quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik zweef rond de tank op de meter met ilvl 561
quote:
quote:
Heb er zin om weer door Outlands en Northrend heen te raggenquote:
Dan ben je gewoon kut.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ik zweef rond de tank op de meter met ilvl 561
Vashj'ir.... Doe je ook aan SM met je vriend?quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:19 schreef Isabeau het volgende:
Northrend vind ik altijd leuk, Outland niet zo. En Vashj'ir vind ik geweldig, omdat ik daar met vriendlief Cata ben begonnen
Ik vroeg me eerst af of dat misschien het startgebied in WoD zou zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vashj'ir.... Doe je ook aan SM met je vriend?
Scarlet Monastry blijft gewoon een instance toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerst af of dat misschien het startgebied in WoD zou zijn
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
En we pikken onze 46 rogue weer op vandaag. Doel is om Outland te halen deze middag
Wat is je main?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ah, zolang m'n main maar aan in de top 2 blijft, ben ik gewoon tevreden
vooral surv jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hunter wordt anders wel hard geraakt in WoD
Ehm Fan of Knives en Crimson Tempest...quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef GlenSpey het volgende:
Krijgt mijn rogue ook nog iets van een fatsoenlijke AOE verderop?
Ik heb namelijk assassination, prima voor single targetting maar voor meerdere mobs heb ik helemaal niets in huis. Combat heeft een AOE talent maar dat is wel een 'ten koste van talent'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |