bijv, hoe heten die dingen waar je er 5 van nodig hebt). Ben ik klaar, is de tank alweer 100 meter verderop aan het knallen :')

Het tegenovergestelde had ik gister echter ook, de tank had die 5 bloempjes ook nodig en deed elke mob één voor één. Hoe vaak ik wel niet /sigh en /yawn naar de tank heb gedaan, gevolgd door een MOAR! in partychat _O- Dat lekker snelle pullen en knallen heeft een ritme dat me wel ligt, moet ik tenminste nog eens opletten!

Ik zorg er iig voor dat ik 99 van de 100 keer braaf bij de tank sta :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  donderdag 9 oktober 2014 @ 15:45:12 #246
296917 Abby79
Being myself!
pi_145366077
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  Moderator / Redactie FP donderdag 9 oktober 2014 @ 15:49:54 #247
Rawr
pi_145366211
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:26 schreef Knut het volgende:
Tanks kijken ook niet op of om als er iemand dood gaat. Ik moet dan even een rez casten, en ondertussen dendert de pul trein al door. Tsja, dan laat ik hem lekker zijn gang gaan. Ook is het voor Tanks/DPS moeilijk om uit AOE abilities te stappen. Hoe vaak ik niet een DPS moet rezzen of een tank moet spamhealen omdat er niet even twee stapjes opzij gedaan worden...
Misschien wordt ik te oud voor het spel ondertussen ;)
;(
pi_145366476
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 15:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het tegenovergestelde had ik gister echter ook, de tank had die 5 bloempjes ook nodig en deed elke mob één voor één. Hoe vaak ik wel niet /sigh en /yawn naar de tank heb gedaan, gevolgd door een MOAR! in partychat Dat lekker snelle pullen en knallen heeft een ritme dat me wel ligt, moet ik tenminste nog eens opletten!
Het is fijn als een tank een beetje doorgaat, ipv 1-2 mobs per keer pakt (heb ik niet veel te doen namelijk), maar er is een verschil tussen vlot door lopen en als een razende gek zonder op of om kijken door rennen :7
  donderdag 9 oktober 2014 @ 17:03:23 #249
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_145368361
Toen ik nog samen met een vriend levelde kregen we een tank die zei dat hij ging speed pullen. Ja best. Daar hielden wij wel van als dps en healer. Hij taunt het eerste groepje mobs en gaat backpaddelen de mobs tankend de instance door. We hebben krom gelegen van het lachen. Dat was jaren geleden in de min of meer betere tijd van WoW _O-
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145368414
Ben mijn hunter aan het levelen, lvl 54.

Kwam ik een rare tegen, hij ziet er goed uit, anders dan andere Wind serpents. :o

http://www.wowhead.com/npc=50797#comments
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')