Ik plantte m'n zaad in haarquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik plantte m'n zaad in haarTick, tick, BOOM!
lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik plantte m'n zaad in haarTick, tick, BOOM!
Gebruik ik sowieso sinds lvl 60, lekker zelf tussen een groep mobs springen, seeden, haunten, fearen en dotten maar, gevolgd door een welgemeende /cackle van de undeadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
lol
mijnwas trouwens omdat seed of corruption een aoe abilitie is
Dat soort dingen doe ik ook altijd. Ben nu weer bezig met een warrior (20), terwijl ik eerder al een mage (13), een rogue (58), een hunter (27) en een druid (27) heb geleveld. Oh en ik heb ook nog een DK door het startgebied geschopt, dit alles in 3 weken tijd. En nu heb ik eigenlijk nog steeds niet besloten wat mijn nieuwe main in WoD moet gaan wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo ken ik mezelf weer... eerst een nieuwe paladin maken, die tot lvl 6 krijgen en daarna de enorm roestige 56 druid (ik noem gear die je op lvl 21 tot 40 krijgt) uit de kast halen en op hoop van zege een beetje ST (2x) en BRS healen. Was een eitje en ben nu lvl 60 na wat questen en ook Ramparts (2x) healen.
Zou me niks verbazen als ik m'n 65 warlock en 31 warrior op pauze zet en met de resto/balance druid verder ga
Nicequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef Tokus het volgende:
woohoo.
http://www.wowhead.com/item=90655
het grinden was niet voor niets
Mijn resto is 58 en is best tof iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Resto/Balance Druid is inmiddels alweer 62, heb best lol met questen en healen
Het nut van hybrid classes is een beetje weg sinds specializations. Vind ik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn resto is 58 en is best tof iddIk wilde nooit een druid, want leek me geen moer aan, maar is echt leuk! (en heeft 4 specs
)
Gewoon doorzetten, ik heb hem ook gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Bienelientjee het volgende:
It's all a lie! Die hele Ashes of Alar!![]()
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten, ik heb hem ook gehad.
Alles kan!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!
Dan level jij in een dooie battlegroep zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Wil niemand rond mijn level dungeons doen of zoSta al 2x een half uur in de queue als healer. Na een half uur dacht ik dat ie broken was en maar opnieuw gequeued, maar dat helpt dus niet
Welk level ben je? Ik heb de afgelopen dagen nog nooit langer dan 10 min hoeven wachten op een dungeon party. Op geen enkel level. Nu inmiddels 77.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Wil niemand rond mijn level dungeons doen of zoSta al 2x een half uur in de queue als healer. Na een half uur dacht ik dat ie broken was en maar opnieuw gequeued, maar dat helpt dus niet
Die wil ik oooooooooooookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!
Ligt eraan als je wat goud wilt verdienen wanneer WOD uitkomt herbalism,mining of inscription,enchanting normaal zou ik jewelcrafting doen maar is volgens mij een beetje generft bij deze expansion.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef wuuht het volgende:
welke 2 professions raden jullie mij aan om te nemen, ik ben een warlock en ga zo mn boost van lvl 60 naar 90 gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |