abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145289122
Ik heb het geprobeerd met een fokguild, maar ook dat werkte uiteindelijk niet. In het begin wel overigens, veel samen geleveld en zo O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Over guilds gesproken, ik heb 15 minuten met mijn guildloze Rogue rondgewandeld en kreeg 20 guild invites... :')

Ook gewoon zonder iets te vragen ofzo.
Dat zijn die guilds die jou willen voor de cashflow voor de GM.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145289161
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Dat zijn die guilds die jou willen voor de cashflow voor de GM.
Ik heb geen idee waar je het over hebt. :P

Het is allemaal zo lang geleden en er is enorm veel veranderd in 6 jaar tijd.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_145289185
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questen :?
In SW zie je wel alleen Khadgar en Bloofhoof
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145289209
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:

Van elke cent die jij verdient in het spel, gaat een percentage naar de guildbank. Hoe meer mensen er dus questen, levelen etc hoe meer geld er binnen komt. Allemaal voor de GM. Dus: veeeeeel mensen = veel geld. Die guilds hebben dus alleen mensen voor het geld. Er wordt niets samen gedaan, niet samen geleveld, niet gekletst etc
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145289219
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef topdeck het volgende:
Godver ben vergeten die brewfest goggles te kopen :')__
Ik hele tijd bezig met die achie, bleek ik verkeerde goggles te hebben _O- _O- _O-
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145289249
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er is een tool die automatisch guild invites verstuurd, daar wordt je door lastig gevallen.
als jij gold op pakt, gaat er 10% in de guild bank, dat is een van de nieuwe guild perks
wat wow vroeger niet had.

je kan in je optie menu als het goed is wel guild invites blokken.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_145289280
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 18:12 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Alles aan een hunter class is mongo. Het is de meest no-skill class in het spel
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( o|O o|O o|O o|O o|O
pi_145289288
Ja als je een guild zoekt die wel samen dingen doet kun je het best zelf applyen bij een guild die rekruteert op de fora oid. Die guilds die je zomaar inviten daar wil je inderdaad bijna nooit inzitten.

Ik zit nu ook, na een jaartje forever alone in mijn eigen guild te hebben vertoefd, weer in een enigzins behoorlijke raiding guild. Trial spot voor WoD en in een maandje de legendary cloak gehaald, Pandaria Raider, Orgriummar raider, Garrosh Curve en bijna Thundering Raider. In een maand meer gedaan dan in de rest van Mists bij elkaar :D En fijn om weer eens groene lettertjes in het chatvenster te zien *O*
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_145289489
Bedankt voor de uitleg mensen!

Die lvl 90 boost bij pre-order WoD, kun je die gelijk aanspreken of pas in WoD?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:08:28 #163
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_145289515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Bedankt voor de uitleg mensen!

Die lvl 90 boost bij pre-order WoD, kun je die gelijk aanspreken of pas in WoD?
Kan je direct gebruiken. Als de char boven de 60 is, worden ook je professions geboost naar max.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_145289544
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Kan je direct gebruiken. Als de char boven de 60 is, worden ook je professions geboost naar max.
Cool, thanks!
pi_145297563
Hebben ze over Alliance wat te zeiken, nu al de derde keer dat er een groep lvl 90 Hordes bij Goldshire rondhangt en daar alle NPC's uitmoord terwijl ik gewoon probeer te questen op mijn nieuwe mage :') Zijn nog telkens andere groepjes ook....
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:21:52 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145297670
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef GlenSpey het volgende:
Hebben ze over Alliance wat te zeiken, nu al de derde keer dat er een groep lvl 90 Hordes bij Goldshire rondhangt en daar alle NPC's uitmoord terwijl ik gewoon probeer te questen op mijn nieuwe mage :') Zijn nog telkens andere groepjes ook....
Payback voor Razor Hill en Tarren Mill, daar stonden ook altijd max lvl Allies de boel te verneuken voor Hordies :+
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_145298028
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Payback voor Razor Hill en Tarren Mill, daar stonden ook altijd max lvl Allies de boel te verneuken voor Hordies :+
Ik vind lowbie ganking een van de meest trieste dingen in dit spel. Van beide kanten (speel zowel Alliance als Horde :P)

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit terwijl ik zelf op de cap was iemand die lager lvl was heb gedood.
pi_145298395
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef GlenSpey het volgende:

Ik vind lowbie ganking een van de meest trieste dingen in dit spel. Van beide kanten (speel zowel Alliance als Horde :P)

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit terwijl ik zelf op de cap was iemand die lager lvl was heb gedood.
Helemaal mee eens. Als ik ergens ben en er loopt een lowbie, heb ik nou nooit de neiging om met het drukken op 1 knopje een insta-kill te veroorzaken. Wat is daar nou eigenlijk de lol van :?
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:49:45 #169
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_145298924
Doe ik ook zelden. Heel soms gebeurd het wel eens! :@ Laatst was ik ergens Silk Cloth aan het grinden en toen ging mijn Legendary Cloak af! :') Op een warrior doe je dan ineens flink wat aoe attacks! _O- :D En er liep een horde langs die daar ook bezig was. Whoops, insta death!
pi_145298955
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Doe ik ook zelden. Heel soms gebeurd het wel eens! :@ Laatst was ik ergens Silk Cloth aan het grinden en toen ging mijn Legendary Cloak af! :') Op een warrior doe je dan ineens flink wat aoe attacks! _O- :D En er liep een horde langs die daar ook bezig was. Whoops, insta death!
Oeps! :D
pi_145299119
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Als ik ergens ben en er loopt een lowbie, heb ik nou nooit de neiging om met het drukken op 1 knopje een insta-kill te veroorzaken. Wat is daar nou eigenlijk de lol van :?
Dat iemand op een forum gaat posten over je.

De World PvP in Vanilla WoW maakte de game zowat voor mij.
pi_145299881
quote:
12s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:

Dat iemand op een forum gaat posten over je.

De World PvP in Vanilla WoW maakte de game zowat voor mij.
Maar ik vind lowbies met 1 klik afmaken geen world PvP, dat is vervelend pubergedrag.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:08:51 #173
Rawr
pi_145299925
Ik had eergister wel een lekkere pvp kill. Er was een lvl 67 female gnome death knight ( :r gnomes :r ) aan het questen op dezelfde plek waar ik moest zijn (Giselda the Crone in Nagrand) en ze had nog maar iets van 10% health over met een bult mobs om haar heen. Ik zette m'n bronze dragon op de grond en knalde een seeds of corruption en een haunt op haar af, gevolgd door alle DoT's in m'n arsenaal. Duurde 10 sec voordat ze dood was en het voelde heerlijk :7
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:12:24 #174
Rawr
pi_145300097
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ik vind lowbies met 1 klik afmaken geen world PvP, dat is vervelend pubergedrag.
Ik help ze juist vaak :D Hele tijd geleden sjouwde ik met m'n lvl 78 undead warrior overal naartoe om de Explorer title te halen en kwam in Redridge terecht. Daar was een lvl 15 human behoorlijk bezig om dood te gaan door veel te veel gnolls te pullen, dus ik sprong er tussen, hij vluchtte en met één thunderclap waren alle gnolls dood. Hij /cheer, ik /nod, hij weer /point naar mij en daarna naar andere gnolls, ik weer /nod en heb alles afgeslacht nadat hij ze een beetje dmg had gedaan.

Dat ging een tijdje zo door tot we beseften dat hij geen xp kreeg en we elkaar even doei zeiden ging ik er weer vandoor. 5 min later whisperde hij me met een lvl 1 hordie dat hij me toch wel heel tof vond :+
pi_145300171
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Ik help ze juist vaak :D Hele tijd geleden sjouwde ik met m'n lvl 78 undead warrior overal naartoe om de Explorer title te halen en kwam in Redridge terecht. Daar was een lvl 15 human behoorlijk bezig om dood te gaan door veel te veel gnolls te pullen, dus ik sprong er tussen, hij vluchtte en met één thunderclap waren alle gnolls dood. Hij /cheer, ik /nod, hij weer /point naar mij en daarna naar andere gnolls, ik weer /nod en heb alles afgeslacht nadat hij ze een beetje dmg had gedaan.

Dat ging een tijdje zo door tot we beseften dat hij geen xp kreeg en we elkaar even doei zeiden ging ik er weer vandoor. 5 min later whisperde hij me met een lvl 1 hordie dat hij me toch wel heel tof vond :+
O+ leuk!

Ik weet niet of dat nu nog kan, al heel lang niet geprobeerd, maar toen ik het trucje door had vond ik het leuk om mind control op een alliance player te doen en daarna te buffen met stamina en spirit :D Dat kon.
pi_145300180
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eensch. Vroeger killde ik ook geen lowbies, al vielen ze mij aan. gewoon fear en /shoo, /no of /sigh
Of curse of agony tot ze 5% hebben, dan andere curse, en weer /shoo

Zelfs zwaar undergearde mensen liet ik leven, al gingen die er wel aan als ze koppig waren.

Ging ook de horde niet helpen als ze met meerderen tegen 1 vochten, al waren hun lager level. Zo ontstond er een goede 'vriendschap' tussen mij een een nelf hunter. :D
Prachtig hoe mijn hordegenoten dachten dat ze hem ineens wel aankonden, alleen omdat ik bij ze was. Ik ging lekker toekijken hoe ze werden afgeslacht. :)
pi_145301829
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had eergister wel een lekkere pvp kill. Er was een lvl 67 female gnome death knight ( :r gnomes :r ) aan het questen op dezelfde plek waar ik moest zijn (Giselda the Crone in Nagrand) en ze had nog maar iets van 10% health over met een bult mobs om haar heen. Ik zette m'n bronze dragon op de grond en knalde een seeds of corruption en een haunt op haar af, gevolgd door alle DoT's in m'n arsenaal. Duurde 10 sec voordat ze dood was en het voelde heerlijk :7
quote:
seed of corruption
:')
pi_145302184
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+ leuk!

Ik weet niet of dat nu nog kan, al heel lang niet geprobeerd, maar toen ik het trucje door had vond ik het leuk om mind control op een alliance player te doen en daarna te buffen met stamina en spirit :D Dat kon.
Dat kan niet meer. Mede omdat je destijds in arena iemand kon mind controllen, dan heel snel leap of faith kon klikken en dan in een full fear
pi_145302378
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:17 schreef TwyLight het volgende:

Dat kan niet meer. Mede omdat je destijds in arena iemand kon mind controllen, dan heel snel leap of faith kon klikken en dan in een full fear
Die kende ik dan were niet, klinkt wel tof O-)
pi_145302404
Is mind control geen channeling spell dan?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 oktober 2014 @ 18:37:43 #181
Rawr
pi_145302809
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:04 schreef TwyLight het volgende:

[..]

[..]

:')
Ik plantte m'n zaad in haar 8-) Tick, tick, BOOM!
pi_145302842
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
pi_145305106
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

lol :')

mijn :') was trouwens omdat seed of corruption een aoe abilitie is
pi_145305644
Ik weet nog goed dat ik voor Cata altijd zo uitkeek naar Outland omdat je dan eindelijk van het langdradige levelen in Azeroth was verlost. Nu heb ik zoiets van gatverdamme, mot weer naar Outland :')
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 oktober 2014 @ 23:41:18 #185
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_145316938
woohoo.

http://www.wowhead.com/item=90655

het grinden was niet voor niets :)
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2014 @ 01:43:45 #186
Rawr
pi_145319697
Zo ken ik mezelf weer... eerst een nieuwe paladin maken, die tot lvl 6 krijgen en daarna de enorm roestige 56 druid (ik noem gear die je op lvl 21 tot 40 krijgt :') ) uit de kast halen en op hoop van zege een beetje ST (2x) en BRS healen. Was een eitje en ben nu lvl 60 na wat questen en ook Ramparts (2x) healen.

Zou me niks verbazen als ik m'n 65 warlock en 31 warrior op pauze zet en met de resto/balance druid verder ga :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2014 @ 01:44:40 #187
Rawr
pi_145319704
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 19:40 schreef TwyLight het volgende:

[..]

lol :')

mijn :') was trouwens omdat seed of corruption een aoe abilitie is
Gebruik ik sowieso sinds lvl 60, lekker zelf tussen een groep mobs springen, seeden, haunten, fearen en dotten maar, gevolgd door een welgemeende /cackle van de undead :9
pi_145319758
quote:
14s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo ken ik mezelf weer... eerst een nieuwe paladin maken, die tot lvl 6 krijgen en daarna de enorm roestige 56 druid (ik noem gear die je op lvl 21 tot 40 krijgt :') ) uit de kast halen en op hoop van zege een beetje ST (2x) en BRS healen. Was een eitje en ben nu lvl 60 na wat questen en ook Ramparts (2x) healen.

Zou me niks verbazen als ik m'n 65 warlock en 31 warrior op pauze zet en met de resto/balance druid verder ga :')
Dat soort dingen doe ik ook altijd. Ben nu weer bezig met een warrior (20), terwijl ik eerder al een mage (13), een rogue (58), een hunter (27) en een druid (27) heb geleveld. Oh en ik heb ook nog een DK door het startgebied geschopt, dit alles in 3 weken tijd. En nu heb ik eigenlijk nog steeds niet besloten wat mijn nieuwe main in WoD moet gaan worden :')
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2014 @ 01:51:59 #189
Rawr
pi_145319780
Wij kunnen elkaar de hand schudden.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 06:54:14 #190
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_145320440
Ik bedenk me net dat ik al ruim 5 jaar lang dezelfde main heb. Half jaartje op mn druid gehealed tijdens Naxx, tankadin in Ulduar en altijd op gebleven. Nog wel eens op alt runs dps gedaan op mn mage en gehealed op mijn druid en shaman, ook een tijdje retradin gedaan omdat ik tanken zat was, maar eigenlijk toch wel 90% getanked.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 07:48:11 #191
2738 Knut
Loyal Dog
pi_145320634
Priest mindcontrol. Heerlijk was dat tijdens naxx tijd. Bij de summoning stone staan te wachten tot de raid begint. En dan iedere keer als er een alliance met PVP tag landde. Mind control en van het platform aflopen <3
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:40:09 #192
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145321804
Ik ging naar stv en doodde elke low lvl ally, soms body camp.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145324022
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef Tokus het volgende:
woohoo.

http://www.wowhead.com/item=90655

het grinden was niet voor niets :)
Nice :D
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2014 @ 14:29:25 #194
Rawr
pi_145329974
Resto/Balance Druid is inmiddels alweer 62, heb best lol met questen en healen :P
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_145330638
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Resto/Balance Druid is inmiddels alweer 62, heb best lol met questen en healen :P
Mijn resto is 58 en is best tof idd *O* Ik wilde nooit een druid, want leek me geen moer aan, maar is echt leuk! (en heeft 4 specs :o )
pi_145330939
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn resto is 58 en is best tof idd *O* Ik wilde nooit een druid, want leek me geen moer aan, maar is echt leuk! (en heeft 4 specs :o )
Het nut van hybrid classes is een beetje weg sinds specializations. Vind ik dan.

Eerst Had je nog de pers van andere specs, nu ook nog hoor maar op een minder niveau.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:03:19 #197
318361 Bienelientjee
pi_145330943
It's all a lie! Die hele Ashes of Alar! }:| :P
pi_145330967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Bienelientjee het volgende:
It's all a lie! Die hele Ashes of Alar! }:| :P
Gewoon doorzetten, ik heb hem ook gehad.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 15:05:20 #199
318361 Bienelientjee
pi_145331010
quote:
1s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:04 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Gewoon doorzetten, ik heb hem ook gehad.
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week! :')
pi_145331040
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week! :')
Alles kan!
pi_145331988
Wil niemand rond mijn level dungeons doen of zo -O- Sta al 2x een half uur in de queue als healer. Na een half uur dacht ik dat ie broken was en maar opnieuw gequeued, maar dat helpt dus niet 8-)
pi_145332806
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Wil niemand rond mijn level dungeons doen of zo -O- Sta al 2x een half uur in de queue als healer. Na een half uur dacht ik dat ie broken was en maar opnieuw gequeued, maar dat helpt dus niet 8-)
Dan level jij in een dooie battlegroep zeg. :) Ik had zelf iets van 4-5 min nodig als DPS rond de level. Heb trouwens bijna heel Outland via dungeons geleveled.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 oktober 2014 @ 16:10:20 #203
Rawr
pi_145333367
Hmm... "transfer aborted, cross-realm zone is down" :') Wil ik een keer naar Shattrath om weer eens wat funky gems te kopen, is die hele klotestad leeg.
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
  woensdag 8 oktober 2014 @ 16:21:04 #204
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_145333713
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Welk level ben je? Ik heb de afgelopen dagen nog nooit langer dan 10 min hoeven wachten op een dungeon party. Op geen enkel level. Nu inmiddels 77.

Edit. Tevens zit ik ook op frostmane. Dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')